Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-un magazin alimentar
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul vă permite să mențineți o bază de date generală de clienți și furnizori, cu contacte și isterie de cooperare, plăți, recenzii, carduri de plată și reduceri;
- ăutarea în program se realizează automat folosind un motor de căutare electronic;
- ctualizarea datelor se realizează atunci când materialele sunt salvate într-un cloud centralizat;
- repturile de acces la materiale sunt diferențiate între utilizatori, ținând cont de postul de muncă ocupat în organizație;
- Înregistrarea automată a orelor de lucru vă permite să evaluați munca personalului pe baza indicatorilor efectivi ai orelor lucrate și a vânzărilor;
- ntroducerea datelor se realizează manual sau automat, mutând informații din sursele disponibile;
- apoartele și documentele sunt create în câteva minute folosind șabloane electronice;
- peratiile de calcul se realizeaza automat in aplicatie, setandu-se algoritmi de calcul, cu contabilitate;
- onitorizarea video vă permite să vedeți starea acțiunilor angajaților și vizitatorilor magazinului, excluzând timpul de nefuncționare a serviciului și furtul de inventar;
- ontabilitatea corectă este efectuată atunci când este integrată cu sistemul 1C;
- rin program, este ușor să creșteți viteza de lucru, deservind mai mulți clienți citind bunuri cu echipamente de înaltă tehnologie;
- repturile de acces diferențiate fac posibilă prevenirea scurgerii de informații prin furnizarea anumitor date în funcție de statutul de angajare al utilizatorilor;
- bilitatea de a personaliza programul de către fiecare angajat, cu o alegere de teme pentru desktop, limbi pentru lucrul cu contractori străini, selecție de module și instrumente,
- plicația vă permite să trimiteți mesaje informative în vrac sau selectiv;
- valuarea serviciului vă permite să analizați nivelul de calificare al angajaților.
Contabilitate la un magazin alimentar
Contabilitatea într-un magazin alimentar poate fi de înaltă calitate, rapidă, cu un consum minim de resurse. În prezent, toate organizațiile folosesc un program care este capabil simultan să contabilizeze, să gestioneze, să controleze, să analizeze și să ajute un angajat cu sarcini de rutină. Dar nu trebuie să credeți în mod greșit că toate programele de contabilitate prezentate în magazin vă vor ajuta în rezolvarea problemelor de management mai întâi aveți nevoie de o analiză de piață și de o comparație a evoluțiilor prezentate; Este demn de remarcat o gamă largă de programe care diferă nu numai în funcție de funcționalitate, ci și în intervalul de preț, viteza de procesare a datelor și cantitatea de memorie RAM. De asemenea, nu credeți că cu cât costul este mai mare, cu atât calitatea este mai bună. Aceasta este din nou o presupunere greșită. De exemplu, software-ul „Universal Accounting System”, cu toate posibilitățile sale nelimitate, are un cost destul de modest și chiar cu o taxă de abonament gratuită. Astfel, câștigi dublu.
Cum să ții evidența într-un magazin alimentar
Nu este nevoie să vă faceți griji despre cum să păstrați înregistrările într-un magazin alimentar, să efectuați fluxul de documente și calculele. Programul este conceput pentru a simplifica munca, cu parametri disponibili public. Programul este prezentat pentru munca personală într-un cont creat individual pentru fiecare utilizator, protejând datele cu un login și o parolă. Prin achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, specialiștii vor fi bucuroși să vă sfătuiască despre cum să păstrați înregistrările din magazin în program, despre capacitățile acestuia și să selectați instrumentele potrivite cu module. Programul este prezentat în nouăzeci și șase de limbi străine, care sunt convenabile de utilizat pentru activitățile productive ale unei organizații comerciale, oferind servicii de calitate pentru clienți și efectuând livrări către furnizori străini. De asemenea, pentru o muncă confortabilă, este posibilă personalizarea panoului de control folosind teme de desktop.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin alimentar
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin alimentar va fi cea mai simplă sarcină, având în vedere automatizarea completă. În programul de contabilizare a mărfurilor din magazinele alimentare, este posibil să citiți rapid datele codurilor de bare cu dispozitive de citire, reflectând instantaneu datele după articol. Astfel, este posibilă accelerarea procesului de vânzare și creșterea loialității clienților cu volume de vânzări crescute. Toate informațiile despre mărfuri vor fi reflectate în baza de date (nomenclatură) cu cantitatea exactă, datele de expirare, costul inclusiv TVA, locul și calitatea depozitării, descrierea etc. Pentru a preveni confuzia angajaților în sortimente similare, este posibil să atașați imagini cu produse. Calcularea automată a costurilor, acceptând plata în numerar și în altă formă, este disponibilă atunci când utilizați un calculator electronic și transferul de fonduri fără contact de pe carduri, QR.
