Capabilitățile unui sistem CRM pentru închirierea de mașini
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- O soluție software modernă de la USU vă va ajuta să gestionați eficient închirierea de mașini;
- iecare mașină de închiriat poate fi înregistrată în sistem, înregistrată și atribuit un număr unic;
- istemul poate fi utilizat pentru diferite tipuri de închiriere;
- oftware-ul vă permite să creați diferite tipuri de garanții;
- istemul vă permite să documentați costurile de întreținere a vehiculului;
- oftware-ul este conceput pentru a menține orice număr de baze de date;
- ste foarte simplu să aranjați serviciile în sistem puteți alege diferite opțiuni: ore, zile, luni;
- ulte funcții sunt implementate automat în software;
- rogramul poate genera orice tip de documente;
- oftware-ul este proiectat să funcționeze cu diferite tipuri de garanții;
- istemul poate fi folosit pentru a lucra cu rezervări;
- rin intermediul software-ului este ușor de urmărit ocuparea unui obiect;
- istemul vă permite să identificați clienții neglijenți;
- apacitățile analitice vor ajuta la eliminarea punctelor slabe din activități;
- uteți obține și alte opțiuni personalizate.
Program de închiriere de mașini
Închirierea de mașini este un tip modern de activitate comercială. Are propriile caracteristici; este important să se țină evidența proceselor în conformitate cu regulile contabile.
Software-ul de închiriere auto dezvoltat de USU vă va ajuta să vă gestionați afacerea într-un mod modern. Mai mult, sistemul optimizează procesele, le accelerează și le modernizează.
Optimizarea se realizează prin posibilitatea operațiunilor automate, de exemplu, calcule, generare de documente, analize. Accelerarea operațiunilor este realizată datorită algoritmilor moderni încorporați în sistem. Modernitatea se realizează prin utilizarea unor noi abordări ale contabilității și abordărilor de prezentare a informațiilor.
Software-ul de închiriere auto de la USU este ușor de utilizat. Conectarea se face dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Fiecare utilizator are propriul său cont și drepturi de a lucra în sistem (se fac setări adecvate pentru aceasta).
Sistem CRM pentru inchirieri auto
Sistemul CRM pentru închirierea auto de la USU este potrivit pentru diverse entități de afaceri. Poate fi folosit pentru a gestiona o rețea de închiriere sau o mică afacere de închiriere.
În fereastra principală a programului, în partea stângă puteți vedea toate mașinile înregistrate pentru închiriere. Dacă sunteți angajat în alte tipuri de închiriere, atunci alte facilități pot fi localizate aici.
Când înregistrați o mașină pentru închiriere, puteți introduce în program o descriere detaliată, o fotografie, un videoclip și caracteristicile obiectului. Dacă o fotografie a unui obiect este reflectată, utilizatorul va putea găsi foarte rapid obiectul dorit.
Dacă aveți multe obiecte de închiriat și sunt mici, atunci puteți folosi coduri de bare. În acest caz, puteți utiliza un scaner pentru eficiență. Puteți introduce numerele dvs. unice, acestea sunt generate automat în timpul înregistrării.
Mașinile din program pot fi împărțite în categorii, de exemplu: SUV-uri, mașini de pasageri, mașini premium și așa mai departe. Totul este individual, iar managerul însuși determină categoriile. Pentru ușurința percepției, categoriile pot fi evidențiate în culoare.
De exemplu, la identificarea mașinilor de închiriat, categoria este evidențiată cu albastru. Dacă există dificultăți în lucrul cu clienții, atunci problemele din sistemul CRM de închiriere auto pot fi identificate cu un semn de exclamare.
SRM pentru contabilitate inchirieri auto
SRM-ul pentru contabilitatea închirieri auto din partea de sus a ferestrei arată zilele lucrătoare și închirierea mașinii rezervate la oră. Plasarea unei comenzi în program este foarte simplă. Pentru a face acest lucru, antreprenorul trebuie să găsească un calendar și să selecteze o dată și ore pentru închiriere, după care va apărea oportunitatea de a adăuga o comandă.
În acest caz, trebuie să selectați un client dacă acesta este un client nou pentru servicii, atunci puteți să creați imediat o nouă înregistrare în software și să o adăugați. Apoi nu mai rămâne decât să faceți o rezervare și să emiteți un depozit.
SRM-ul pentru contabilitatea închirieri auto este foarte convenabil de utilizat. De exemplu, este ușor să căutați date; acest lucru se poate face prin primele litere ale numelui clientului. Uneori, închirierile de mașini vând bunuri sau servicii conexe, de exemplu, închirierea de scaune pentru copii și alte accesorii.
În acest caz, serviciile sau bunurile pot fi adăugate cu ușurință în aplicație. Suma de închiriere este calculată instantaneu pe baza listei de prețuri implementate. USU nu va permite nicio interferență la box office, ceea ce înseamnă că nu vă veți distruge relația cu clienții.
Sistemul poate genera automat diverse tipuri de documente. De exemplu, aceasta poate viza generarea de chitanțe, facturi și facturi. În unele cazuri, companiile de închiriere cooperează cu locatorii, atunci este necesar să se încheie contracte și să se monitorizeze implementarea acestora.
În USU, puteți defini setări pentru notificarea clienților, de exemplu, că este timpul să plătiți sau să returnați mașina. De asemenea, puteți utiliza notificări pentru procesele interne de închiriere, de exemplu, în legătură cu contractele, USU vă va aminti de necesitatea reînnoirii. Puteți personaliza programul individual.
Pe lângă cele de mai sus, vă putem oferi să lucrați cu analize. În primul rând, sunt generate rapoarte, apoi puteți vedea tendințele în anumite procese, urmăriți indicatorii, identificați modele, puncte forte și puncte slabe. Toate acestea vă permit să vă gestionați mai bine afacerea și să obțineți rezultate mai mari în activitățile dvs.
Arsenalul de funcții USU nu se limitează la asta, suntem gata să vă oferim mult mai mult. Pentru a cunoaște mai bine produsul nostru software, vă recomandăm să descărcați o versiune de probă gratuită.
Programe video pentru inchirieri auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de închiriere auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.