1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea contabilității vânzărilor

Potrivit a 309 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea contabilității vânzărilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea contabilității vânzărilor

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul automatizat poate înlocui zeci de specialiști, lucrând continuu cu o gamă largă de funcționalități;
  • ontrolul, managementul si analiza, contabilitatea este disponibila in forma permanenta;
  • oate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate cu computerul principal;
  • e la distanță, angajații tuturor departamentelor vor putea face schimb de date de informații pentru o muncă productivă, ținând cont de modul multi-utilizator;
  • ăsirea informațiilor este ușoară și accesibilă cu prezența unui motor de căutare contextual;
  • erverul cloud vă permite să stocați toate informațiile într-un singur spațiu de stocare centralizat, cu acces și lucru din orice parte a lumii;
  • ucrați cu documente și rapoarte în orice format;
  • ocumentele și rapoartele sunt generate rapid folosind șabloane electronice cu completare rapidă;
  • mportul și exportul vă permit să completați rapid câmpurile obligatorii;
  • ăstrarea evidenței orelor de lucru îmbunătățește munca personalului, cu o disciplină sporită, reflectând succesele și neajunsurile salariale;
  • u ajutorul softului se poate analiza fondurile investite în publicitate, identificând cele mai favorabile condiții și ieșire;
  • entinerea unei baze de date cu clienti si furnizori ofera informatii la zi pentru comunicare, analiza vanzarilor si a volumului de profit generat;
  • ormat convenabil pentru lucrul cu diverse dispozitive de măsurare de înaltă tehnologie care optimizează timpul de lucru al specialiștilor;
  • esageria automată servește nu numai pentru a furniza informații clienților, ci și pentru a primi o evaluare pentru serviciu;
  • atele analitice și statistice vă permit să analizați activitatea unei întreprinderi, construind strategii de afaceri pentru extinderea și creșterea cifrei de afaceri.

Automatizarea contabilității vânzărilor

Automatizarea contabilității vânzărilor depinde de utilizarea directă a software-ului specializat, care astăzi este o parte integrantă a conducerii oricărui tip de afacere. Pentru a realiza o automatizare completă, ținând cont de vânzarea de bunuri și servicii, aveți nevoie de un program de înaltă calitate, care și-a dovedit a fi pe piață, cu o gamă largă de funcționalități și o politică de prețuri accesibile. Dintre gama prezentată de propuneri pentru dezvoltatori, merită evidențiată una dintre cele mai bune, care este „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul oferă economii financiare, inclusiv fără taxe lunare de abonament. Software-ul implică o abordare integrată a contabilității, managementului și controlului asupra proceselor intraorganizaționale. Opțiunile de configurare a aplicației sunt flexibile, autentificarea se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, cu pictograme convenabile pentru acces rapid la informațiile necesare. Toate produsele vor fi clasificate în funcție de disponibilitate, politica de preț și cerere. Pentru comoditate, este posibil să atașați imagini ale produselor la nomenclatură utilizând interacțiunea cu o cameră web.

Automatizarea vânzărilor

Automatizarea vânzărilor prin implementarea de software contribuie la dezvoltarea rapidă a afacerilor cu o creștere a cifrei de afaceri. Pentru a automatiza vânzarea mărfurilor, este planificată utilizarea echipamentelor moderne de casă de marcat pentru depozit. Toate informațiile vor fi afișate într-un sistem informatic unificat cu acces rapid, calcul, vânzări și plată. Toate procesele vor fi reflectate în sistem, cu suport documentar. Pentru orice organizație comercială, este necesar să deserviți rapid clienții, ceea ce afectează nu numai volumele de vânzări, ci și loialitatea. Programul vă permite să lucrați cu diverse produse, atât cu echipamente suplimentare, cât și manual. Totul depinde de volumele vânzărilor, gama de produse și serviciile suplimentare oferite. Vânzările pot fi efectuate atât cu ridicata, cât și cu amănuntul. Clasificarea corectă a mărfurilor va ajuta nu numai la efectuarea contabilității, la controlul datelor de expirare pentru anumite articole, ci și la găsirea acestora în anumite puncte de vânzare cu amănuntul și depozite.

