1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate prin abonament

Potrivit a 256 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate prin abonament

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea abonamentului

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
    Foto de pe cameră

    Foto de pe cameră
  • Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
    Club Card

    Club Card
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
    Orar

    Orar
  • În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
    Abonamente

    Abonamente
  • Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
    Evidența mărfii

    Evidența mărfii
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
    Activitatea managerilor

    Activitatea managerilor
  • Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza
    publicității
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
    Analiza cursurilor

    Analiza cursurilor
  • Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
    Analiza vânzărilor

    Analiza
    vânzărilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența
    în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat facilitează contabilitatea și controlul de înaltă calitate asupra activității centrelor de fitness, afișând prezența clienților și calculând profitabilitatea companiei;
  • rogramul poate înregistra ușor și rapid prezența clienților folosind carduri electronice, brățări și coduri QR, introducând informații în jurnal;
  • istemul prevede înregistrarea activităților de muncă ale personalului, calcularea cuantumului salariului pe baza salariului și a numărului de ore lucrate pentru lecțiile individuale și de grup;
  • ste posibil să se calculeze costul serviciilor și al articolelor sportive furnizate pe baza listei de prețuri utilizate cu algoritmii de calcul introduși ai calculatorului electronic;
  • atele vor fi actualizate periodic, luând în considerare conexiunea multicanal și munca simultană a tuturor utilizatorilor, delimitând capabilitățile utilizatorului pe baza activității de muncă, asigurând confidențialitatea datelor;
  • ăutarea informațiilor în sistem se realizează în câteva minute folosind un motor de căutare contextuală;
  • alvarea unor cantități nelimitate de date într-o singură stocare în cloud, ținând cont de suportul pentru diferite formate de fișiere;
  • rearea unui program, ținând cont de modificările în program pentru cursurile personale sau de grup, ținând cont de furnizarea unui plan de nutriție pentru clienți;
  • nformațiile despre clienți se vor reflecta într-o bază de informații unificată, ținând cont de completarea informațiilor de contact, istoricul vizitelor, achizițiile de abonamente, plăți etc.;
  • oate informațiile privind serviciile complexului sportiv și mărfuri vor fi afișate în lista de prețuri, ținând cont de perioada de valabilitate, cost, număr de clase, solduri produse în depozite, cu descrieri și imagini;
  • oftware-ul este dotat cu funcții de ultimă oră care garantează controlul, contabilitatea și managementul de înaltă calitate a diverselor organizații, activând timpul de lucru al angajaților;
  • rogramul oferă posibilitatea integrării cu sistemele bancare, efectuând plăți fără numerar prin transferuri de bani în orice monedă mondială cu conversie la cursul bancar național, folosind carduri de plată din coduri QR;
  • onitorizarea muncii personalului și a prezenței clienților cu analiza lățimii de bandă este disponibilă prin supraveghere video;
  • osibilitatea de a trimite scrisori de informare prin SMS, E-mail, WhatsApp, mesaje Viber, afișând starea citirii în sistem sau blocând trimiterea și mutându-l în spam;
  • În aplicație, este posibilă analizarea prezenței clienților la anumite clase, utilizând rațional sălile și orele de lucru ale formatorilor, realizând înregistrări operaționale.

Program de contabilitate prin abonament

Programul de contabilizare a abonamentelor vă permite să afișați informații despre prezența clienților, excluzând cazurile de fraudă și mai multe persoane care folosesc aceeași intrare, utilizând rațional camerele și timpul la crearea unui program. Astăzi, programul vă permite să automatizați procesele zilnice, reglând munca zilnică a angajaților din orice departament. Un program conceput pentru a ajuta utilizatorii să finalizeze rapid sarcinile atribuite, indiferent de complexitate și volum. Programele sunt, de asemenea, clasificate în funcție de funcționalitate, cost, viteza de prelucrare a datelor informaționale și siguranța materialelor. De asemenea, programele sunt concepute pentru a automatiza munca unuia sau mai multor angajați. Dintre toate evoluțiile, unul dintre cele mai bune programe de astăzi este „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul este lider datorită versatilității sale, eficienței lucrului cu date de informații, modului multi-utilizator și politicii de prețuri accesibile. Pe lângă costul scăzut, aș dori să remarc și absența unei taxe lunare de abonament, care împreună economisesc semnificativ resursele financiare ale organizației.

