- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Prezentare
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Comandă
Posibilitățile programului pentru depozit
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Sistemul universal pentru depozit este capabil să automatizeze cea mai mare parte a activității din întreprinderea dvs.;
- Într-o singură aplicație lucrează mai multe magazine și depozite;
- Baza de date unică susține capacitatea activității simultane a mai multor angajați, în timp ce programul funcționează fără întreruperi;
- Se lansează rapid și este ușor asimilat de utilizatori. Nu va fi necesar să cheltuiți mult timp pentru a lansa și a pregăti specialiști în domeniul informatic;
- Formează diverse rapoarte. Toate documentele sunt stocate în sistemul electronic și imprimate pe hârtie la cerere;
- Istoricul operațiunilor este salvat automat. Având acces la informații, puteți oricând efectua modificări, șterge date sau introduce noi date;
- Programul pentru depozit va ajuta la îmbunătățirea interacțiunii cu furnizorii. Ditribuie produsele și plătește comanda în termenii stabiliți;
- Se lansează din comanda rapidă de pe desktop. Toate fișierele pot fi deschise în diferite file, minimizând ferestrele sau închizându-le pe toate odată printr-o singură apăsare de buton;
- Este prevăzută completarea automată a formularelor de comandă și a altor diverse documente;
- Angajații au acces limitat la aplicație. Angajatul nu poate deschide dosarele altor persoane și nu poate face modificări fără permisiune;
- Conducătorul are toate drepturile și oportunitățile de a monitoriza activitatea angajaților. Efectuarea analizei activităților întreprinderii, ținerea evidenței tuturor departamentelor va fi mult mai ușoară datorită unui sistem de evidență unic;
- Programul pentru evidența în depozit este universal - se adaptează la toate întreprinderile. Setările sunt introduse în funcție de dorințele clientului;
- În program există diferite tabele pentru ținerea evidenței;
- Specialistul tehnic al companiei USU va putea să vă sfătuiască gratuit, timp de 2 ore, cu privire la orice problemă;
- Plata se face numai la instalarea software-ului. Pentru utilizarea ulterioară, nu trebuie să plătiți;
- Este imposibil să descriem toate posibilitățile softului într-un singur articol. Dezvoltatorii programului, la cerere, vă vor oferi gama completă a funcțiilor sistemului universal.
Descriere software
Compania Sistem Universal de Evidență prezintă atenției dvs. software-ul de optimizare a activității. Programul pentru depozit este un sistem electronic cu o gamă largă de funcții, care este capabil să automatizeze toate activitățile de evidență. Introducerea acestui software în întreprinderea dvs. va duce la creșterea eficienței, îmbunătățirea calității și îmbunătățirea managementului personalului.
La conectarea programului pentru depozit, este creată o singură bază de date pentru toate magazinele și spațiile de depozit. La livrarea mărfurilor, angajatul înregistrează lucrurile în depozit. Acesta introduce denumirile în baza de date electronică, tipărește etichetele cu un cod de bare, le lipeste pe fiecare pachet. Ulterior, produsele sunt distribuite și livrate către magazine. Vânzătorului îi rămâne doar să primească marfa și să semneze documentele.
Nu va fi nevoie să determinați prețurile și să vă ocupați de cantitatea de bunuri, deoarece programul unic a realizat deja asta și a salvat totul în sistem. Ce fel de produs a fost eliberat, prețul lui și cantitatea - totul este inclus în aplicație. Sistemul electronic va fi activ pentru toți angajații, atunci când este conectat local și prin Internet.
Principalul avantaj al unei singure baze pentru toate magazinele și depozitele este eliminarea întârzierilor. De exemplu, dacă o denumire nu este disponibil într-un magazin, atunci vânzătorul poate verifica în program și trimite cumpărătorul în unitatea comercială, unde este disponibil produsul solicitat.
În programul pentru depozit puteți crea diverse rapoarte, le puteți salva în format electronic sau, să le imprimați, dacă este necesar. Rapoartele analitice oferă oportunitatea de a determina cererea cumpărătorului, pentru a vedea care bunuri sunt cumpărate mai bine. Rapoartele financiare facilitează activitatea de contabilitate. Programul efectuează calcule privind salariul pentru angajați. Oferă bonusuri, determină vânzătorii care diferă după vânzări. Pentru clientul programului, este accesibilă introducerea diferitelor setări după propria dorință. Specialistul tehnic al USU va configura aplicația pentru orice depozit, atunci când este conectat.
Numeroasele opțiuni permit angajatului să creeze orice rapoarte și documente privind păstrarea evidenței în depozit. Toate lucrările efectuateinclusiv istoricul operațiunilor, sunt salvate automat în aplicația electronică. Fiecare angajat poate lansa softul, dar pentru aceasta trebuie să introduceți parola și login-ul. Restricționarea accesului la sistem nu se aplică conducătorului și managerului general. De asemenea, accesul nelimitat poate fi setat pentru orice angajat la cererea directorului întreprinderii.
Vorbind despre administrarea depozitului, trebuie menționate oportunitățile pentru conducere. Conducătorul va putea intra în sistem oricând și din orice colț al lumii, prin aplicația de pe un telefon mobil sau utilizând orice dispozitiv tehnic (laptop, calculator, tabletă). În programul electronic pentru depozit, se creează programul și orarul fiecărui angajat, se înregistrează intrarea la locul de muncă și plecarea. Toate rapoartele și documentația de lucru vor fi disponibile pentru conducător non-stop. Este posibilă efectuarea analizelor sub formă de diagrame, pentru identificarea procentului de profituri etc.
Dacă doriți să lansați programul universal pentru depozit în întreprinderea dvs., contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs. (Skype, e-mail, telefon). Toate datele de contact și recenziile despre software pot fi găsite pe site-ul nostru oficial www.usu.kz. Aici veți găsi, de asemenea, o versiune demo a programului, disponibilă pentru descărcare gratuită. Dezvoltați-vă afacerea împreună cu Sistemul Universal de Evidență!
Video despre programul pentru depozit
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru depozit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru depozit
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Comandă programul pentru depozit
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



