Capabilitățile unui sistem CRM pentru un punct de închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU puteți automatiza punctul de închiriere;
- entru un punct de închiriere, puteți ține evidența veniturilor și cheltuielilor;
- uteți conduce afaceri în mod eficient cu clienții;
- uteți înregistra o varietate de categorii de închiriere în sistem;
- ardurile vor reflecta toate caracteristicile și caracteristicile;
- biectele închiriate pot avea o imagine în sistem;
- eți putea păstra înregistrări detaliate ale gradului de ocupare a unității de închiriere;
- iferite categorii pot fi specificate ca garanții;
- eți putea determina cele mai profitabile poziții de închiriere;
- ferim optiuni suplimentare la cerere;
- eți putea ține evidența costurilor de întreținere a facilităților de închiriere;
- e poate organiza munca si pentru filiale;
- rocesul de rezervare poate fi efectuat în tabele convenabile;
- ategoriile de închiriere pot fi evidențiate color;
- uteți utiliza rapoarte analitice convenabile în munca dvs., acestea vă vor ajuta să vă faceți contabilitatea mai perfectă.
Program pentru inchiriere birou
Punctele de închiriere pot închiria o varietate de obiecte: mașini, echipamente, unelte, îmbrăcăminte, recuzită, articole de uz casnic și așa mai departe. Pentru a gestiona eficient procesele, aveți nevoie de un program pentru un punct de închiriere.
Datorită programului pentru un punct de închiriere, puteți simplifica semnificativ contabilitatea, optimiza munca angajaților și reduce costurile. Sistemul vă va ajuta să vă îmbunătățiți procesele zi de zi. În acest articol vom arunca o privire mai atentă asupra programului de puncte de închiriere dezvoltat de USU.
Program pentru un punct de închiriere auto
Programul de închiriere auto USU vă va ajuta să puneți toate categoriile de contabilitate la locul lor. Când lucrați cu obiecte închiriate, le puteți atribui categorii. De exemplu, atunci când lucrați într-o mașină de închiriat, puteți atribui categorii mașinilor: clasă business, SUV-uri, opțiune economică și așa mai departe. Totul depinde de politica companiei. Categoriile de produse pot fi evidențiate prin culoare.
În programul pentru un punct de închiriere auto, USU poate atribui o fotografie fiecărui obiect, acest lucru vă va ajuta să navigați rapid atunci când alegeți o mașină și oferiți informații clientului. La rezervare, puteți evidenția cu culoare categoriile solicitate. Acest lucru va face activitatea și mai ușoară.
Cum să plasezi o comandă? Pentru a face acest lucru, trebuie să acordați atenție ferestrei principale a programului, în partea stângă, reflectă toate opțiunile disponibile pentru obiectele de închiriat. Atunci când alegeți o mașină, puteți verifica dacă are rezervări. Dacă totul este în ordine, treceți în zona calendarului și selectați data și orele rezervării (dacă este furnizat un astfel de format). După aceasta, trebuie să selectați un client, numărul de servicii, un depozit și să efectuați operațiunea. La vânzarea produselor conexe, datele pot fi reflectate într-o comandă generală.
La alegerea unei categorii de inchiriere sau a unor servicii suplimentare, sumele sunt calculate automat pe baza listei de preturi. Mai rămâne doar să tipăriți factura pentru plată. După prestarea serviciilor, puteți furniza clientului orice altă documentație (factură, bon de livrare, certificat de finalizare a lucrărilor). Dacă este necesar, puteți genera un raport de reconciliere pentru fiecare client.
Dacă clientul modifică cererea, puteți pur și simplu să introduceți comanda curentă și să modificați orele de rezervare.
Sistem CRM pentru punct de inchiriere
Un sistem CRM pentru un punct de închiriere de la USU vă va ajuta să înregistrați veniturile în detaliu. Astfel puteți determina zone profitabile de activitate. De exemplu, diferite tipuri de mașini sunt închiriate și trebuie să determinați în ce direcție aduce mai multe venituri.
În sistemul CRM pentru un punct de închiriere, puteți păstra un istoric detaliat al cooperării cu fiecare client. Acest lucru face posibilă în viitor o abordare mai personalizată, folosind metode de loialitate pentru a stimula cererea în viitor.
De asemenea, informațiile acumulate pot ajuta la tragerea de concluzii despre principalele preferințe ale clienților. Când aveți de-a face cu clienți nesiguri, puteți utiliza măsuri restrictive pentru a evita pierderile. În software, astfel de clienți pot fi evidențiați în culoare și li se poate atribui un semn de exclamare. În acest fel, puteți înțelege rapid cu cine are de-a face compania și puteți construi relații adecvate, de exemplu, lucrând la plata anticipată completă sau refuzând complet serviciile.
SRM pentru punct de inchiriere
SRM-ul pentru un punct de închiriere de la USU este plin de diverse tipuri de analize. Poate afecta aproape orice domeniu: clienții, sortimentul, profitabilitatea procesului, angajații, costurile și multe altele.
De exemplu, dacă trebuie să aflați câți bani aveți în conturile și casa dvs. de marcat, puteți utiliza raportul: „Bani”. Dacă aveți nevoie să identificați cele mai costisitoare zone, puteți face acest lucru cu ușurință prin intermediul rapoartelor corespunzătoare. În resursa software puteți găsi multe alte funcții și rapoarte care vă pot optimiza activitățile.
SRM pentru un punct de închiriere are o interfață simplă, puteți conecta orice număr de angajați la locul de muncă și puteți defini drepturi de acces pentru aceștia. Conectarea se realizează printr-o comandă rapidă de pe masă. Pentru a începe rapid să lucrați în software, puteți utiliza importul de date din mediile electronice.
Am dezvoltat și implementat instrucțiuni interactive care vă ajută să înțelegeți rapid cum să lucrați în sistem. Pe site-ul nostru web vă invităm să vizionați videoclipuri, articole și să ne puneți întrebări prin chat de pe site. De asemenea, puteți comanda o prezentare individuală complet gratuit. O versiune de probă este disponibilă pentru descărcare. Un sistem de contabilitate universal este perfect pentru gestionarea unui birou de închiriere.
Programe video pentru punctele de închiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru biroul de închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.