Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU – va ajuta la menținerea principalelor procese ale magazinului dumneavoastră;
- inem cont de specificul dumneavoastra si suntem pregatiti sa adaptam sistemul la activitatile dumneavoastra;
- SU poate fi utilizat în tandem cu echipamente comerciale moderne;
- rin intermediul programului, puteți automatiza cu ușurință diverse domenii de comerț, de exemplu, puteți automatiza locul de muncă al vânzătorului;
- eți putea efectua vânzări folosind un scaner și veți putea actualiza automat datele din depozit;
- rin programul USU, puteți întreține două case de marcat;
- rogramul este configurat pentru a genera automat documente;
- -am oferit capabilități moderne de gestionare a informațiilor;
- rin program este ușor de monitorizat operațiunile din depozit;
- eți putea controla și planifica inventarul;
- ă putem oferi un program bazat pe cloud;
- rogramul ajută la analiza performanței magazinului;
- rin intermediul sistemului, puteți lucra eficient cu gama de produse, de exemplu, suveniruri;
- uteți obține funcții suplimentare în condiții speciale. Ordin;
- SU - va face managementul afacerii dvs. modern.
Programul magazin
Un magazin modern necesită o contabilitate modernă. Ce înseamnă? Anterior, când automatizarea tocmai se dezvolta, toate operațiunile erau efectuate manual, dar acum puteți utiliza cu ușurință echipamente și optimiza activități.
Un program de magazin este unul dintre produsele de automatizare datorită sistemului, operațiunile sunt procesate rapid, rezultatele sunt calculate și se pot trage concluzii despre anumiți indicatori.
Un program simplu pentru un magazin
Chiar și un simplu program de magazin trebuie să aibă un anumit pachet de funcții. De exemplu, aceasta poate viza implementarea vânzărilor și înregistrarea faptului de vânzare. De asemenea, ar trebui să aibă capacitatea de a se integra cu echipamente, de exemplu, un terminal de card bancar și un scanner de coduri de bare.
Dacă magazinul este mic, atunci astfel de funcții pot fi suficiente pentru a gestiona procesul de vânzare. Dacă vorbim despre gestionarea unui supermarket mare, atunci este mai bine să acordăm preferință unui program cuprinzător, cu capacități mai extinse.
În această recenzie vă vom spune despre software-ul de la USU. O caracteristică distinctivă a acestei soluții este versatilitatea sa. Poate fi folosit atât pentru magazinele mici, cât și pentru supermarketurile uriașe și lanțurile acestora. Să aruncăm o privire mai atentă la principalele caracteristici.
Program de contabilitate pentru un magazin
Programul de contabilitate pentru un magazin de la compania USU are capabilitățile de bază pentru efectuarea vânzărilor. Prin intermediul software-ului puteți gestiona eficient procesele de vânzare a produselor. De asemenea, puteți gestiona sortimentul - acest lucru este foarte important pentru comerț. Volumul vânzărilor depinde de cât de divers și de calitate este.
În software puteți lucra cu diferite poziții, acestea pot fi împărțite și atribuite categorii. Acest lucru facilitează procesul de contabilizare și căutarea posturilor într-o bază de date comună. Platforma ajută, de asemenea, la identificarea celor mai populare articole și a celor care au stat pe rafturi de mult timp.
Funcțiile principale, desigur, vor fi capacitatea de a efectua vânzări, de a înregistra venituri și de a menține un depozit. În USU, puteți efectua vânzări manual, adică găsiți o poziție în baza de date și introduceți cantitatea acesteia, suma totală va fi calculată automat.
Program de tranzacționare pentru magazin
Programul de tranzacționare pentru un magazin de la USU poate fi integrat cu un scanner de coduri de bare și alte tipuri de echipamente. În acest caz, atunci când îndreptați dispozitivul către codul de bare, produsul va fi imediat identificat în sistem.
La primirea plății prin terminal, datele vor fi actualizate automat, iar fondurile primite vor fi vizibile. Când lucrați cu echipamente speciale, procesele decurg mai rapid și mai precis.
Dacă aveți nevoie să implementați bonusuri, reduceri, reduceri, este ușor să programați mecanismele și calculele corespunzătoare în sistemul nostru.
Program magazin - automatizare comerț
Software pentru magazin - automatizarea comerțului vă va automatiza contabilitatea. Să luăm în considerare posibilitățile asociate depozitului. La vânzarea mărfurilor, datele vor fi actualizate în conformitate cu tranzacția efectuată.
Veți putea urmări toate tranzacțiile în funcție de venituri și cheltuieli. De exemplu, de la ce furnizori provin mărfurile, ce nume, cantități și așa mai departe. Pentru tranzacțiile de cheltuieli, puteți urmări: cât a fost vândut pe zi sau în orice altă perioadă, la ce prețuri, cui și așa mai departe. Pe baza acestor date se poate efectua o analiză.
Program pentru un magazin de suveniruri
USU - poate acționa ca un program pentru un magazin de suveniruri și poate ține cont de nuanțele activităților dintr-o astfel de specializare. În acest caz, puteți acorda mai multă atenție lucrului cu sortimentul.
Fiecare card de produs poate reflecta caracteristicile și proprietățile detaliate ale suvenirului. De asemenea, puteți atașa fotografii, certificate și alte date, creând astfel un caz de informare specific pentru post.
Dacă magazinul dvs. oferă o abordare individuală a clienților, atunci funcțiile CRM vă vor fi utile. În acest fel, va fi posibilă salvarea tuturor informațiilor necesare despre contacte, interese și alte componente ale interacțiunilor.
Dacă urmăriți recenzia video disponibilă despre produsul software USU pentru tranzacționare, veți putea vedea că puteți obține multe alte funcții utile de la noi. Puteți descărca o versiune de încercare gratuită a sistemului. Cu noi vă puteți desfășura activitățile într-un mod optimizat.
Programe video pentru magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul pentru magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.