- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este adaptat individual la munca fiecărui utilizator;
- osibilitatea de a personaliza panoul de limbi pentru oricare dintre cele 96 de limbi prezentate;
- oftware-ul vă permite să controlați procesele de lucru ale angajaților și să evaluați nivelul lor de calificare, înregistrând automat orele de lucru cu remunerație;
- anagementul se realizează cu creșterea fidelității clienților prin trimiterea de mesaje SMS cu primirea unei evaluări pentru serviciile și bunurile furnizate;
- atele analitice și statistice vor fi furnizate automat în rapoarte;
- oate dispozitivele de lucru ale utilizatorului vor fi sincronizate cu computerul gazdă pentru management și control de la distanță;
- ntegrarea aplicației cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie vă permite să optimizați operațiunile de afaceri prin citirea rapidă a codurilor de produs pentru reconciliere și vânzare;
- ormat de vânzări convenabil, acceptând plăți în numerar și fără numerar;
- oate datele clienților vor fi stocate într-o singură bază de date CRM, adăugând completări în timpul fiecărei vânzări de bunuri, ținând cont de reducerile oferite și de punctele bonus acordate;
- acă nu există coduri de bare pe produs, este posibil să utilizați o foaie de coduri, citind rapid datele cu un scanner de coduri de bare și reflectându-le în sistem;
- omenclatorul va oferi informații complete despre toate denumirile produselor de îmbrăcăminte, cu coduri, preț, rating, poză, descriere;
- entru comoditate, celulele din jurnale și tabele sunt evidențiate în culori diferite;
- rogramul permite managementul unificat, contabilitatea și gestionarea nu numai a unui magazin de îmbrăcăminte, ci și a întregului lanț de retail;
- onitorizarea de la distanta se poate realiza prin integrarea camerelor CCTV in aplicatie, afisarea materialelor in timp real;
- a conectarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie, inventarul va fi precis și rapid, având un impact productiv asupra afacerii;
Program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
Un program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte vă permite să generați date analitice și statistice, să monitorizați nu numai munca angajaților, ci și soldurile produselor, completând cu promptitudine stocurile de oferte curente. Astăzi, programul de contabilizare a mărfurilor din magazinele de îmbrăcăminte este folosit pentru automatizarea proceselor de lucru, optimizând pierderile temporare. Datorită gamei largi de oferte de pe piață, apar riscuri asociate cu achiziționarea de asistenți automatizați cu funcționalitate necorespunzătoare. Pentru a achiziționa un program adecvat pentru contabilitate, control și management al proceselor intra-organizaționale din activitatea de tranzacționare, trebuie mai întâi să monitorizați piața și să instalați o versiune de testare gratuită pentru a vă efectua propria analiză a funcționalității. Pentru a economisi timp și efort, urmați sfaturile noastre și acordați atenție software-ului „Universal Accounting System”. Aplicația se deosebește de evoluții similare prin versatilitatea, unicitatea și ușurința în administrare, cu economii financiare la plata unei taxe lunare de abonament. Aplicația este personalizată individual, selectând compoziția modulară necesară, folosind una sau mai multe limbi din cele 96 prezentate. Astfel, vânzările vor crește odată cu extinderea bazei de clienți, servind clienții de limbă străină la cel mai înalt nivel.
Program de contabilitate a produselor pentru un magazin de îmbrăcăminte
Programul de contabilitate a produselor pentru un magazin de îmbrăcăminte presupune înregistrarea individuală a fiecărui utilizator într-un sistem informatic unificat pentru monitorizarea și analiza ulterioară a activităților de lucru. Programul de contabilizare a mărfurilor din magazinele de îmbrăcăminte poate fi utilizat pentru un singur punct de vânzare sau pentru întreaga rețea. Astfel, programul va afișa toate datele despre produsele de îmbrăcăminte, ținând cont de clasificarea acestora în nomenclator. Pentru a atrage și reține clienți potențial solvabili, este oferit un sistem bonus de reduceri. Software-ul se poate integra cu casa de marcat și echipamentele de depozit pentru a implementa activități de tranzacționare automate. Toate denumirile produselor vestimentare vor fi clasificate ordonat in nomenclator, atasand coduri, cost, cantitate, imagini pentru vizualizarea utilizatorilor. Vânzarea de îmbrăcăminte poate fi efectuată prin citirea codurilor de bare cu un scanner de coduri de bare, precum și prin utilizarea unei foi separate cu coduri pentru un anumit articol, scanarea și afișarea indicatorilor cantitativi în sistem pentru vânzarea ulterioară. Calculele de plată pentru produsele vândute în program sunt efectuate automat, folosind etichetele de preț specificate în nomenclator cu algoritmi de calcul specificați într-un calculator electronic. Sunt posibile și diferite tipuri de plăți, inclusiv plăți în numerar și fără numerar, transferuri și coduri QR. Pentru fiecare articol de produs, este posibil să se analizeze comparația datelor de lichiditate.