Contabilitatea magazinului alimentar poate fi ușoară și eficientă. Software-ul, atunci când este integrat cu sistemul 1C, vă permite să automatizați procesul de contabilitate într-un magazin alimentar și să stabiliți costurile, reflectând toate informațiile despre activitățile financiare ale organizației. Gestionarea documentelor va fi automatizată folosind șabloane completate electronic. Sunt acceptate diferite formate de documente. Nu este nevoie să petreceți timp de lucru pentru introducerea datelor atunci când mutați informații, puteți completa rapid documente, rapoarte, grafice sau tabele. De asemenea, a devenit ușor și rapid să găsiți informații prin introducerea unei interogări în fereastra electronică a motorului de căutare contextuală. Datele vor fi actualizate automat și salvate într-un depozit centralizat. Munca automatizată a specialiștilor optimizează consumul de resurse.
Cum să păstrezi în mod corespunzător evidențele într-un magazin alimentar folosind soluții tehnologice moderne? Programul USU este capabil să rezolve diferite probleme simultan, indiferent de complexitate și concentrare. Veți putea evalua cum să păstrați în mod corespunzător evidența unui magazin alimentar fără a investi efort și timp, toate procesele sunt automatizate. Programul nu da greș și vă permite să controlați inventarele de produse analizând datele de expirare, cererea și calitatea stocării. Dacă apar modificări în calitatea securității, sistemul va anunța angajații responsabili. Aplicația vă permite să analizați profitabilitatea produselor prin analiza rapoartelor de vânzări. La achiziționarea produselor, este posibil să se analizeze modificările de preț prin compararea datelor pentru diferite perioade de timp. Nu este nevoie să înregistrați și să analizați manual schimbările de rotație; sistemul va genera în mod independent grafice care oferă informații vizuale.
Deci, cum țineți evidența la un magazin alimentar? Software-ul garantează un control de înaltă calitate prin conectarea camerelor CCTV cu citirea materialelor video în timp real. Astfel, este întotdeauna posibil să excludeți faptele de furt, serviciul clienți prost etc. Programul, specializat în contabilitate și control rapid și de înaltă calitate, vă permite, de asemenea, să analizați datele despre vânzările de produse. La afisare se vor tine cont de diverse aspecte care atrag atentia consumatorilor asupra bunurilor nelichide.
Cum să faci contabilitate într-un magazin alimentar
Cum să faci contabilitate într-un magazin alimentar pentru a crește cifra de afaceri din vânzări, cu control și management deplin fără a deteriora compania? Specialiștii companiei vor demonstra clar principiul managementului și modul de a face contabilitate într-un magazin alimentar. Utilizarea echipamentului de casă de marcat vă va ajuta să scanați rapid codul de bare al unui produs, iar dacă nu este posibil să atașați o etichetă, utilizați o bucată de hârtie cu coduri scurte pentru un anumit produs. Citirea rapidă a informațiilor despre mărfuri, afișează indicatori cantitativi în sistem cu calcul automat al sumei totale de plătit, ceea ce facilitează deservirea rapidă a unui număr mai mare de clienți. Datele vor fi afișate automat în software. Contabilitatea poate fi realizată prin integrare cu sistemul 1C. În aplicație, toate datele vor fi actualizate automat, ajustând soldurile produselor. Software-ul vă permite să controlați datele de expirare ale mărfurilor cu returnare și anulare automată. Software-ul vă permite să optimizați utilizarea resurselor prin analiza datelor despre produse lichide și nelichide, realizând diferite promoții pentru a atrage cumpărători și a vinde rapid mărfuri.
Cum să păstrezi manual evidențele într-un magazin alimentar
Toată lumea știe cum să țină manual înregistrările într-un magazin alimentar. Astăzi, doar leneșii, fără să achiziționeze software, folosesc metode vechi și cunosc de fapt toate dezavantajele modului de a ține evidența într-un magazin manual. Prin achiziționarea și utilizarea software-ului automatizat în fiecare zi, nu numai că vă grăbiți procesele de lucru, ci și eliminați erorile umane. Cu o cifră de afaceri și o gamă redusă de produse, este posibil să se țină evidența manual, dar este încă necesară o dezvoltare specializată pentru extinderea afacerii. Software-ul, interacționând cu echipamentele din depozit, vă permite să efectuați rapid inventarierea, acceptarea și anularea produselor și să afișați cu acuratețe informații în documentația de raportare.
