1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare case de marcat

Potrivit a 227 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare case de marcat

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea caselor de marcat

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Compania USU este pregătită să vă ofere oportunități pentru o poziție de casier automatizat;
  • rin intermediul software-ului puteți urmări tranzacțiile în funcție de venituri și cheltuieli;
  • ă vom furniza toate documentele necesare;
  • istemul vă permite să mențineți o carte electronică de casă;
  • rice număr de angajați poate lucra în software;
  • iecare utilizator își poate defini propriile drepturi de acces la baza de date;
  • rin intermediul sistemului pot fi analizate diferite tranzacții;
  • latformă configurabilă pentru diverse mecanisme;
  • uteți obține capabilități de contabilitate în cloud;
  • latforma este concepută pentru a gestiona formele de comerț cu ridicata, cu amănuntul și electronice;
  • istemul de management poate fi utilizat pentru gestionarea departamentelor;
  • ot fi comandate funcții personalizate suplimentare;
  • rocesele pot fi gestionate chiar și de la distanță;
  • robă gratuită disponibilă;
  • SU – management și management al numerarului conform standardelor moderne.

Automatizare case de marcat

Ce este automatizarea casei de marcat? Aceasta este implementarea unor tehnologii speciale prin software. Este necesar în primul rând pentru optimizarea muncii. Acest lucru se realizează prin servicii prompte, reducerea erorilor și menținerea unei contabilități mai moderne legate de fonduri.

Datorită automatizării casei de marcat, se realizează un control și audit îmbunătățit al proceselor interne. De asemenea, o stație de lucru automatizată poate fi ușor integrată cu alte sisteme.

Automatizare case de marcat magazin

Automatizarea comenzii magazinului este direct legată de software. La automatizarea casei de marcat a unui magazin, este implementat un sistem de gestionare a vânzărilor și a tranzacțiilor directe cu numerar. Foarte des, vânzările și numerarul sunt indisolubil legate. Compania USU este pregătită să vă ofere atât o soluție de sine stătătoare, cât și una integrată. În același timp, cu siguranță vom ține cont de nevoile dumneavoastră speciale.

Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar

Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar poate fi asociată și cu registratorii fiscali. Acest lucru este foarte convenabil imediat după vânzare, datele ajung automat la autoritățile fiscale. USU poate fi utilizat pentru integrarea cu un registrator fiscal, sistemul poate fi folosit și pentru a lucra cu o casă de marcat standard sau pentru a genera chitanțe de vânzare manual în sistem.

Automatizarea contabilității tranzacțiilor cu numerar prin USU poate fi efectuată rapid și fără durere pentru activitățile de afaceri.

Program de contabilitate de numerar

Software-ul de casă de marcat USU vă va oferi toate funcțiile necesare pentru a vă gestiona casa de marcat. Să ne uităm la ele. Dacă aceasta se referă la comerț, atunci casieria procesează în principal primirea veniturilor din vânzare. Cu o stație de lucru automatizată pentru vânzător, operațiunile de vânzare de bunuri sau servicii vor fi asociate cu tranzacții în numerar.

În acest caz, programul de casă de marcat poate fi utilizat pentru a tipări informațiile necesare: documente de vânzare, bon de vânzare sau bon de numerar. Pentru persoanele juridice, este posibil să aveți nevoie de un pachet extins de documente: o factură de plată, o factură, un bon de livrare și, în unele cazuri, un acord. Toate aceste documente pot fi generate în software, înregistrate și tipărite.

Programul de contabilitate de numerar USU se integrează cu o imprimantă de chitanțe, ceea ce înseamnă că puteți crea un formular direct în sistem și îl puteți imprima imediat. Integrarea poate fi realizată cu alte tipuri de echipamente, de exemplu, cu un scanner de coduri de bare.

Acest lucru accelerează semnificativ identificarea mărfurilor în sistem. În programul de casă de marcat, puteți chiar să vă creați propriul sistem de contabilitate, să generați coduri de bare sau numere unice pentru articolele de produs.

