Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea caselor de marcat
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU este pregătită să vă ofere oportunități pentru o poziție de casier automatizat;
- rin intermediul software-ului puteți urmări tranzacțiile în funcție de venituri și cheltuieli;
- ă vom furniza toate documentele necesare;
- istemul vă permite să mențineți o carte electronică de casă;
- rice număr de angajați poate lucra în software;
- iecare utilizator își poate defini propriile drepturi de acces la baza de date;
- rin intermediul sistemului pot fi analizate diferite tranzacții;
- latformă configurabilă pentru diverse mecanisme;
- uteți obține capabilități de contabilitate în cloud;
- latforma este concepută pentru a gestiona formele de comerț cu ridicata, cu amănuntul și electronice;
- istemul de management poate fi utilizat pentru gestionarea departamentelor;
- ot fi comandate funcții personalizate suplimentare;
- rocesele pot fi gestionate chiar și de la distanță;
- robă gratuită disponibilă;
- SU – management și management al numerarului conform standardelor moderne.
Automatizare case de marcat
Ce este automatizarea casei de marcat? Aceasta este implementarea unor tehnologii speciale prin software. Este necesar în primul rând pentru optimizarea muncii. Acest lucru se realizează prin servicii prompte, reducerea erorilor și menținerea unei contabilități mai moderne legate de fonduri.
Datorită automatizării casei de marcat, se realizează un control și audit îmbunătățit al proceselor interne. De asemenea, o stație de lucru automatizată poate fi ușor integrată cu alte sisteme.
Automatizare case de marcat magazin
Automatizarea comenzii magazinului este direct legată de software. La automatizarea casei de marcat a unui magazin, este implementat un sistem de gestionare a vânzărilor și a tranzacțiilor directe cu numerar. Foarte des, vânzările și numerarul sunt indisolubil legate. Compania USU este pregătită să vă ofere atât o soluție de sine stătătoare, cât și una integrată. În același timp, cu siguranță vom ține cont de nevoile dumneavoastră speciale.
Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar
Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar poate fi asociată și cu registratorii fiscali. Acest lucru este foarte convenabil imediat după vânzare, datele ajung automat la autoritățile fiscale. USU poate fi utilizat pentru integrarea cu un registrator fiscal, sistemul poate fi folosit și pentru a lucra cu o casă de marcat standard sau pentru a genera chitanțe de vânzare manual în sistem.
Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar prin USU poate fi efectuată rapid și fără durere pentru activitățile de afaceri.
Program de contabilitate de numerar
Software-ul de casă de marcat USU vă va oferi toate funcțiile necesare pentru a vă gestiona casa de marcat. Să ne uităm la ele. Dacă aceasta se referă la comerț, atunci casieria procesează în principal primirea veniturilor din vânzare. Cu o stație de lucru automatizată pentru vânzător, operațiunile de vânzare de bunuri sau servicii vor fi asociate cu tranzacții în numerar.
În acest caz, programul de casă de marcat poate fi utilizat pentru a tipări informațiile necesare: documente de vânzare, bon de vânzare sau bon de numerar. Pentru persoanele juridice, este posibil să aveți nevoie de un pachet extins de documente: o factură de plată, o factură, un bon de livrare și, în unele cazuri, un acord. Toate aceste documente pot fi generate în software, înregistrate și tipărite.
Programul de contabilitate de numerar USU se integrează cu o imprimantă de chitanțe, ceea ce înseamnă că puteți crea un formular direct în sistem și îl puteți imprima imediat. Integrarea poate fi realizată cu alte tipuri de echipamente, de exemplu, cu un scanner de coduri de bare.
Acest lucru accelerează semnificativ identificarea mărfurilor în sistem. În programul de casă de marcat, puteți chiar să vă creați propriul sistem de contabilitate, să generați coduri de bare sau numere unice pentru articolele de produs.
