Caracteristicile unui sistem CRM pentru comerț
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul de tranzacționare de la USU vă permite să gestionați eficient vânzările;
- rin intermediul sistemului este posibilă furnizarea unui post de lucru automatizat pentru vânzător;
- istemul se integrează cu echipamentele de marcat;
- rin USU puteți lucra cu diferite tipuri de vânzări: retail, en-gros, online;
- oftware-ul este conceput pentru întreținerea depozitelor, operațiuni cu drepturi depline asupra acestora și controlul soldurilor;
- rin USU puteți controla durata de valabilitate a produselor;
- istemul vă permite să lucrați cu aplicații, puteți urmări stările și procesarea acestora;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona prețuri, reduceri și programe de loialitate;
- În USU puteți lucra cu analize și rapoarte moderne;
- latforma are funcții de gestionare a relațiilor cu clienții;
- rin USU puteți automatiza trimiterile comerciale;
- oftware-ul are capabilități de integrare;
- uteți comanda o soluție cloud de la noi;
- unt disponibile utilizatorilor stații de lucru multifuncționale cu niveluri diferențiate de acces la informații;
- SU – management modern al comerțului la prețuri accesibile.
Software de tranzacționare
Există multe forme și tipuri de comerț. Fiecare tip are propriile modele și metode de vânzare. O întreprindere comercială, în funcție de obiectivele și resursele sale, selectează instrumente adecvate pentru gestionarea activităților sale.
Software-ul de tranzacționare este un astfel de instrument. Această soluție automată a fost creată special pentru deservirea operațiunilor de tranzacționare.
Software-ul de tranzacționare poate reflecta tranzacțiile financiare și poate urmări tendințele vânzărilor. De fapt, ele pot fi folosite pentru a înțelege cât de profitabile sunt activitățile de tranzacționare.
Program ușor de tranzacționare
Un program de tranzacționare ușor poate fi de mare ajutor pentru procesarea eficientă a tranzacțiilor. Am dori să vă prezentăm un program de tranzacționare atât de ușor dezvoltat de USU.
De ce este lumina sistemului? Pentru că nu este aglomerat cu funcții complicate, totul în program este organizat simplu și intuitiv. Acest lucru îl face accesibil unei game largi de utilizatori.
Dezvoltatorul are grijă și de utilizatori prin dezvoltarea materialelor practice de instruire. Sistemul în sine include instrucțiuni interactive care sunt disponibile utilizatorului direct în timpul funcționării.
Versatilitatea programului USU ajută la aplicarea acestuia în orice domeniu al comerțului, specializarea nu contează. USU poate fi implementat pentru comerțul cu amănuntul, cu ridicata și comerțul electronic. De asemenea, în managementul francize, autonome, mobile, licitații, tranzacții bursiere. Acestea sunt doar câteva dintre domeniile în care USU poate fi util.
Program de tranzacționare într-un magazin
Program pentru tranzacționarea într-un magazin de la USU - să ne uităm la principalele caracteristici. În primul rând, aceasta este, desigur, automatizarea procesului de vânzare. În USU, puteți crea baze de date pentru mărfuri, clienți și furnizori. Acestea sunt cifrele cheie în comerț.
Programul de tranzacționare în magazin poate fi folosit pentru a organiza stații de lucru automate pentru vânzători, casierii și managerii de vânzări. De asemenea, poate fi folosit cu ușurință pentru a lucra cu programe de loialitate. De exemplu, USU este conceput pentru a utiliza mecanisme pentru reduceri, bonusuri, puncte și așa mai departe. Mai mult, dezvoltatorul oferă îmbunătățiri sistemului dacă este necesar.
Ce altceva poate oferi USU în contextul comerțului? Toată lumea știe că este foarte important să menținem interacțiunile cu clienții. Compania noastra poate oferi functii CRM pentru un contact mai apropiat cu consumatorii.
Într-un astfel de CRM puteți salva istoricul cumpărăturilor, retururilor, scrisorilor și SMS-urilor trimise, apelurilor efectuate, informații despre preferințe și așa mai departe. Puteți colecta un caz complet și apoi utilizați informațiile pentru a stimula cererea.
Oferim oportunități de suport informațional pentru consumatori. De exemplu, putem lansa un serviciu pentru a evalua calitatea serviciilor și a bunurilor și, de asemenea, putem dezvolta un bot de chat personalizat pentru afaceri.
Software de tranzacționare în cloud
Recent, software-ul de tranzacționare în cloud a devenit foarte popular și USU este gata să vă ofere o astfel de soluție.
Programul de tranzacționare în cloud se distinge prin accesibilitate și mobilitate. Când lucrați cu o astfel de soluție, nu există absolut nicio legătură cu un anumit loc de muncă. De asemenea, convenabil este că puteți lucra de pe orice dispozitiv potrivit.
Eficiența economică joacă, de asemenea, un rol, dacă achiziționați o soluție cloud de la noi, nu va trebui să cheltuiți bani pe echipamente de birou, de exemplu, pe un server și întreținerea acestuia.
Capacitățile soluției de tranzacționare se extind la managementul angajaților: organizarea planurilor de lucru, monitorizarea implementării, analiza activităților și calcularea salariilor.
De asemenea, lucrând cu noi, puteți obține oportunități de analiză, inclusiv vânzări, cheltuieli, produse și alte domenii. Funcții suplimentare pentru auditul intern sunt prevăzute pentru management.
Compania noastră este pregătită să vă ofere multe alte oportunități. Vă recomandăm să urmăriți videoclipul disponibil pe site-ul nostru cu o descriere detaliată a funcțiilor. De asemenea, puteți utiliza versiunea de încercare gratuită pentru a vă familiariza cu principalele caracteristici. Site-ul nostru conține opinii ale experților, recenzii și alte materiale practice, vă invităm să îl citiți.
Un sistem de contabilitate universal va ajuta la gestionarea oricărui tip de tranzacție.
Programe de tranzacționare video
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software de tranzacționare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.