Cum să urmăriți abonamentele

Cum să țin evidența abonamentelor ținând cont de optimizarea orelor de lucru? Cum să configurați corect programul pentru îmbunătățirea contabilității, controlului și managementului? Acestea și multe alte întrebări sunt puse de specialiștii organizatoric atunci când implementează software. Software-ul permite configurarea rapidă a configurațiilor cu opțiuni flexibile. Datorită gamei sale largi de module și instrumente, software-ul este potrivit pentru orice tip de organizație, indiferent de domeniul de activitate. Software-ul permite tuturor utilizatorilor să se conecteze în același timp fără a fi blocați sau blocați. Fiecare utilizator se va autentifica în aplicație printr-un cont personal, care va fi creat pe baza înregistrării inițiale și afișării datelor personale de lucru. Fiecare utilizator va fi înregistrat în sistem sub datele personale de muncă, afișându-și poziția de angajare în organizație, pe baza căreia i se va asigura accesul la datele de informare. Diferentierea capacitatilor intre utilizatori se bazeaza pe protejarea confidentialitatii datelor stocate intr-un singur spatiu informatic, cu o cantitate nelimitata de memorie, pe o perioada indelungata de timp.

Sistem de abonament

Sistemul de abonament vă permite să afișați fiecare client separat. Este ușor și rapid să creați abonamente în sistem folosind șabloane electronice ținând cont de înregistrarea automată a datelor. Importul și exportul vă permit să introduceți rapid date de informații, optimizând timpul de lucru al angajaților și îmbunătățind calitatea informațiilor introduse. Crearea unui nou abonament sau reînnoirea unui abonament vechi se realizează ținând cont de afișarea datelor despre clienți, timpul de prezență la cursuri, alegerea celui potrivit din programe, selectarea unui antrenor personal. Costul abonamentelor se calculează și ținând cont de numărul de clase alese. Pe baza traficului din sistem, este posibil să se identifice clienții obișnuiți care sunt încurajați de reduceri și puncte bonus. Astfel, la calcularea costului abonamentelor se acordă o reducere pentru clienții obișnuiți, ținând cont de recalcularea sumei plății. Plățile se pot face în sistem în numerar, precum și prin transferuri de fonduri din conturi curente, coduri QR, suportând orice monedă mondială. La plata în valută, conversia imediată a fondurilor este asigurată la cursul băncii naționale. Efectuând plăți fără numerar pentru servicii și bunuri în cluburile sportive, se realizează trei integrări ale aplicației cu sistemele bancare, ceea ce ajută la îmbunătățirea indicatorilor de calitate, a vitezei de lucru și la creșterea loialității clienților.

Contabilitatea abonamentului

Abonamentele sunt contabilizate în sistem automat folosind dispozitive de scanare pentru a citi codurile. Astfel, pentru citirea abonamentelor cu afișare a informațiilor de prezență, se asigură utilizarea de carduri electronice, brățări și coduri QR. Astfel, contabilitatea va fi promptă, de înaltă calitate, fără a fi nevoie să pierdeți timp introducând informații în jurnalele de hârtie, excluzând timpul de nefuncționare, întârzierile și, de asemenea, excluzând faptele de falsificare a datelor. Și astfel, la citirea datelor pentru fiecare abonament în formă electronică, este posibil să se excludă posibilitatea ca mai multe persoane să urmeze cursuri pe un abonament. Cu contabilitatea automatizată, este posibilă afișarea informațiilor despre cursuri, recalculând vizitele rămase. Informațiile despre serviciile complexului sportiv vor fi afișate în lista de prețuri, precum și cu sincronizarea datelor de pe site și rețelele sociale, pentru a crește recunoașterea și a crește vânzările de bunuri. Lista de prețuri va include informații importante despre toate zonele sportive cu costuri, orele pentru cursurile individuale și de grup. Programul multifuncțional oferă clienților cursuri de probă cu înregistrare automată. Astfel, clienții își pot face o programare contactând administratorul complexului sportiv, precum și alegând în mod independent o oră convenabilă, cea mai apropiată locație a sălii și introducerea datelor personale pe site.

