- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru service auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va permite să gestionați cel mai bine operațiunile de bază ale stației de service;
- rin intermediul sistemului, puteți ține evidența clienților, salvând toate solicitările și serviciile furnizate;
- uteți efectua toate vânzările în software: de la aplicare până la furnizarea documentelor;
- entru dumneavoastră, vă putem asigura integrarea cu diverse tipuri de echipamente, de exemplu, cu o casă de marcat pentru a crește viteza de deservire;
- rin intermediul software-ului puteți controla distribuirea sarcinilor între maiștri;
- eți putea gestiona solicitările, inclusiv identificarea cutiilor, echipamentelor și a altor componente importante pentru service;
- ferim management de proces chiar și prin cloud;
- rin program, puteți oferi suport informațional clienților;
- oftware-ul acceptă capabilități de corespondență de complexitate diferită;
- ei putea opera cu diverse documente;
- oftware-ul oferă funcții pentru calcularea orelor standard;
- rele standard pot fi legate de anumite tipuri de muncă;
- uteți crea comenzi de lucru prin intermediul software-ului;
- eți putea să segmentați clienții în diferite grupuri și să oferiți diferite oferte de preț;
- oftware-ul de la USU vă va ajuta să lucrați și să vă gestionați într-un mod optimizat.
Program de service auto
Software-ul de service auto este o modalitate modernă de optimizare a operațiunilor unei companii specializate în întreținere auto.
De obicei, astfel de platforme includ capabilități de gestionare a relațiilor cu clienții cu comenzi, comenzi de lucru, finanțe și așa mai departe. Totul depinde de funcționalitate, dar cu cât este mai mult, cu atât activitatea poate fi gestionată mai optimizată.
Programul de service auto de la USU vă poate oferi o gamă întreagă de funcționalități diferite. Vă putem echipa pentru a gestiona procesele de bază, precum și cele mai avansate. În acest articol vă vom arăta caracteristicile de bază.
Program de service pentru camioane
Programul de service pentru camioane USU are funcții pentru lucrul cu clienții. Acestea includ oportunități de înregistrare direcționată a datelor clienților. Acest lucru este necesar pentru a putea contacta rapid și ușor clientul, vizualiza istoricul comenzilor și al serviciilor furnizate. Aceste informații vor ajuta la menținerea în continuare a interesului clienților și la stimularea achiziției de servicii prin promoții și alte programe de loialitate.
Dacă clientul dvs. este unul obișnuit, atunci cel mai probabil sunteți la curent cu evenimentele tehnice sau lucrările de service viitoare. Prin intermediul software-ului le puteți programa și configura notificări. USU oferă integrare cu mesagerie instant, SMS și e-mail pentru comunicarea cu clienții.
Formulare pentru service auto
Formularele pentru service auto pot fi găsite și în lista de funcții USU. Veți putea crea documentație internă și client. Orice formular poate fi ușor adaptat la diferite standarde. Puteți gestiona comenzile prin intermediul software-ului. În software puteți crea și gestiona comenzi de lucru. De asemenea, puteți înregistra lucrările efectuate și piesele de schimb folosite.
Calculele costului lucrării și pieselor de schimb pot fi efectuate după un format specific activității dumneavoastră. De exemplu, puteți folosi orele standard, pur și simplu plătiți conform listei de prețuri pentru anumite tipuri de muncă și așa mai departe.
Software pentru service auto
Software-ul de service auto de la USU vă va permite să controlați mișcările în depozit. În software, puteți înregistra sosirea pieselor de schimb și a materialelor, consumul, mișcarea, anularea acestora și așa mai departe. Puteți obține ștergerea automată a materialelor din depozit atunci când sunt utilizate în comenzi. Veți avea, de asemenea, oportunități de integrare cu datele din depozitele la distanță de la furnizori pentru reaprovizionarea depozitului.
Cele mai bune programe pentru service auto
Cele mai bune programe pentru service auto au întotdeauna funcții de lucru cu finanțele, iar USU le are și ele. Prin intermediul software-ului, puteți efectua contabilitate: înregistrați profituri și cheltuieli, formalizați totul în conformitate cu normele legale. De asemenea, în software veți putea lucra cu facturi și acte de muncă finalizată, să păstrați rapoarte privind profiturile, costurile, datorii și așa mai departe.
Program de calculator pentru service auto
Un program de calculator pentru service auto vă va oferi oportunități de gestionare a personalului. În USU, puteți crea programe, ture pentru angajați, puteți înregistra costurile cu forța de muncă și puteți calcula salariile. Veți putea evalua modul în care lucrează angajații dvs. și veți avea indicatori specifici privind productivitatea angajaților.
Planificator service auto
Planificatorul de service auto de la USU are capabilități nu numai pentru planificarea și distribuirea sarcinilor, dar are și funcții pentru lucrul cu rapoarte și efectuarea de analize. Veți putea lucra cu indicatori cheie. De exemplu, se vor putea evalua: profitul, factura medie, numărul de comenzi etc.
Puteți efectua analize asupra serviciilor individuale și asupra activității generale a serviciului auto. Puteți evalua contribuția fiecărui angajat la veniturile primite. Veți putea lucra cu statistici privind serviciile populare și piesele de schimb folosite.
Programe pentru servicii auto
Programele pentru centrele de service auto USU sunt echipate cu capabilități de integrare cu alte servicii, sisteme și echipamente. De exemplu, acestea ar putea fi sisteme bancare, depozite sau echipamente comerciale. De asemenea, oferim opțiuni de integrare cu site-uri web pentru acceptarea înregistrărilor online.
Descărcați programul pentru service auto
Cu capabilitățile CRM disponibile, veți avea instrumentele necesare pentru a menține și îmbunătăți relațiile cu clienții, a derula campanii de marketing și a susține programele de loialitate.
Este foarte ușor să descărcați programul pentru service auto de pe site-ul nostru în versiunea de probă, puteți descărca și o recenzie video și instrucțiuni.
Cumpărați software pentru service auto
Puteți cumpăra software pentru service auto de la noi la prețuri accesibile. Vă invităm să nu ezitați și chiar acum să trimiteți o cerere de prezentare despre funcționalitatea selectată, sunt multe despre care încă nu am menționat. USU – conduceți-vă afacerea cu ajutorul automatizării moderne.
Programe video pentru service auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru service auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
![ROMÂNĂ](https://usu.md/img/flags/moldova.png)
![ORICE LIMBĂ](https://usu.md/img/flags/all.png)
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.
![Transmiți rechizitele pentru contract](https://usu.md/ro/img/kak/1.jpg)
![Efectuați plata în avans](https://usu.md/ro/img/kak/2.jpg)
![Vi se instalează programul](https://usu.md/ro/img/kak/3.jpg)
![Bucurați-vă de rezultat](https://usu.md/ro/img/kak/4.jpg)