Tabel de contabilitate a produselor într-un magazin de îmbrăcăminte
Tabelul de contabilizare a mărfurilor dintr-un magazin de îmbrăcăminte poate fi modificat la cererea utilizatorilor, evidențiind anumite articole într-o culoare sau alta. Prin integrarea software-ului cu echipamentele de depozit (terminal de colectare a datelor și scaner de coduri de bare, imprimantă de etichete), este posibilă acceptarea, vânzarea și inventarierea rapidă a mărfurilor. Nu este nevoie să introduceți manual nume noi, transferând rapid datele din sursele existente. Când lucrați cu tabele pentru contabilizarea mărfurilor în magazinele de îmbrăcăminte, este posibilă formatarea în orice format. Găsirea datelor necesare a devenit mai accesibilă atunci când introduceți o interogare în fereastra electronică a motorului de căutare contextuală, ceea ce simplifică procesul de căutare și reduce pierderea de timp la minimum. Lucrul cu echipamentele de marcat simplifică procesul de efectuare a plăților prin afișarea datelor complete despre venituri și cheltuieli în sistem. Astfel, contabilitatea va fi mai convenabilă cu generarea și furnizarea documentației de raportare. Crearea documentelor, rapoartelor, facturilor, actelor și declarațiilor va fi un proces rapid și de înaltă calitate, folosind șabloane electronice în munca dumneavoastră.
Cum să țineți evidența mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte? Specialiștii USU vă vor ajuta în această problemă. Contabilitatea poate fi efectuată nu numai asupra valorii materiale, ci și asupra activităților de muncă ale personalului. Urmărirea timpului va ajuta angajații să-i disciplineze controlând procesele zilnice, inclusiv serviciul pentru clienți generator de venituri. Serviciul pentru clienți afectează și prestigiul magazinului și creșterea clienților. Pentru a îmbunătăți și a crește loialitatea clienților, este oferit un sistem bonus de reduceri, precum și mesaje trimise sistematic pentru a primi feedback și a evalua serviciul. În timpul analizei, este posibil să se identifice avantajele și dezavantajele funcționării magazinului. De asemenea, programul vă permite să controlați procesele de lucru din interiorul magazinelor, urmărind toate procesele prin camere de securitate. Cu ajutorul programului, nu veți mai avea întrebări despre cum să țineți evidența mărfurilor din magazinele de îmbrăcăminte.
Cum să urmăriți manual mărfurile dintr-un magazin de îmbrăcăminte
Cum să urmăriți manual mărfurile dintr-un magazin de îmbrăcăminte? Este destul de dificil să se obțină manual rezultatele dorite, având în vedere concurența în creștere zilnică, prezența unei game largi de nume de produse și nevoia de a servi rapid clienții. Faceți față unui flux rapid de clienți, precum și efectuarea rapidă a contabilității, controlului și analizei este posibilă numai cu ajutorul unui asistent de înaltă calitate. Nu există întrebări despre cum să păstrați manual evidența mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte cu cifră de afaceri scăzută, dar această opțiune este extrem de incomodă, deoarece necesită completarea jurnalelor cu informații corecte despre bunurile rămase. Un avantaj este capacitatea de a genera grafice și diagrame analitice pentru produsele vândute cu contabilitate. Pentru a afla mai multe despre aplicație, există o oportunitate unică de a contacta specialiștii companiei, precum și de a învăța personal principiile managementului software. Versiunea de testare este prezentată într-o formă gratuită, cu salvarea ulterioară a datelor informaționale.
Program video pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de îmbrăcăminte
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