Contabilitatea abonamentului in excel

Contabilitatea abonamentului în excel se va efectua automat printr-un sistem universal. Software-ul asigură introducerea o singură dată a informațiilor primare, utilizând ulterior importul și exportul de date, ceea ce economisește timp semnificativ. Informațiile despre clienți vor fi introduse și stocate într-o bază unificată de informații CRM, care reflectă nu numai informațiile de contact, ci și recenziile, istoricul vizitelor, achiziția de abonamente și plăți. Programul vă permite să afișați recenziile clienților, lăsând o evaluare pentru serviciu și calificările formatorilor. Pe baza analizei feedback-ului și evaluărilor primite, este posibilă identificarea deficiențelor în activitatea cluburilor sportive. De asemenea, pe baza recenziilor, este realist să se analizeze nivelul de pregătire al specialiștilor, identificându-i pe cei mai buni pentru o anumită perioadă de timp cu încurajări sub formă de bonusuri la salariu. Software-ul multifuncțional vă permite să trimiteți mesaje de informații prin SMS, E-mail, WhatsApp, Viber, oferind informații corecte, necesare clienților. De asemenea, se are în vedere creșterea fidelității prin trimiterea de felicitări, ținând cont de afișarea în sistem a informațiilor personale despre datele de naștere a unui anumit client.

Program de abonament

Programul pentru abonamente vă permite să controlați perioada de valabilitate a fiecăruia, ținând cont de calculul numărului total de plăți. Software-ul vă permite să analizați datele privind prezența clienților pentru toate sălile de sport, afișând informații în format video. Cu supravegherea video de la distanță, este posibil să controlați procesele intra-organizaționale zilnic și non-stop. Toate sălile de sport pot fi combinate într-o singură rețea pentru management și control la distanță, cuprinzător. În program, a devenit posibil să se controleze toate procesele, inclusiv munca personalului și prezența clienților, salvând informații în sistem. Toate informațiile vor fi stocate în stocare în cloud, cu acces uniform de către toți utilizatorii, dar cu posibilități diferite de utilizare.

Software-ul vă permite să utilizați funcționalitatea de ultimă oră disponibilă utilizatorilor astăzi pentru a îmbunătăți calitatea organizației în ansamblu. Programul facilitează crearea unui program pentru lecții de grup și individuale. Programul va fi creat pe baza prezenței clienților. Astfel, toți angajații complexului sportiv vor vedea programele de lucru în formă electronică, ținând cont de suma salarială planificată. Urmărirea timpului de lucru vă permite să evaluați rațional capacitățile fiecărui specialist, calculând salariile în funcție de numărul de ore lucrate, de probă, de lecții individuale și de grup finalizate. Analizând starea vizitelor, se pot planifica activitățile viitoare ale organizației, ținând cont de extinderea complexului la deschiderea de noi săli de sport.

