Posibilitățile programului pentru comenzi
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Compania nostră activează pe piața dezvoltatorilor de programe informaționale exclusive din anul 2010!
- „Programul pentru comenzi” este creat pe platforma unui program cunioscut deja clienților din Rusia și de peste hotare!
- Softul nostru a fost testat în sectorul real, dovedindu-și siguranța și calitatea. Acesta nu are analogi!
- Feriți-vă de falsuri: softul nostru deține certificat de autor!
- Softul nu necesită atenție sporită din partea utilizatorului, toate procesel e au loc automat;
- Descărcarea și instalarea programului are loc în mod automat;
- Înregistrarea informațiilor în baza de date durează câteva minute – pentru regim manual este nevoie de mai mult timp;
- Baza de abonați nu limitează utilizatorul în numărul de parametri aleși pentru control;
- Programul formează o bază unică de clienți;
- „Programul pentru comenzi” suportă funcția de diferențiere pe nivele de acces pe site: pentru optimizarea eforturilor de control, pot exista mai mulți utilizatori, iar fiecare dintre aceștia primește acces doar la informația care are tangență cu activitatea sa;
- Softul este protejat prin parolă, fiecare utilizatorul lucrează în baza propiului cod de acces;
- Softul va pregăti topul clienților: statistica comenzilor pentru fiecare client al companiei;
- Programul este compatibil cu dispozitivele pentru evidența depozitară, iar dacă compania dvs. oferă depozite în chirie, atunci softul va ține sub control și depozitele: va indica soldurile mărfurilor, mărfurile care se epuizează etc.;
- Programul pentru comenzi poate fi executat în orice limbă a lumii;
- Softul garantează securitatea deplină a documentelor în baza tuturor parametrilor: documentul va fi văzut doar de persoana care are un anumit nivel de acces;
- Integrarea programului cu un site web va constitui o platformă gata pentru un magazin online sau o platformă pentru comenzi online;
- Profilul companiei, comenzile căreia vor fi luate sub evidență, nu este important pentru soft, la fel ca și statul juridic: programul funcționează prin dispozitive de evidență;
- Toate întrebările și recomandările le puteți adresa specialistului nostr. Noi vă așteptăm!
Descriere software
Compania noastră, un dezvoltator de programe secializate în optimizarea afacerii cunoscut pe piață, peste bucuroasă să vă propună cea mai nouă aplicație „Program pentru comenzi”, prevăzută pentru centre de servicii și pentru departamente care primesc și livrează diverse tipuri de comenzi – încărcături, mobilă, mărfuri de uz zilnic, produse alimentare etc. Prețurile democratice pentru programul nostru îl fac accesibil pentru întreprinzătorii de orice nivel și cu orice posibilități financiare. Cu toate acestea, programul este în esență un instrument profesional de evidență! Pentru a putea opera cu programul nu este nevoie de instruiri suplimentare, acesta fiind adaptat pentru un număr extins de utilizatori. Programatorii din echipa noastră s-au gândit corect că fiecare trebuie să se ocupe de sarcina sa: programatorul trebuie să creeze programe, iar businessman-ul să facă business. De aceea, softul a fost prevăzut astfel încât, orice persoană să-l poată gestiona! „Programul pentru comenzi” formează o bază unică de clienți, ținând evidența pentru fiecare dintre aceștia. Tehnologiile inovaționale ne-au permis să facem baza de abonați cu adevărat nelimitată: softul va face față oricărui volum de informații, de aceea poate controla toate aspectele activităților pe comenzi. Programul va crea rapoarte separate nu doar p clienți, ci pe istoricul executării fiecărei comenzi. Principiul de înregistrare nu permite softului să confunde ceva, de aceea, siguranța programului este absolută. La instalarea unor echipamente suplimentare, există posibilitatea de a urmări în regim online circulația comenzii (executarea oricăror lucrări sau mutarea încărcăturii). „Programul pentru comenzi” urmărește nu doar comenzile (executate, planificate sau în proces de executare), dar și executorii acestora: curierii, meșterii, șoferii etc. Pentru fiecare dintre aspectele enumerate ale activității pentru comenzi, softul este gata să ofere rapoarte. Sistemul este capabil să elaboreze rapoarte statistice și analitice în baza datelor existente, comparând dinamica profiturilor și comenzilor, semnalând cantitatea rebuturilor și returnărilor – toate acestea, conducătorul întreprinderii le poate primi pentru perioada de timp dorită. Analiza va arăta directorului direcții de perspectivă în dezvoltarea afacerii, precum și departamente care rămân în urmă sau aduc prejudicii. Există chiar și funcția de economisire a mijloacelor, care va indica depășirea cheltuielilor. Programul va stabili topul executorilor comenzilor (activitatea curierilor și meșterilor) și cel al clienților: în primul caz, lucrătorii eficienți primes bonusuri la premii, iar în cel de-al doilea caz, clien’ii fideli primesc dreptul la reduceri. „Programul pentru comenzi” va dezvolta și cardul de reduceri și sistemul de reduceri! Softul face față excelent evidenței contabile și are posibilitatea de a pregăti și imprima orice alt document în baza șabloanelor existente în baza de dtae. PBX-ul corporativ, pe care softul îl creează din numerele existente în baza de abonați, unește într-o singură rețea toate departamentele întreprinderii și le sincronizează activitatea. Programul, care cunoaște activitatea contabilă, nu poate să nu știe și cum să transfere salariile angajaților – programul pentru comenzi cunoaște acest lucru! La efectuarea calculelor se va ține cont de bonusurile pentru activitate eficientă, precum și penalitățile pentru rebuturi sau plângeri. Apropo despre plângeri. Programul înregistrează plângerile și recomandările (feddback-uri pozitive) venite de la clienți și oferă directorului rapoarte despre acestea. Puteți oricând să luați legătura cu specialistul nostru și să beneficiați de o consultație gratuită!
Video cu programul pentru comenzi
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru comenzi
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru comenzi
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru comenzi
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.