- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU vă ajută să lucrați cu o mare varietate de tipuri de închiriere;
- a înregistrarea unei activități, puteți utiliza diferite forme de garanție;
- istemul va ajuta la crearea și gestionarea bazelor de date cu proprietăți de închiriere, clienți și parteneri;
- iecare obiect de închiriat din program poate fi specificat cât mai detaliat;
- uteți atașa o fotografie, un videoclip, instrucțiuni etc. pe cardul obiectului;
- istemul poate gestiona eficient interacțiunile cu clienții folosind principiul CRM;
- oftware-ul poate fi configurat individual pentru mecanismele contabile;
- rogramul poate lua în considerare procesele de rezervare;
- uteți evidenția în culoare categoriile necesare;
- În spațiul de lucru pot lucra o varietate de angajați: contabili, manageri, directori și alții;
- repturile de acces pentru fiecare cont pot fi configurate separat;
- oate fi implementat în notificări;
- ementourile pot fi implementate pe baza modului automat;
- istemul poate funcționa în diferite limbi;
- n sistem de contabilitate universal oferă oportunități excelente de gestionare a chiriei sau închirierii.
Program de închiriere
Aproape fiecare oraș are mașini de închiriat. O varietate de lucruri, unelte, mașini, echipamente și așa mai departe pot fi închiriate. Dacă sunteți implicat activ în acest tip de activitate, atunci este posibil să aveți nevoie de un program de închiriere pentru a deservi procesele.
Compania USU vă poate oferi un astfel de program de închiriere. Am dezvoltat software pentru a deservi procesele de bază din industria de închiriere. Am dori să vă spunem mai multe despre produsul nostru.
Așadar, Sistemul Universal de Contabilitate vă permite să lucrați cu baze de date și acestea pot fi menținute în categorii absolut diferite: obiecte închiriate, clienți, parteneri și nu numai. În același timp, puteți înregistra orice tip de informații: caracteristici, proprietăți, fotografii, videoclipuri, dacă este necesar. De fapt, puteți crea un caz de informații pentru fiecare obiect.
De asemenea, puteți ține evidența clienților, puteți înregistra caracteristici distinctive, preferințe, puteți atașa istoricul interacțiunilor (scrisori, apeluri, SMS-uri, oferte comerciale etc.). Acest lucru vă va permite să utilizați aceste informații în viitor pentru a îmbunătăți serviciul sau pentru a atrage și mai mult interes prin programele de loialitate.
Lucrul în USU nu este dificil; În primul rând, trebuie să acordați atenție completării indicatorilor de bază: în relație cu companie, clienți, obiecte de închiriat (puteți lucra cu diferite categorii). Dacă este posibil, puteți utiliza importul de date de pe suporturi electronice. Deci, acest proces se va accelera semnificativ.
Dacă aveți un număr mic de proprietăți închiriate, atunci în timpul lucrului puteți lucra cu tabelul de rezervare cât mai repede posibil. Cu un sortiment mare, puteți utiliza în mod activ căutarea. De exemplu, prin introducerea primelor caractere ale numelui.
În tabelul de armuri, circumstanțele necesare sunt evidențiate color. Acest lucru se face pentru a lucra rapid cu datele. De exemplu, obiectele închiriate vor fi evidențiate cu albastru. Derulând tabelul, utilizatorul poate identifica rapid toate proprietățile închiriate. Același principiu se aplică și altor tipuri de procese.
Acest lucru este foarte convenabil când vorbiți cu un client, puteți determina aproape instantaneu disponibilitatea unui anumit articol de închiriat și îi puteți da un răspuns. Dacă planurile clientului s-au schimbat, atunci este suficient să introduceți din nou comanda și să mutați manual ora sau data, desigur, dacă nu există încă rezervare.
Programul USU vă ajută să vă gestionați cu ușurință finanțele. Prin intermediul software-ului puteți gestiona: venituri, cheltuieli, conturi de plătit și alte componente financiare ale afacerii. Dacă închirierea dvs. are mai multe direcții, atunci folosind anumite elemente de venit puteți determina cea mai profitabilă.
La înregistrarea cheltuielilor, puteți determina elemente de cost și puteți vedea principalele cheltuieli ale companiei. Întreținerea proprietăților închiriate poate implica, de asemenea, costuri pentru reparații sau consumabile. În USU, puteți păstra înregistrări detaliate și puteți include aceste cheltuieli în costul serviciilor.
În procesul de activitate, construirea relațiilor cu clienții este foarte importantă. Viitorul închirierii depinde de asta, deoarece clienții mulțumiți revin la vânzătorii de succes din nou și din nou. Cum se ajunge la acest nivel? De exemplu, puteți încerca să fiți mereu în contact cu clientul și să îi oferiți suport complet de informații. Funcțiile legate de mementouri, notificări și SMS-uri pur și simplu informaționale vă vor ajuta în acest sens.
De asemenea, puteți utiliza în mod activ capabilitățile de corespondență. De exemplu, prin USU poți lansa automat un buletin informativ. Puteți afla despre acest lucru pe site-ul nostru. Ce se întâmplă dacă atrageți parteneri pentru muncă, proprietari și dvs. primiți un comision pentru servicii?
În acest caz, puteți lucra cu contracte, puteți să le creați, să le înregistrați și să monitorizați îndeplinirea obligațiilor. Programul poate fi configurat pentru notificări, de exemplu, puteți programa un memento pentru reînnoirea contractului.
Software-ul de la USU este o soluție unică: este ușor de personalizat, puteți alege funcții fără a plăti în exces și puteți crește funcționalitatea după cum este necesar. Suntem gata să vă oferim o prezentare completă a capacităţilor programului de închiriere şi să vă răspundem individual la întrebări. Puteți comanda o prezentare pe site-ul nostru.
Programe video pentru inchiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul de închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