Programul de contabilitate prin abonament vă permite să calculați corect cantitatea totală de servicii furnizate folosind un calculator electronic cu algoritmi introduși pentru calcularea ulterioară. Software-ul vă permite nu numai să furnizați servicii de centru sportiv, ci și să asigurați vânzarea de bunuri precum echipamente, nutriție sportivă etc. Informațiile despre produsele sportive vor fi înregistrate în nomenclator, cu descriere, denumire, număr total de solduri, preț de achiziție și TVA, numere de coduri de bare, lichiditate etc. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii cu produsele, se are în vedere utilizarea imaginilor care ajută la distingerea rapidă a unui produs de altul. Pot fi folosite din diverse reviste, precum și la integrarea unei camere web cu aplicația. Camerele web vă permit să utilizați imagini nu numai ale produselor, ci și ale clienților, introducând date suplimentare în sistem pentru identificarea ulterioară a persoanelor și analizarea prezenței la sală. Software-ul are parametrii de configurare necesari pentru a oferi contabilitate, control și management complet.

Programul automatizat de abonament facilitează gestionarea competentă a proceselor intra-organizaționale, afișând toate acțiunile pentru fiecare complex sportiv, ținând cont de calculul veniturilor și cheltuielilor. Programul analizează cu ușurință datele despre traficul clienților, reflectând informații ținând cont de calculul profitabilității. Informațiile despre activitățile financiare vor fi înregistrate în evidențele contabile. Prin intermediul software-ului, nu este nevoie să folosiți mai multe sisteme în același timp, trecând de la unul la altul și cheltuind timp suplimentar de lucru. Totul este destul de simplu când software-ul este integrat cu sistemul 1C, se pot face înregistrări și calcule simultan. Astfel, pierderile de timp sunt reduse fără a fi necesară reintroducerea informațiilor, efectuarea tranzacțiilor de decontare etc. Când sarcina de a furniza rapoarte analitice și statistice este stabilită în planificatorul de sarcini, datele vor fi furnizate managerului în timp util. Programul automat oferă, de asemenea, posibilitatea de a utiliza carduri de club și certificate cadou prin introducerea numerelor pentru autorizarea ulterioară a utilizatorilor.

Program de membru fitness

Programul de abonament fitness simplifică munca angajaților care pot face schimb de date de informații printr-o rețea locală. Fiecare utilizator va putea să-și configureze personal un cont, cu o gamă de teme pentru desktop, limbi străine selectate pentru servicii competente clienților în limbi străine, precum și selectarea instrumentelor necesare pentru a finaliza rapid sarcinile atribuite. Pentru a imbunatati calitatea muncii personalului, serviciul clienti cu suport informativ, este planificata utilizarea unui motor de cautare contextuala, gasind rapid informatiile necesare la cerere. Software-ul ajută, de asemenea, la optimizarea timpului de lucru al specialiștilor, oferind informații despre clienți în timpul unui apel primit. Funcția de telefonie PBX vă permite să citiți numerele de telefon de contact, oferind informații prin informațiile afișate pe ecranul monitorului, reducând pierderea de timp fără a fi nevoie să căutați informații suplimentare solicitate de clienți. Clienții pot obține în mod independent informații despre serviciile unui club de fitness, ținând cont de posibilitatea de sincronizare a datelor cu site-ul web și rețelele sociale. De asemenea, prevede posibilitatea inregistrarii personale a clientilor in sistem, efectuarea inregistrarii independente la cursuri, emiterea de abonamente cu posibilitate de plata la distanta. În contul personal, clienții își vor putea vedea starea de prezență, cursurile rămase, termenele limită de plată etc.

Sistemul de abonament oferă posibilitatea de a se integra cu hărți geografice, afișând informații de geolocalizare, cu construirea celui mai scurt traseu pentru clienți. Folosind hărțile geografice în munca dvs., este posibil să automatizați procesul de livrare a comenzilor cu articole sportive. Recepția și procesarea comenzilor pentru achiziționarea mărfurilor se realizează rapid, reflectând informații despre starea și timpul de livrare în sistem, controlând fiecare etapă. Cu o evaluare rațională a prezenței clienților la anumite cursuri, este posibilă înregistrarea corectă folosind o fereastră liberă. În sistem, este posibilă analizarea datelor de prezență a fiecărui client, schimbarea modului de abordare a cursurilor, furnizarea unui plan de nutriție etc. Este asigurata si posibilitatea consultarii personale de catre specialisti clienti.