Automatizarea vânzărilor de mărfuri

Automatizarea vânzării mărfurilor vă permite să reduceți costurile cu resursele unei organizații comerciale. Mii de organizații din întreaga lume folosesc software-ul USU datorită versatilității și comoditatii sale. Parametrii de configurare sunt ajustați individual la cerințele fiecărui utilizator care va fi înregistrat individual în sistem. Înregistrarea personală este necesară nu numai pentru identificarea personală la intrarea în aplicație, ci și pentru furnizarea ulterioară a anumitor oportunități de acces la date informaționale, analiza activităților de muncă etc. Software-ul garanteaza o contabilitate usoara cu automatizarea vanzarilor de marfuri de diverse categorii, reunind solduri efective cu indicatori in extrase de cont. Software-ul oferă, de asemenea, diverse metode eficiente de atragere și păstrare a clienților.

Automatizarea vânzărilor și operațiunilor

Automatizarea vânzărilor și operațiunilor presupune identificarea celor mai eficiente tipuri de publicitate, reducerea costurilor și creșterea veniturilor. Programul vă permite să rămâneți înaintea concurenților dvs. fără a pierde posibilele profituri, fără a permite fraudarea angajaților. Software-ul este accesibil fiecărui utilizator, ținând cont de automatizarea vânzărilor și a operațiunilor oriunde în lume, datorită traducerii în 96 de limbi. Puteți alege una sau mai multe limbi, lucrând într-un format convenabil. Software-ul multi-utilizator permite tuturor dintr-o organizație să lucreze împreună prin partajarea informațiilor într-o rețea. Munca simultană a tuturor angajaților necesită înregistrarea personală în sistem cu crearea unui cont și autentificarea folosind un login și o parolă de securitate. Capacitățile separate ale utilizatorului asigură siguranța garantată a datelor informațiilor stocate într-o stocare centralizată. De asemenea, atunci când drepturile de acces sunt diferențiate, angajații nu vor pierde timpul furnizând informații inutile. Toate funcționalitățile sunt disponibile numai pentru utilizatorul principal, managerul.

Automatizarea planificării vânzărilor și operațiunilor

Automatizarea planificării vânzărilor și operațiunilor se realizează cu menținerea nomenclaturii pentru toate tipurile de bunuri și servicii. Fiecare organizație are o identitate corporativă, iar software-ul este pe deplin în concordanță cu aceasta. Puteți alege designul dorit din gama de modele prezentată. Schimbarea temelor grafice este posibilă cel puțin zilnic, la cererea utilizatorilor. Șabloanele prezentate variază în stil, de la cele stricte la cele lejer și colorate. Automatizarea vânzărilor și a planificării operațiunilor este ușor de implementat în aplicație datorită versatilității sale. Software-ul asigură funcționarea în diferite moduri, monitorizarea implementării operațiunilor specificate pe toate dispozitivele de lucru sincronizate între ele. Fiecare dispozitiv de lucru necesită achiziționarea unei versiuni separate cu licență. Serverul cloud poate fi folosit pentru a uni toate filialele într-o singură rețea structurală, cu un format convenabil pentru lucrul atât de la birou, cât și de acasă. Serverul cloud vă permite să îmbunătățiți munca tuturor departamentelor structurale cu activități productive.

Automatizarea vânzărilor pe piețe

Automatizarea vânzărilor pe piețe se realizează prin sincronizarea informațiilor despre bunuri și servicii suplimentare furnizate. Astfel, nu este nevoie să reintroduceți informații pentru toate categoriile de mărfuri, adăugând descrieri, caracteristici, cost și alte date. Date necesare pentru furnizarea clienților pe piețe. Un avantaj al confortului pentru clienți și al automatizării vânzărilor pe piețe este capacitatea de a selecta automat anumite articole cu plasarea unei comenzi și efectuarea plăților. Piețele vor afișa întotdeauna informații actualizate cu privire la disponibilitatea bunurilor, excluzând erorile și suprapunerile. Programul vă permite să lucrați cu hărți geografice, livrând cu ușurință comenzi în întreaga lume. Programul nu eșuează, actualizând periodic datele. Programul facilitează urmărirea stării comenzilor pe piețe, monitorizarea timpilor de livrare, recenziile clienților, plățile efectuate etc. Pe piețe, produsele vor fi afișate ținând cont de coduri, pentru găsirea rapidă a informațiilor și afișarea articolelor.

