Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Vă puteți gestiona magazinul auto prin intermediul software-ului;
- rin intermediul sistemului veți putea efectua toate tranzacțiile cu mărfuri și bani;
- oftware-ul vă va oferi oportunități de a efectua operațiuni de depozit;
- În software puteți defini categorii pentru diverse articole de produs;
- ând lucrați cu furnizori la distanță, vă puteți integra cu depozitele acestora;
- uteți lucra cu prețuri în software;
- uteți configura drepturi de acces pentru angajații dvs.;
- ă putem oferi opțiuni personalizate suplimentare;
- ferim chiar și capabilități de contabilitate la distanță;
- eți putea lucra cu documentația comercială;
- oftware-ul oferă oportunități de integrare cu echipamentele de vânzare cu amănuntul;
- eți putea păstra înregistrări într-o limbă convenabilă pentru dvs.;
- -am pregatit o prezentare personalizata;
- uteți învăța cum să utilizați sistemul folosind instrucțiuni interactive;
- SU – management magazin auto conform standardelor moderne.
Programe pentru magazine auto
Software-ul magazinului auto este o soluție software care se concentrează pe gestionarea operațiunilor de bază. De exemplu, astfel de sisteme pot avea capabilități pentru: gestionarea vânzărilor, menținerea clienților, lucrul cu furnizorii, supravegherea activității agenților de vânzări, marketing și multe altele.
În această recenzie, vă prezentăm capabilitățile software-ului de management al magazinului auto de la USU.
Software de magazin auto
Software-ul pentru un magazin auto de la USU vă va permite să vă gestionați eficient cifra de afaceri și depozitul. Prin USU, puteți implementa procesul de automatizare a contabilității de primire, deplasare și vânzare a pieselor auto (mai ales dacă conectați echipamente de depozit pentru aceasta).
Puteți încărca date despre nomenclatură în program, cu o descriere detaliată a caracteristicilor pentru fiecare articol. Puteți segmenta după categorie pentru a găsi rapid o poziție și o orientare ușoară în spațiul de lucru. De asemenea, puteți configura comenzi automate de mărfuri atunci când stocurile din depozit scad (soldurile minime pot completa și trimite în mod independent o cerere de reaprovizionare);
Program pentru magazine auto
Programul pentru magazinele auto de la USU ajută la gestionarea eficientă a vânzărilor. Sunt disponibile integrări cu casa de marcat și sisteme de depozit, precum și suport pentru diverse metode de plată. Prin intermediul USU, atunci când operezi un magazin online, poți gestiona comenzile clienților și poți urmări implementarea acestora.
USU acceptă, de asemenea, posibilitatea de a emite facturi pentru plată, diverse tipuri de facturi, acte și alte tipuri de documente.
Program de contabilitate pentru un magazin auto
Un program de contabilitate pentru un magazin auto de la USU poate avea funcții CRM pentru gestionarea de înaltă calitate a relațiilor cu clienții. În software, puteți înregistra o bază de date cu istoricul achizițiilor și al preferințelor, precum și alte procese conexe.
Prin intermediul software-ului, puteți implementa un sistem de memento-uri pentru clienți, de exemplu, că bunurile au fost colectate sau sunt gata de ridicare, despre noi programe de loialitate și multe altele. Prin USU puteți gestiona orice reduceri, promoții și alte elemente de loialitate.
Software pentru magazin auto
Software-ul magazinului de automobile vă va ajuta să gestionați promoțiile, reducerile și ofertele speciale. În USU veți putea menține statistici de vânzări pentru a analiza cererea și eficacitatea campaniilor de publicitate. Și datorită acestor date, veți putea determina cele mai profitabile articole de vânzare și cele care zac în depozite de mult timp. Se vor putea evalua diferite caracteristici.
Program pentru magazin auto
Programul pentru un magazin auto de la USU va ajuta la gestionarea finanțelor și la furnizarea de analize moderne. În USU puteți înregistra rapoarte de venituri, cheltuieli, profit și cheltuieli.
Dacă vorbim despre instrumente analitice, atunci prin USU poți analiza vânzările, identifica cele mai populare produse și tendințe sezoniere. De asemenea, prin intermediul software-ului, puteți lucra cu rapoarte privind performanța angajaților, puteți analiza cifra de afaceri și profiturile.
Program de contabilitate magazin auto
Software-ul de contabilitate al magazinului auto poate gestiona procesele legate de tranzacționarea online. De exemplu, dacă aveți propriul magazin online, atunci îl puteți gestiona prin USU. Unii își pun bunurile pe platforme și piețe de tranzacționare online. În acest caz, puteți utiliza și USU. Veți putea procesa comenzile de pe canalele online și veți putea sincroniza soldurile depozitului.
CRM pentru magazin auto
CRM pentru un magazin auto vă va permite să gestionați furnizorii. De exemplu, în software le puteți înregistra și urmări munca cu aplicațiile trimise. Puteți evalua eficiența lucrului cu fiecare furnizor și puteți urmări timpii de livrare. De asemenea, programul vă permite să evaluați prețurile oferite de furnizor și să le comparați cu perioadele anterioare. USU are instrumente analitice care vor arăta aproape instantaneu diferența de prețuri.
Automatizarea magazinului auto
Dacă magazinul dvs. are un centru de servicii, suntem gata să vă oferim funcționalitate de gestionare a serviciilor. În software, puteți implementa înregistrări ale reparațiilor și întreținerii vehiculelor clienților, puteți planifica programele de întreținere a vehiculelor și puteți gestiona piesele de schimb și componentele pentru lucrările de service.
Automatizarea magazinului dumneavoastră auto va face contabilitatea dumneavoastră transparentă și previzibilă, va reduce costurile și va accelera operațiunile. Va sugeram sa luati in considerare achizitionarea versiunii de baza sau exclusiviste, alegerea se poate face in functie de nevoile dumneavoastra. Suntem gata să vă oferim o prezentare în orice moment convenabil.
Programe video pentru magazine auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru magazinul auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.