Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU, este posibil să se efectueze o muncă promptă și eficientă pentru a oferi punctului de desfacere un instrument de contabilitate modern;
- istemul este conceput pentru managementul vânzărilor;
- uteți înregistra orice tranzacție în numerar în USU;
- oftware-ul se integrează cu un scanner de coduri de bare;
- istemul poate genera coduri de bare, numere unice, etichete de preț pentru mărfuri;
- ntegrarea cu echipamentele de depozit este disponibilă;
- rin program puteți analiza cifra de afaceri comercială;
- ei putea controla soldul marfurilor din depozite;
- enerarea automată a unei aplicații către furnizor este disponibilă atunci când este atins un anumit minim;
- În USU este posibil să se efectueze un audit de la distanță al proceselor;
- rin intermediul software-ului, puteți implementa loialitatea pentru clienți sub formă de: bonusuri, reduceri, promoții și alte forme de loialitate;
- SU oferă forme moderne de analiză pentru vânzări;
- eți putea evalua munca cu gama de produse;
- istemul vă va ajuta să lucrați eficient cu clienții;
- uteți comanda funcții suplimentare, aflați mai multe despre asta chiar acum.
Automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul
Automatizarea magazinului cu amănuntul va aduce beneficii evidente afacerii dvs. În primul rând, aceasta este o creștere a eficienței tranzacțiilor cu numerar. În același timp, timpul este redus, cozile sunt reduse și debitul prizei este crescut.
De asemenea, sunt reduse erorile făcute de angajați. Toate calculele vor fi precise și tranzacțiile vor fi transparente. Datorită acestei abordări, puteți urmări automat inventarul și puteți exercita controlul în timpul inventarierii.
Automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul prin USU - în această recenzie vă vom spune despre capacitățile software-ului. Prin Sistemul de Management vei putea gestiona eficient vânzările, depozitul, relațiile cu clienții, furnizorii și angajații companiei.
În USU puteți gestiona inventarul și depozitul. Îți poți crea propriul sistem de identificare sau îl poți folosi pe cel propus. Puteți lucra cu coduri de bare sau puteți utiliza numerele atribuite automat de sistem.
Prin intermediul UCS, puteți urmări soldurile curente din depozite și, de asemenea, oferiți posibilitatea reaprovizionării automate a stocurilor cu setările corespunzătoare. USU poate fi configurat să trimită automat o cerere către furnizor.
Automatizarea magazinului de vânzare cu amănuntul poate implica integrarea cu hardware, cum ar fi un scaner de coduri de bare. Acest echipament foarte convenabil vă permite să procesați rapid bunurile în sistem, să le plasați la primire, să înregistrați o vânzare și să efectuați un inventar.
Prin automatizarea unui magazin de vânzare cu amănuntul, optimizarea poate fi realizată în ceea ce privește timpul de serviciu pentru clienți. Acest lucru se realizează prin integrarea cu un registrator fiscal, terminale de plată și suport pentru diferite forme de plată.
Automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul oferită de USU va ajuta la gestionarea interacțiunilor cu clienții. Dacă serviciul personalizat pentru clienți este important pentru punctul dvs. de vânzare, vă putem oferi funcții CRM.
Automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul poate fi folosită pentru a colecta date despre clienți: informații personalizate, istoric de achiziții, retururi, reduceri și alte abordări de vânzare utilizate.
Toate acestea pot juca un rol important în viitor atunci când se introduc noi abordări sau loialitate față de clienți.
Automatizarea unui magazin cu amănuntul, o soluție gata făcută
Automatizarea unui magazin cu amănuntul, o soluție gata făcută de la USU vă poate ajuta să lucrați cu analize și raportare. Prin intermediul sistemului, puteți controla vânzările și puteți urmări zonele care aduc cele mai multe venituri.
De asemenea, puteți analiza comportamentul consumatorilor, puteți urmări tendințele și preferințele clienților. Acest lucru, la rândul său, va ajuta în viitor să lucrați corect cu sortimentul: extindeți-l sau, dimpotrivă, reduceți-l. Veți putea identifica pozițiile învechite și cele care sunt cele mai solicitate. Acest lucru va ajuta pe viitor să construim corect strategii de lucru cu produse și clienți.
Când automatizați un magazin de vânzare cu amănuntul, o soluție gata făcută de la USU vă va ajuta să prognozați cererea, să evaluați perioadele sezoniere și să planificați achizițiile viitoare.
Software de automatizare a magazinelor de vânzare cu amănuntul
Software-ul de automatizare a magazinelor de vânzare cu amănuntul va îmbunătăți eficiența operațională. Acest lucru poate fi legat de managementul personalului. În sistemul de management, puteți înregistra orele de lucru, puteți planifica programe și puteți evalua eficiența muncii.
Programul realizează o reducere a erorilor. Platforma automatizata se ocupa de munca de rutina, iar in acest moment angajatul poate face lucruri mai importante, de exemplu, consultarea clientilor.
Program de automatizare a magazinelor de vânzare cu amănuntul
Programul de automatizare a magazinelor de vânzare cu amănuntul USU vă va îmbunătăți vânzările și vă va ajuta să urmăriți procesele la un nivel înalt de calitate. Gestionarea vânzărilor și a stocurilor va fi consecventă și eficientă. Analytics va ajuta la îmbunătățirea în continuare a activităților.
Un program de automatizare a magazinului cu amănuntul poate fi comandat de la USU. Suntem gata să luăm în considerare nevoile dumneavoastră speciale și să vă oferim un sistem care să răspundă cel mai bine dorințelor și nevoilor dumneavoastră contabile.
Puteți instrui cu ușurință angajații să lucreze în sistem, aceștia pot face față chiar și singuri, deoarece am implementat instrucțiuni interactive direct în software.
Avem suport tehnic, puteți conta pe ajutorul acestuia. Vă invităm să urmăriți recenzia video disponibilă pe site-ul nostru despre tranzacționare; orice întrebări pe care le puteți avea ne pot fi adresate prin intermediul site-ului. USU - ne ocupam noi de contabilitatea ta.
Programe video pentru automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru automatizarea magazinelor de vânzare cu amănuntul
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.