Automatizarea departamentului de vanzari

Automatizarea departamentului de vânzări oferă control complet asupra muncii managerilor. Calitatea serviciului clienți afectează în mod direct vânzările de bunuri și servicii. Programul facilitează controlul activităților de lucru prin automatizarea urmăririi timpului. Astfel, angajații se vor strădui să își finalizeze munca rapid și eficient, ținând cont de impactul direct asupra salariilor, inclusiv a salariului și a dobânzilor. Pentru confortul și automatizarea departamentelor de vânzări, este disponibilă utilizarea unei funcții moderne de telefonie PBX. La primirea apelurilor de la un client, aplicația va afișa informații complete cu o cerere, număr de contact, pentru răspuns prompt și service, consultare. Este posibil să înregistrați conversații. De asemenea, prevede primirea de feedback și evaluări pentru serviciul oferit de specialiști, identificarea erorilor și a neajunsurilor.

Automatizarea vânzărilor în program este ușoară și accesibilă, folosind posibilități nelimitate. Programul vă permite să mențineți bazele de date de clienți existente sau nou formate. Informațiile necesare cu numere de contact și adrese de e-mail, istoricul comenzilor, plăților, livrarea mărfurilor vor fi afișate în baza de date CRM. În aplicație, este posibilă implementarea efectivă a automatizării vânzărilor prin analizarea stării cererilor în funcție de timp și de profitul adus de un anumit client. Este posibilă distribuirea promptă a mesajelor către clienți în format vocal și text. De asemenea, analizând profiturile și creșterea clienților pentru o anumită perioadă de timp. Informațiile analitice și statistice vor fi prezentate în tabel, grafice și diagrame.

Automatizare de marketing și vânzări

Automatizarea marketingului și vânzărilor este realizată de software cu date detaliate. Controlul centralizat va elimina apariția erorilor. Având în vedere automatizarea marketingului și vânzărilor, este de remarcat ușurința de utilizare în sistem, precum și ferestrele de lansare rapidă de pe desktop. Pentru a afișa o listă de oferte curente pentru bunuri și servicii, va fi folosit cel mai mare buton. Pentru vânzări prompte, se va folosi butonul cu același nume situat mai sus. Pentru munca automatizată a utilizatorilor, este prevăzută utilizarea instrucțiunilor interactive prezentate în partea dreaptă a ecranului. Instrucțiuni detaliate oferă informațiile necesare cu imagini după fiecare paragraf pentru o mai bună înțelegere. În acest fel, puteți stăpâni rapid cu ușurință principiile managementului software. Lucrarea simultană în ambele direcții a instrucțiunilor interactive vă permite nu numai să găsiți informațiile necesare făcând clic pe linkuri, ci și arătând spre un buton necunoscut folosind un articol scurt.

Automatizarea contabilității pentru vânzarea mărfurilor

Automatizarea contabilității pentru vânzarea mărfurilor este prevăzută pentru a optimiza timpul de lucru al angajaților. Automatizarea pentru contabilizarea vânzărilor de mărfuri include și posibilitatea de a efectua calcule automate efectuate de un calculator electronic. Pentru clienții obișnuiți, este oferit un sistem fidel de reduceri, cu puncte bonus. Punctele bonus sunt un fel de bani electronici, pe care clienții în orice caz îi folosesc în comenzile viitoare pentru o sumă mai mare. Astfel, volumul vânzărilor crește. Pentru clienții obișnuiți, este, de asemenea, posibilă crearea unei liste de prețuri separate. Angajații nu trebuie să facă manual modificări ale procentului de reduceri, programul va face acest lucru automat, setând algoritmii de calcul necesari. În planificatorul de sarcini, este posibil să se stabilească termene limită pentru generarea documentației de raportare furnizate managerului. Astfel, managerul va fi la curent cu toate activitățile organizației, monitorizând de la distanță toate punctele de vânzare cu amănuntul.

Automatizarea contabilității magazinului

Automatizarea contabilității magazinului vă permite să economisiți nu numai resurse financiare, ci și să optimizați timpul de lucru. Folosind automatizarea peste contabilitatea magazinului, este posibil să se asigure protecția software-ului, cu opțiuni de configurare flexibile. Programul este capabil să interacționeze cu diverse echipamente, cum ar fi camere CCTV, oferind informații în timp real despre activitățile curente din interiorul fiecărui magazin. Siguranța articolelor de inventar va fi garantată. Software-ul poate identifica și clienții, limitând sau acordând acces la magazine. Programul vă permite să analizați datele privind comenzile de mărfuri în anumite regiuni, facilitând expansiunea afacerilor odată cu deschiderea de noi puncte de vânzare. Aplicația facilitează contabilitatea de înaltă calitate a mărfurilor prin analiza lichidității și soldurilor, cu capacitatea de a reface în timp util stocurile de articole la cerere.

