Posibilitati ale unui sistem CRM pentru inchirierea apartamentelor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU este excelent pentru desfasurarea activitatilor de inchiriere de apartamente sau apartamente;
- În program, puteți atribui categorii obiectelor imobiliare, de exemplu: apartament, apartament, birou și așa mai departe;
- rin USU veți putea gestiona baze de date, de exemplu, pe obiecte sau pe clienți;
- a contabilitate, puteți folosi diverse opțiuni pentru angajamente: orar, zilnic, lunar;
- entru tine, suntem gata să dezvoltăm și alte mecanisme de taxare a comenzii tale;
- rogramul va ajuta la controlul veniturilor și cheltuielilor;
- istemul poate reflecta costurile de întreținere a bunurilor imobiliare;
- oftware-ul vă permite să organizați procesul de rezervare;
- În sistem, ocuparea obiectelor poate fi evidențiată color;
- apoartele analitice vor ajuta la îmbunătățirea contabilității;
- rin intermediul software-ului vă puteți gestiona contabilitatea;
- eți putea controla datoria clienților;
- rogramul poate evidenția clienții nesiguri cu un semn de exclamare;
- oftware-ul poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor utilizatorilor: modificarea designului desktopului, comenzile rapide, dimensiunea ferestrei, disponibilitatea anumitor date;
- u USU puteți desfășura în mod eficient activități de închiriere.
Program de inchiriere de apartamente
Închirierea apartamentelor este un tip de activitate comercial destul de comun. Astăzi, oricine deține o serie de proprietăți imobiliare se poate angaja în această activitate.
Firmele imobiliare sunt, de asemenea, implicate activ în acest tip de activitate. De exemplu, ei încheie contracte cu proprietarii și le găsesc clienți, în schimb primesc un comision din tranzacție.
Software-ul pentru închiriere de apartamente poate fi un instrument excelent pentru a face afaceri. Produsul dezvoltat de USU permite contabilizarea diverselor entități de afaceri, în timp ce software-ul este ușor de personalizat la nevoile unei companii sau ale unei persoane fizice. Totul este individual, iar prin contact personal vă aflăm nevoile și vă oferim o soluție adecvată.
Există multe caracteristici diferite disponibile în software-ul de închiriere de apartamente, să ne uităm la unele dintre ele.
Program de inchiriere apartament
Programul de închiriere de apartamente de la USU oferă oportunități legate de managementul imobiliar. În aceste scopuri, programul creează un caz separat pentru fiecare proprietate, apoi este completat în detaliu: caracteristici, caracteristici, tip de proprietate și așa mai departe. De asemenea, puteți adăuga fotografii sau videoclipuri cu obiecte.
În programul de închiriere apartamente, puteți menține contracte de închiriere: le înregistrați, controlați termenele și obligațiile. Software-ul poate fi chiar configurat pentru a trimite diferite tipuri de notificări sau memento-uri. Puteți alege orice format pentru aceasta: mesaje de mesagerie instant, SMS, notificări interne și așa mai departe. Există o mulțime de oportunități în această direcție.
Sistem CRM pentru inchirierea apartamentelor
Un sistem CRM pentru închirierea apartamentelor ajută la păstrarea înregistrărilor detaliate ale interacțiunilor cu clienții. Poate reflecta datele clienților și, de asemenea, poate colecta cazuri individuale cu istoricul cooperării. Pentru ce este? Pentru a oferi servicii de calitate, ținând cont de preferințe. Acest tip de informații poate ajuta și la evitarea neînțelegerilor.
În sistem, puteți defini clienții pe categorii, de exemplu: fiabil, nesigur, permanent. Acei clienți cu care apar probleme pot fi indicați cu un semn de exclamare. Acest lucru va ajuta la construirea unei relații corecte cu ei, de exemplu, dacă este un debitor persistent, atunci trebuie să lucrați cu un astfel de client la plata integrală în avans. De asemenea, puteți atașa contracte la cardul dvs. de client.
Sistemul CRM pentru închirierea apartamentelor de la USU este ușor de stăpânit, am introdus instrucțiuni interactive în program;
SRM pentru contabilizarea livrarii apartamentelor si apartamentelor
SRM-ul de contabilizare pentru livrarea apartamentelor si apartamentelor arata gradul de ocupare a obiectelor. Este foarte convenabil să vizualizați obiectele disponibile chiar în timpul consultării (obiectele ocupate vor fi evidențiate color). Dacă plasați o comandă, dar planurile clientului dvs. s-au schimbat, puteți face cu ușurință modificări în comandă, trebuie doar să intrați în ea și să schimbați data sau orele.
SRM pentru contabilizarea închirierii apartamentelor și apartamentelor permite contabilizarea amănunțită a veniturilor și cheltuielilor. Mai mult, puteți efectua analize și determina care zone generează venituri și puteți efectua analize în funcție de zonă. Contabilitatea se poate face și în contextul costurilor de întreținere a proprietății. Toate aceste date pot fi analizate și pot fi identificate domenii de îmbunătățire și menținere a rezultatelor obținute.
În USU puteți înregistra contractul de închiriere și depozitul dacă este prevăzut. Garanția poate varia de la numerar la documente și obiecte de valoare. Dacă este necesar, puteți genera documentație în program. De exemplu, dacă acestea sunt chitanțe, atunci acestea pot fi generate și trimise în masă chiriașilor.
Dacă este necesar, vă putem oferi funcții suplimentare: integrare cu echipamente, video, audio, PBX, IP, mesagerie instant și multe alte caracteristici.
În spațiul de lucru, puteți organiza munca pentru orice număr de angajați, puteți defini drepturi pentru aceștia și puteți efectua un audit intern al operațiunilor. Dacă există filiale, putem oferi funcții pentru a le gestiona. Pentru informații mai detaliate, vă invităm să trimiteți o cerere de prezentare.
USU – cu noi vei lucra conform standardelor moderne.
Programe video pentru inchiriere apartamente
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de închiriere apartamente
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.