Programe de gestionare a numerarului

Funcțiile programului de casă de marcat sunt legate în primul rând de primirea de fonduri, dar există momente când este necesar să se emită o rambursare. USU este echipat cu aceste funcții și confirmă această operațiune.

Programul de gestionare a unei case de marcat poate procesa și tranzacții de cheltuieli, de exemplu, emiterea de fonduri pentru raportarea sau emiterea de salarii conform unei declarații. Există multe conturi contabile cărora li se pot atribui tranzacții de cheltuieli, iar în USU poți profita de acest lucru.

Program de gestionare a numerarului

Software-ul de gestionare a numerarului poate fi integrat cu alte programe, de exemplu, ERP, CRM sau sisteme de contabilitate de depozit. De ce ar trebui să cheltuiți bani în plus când puteți obține o soluție completă? Compania noastra poate echipa programul de casa de marcat cu functii suplimentare legate de CRM, ERP sau sisteme de depozit.

Program pentru casier

Programul de casierie de la USU te va ajuta sa tii evidenta cu fiscalizare, iti vei putea desfasura activitatile in conditiile legii. Veți primi o contabilitate corectă și o raportare adecvată.

Programul de casierie poate fi folosit pentru a menține o carte electronică de numerar. Mai exact, acesta va fi generat automat după finalizarea anumitor operațiuni.

Software pentru casieria magazinului de vânzare cu amănuntul

Un software pentru casierul unui magazin de vânzare cu amănuntul de la USU poate avea funcții cu drepturi depline pentru deservirea vânzărilor.

Programul pentru casieria unui magazin cu amănuntul poate reflecta informații despre gama de produse, mișcările vânzărilor și tranzacțiile cu numerar. Fiecare magazin poate avea propriile nevoi, noi, bineînțeles, luăm în considerare acest lucru și ajutăm la selectarea funcționalității.

Program de casierie

Un program de casierie poate gestiona tranzacțiile de fidelitate. De exemplu, implementarea reducerilor, punctelor, bonusurilor și a altor elemente poate fi luată în considerare la vânzarea mărfurilor.

Analiza și raportarea sunt disponibile în programul casieriei. De exemplu, puteți face un raport asupra banilor și puteți vedea starea conturilor, caselor de marcat și a altor surse înregistrate. Fiecare tranzacție poate fi urmărită. În software, puteți diferenția drepturile și le oferiți în conformitate cu responsabilitățile atribuite.

Program pentru casierii

Programul pentru casierii de la USU va avea setari flexibile, lucru extrem de important pentru a asigura o sedere confortabila in spatiul de lucru. Pentru acest tip de activitate, controlul este foarte important, astfel că am oferit managerului posibilitatea de audit intern.

Programul pentru casierii poate fi auditat în ceea ce privește verificările, cine și când a creat tranzacția în sistem, dacă au existat corecții etc. Această abordare crește nivelul de responsabilitate și previne furtul.

Programe pentru casierii

Funcțiile programului de casierie USU vă vor ajuta să accelerați procesele, reducând semnificativ timpul de service și crescând debitul. Funcțiile suplimentare sub formă de integrări vă pot extinde capacitățile.

Dacă aveți departamente, software-ul poate fi utilizat cu ușurință pentru a deservi sucursale și pentru a crea contabilitate generală.

Software-ul pentru casierie va ajuta, de asemenea, la eliminarea erorilor umane. Veți putea crește nivelul de servicii și, prin urmare, fidelizarea clienților.

Programul pentru casierii de la USU vă va oferi informații complete și de încredere despre vânzări, venituri și solduri de stoc. Interfața programului pentru casierii este intuitivă. Vă invităm să primiți sfaturi mai detaliate cu privire la funcționarea platformei. Personalizăm sistemul pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.

Site-ul oferă materiale practice despre cum funcționează software-ul, recomandări, opinii ale experților, recenzii și o versiune de încercare. Un sistem de contabilitate universal este o abordare modernă a gestionării tranzacțiilor cu numerar.

Aspectul programului

Automatizare case de marcat

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru automatizarea casei de marcat

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.