Păstrarea evidențelor într-un magazin alimentar
Păstrarea înregistrărilor într-un magazin alimentar va fi atât de competentă, fără a lăsa îndoieli cu privire la necesitatea implementării. Software-ul vă permite să monitorizați și să înregistrați orele de lucru ale angajaților magazinului alimentar. Programul va calcula cantitatea exactă de timp lucrat, vânzările de produse și va calcula automat salariile. Este posibil să păstrați înregistrări ale magazinelor alimentare de la distanță, primind date analitice și statistice în grafice, diagrame și tabele. Crearea de rapoarte, documente, acte, facturi se realizează folosind șabloane electronice disponibile, completate prin import și export de date. Tranzacțiile de calcul folosind un calculator electronic vor fi corecte, excluzând erorile sau fraudele. Software-ul este specializat într-un sistem simplificat de management, control și contabilitate folosind cele mai noi tehnologii.
Bcănurile sunt contabilizate automat în magazin. Atunci când se contabilizează produsele și alte lucruri din magazine, este posibil să se unească toți angajații pentru o muncă convenabilă printr-o rețea locală. De asemenea, este posibilă unirea tuturor magazinelor alimentare folosind un server cloud, afișând informații despre cifra de afaceri. Pentru a implementa automatizări complexe pentru producție maximă și profituri crescute, este asigurată interacțiunea cu site-ul, livrând produse la adresele clienților. Software-ul va accepta și procesa automat comenzile clienților, cu formare și livrare. Programul va afișa toate etapele de la articolele de produs selectate până la primirea acestora de către client, luând în considerare plata. De asemenea, dacă cumpărătorul se gândește mult timp la articolele de mărfuri selectate, fără a plasa o comandă pentru o perioadă lungă de timp, sistemul vă va reaminti automat articolele în așteptare din coș. De asemenea, prevede trimiterea de mesaje pentru a primi feedback care evaluează calitatea serviciului, ceea ce crește, de asemenea, loialitatea și crește veniturile.
Cum să ții evidența într-un magazin alimentar? Software-ul va demonstra în mod clar capacitatea de a efectua contabilitate într-un magazin alimentar printr-o versiune demo gratuită. Software-ul are o funcționalitate largă, cu o gestionare ușoară și setări de configurare individuale. În magazinul alimentar, nomenclatorul produselor va afișa corect informații pentru fiecare articol de produs, inclusiv descriere, caracteristici generale, cost, cantități și imagini. Imaginea va fi obținută de la o cameră web, astfel încât utilizatorii să poată distinge rapid anumite nume de produse de articole similare. De asemenea, pentru a găsi rapid informațiile necesare, este posibil să folosiți un motor de căutare contextual. Datele vor fi stocate în stocare în cloud cu un singur drept de acces de utilizator, dar cu drepturi limitate la materiale confidențiale.
Contabilitate magazin alimentar
Contabilitatea magazinelor alimentare va deveni eficientizată, cu monitorizarea constantă a calității depozitării, mișcării, sortării și analizei datelor de expirare a produselor. Software-ul de contabilitate al magazinului alimentar este un asistent indispensabil, înlocuind zeci de specialiști și îmbunătățind procesele de lucru. Software-ul automatizat de înaltă calitate oferă o plată unică, într-o sumă accesibilă oricărei organizații, fără plăți suplimentare pentru o taxă de abonament. De asemenea, un plus este și interacțiunea cu diverse aplicații și dispozitive de contorizare, monitorizare și control, îmbunătățim procesele zilnice. Programul este prezentat pentru a lucra în oricare dintre cele 96 de limbi ale lumii, cu capacitatea de a lucra de oriunde în lume. Lucrând cu software, puteți crește cu adevărat interesul clienților, extinzându-vă afacerea și deschizând noi puncte de vânzare. Nu amânați să vă îmbunătățiți afacerea până mâine, având în vedere concurența din ce în ce mai mare.
Software video pentru contabilitate într-un magazin alimentar
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate pentru magazine alimentare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.