Posibilitățile programului pentru Service Auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- „Programul pentru Service Auto” este produsul bine modificat al unui sistem de optimizare a afaceri deja cunoscut - „Sistemul-HELP DESK”. Softul este adaptat specificului deservirii tehnice a automobilelor;
- Produsul nostru este protejat prin drepturi de autor, de aceea este unul exclusiv!
- Programatorii noștri au adaptat programul profesional pentru capacitățile utilizatorilor simpli: softul indică utilizatorului consecutivitatea pașilor;
- Descărcarea, instalarea și încărcarea bazei de date nu durează mult, toate operațiunile sunt automatizate;
- Programul funcționează în așa mod, încât este nevoie de intervenția minimă a utilizatorului: softul știe ce trebuie să facă!
- În caz de necesitatea, poate fi activat și regimul manual, prevăzut special pentru utilizatorii care cred în „Revolta cibernetică”. Menționăm că, totuși, „Programul pentru Service Auto” a fost supus unor testări serioase în producere, dovedindu-și siguranța;
- Baza de abonați poate accepta orice volum de informații, de aceea, deținătorul softului nu este limitat în numărul de direcții pentru control;
- Sunt acceptate toate instrumentele și dispozitivele, utilizate în Service-urile Auto;
- Programul acceptă sistemele de pază și supraveghere video;
- Deținătorul afacerii poate urmări în regim online executarea fiecărei comenzi și poate da indicații din afara biroului!
- Programul poate oferi rapoarte în orice moment, deoarece raportarea se face permanent;
- Programul include funcțiile de statistică și analitică pentru orice direcție a afacerii și pentru orice perioadă de timp;
- „Programul pentru Service Auto” oferă prin rezumatele statisticii posibilitatea de a corecta direcțiile afacerii în așa mod, încât să minimizeze pierderile și să mărească profitul;
- Drepturile de administrare, parția sau total, pot fi transmise altor persoane (adjuncților, contabililor, sponsorilor);
- Numărul utilizatorilor programului poate fi nelimitat;
- Este acceptat sistemul internațional de plăți electronice Qiwi;
- Programul nostru dispune de o versiune gratuită pentru testare în producere. Contactați-ne pentru a afla detalii!
Descriere software
Propunem atenției proprietarilor de Service Auto un program informațional pentru servicii auto de la dezvoltatorii companiei noastre, un producător cunoscut de programe informaționale! Programul propus este o versiune modernizată a unui sistem, care și-a câștigat deja popularitatea printre consumatori, și anume „Sistemul-HELP DESK” de optimizare a businessului. Programatorii companiei noastre au modificat softul astfel, încât acesta să poată fi administrat de orice persoană, care nu deține cunoștințe speciale de gestionare la calculator. În așa mod, instrumentul de control profesional de la calculator, „Program pentru Service Auto”, a devenit accesibil pentru mase! Programul poate fi cumpărat de orice întreprinzător, fără ca aceasta să-și facă griji dacă are suficiente cunoștințe de administrae a programului. Prețurile noastre sunt destul de democratice, de aceea, orice businessman, își poate permite programul nostru, inclusiv întreprinzătorii individuali. Programul se instalează ușor pe gadgetul dvs. personal, iar după ce are loc încărcarea informațiilor în baza de date (acest lucru durează câteva minute), acesta poate fi utilizat în activitate! Abonați ai softului „Program pentru Service Auto” pot fi un număr nelimitat de persoane (clienți, personal, parteneri, sponsori) și concepte (spălarea automobilului, lucrări de vopsire, tratarea anticorozivă a pragurilor, schimbarea uleiului etc., până la infinit), de aceea, o singură aplicație este suficientă pentru câteva filiale ale Service-ului Auto. Toate aspectele vor fi luate sub controlul și evidența strictă a programului, și pentru fiecare va fi pregătit un raport, statistica și revizuirea analitică. În același timp, Programul pentru Service Auto” este capabil să țină evidența financiară și lucrările de secretariat: în baza de date există șabloane pentru toate documentele utilizate de Service-ul Auto. Programul nostru utilizează pentru comunicare abonaților telefonia și messenger-ul Viber, de aceea, proprietarul Service-ului Auto este asigurat cu feedback deplin cu clienții. Programul va accepta și propunerea (plângerea) de la client și va prezenta directorului un raport analitic special din recomandări și plângeri. Despre statistica și analitica de la soft trebuie menționat aparte. Programul pentru Service Auto nu doar oferă rapoarte despre fiecare direcție de activitate în Service, dar și compară indicatorii cu cei anteriori, făcând astfel prognoza viitoarelor venituri și raport despre profitul obținut. Având la îndemână astfel de date, proprietarul Service-ului Autopoate face ușor concluzii nu doar despre starea actuală a lucrurilor, dar și despre direcțiile viitoare de dezvoltare a afacerii sale! Programul va lua sub control strict (softul nu poate fi mințit sau mituit!) toate aspectele Service-ului Auto, precum și toate operațiunile financiare și circulația documentelor! Programul pentru Service Auto oferă posibilitatea de a administra businessul de la distanță. Sistemul acceptă sistemele de supraveghere video și pază: directorul Service-ului Auto poate vedea în regim online toate operațiunile care au loc la întreprinderea sa și poate astfel da indicații prin messenger. De asemenea, programul dispune de sisteme de plăți electronice, ceea ce facilitează semnificativ lucrul cu clienții și oferă o platformă de comandă a serviciilor prin internet și programe de carduri de reducere pentru clienții fideli. Programul pentru Service Auto transferă bonusuri pentru clienții fideli, precum și penalizări pentru angajații Service-ului, care au efectuat lucrări necalitative. Softul încurajează și lucrul de calitatea, transferând bonusuri la salariu. Am putea vorbi la nesfârșit despre softul dezvoltat de noi, dar este mai simplu să-l testați în practică – contactați managerul nostru și aflați detalii, noi vă așteptăm!
Video despre programul pentru Service Auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru Service Auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru Service Auto
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru Service Auto
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.