Automatizarea contabilității într-un magazin mic

Automatizarea contabilității într-un magazin mic se realizează în mod similar cu unul mare. Pentru confort, este posibil să utilizați echipamente de depozit. Dacă nu este posibil să atașați etichete cu etichete de preț pentru un anumit produs, este posibil să utilizați o bucată de hârtie separată cu coduri de produs, afișând rapid informațiile în sistem. Într-un magazin mic, gama de produse este mică, poți face față fără echipament specializat. O imprimantă este folosită pentru a imprima etichete de preț, etichete și chitanțe. La automatizarea contabilității în magazinele mici, este, de asemenea, necesară menținerea evidențelor financiare zilnice. Software-ul vă permite să automatizați contabilitatea atunci când este integrat cu sistemul 1C.

Automatizarea contabilitatii circulatiei marfurilor

Automatizarea contabilității pentru circulația mărfurilor se va realiza rapid și eficient, cu suport documentar. Generarea de documentație și raportare într-un format automat se realizează dacă sunt disponibile șabloane electronice. Având în vedere automatizarea contabilității pentru circulația mărfurilor, este de remarcat optimizarea timpului de lucru la completarea cu date a jurnalelor, tabelelor, extraselor etc. La importul și exportul de date. specialiștii nu numai că vor economisi timp, ci vor elimina și tot felul de erori și greșeli de scriere. Software-ul este capabil să lucreze cu diverse formate de documente și rapoarte, tabele. Formatarea promptă a documentelor este, de asemenea, oferită. Pentru a desfășura activități de lucru în mod convenabil și a găsi rapid informațiile necesare, se ia în considerare utilizarea unui motor de căutare contextuală. În fereastra motorului de căutare electronic, trebuie să introduceți o cerere cu numele, codurile produsului, datele clientului sau furnizorului etc.

Automatizarea contabilității comerciale

Automatizarea contabilității comerciale optimizează cheltuielile bugetare ale organizației. Automatizarea contabilității comerciale include plăți în numerar și fără numerar, afișând toate vânzările de bunuri și servicii. Pentru a construi activități productive ale unei organizații comerciale, programul oferă date analitice pentru lucrările ulterioare. Vânzarea produselor folosind un scaner de coduri de bare minimizează timpul petrecut. De asemenea, este posibil să utilizați coduri scurte pentru bunuri potrivite pentru produsele din propria producție. Cardurile de produse sunt folosite cu nume sau completate cu imagini colorate, cost, cantitate etc. Produsele pot fi împărțite în categorii, distinse prin diferite culori. Păstrarea evidenței mărfurilor se poate face atât în tabele, cât și în fișe. Când lucrați cu furnizori străini, este planificat să afișați informații despre costul de producție la cursul de schimb al unei anumite monede. După un timp, este oferită analiza datelor privind modificările prețurilor și cursurilor de schimb. De asemenea, se pot analiza cele mai avantajoase oferte de la furnizori, construind conditii favorabile de cooperare.

Vânzări automate

Vânzările automate vor fi disponibile folosind funcția convenabilă „Pop-up card client”. Astfel, veți putea vedea dinamica solicitărilor clienților, istoricul apelurilor și veți putea asculta conversații formând numere de telefon cu un singur clic direct în program. Este destul de ușor să te angajezi în vânzări automate în aplicație folosind funcționalități moderne. Funcții suplimentare sunt prezentate pe site-ul oficial. Programul vă permite să asigurați ordinea în desfășurarea afacerilor oricărui tip de afaceri. Rapoartele vor arăta punctele slabe ale organizației, cu dinamica schimbărilor în afaceri pentru orice perioadă de timp. Programul oferă butoane de lansare rapidă pentru analiza activităților companiei, de exemplu, după bunuri vândute, solduri curente, plăți primite, profit primit. Prin analiză, este posibilă efectuarea unei analize precise pentru fiecare divizie, făcând automat calcule și evaluări ale clienților și determinând cele mai eficiente tipuri de publicitate. Puteți obține sfaturi despre un instrument de afaceri cu drepturi depline, contactând specialiștii companiei, precum și să efectuați analize independente prin descărcarea unei versiuni demo gratuite.

Aspectul programului

Automatizarea contabilității vânzărilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea contabilității vânzărilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.