Capabilitățile sistemului CRM pentru imprimarea etichetelor de preț pentru magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automat poate funcționa în orice parte a lumii, pe orice dispozitiv de lucru cu o alegere între una sau mai multe limbi în același timp;
- rogramul este ușor și accesibil fiecărui utilizator, atașând o scurtă prezentare video a managementului cu consultarea specialiștilor;
- rogramul pentru fiecare utilizator va fi disponibil în modul personal, cu înregistrarea și crearea unui cont pentru a vă autentifica și finaliza sarcinile atribuite;
- plicația va controla activitatea tuturor utilizatorilor, acordând sau limitând accesul la datele informaționale;
- istemul va funcționa autonom în toate punctele de vânzare cu amănuntul, monitorizându-le și gestionându-le în mod convenabil pe toate într-un singur format;
- odul multi-utilizator este convenabil pentru conectarea tuturor lucrătorilor prin rețea;
- ocumentele și rapoartele sunt generate automat în sistem, folosind șabloane în formă electronică;
- n motor de căutare contextual convenabil va furniza rapid informații la cererea utilizatorului;
- rmărirea timpului va ajuta la organizarea muncii tuturor departamentelor, analizând și plătind forța de muncă în funcție de timpul lucrat și volumul vânzărilor realizat;
- apoartele privind activitățile financiare vor fi furnizate șefului organizației într-un interval de timp specificat;
- entinerea inregistrarilor contabile atunci cand sistemul interactioneaza cu contabilitatea 1C;
- alculul automat al costului bunurilor și serviciilor este efectuat de aplicație atunci când se utilizează un calculator electronic;
- ontrolul de la distanță prin camere CCTV va elimina furtul de bunuri și timpul de nefuncționare;
- rin mesaje SMS, este posibil să oferiți informații la zi clienților și, de asemenea, să le folosiți pentru a primi recenzii și evaluări pentru servicii;
- uncționarea sincronizată a sistemului de contabilitate cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie automatizează procesul de acceptare, ștergere, vânzare și inventariere.
Program de etichetă de preț pentru un magazin
Programul de etichetă de preț pentru un magazin vă permite să afișați informații despre fiecare articol de produs cu o contabilitate cantitativă și calitativă. Astăzi, software-ul este un asistent indispensabil care face față sarcinilor atribuite rapid și eficient, cheltuind un minim de timp și bani. Programul pentru etichete de preț în magazine poate fi folosit atât cu o gamă largă de produse, cât și cu una mică. Software-ul companiei „Universal Accounting System” vă permite să optimizați cheltuirea fondurilor bugetare cu un nivel ridicat de calitate a serviciilor pentru clienți, contabilizarea activelor materiale și gestionarea proceselor organizaționale interne. Pe lângă o politică de prețuri accesibile, software-ul nu are o taxă de abonament, care va avea și un impact semnificativ asupra economisirii banilor. Nu este necesară o pregătire suplimentară în managementul software-ului; Software-ul dispune de opțiuni de configurare flexibile, adaptându-se la cerințele utilizatorilor care lucrează în orice domeniu de activitate.
Program pentru etichete de preț
Programul pentru etichete de preț vă permite să afișați automat informații despre bunuri în sistem, menținând articole de înaltă calitate cu cost, cantitate, descriere, disponibilitate și cerere. Pentru comoditatea utilizatorilor din program, este posibil să afișați informații despre produse în tabele, precum și să afișați imagini obținute prin deplasarea din orice sursă sau de pe o cameră web. Programul pentru etichete de preț poate fi folosit atunci când interacționați cu dispozitive de citire de înaltă tehnologie. Dacă nu este posibil să atașați etichete și etichete de preț unui anumit produs, este posibil să utilizați o coală separată de hârtie cu introducerea și afișarea codurilor scurte. Astfel, atunci când îndreptați scanerul de coduri de bare către codul produsului, sistemul va afișa informații detaliate cu calcularea automată a costurilor. Calculele costurilor se pot face în orice monedă globală, conversia numerarului și afișarea informațiilor contabile.
Programe pentru crearea etichetelor de preț
Programele pentru crearea etichetelor de preț oferă o muncă confortabilă pentru toți utilizatorii organizațiilor comerciale. Fiecare utilizator va folosi un cont personal la autentificare, care va determina acreditările postului privind drepturile de acces la anumite informații, precum și controlul activităților de lucru. În fiecare zi, în programul de creare a etichetelor de preț, este posibilă afișarea informațiilor despre înregistrarea orelor de lucru ale fiecărui angajat, cu un singur calcul lunar al salariului. Programul ușurează analiza datelor despre vânzările de produse, compilând cele mai populare articole cu posibilitatea de cumpărare sau vânzare în timp util cu reducere a articolelor care nu sunt comercializate. Indicatorii analitici și statistici vor fi afișați în date tabelare, diagrame și grafice, realizând o comparație a cifrei de afaceri pentru o anumită perioadă de timp. Atunci când se creează jurnale, tabele, rapoarte și alte documentații, este prevăzută utilizarea șabloanelor electronice, care pot fi completate ușor și rapid prin importul de date. Este posibil să găsiți informațiile necesare rapid și eficient folosind un motor de căutare electronic prin introducerea codului și denumirii produsului. Toate articolele de produs vor fi clasificate în nomenclatură în funcție de anumiți parametri.
Descărcați programul pentru crearea etichetelor de preț
Descărcarea unui program pentru crearea etichetelor de preț nu costă cel mai mic efort. Este posibil să descărcați programul în scopul creării etichetelor de preț într-o versiune licențiată, în format complet, precum și într-o versiune demo. Versiunea demo este oferită utilizatorilor gratuit pentru o analiză independentă a funcționalității. Programul poate fi folosit de toți angajații, chiar și de cei cu puțină experiență, care vor fi atrași rapid în procesul de lucru. Software-ul vă permite să personalizați setările de configurare, să personalizați bara de limbă și să selectați teme pentru screensaverul de pe desktop. Prin accesul pe mai multe canale în sistem, toți utilizatorii vor putea face schimb reciproc de informații, optimizând timpul de lucru.
Program pentru crearea etichetelor de preț
Programul pentru crearea etichetelor de preț poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru cu capacitatea de a interacționa cu echipamentele din depozit și casa de marcat. Vânzările de mărfuri se efectuează automat în programul de etichete de preț, acceptând plăți în numerar și fără numerar, generând prompt cecuri, acte și alte documentații contabile. Menținerea contabilității eroice în program se realizează prin interacțiunea sistemului 1C. De asemenea, folosind echipamente de depozit disponibile pentru implementarea rapidă și eficientă a contabilității cantitative și calitative pentru magazinele și depozitele selectate sau pentru toate. Software-ul poate interacționa, de asemenea, cu diverse site-uri web și piețe, afișând informații corecte despre toate bunurile și serviciile suplimentare furnizate. Este posibil să folosiți hărți geografice pentru livrare în diferite regiuni. Folosind software, este posibil să se analizeze cea mai mare cerere dintr-o anumită regiune, ceea ce influențează dezvoltarea și extinderea afacerilor, ținând cont de deschiderea de noi magazine.
Video cu un program de imprimare a etichetelor de preț pentru un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit un program pentru imprimarea etichetelor de preț într-un magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.