Posibilitățile programului pentru transportări
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Funcționalitatea sporită și ușurința de operare permit evitarea acțiunilor inutile și economisirea timpului de lucru. Procesarea rapidă a datelor (milisecunde). Ajustarea locului de muncă în funcție de parametrii preferați de angajat;
- Design atractiv al software-ului cu oferirea unei game de 50 de teme din care posesorul poate alege. Este posibil de apropia designul la maxim de stilul personal al utilizatorului. Inserarea siglei transportatorului în formulare și șabloane;
- Toate subdiviziunile organizației (departamente, filiale etc.) pot lucra simultan în același sistem. Puteți accesa baza de date de oriunde este acces la Internet și de pe orice calculator;
- Accesul la baza de date este oferit în baza login-urilor personale și a parolelor, cu limitarea drepturilor pentru vizualizarea și editarea sistemului conform nivelului de competență al angajatului;
- Importul și exportul de date prin diferite modalități;
- Afișarea soldurilor din depozit și a plății de la clienți în timp real;
- Sortarea șoferilor atrași după tipul transportului (transportărilor), gradul de fiabilitate, direcțiile servite, costul serviciilor etc.;
- Evidența deservirii tehnice a mijloacelor de transport în cazul existenței mecanicilor proprii în întreprindere;
- Este posibil să trimiteți din program tuturor contractorilor sau fiecăruia în parte, scrisori pe poșta electronică, mesaje-SMS, trimiteri vocale și informații prin Viber. În așa mod, îi puteți notifica despre stadiul de executare a comenzii de transportare (livrare), inițierea unei campanii, modificarea condițiilor de cooperare, apariția unei datoriilor restante etc .;
- Costul accesibil al software-ului este plătit o singură dată, fără a mai fi necesară reînnoirea abonamentului în viitor;
- Implementarea gratuită a software-ului cu instalarea și instruirea personalului utilizatorului;
- Pentru o plată sumplimentară, există posibilitatea de a integra programul pentru transportul de mărfuri cu site-ul companiei;
- În afara transportărilor, este posibil să suplimentar la comandă, automatizarea evidenței operațiunilor în depozitul de stocare temporară (dacă există);
- Este posibilă automatizarea supravegherii video și a telefoniei cu ajutorul USU;
- Toate funcționalitățile programului pot fi testate utilizând o versiune-demo a software-ului.
Descriere software
Transportarea și livrarea mărfurilor și trimiterilor generează profit numai dacă procesele de producție sunt organizate corespunzător și se respectă termenele de prestare a serviciilor. Este însă imposibil să controlezii termenii pentru comenzi numeroase fără un software. Automatizarea evidenței comenzilor cu control al termenilor și alte funcționalități utile va fi posibilă cu ajutorul programului pentru transport de mărfuri de la compania USU. Acesta este ideal pentru companii de transporturi, logistice, de expediere, de curierat sau alte companii din sfera transportului de mărfuri.
În program poate fi înregistrat un număr nelimitat de comenzi, clienți, furnizori și alți contractanți, șoferi (transport), precum și de stocuri de mărfuri în depozit cu atașarea fișierelor în orice format (fotografii, documente etc.). În software există o bază de date detaliată, care permite sortarea lor pe diverse criterii. Pot fi făcute topurile celor mai buni clienți și șoferi (mijloace de transport), precum și a celor mai populare și profitabile tipuri de servicii (direcții etc.).
Comenzile sunt controlate în baza termenilor pentru fiecare etapă a lucrării, cu posibilitatea de a primi notificări în caz de necesitatea. Dacă software-ul este integrat cu site-ul companiei, poate fi setată monitorizarea online a încărcăturilor (expedierilor), depunerea comenzilor etc. Programul pentru transportul de mărfuri poate fi utilizat pentru a crea calcule și liste de prețuri pentru servicii cu autocomplectarea prețurilor în documentele generate. Tarifele pentru servicii pot fi diferențiate în funcție de kilometraj, greutatea încărcăturii, tipul de transport, timpul de livrare etc. Baza permite acceptarea plății prin diverse modalități, inclusiv prin compensare reciprocă și monedă virtuală. La introducerea banilor în numerar, pot fi imprimate din program cu ajutorul unei imprimante speciale cecuri fiscale sau facturi obișnuite. În soft pot fi formate orice documente de prestare a serviciilor (contracte, facturi de transport de mărfuri, acte de predare-primire etc.), prin completarea automată a acestora cu rechizitele părții contractante.
În privința personalului angajat și șoferilor atrași se ține evidența comenzilor executate, a orelor lucrate, a turelor, a deplasărilor și a indicatorilor pentru evaluarea eficienței activității lor (respectarea termenilor pentru sarcinile stabilite, executarea planurilor etc.). În soft se calculează salariul contractat fix, precum și premiile. Angajații pot primi premii pentru atragerea de noi clienți.
În programul pentru transportul de mărfuri poate fi ținută evidența cardurilor de bonusuri și de reduceri, oferite clienților de către companie. Transferarea bonusurilor și oferirea reducerilor se fa efectua în regim automat. Sistemul controlează efecturea la timp a plăților de către clienți. În cazul întârzierilor, penalitatea poate fi debitată automat, în conformitate cu clauzele contractuale. În baza de date se efectuează raportare separată privind datornicii.
Cu ajutorul software-ului este posibilă promovarea întreprinderii pe piață, precum și analiza acoperirii costurilor pentru publicitate. Programul poate fi utilizat pentru evidența oricăror venituri și cheltuieli. În baza de date are loc raportarea în baza principalilor indicatori financiari și economici ai activității companiei (conține diagrame și grafice încorporate). Rapoartele pot fi formate pentru orice perioadă de timp. Pot fi făcute analize comparative pe diferite perioade și identificate problemele care afectează creșterea profitului.
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru transportări
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru transportări
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru transportări
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.