- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Prezentare
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Comandă
Posibilitățile programului pentru închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul optimizează și sistemizează activitatea punctului de închiriere;
- Sistem electronic pentru orice utilizator. Rapid instalat, ușor de implementat în activitatea organizației;
- Se automatizează toate procesele de lucru: elaborarea documentației, întocmirea rapoartelor, încheierea contractelor etc.
- Efectuează individual corespondența în masă. Se simplifică lucrul cu utilizatorii de servicii;
- Efectuează diverse rapoarte analitice privind bunurile, clienții și tranzacțiile;
- Ține evidența operațiunilor în casă, în contabilitate și în depozit; Evidența garanțiilor materiale și în numerar;
- Utilizatorii vor putea intra în program doar în baza parolei individuale. Acești parametri ai programului de închiriere sunt prevăzuți pentru a păstra confidențialitatea informațiilor;
- Baza de date unică pentru toate filialele organizației asigură comoditatea pentru desfășurarea unei afaceri comune;
- Software-ul dezvoltat de compania Sistem Universal de Evidență corespunde tuturor cerințelor moderne și simplifică semnificativ activitatea conducătorului;
- Programul se aplică la toate punctele de închiriere, indiferent de tipul obiectului închiriat: haine în chirie, transport, biciclete, unelte de lucru, diverse tipuri de echipamente, spații rezidențiale și de birouri, și multe alte proprietăți;
- Automatizează complet activitatea de creare a unei baze de date a bunurilor, clienților și serviciilor oferite;
- Optimizează activitatea personalului, accelerează activitățile în toate departamentele biroului de închiriere;
- O cantitate mare de informații este procesată fără nici o întrerupere. Există posibilitatea de corectare a datelor, adăugare de informații noi și ștergerea valorii pierdute;
- Sistemul are capacități flexibile, setările sunt stabilite după comanda cumpărătorului sau specialistul tehnic al organizației va putea personaliza singur programul în funcție de cerințele necesare;
- Programul electronic folosește diferite filtre pentru a sorta datele, creează grupuri în funcție de parametrii necesari;
- Recenzii privind programul pentru organizațiile specializate în închiriere și dare în arendă pot fi găsite pe site-ul oficial al usu.md.
Descriere software
Programul pentru închirieri este un software destinat optimizării complexe a întreprinderilor, specializate în oferirea în chirie a echipamentelor, transportului, clădirilor, echipamentului sportiv, echipamentului medical și de uz casnic, hainelor, clădirilor și altor bunuri.
În afacerile cu închirieri, trebuie să aveți o memorie bună, pentru a vă aminti cine, pentru câte zile și ce fel de bunuri a rezervat. Este ușor să memorizați, dacă lucrurile nu sunt atât de multe. Iar dacă organizația este mare și are o selecție largă de proprietăți pentru închiriere, atunci fără un program de automatizare nu veți face față . În astfel de organizații, au loc zeci de tranzacții zilnic. Angajații trebuie să cheltuiască mult timp pentru completarea documentației, căutări în depozite, pregătirea rapoartelor și multe altele. Programul electronic pentru închiriere ajută la eliminarea erorilor operaționale și reducerea timpului petrecut pentru efectuarea diferitor procese.
Sistemul electronic, dezvoltat de Sistemul Universal de Evidență, va ține în mod autonom evidența managerială a oricărei organizații. Acesta facilitează raționalizarea tuturor proceselor de lucru, crește viteza și calitatea deservirii. Ca urmare, va spori și numărul de utilizatori. Programul va procesa informațiile în mod fiabil și rapid. Dezvoltarea cu succes a bazei de clienți prin intermediul aplicației va duce la obținerea unor venituri bune. Prin creșterea vitezei de deservire a clienților și optimizarea tuturor proceselor de lucru, softul va îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.
Programul pentru închirieri dispune de un număr nelimitat de funcții, deoarece are o interfață flexibilă și personalizabilă. Setările se vor face pentru orice client, luând în considerare dorințele acestuia.
Datorită programului electronic, se ține evidența automată aobiectelor din punctul de închirieri. O bază de date unică poate stoca o cantitate mare de informații. În director vor fi indicate: categoria, articolul, denumirea, marca modelului, durata de funcționarea a inventarului și starea lui la momentul actual. Acolo pot fi introduse și imaginile lucrurilor care se dau în chirie, pentru o vizibilitate mai mare.
Sistemul electronic plasează prețul pentru închirierea bunurilor, stabilește data și ora de eliberare a bunurilor și echipamentelor. Efectuează controlul privind returnarea obiectului la punctul de dare în arendă. Acceptă plata pentru servicii în numerar sau fără numerar.
Programul prevede condiții foarte convenabile pentru menținerea bazei de clienți. Se creează o listă de clienți cu informațiile de contact ale acestora. Sistemul de filtrare creează grupuri de utilizatori pe diferite departamente ale punctului de închiriere. Există posibilitatea de evidenția clienții speciali. Istoricul operațiunilor este salvat automat, de aceea puteți vedea întotdeauna ce obiecte au fost închiriate, dacă au fost returnate la timp, dacă s-a plătit pentru servicii etc. Programul, de asemenea, va ține evidența serviciilor suplimentare furnizate clienților. Va calcula automat datoriile unui utilizator neconștiincios. Dacă clientul nu a plătit comanda la timp sau nu a returnat bunurile, el va fi evidențiat cu roșu pe listă.
Un program de evidență modern permite oricărui utilizator să lucreze în el, indiferent de nivelul de cunoaștere a tehnologiei informației. O interfață simplă și comodă vă va ajuta în doar câteva minute să formalizați o comandă. Există diferite tipuri de efectuare a comenzilor pentru închirierea și vânzarea de bunuri. Pentru orice perioadă a activității organizației dvs., programul vă va permite să primiți informații operative despre acțiunile întreprinse la casierie.
Video despre programul pentru închiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru închiriere
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței



Comandă programul pentru închiriere
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