Sistemul de abonament oferă condiții confortabile pentru ca fiecare utilizator să desfășoare activități de muncă. Sistemul universal vă permite să furnizați servicii clienților cu vânzarea de bunuri. Este posibil nu numai să oferiți un inventar suplimentar clienților, ci și să deschideți magazine de sport, afișând numele reale ale fiecărui articol din sistem. Pentru a menține comerțul cu articole sportive, este necesar să se efectueze în mod competent controlul cantitativ și calitativ și contabilitate. Pentru efectuarea contabilității cantitative, se preconizează utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie, care, prin scanarea codurilor de bare, vor înregistra informații despre soldul mărfurilor în nomenclator. De asemenea, prevede vânzarea de nutriție sportivă, cu necesitatea controlului termenelor de expirare. În sistem, toate informațiile vor fi înregistrate corect, cu anumite elemente evidențiate în culori diferite, pentru a oferi informații de actualitate specialiștilor. Astfel, atunci când articolele se epuizează și datele de expirare ale mărfurilor sunt potrivite, sistemul va furniza informații specialiștilor cu mesaje pop-up pentru a întreprinde rapid și eficient acțiunile necesare.

CRM pentru contabilitatea abonamentului

Sistemul automat CRM pentru contabilitatea abonamentului oferă posibilitatea unei analize preliminare a funcționalității prin instalarea unei versiuni demo. Versiunea demo este oferită utilizatorilor complet gratuit pentru a-și realiza propria analiză a calității funcționalității de dezvoltare. Pe lângă versiunea de testare, site-ul companiei conține un scurt videoclip care descrie principiile managementului software-ului. Este posibil să preselectați module și instrumente și să citiți recenzii de la utilizatori mulțumiți din întreaga lume. De asemenea, este posibil să vă consultați cu specialiști cu privire la diverse probleme legate de instalarea programului și a modulelor și instrumentelor adecvate, care vor fi selectate într-un format personal pentru organizația dvs. Software-ul vă va permite să efectuați rapid procesele de lucru, stocând informații în sistem într-o manieră de înaltă calitate, așa că nu ar trebui să amânați până mâine achiziționarea și instalarea unui asistent de înaltă tehnologie.

Aspectul programului

Program de contabilitate prin abonament

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilizare a abonamentelor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Club sportic, centru sau sală

    Club sportic,
    centru sau sală
  • Club de fitness sau sală

    Club de fitness
    sau sală
  • Sală de antrenamente și pîrghie oscilantă

    Sală de antrenamente
    și pîrghie oscilantă
  • Complex sau centru sportiv și de recuperare

    Complex sau centru
    sportiv și de recuperare
  • Club sportiv și de divertisment

    Club sportiv și
    de divertisment
  • Cort de tenis

    Cort de tenis
  • Federație sportivă

    Federație sportivă
  • Aquapark

    Aquapark
  • Școală, secție sau organizație cu profil sportiv

    Școală, secție sau
    organizație cu
    profil sportiv
  • Centru de aerobică și shaping

    Centru de aerobică
    și shaping
  • Piscină

    Piscină
  • Atracții

    Atracții
  • Club de biliard

    Club de biliard
  • Club de lupte

    Club de lupte
  • Patinoar, rollerdrome

    Patinoar, rollerdrome
  • Competiții și turnee sportive

    Competiții și turnee
    sportive
  • Complex sau obiectiv sportiv

    Complex sau
    obiectiv sportiv
  • Sală de atelitism

    Sală de atelitism
  • Club pentru copii

    Club pentru copii
  • Magazin de articole sportive

    Magazin de
    articole sportive
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.