Programe de gestionare a numerarului
Funcțiile programului de casă de marcat sunt legate în primul rând de primirea de fonduri, dar există momente când este necesar să se emită o rambursare. USU este echipat cu aceste funcții și confirmă această operațiune.
Programul de gestionare a unei case de marcat poate procesa și tranzacții de cheltuieli, de exemplu, emiterea de fonduri pentru raportarea sau emiterea de salarii conform unei declarații. Există multe conturi contabile cărora li se pot atribui tranzacții de cheltuieli, iar în USU poți profita de acest lucru.
Program de gestionare a numerarului
Software-ul de gestionare a numerarului poate fi integrat cu alte programe, de exemplu, ERP, CRM sau sisteme de contabilitate de depozit. De ce ar trebui să cheltuiți bani în plus când puteți obține o soluție completă? Compania noastra poate echipa programul de casa de marcat cu functii suplimentare legate de CRM, ERP sau sisteme de depozit.
Program pentru casier
Programul de casierie de la USU te va ajuta sa tii evidenta cu fiscalizare, iti vei putea desfasura activitatile in conditiile legii. Veți primi o contabilitate corectă și o raportare adecvată.
Programul de casierie poate fi folosit pentru a menține o carte electronică de numerar. Mai exact, acesta va fi generat automat după finalizarea anumitor operațiuni.
Software pentru casieria magazinului de vânzare cu amănuntul
Un software pentru casierul unui magazin de vânzare cu amănuntul de la USU poate avea funcții cu drepturi depline pentru deservirea vânzărilor.
Programul pentru casieria unui magazin cu amănuntul poate reflecta informații despre gama de produse, mișcările vânzărilor și tranzacțiile cu numerar. Fiecare magazin poate avea propriile nevoi, noi, bineînțeles, luăm în considerare acest lucru și ajutăm la selectarea funcționalității.
Program de casierie
Un program de casierie poate gestiona tranzacțiile de fidelitate. De exemplu, implementarea reducerilor, punctelor, bonusurilor și a altor elemente poate fi luată în considerare la vânzarea mărfurilor.
Analiza și raportarea sunt disponibile în programul casieriei. De exemplu, puteți face un raport asupra banilor și puteți vedea starea conturilor, caselor de marcat și a altor surse înregistrate. Fiecare tranzacție poate fi urmărită. În software, puteți diferenția drepturile și le oferiți în conformitate cu responsabilitățile atribuite.
Program pentru casierii
Programul pentru casierii de la USU va avea setari flexibile, lucru extrem de important pentru a asigura o sedere confortabila in spatiul de lucru. Pentru acest tip de activitate, controlul este foarte important, astfel că am oferit managerului posibilitatea de audit intern.
Programul pentru casierii poate fi auditat în ceea ce privește verificările, cine și când a creat tranzacția în sistem, dacă au existat corecții etc. Această abordare crește nivelul de responsabilitate și previne furtul.
Programe pentru casierii
Funcțiile programului de casierie USU vă vor ajuta să accelerați procesele, reducând semnificativ timpul de service și crescând debitul. Funcțiile suplimentare sub formă de integrări vă pot extinde capacitățile.
Dacă aveți departamente, software-ul poate fi utilizat cu ușurință pentru a deservi sucursale și pentru a crea contabilitate generală.
Software-ul pentru casierie va ajuta, de asemenea, la eliminarea erorilor umane. Veți putea crește nivelul de servicii și, prin urmare, fidelizarea clienților.
Programul pentru casierii de la USU vă va oferi informații complete și de încredere despre vânzări, venituri și solduri de stoc. Interfața programului pentru casierii este intuitivă. Vă invităm să primiți sfaturi mai detaliate cu privire la funcționarea platformei. Personalizăm sistemul pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
Site-ul oferă materiale practice despre cum funcționează software-ul, recomandări, opinii ale experților, recenzii și o versiune de încercare. Un sistem de contabilitate universal este o abordare modernă a gestionării tranzacțiilor cu numerar.
Programe video pentru automatizarea caselor de marcat
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea casei de marcat
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.