Capacitățile sistemului CRM pentru închirierea de instrumente
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU – poate acționa ca un program de închiriere de scule;
- iecărui instrument din sistem i se atribuie propria sa categorie;
- uteți crea un card separat pentru fiecare tip;
- ardurile pot stoca date despre caracteristici și fotografii;
- În USU poți lucra cu rezervări;
- În tabelul de rezervări, puteți evidenția anumite categorii color;
- SU ajută la ținerea evidenței veniturilor și cheltuielilor;
- eniturile din chirie pot fi împărțite în articole și pot fi determinate cele mai profitabile domenii de lucru;
- uteți introduce un sistem de notificări și memento-uri prin diverse mijloace de comunicare;
- MS ajută la gestionarea eficientă a interacțiunilor cu clienții;
- ferim funcționalitate în diferite direcții;
- SU operează în diferite limbi;
- uteți conecta munca pe baza cloud;
- robă gratuită disponibilă;
- istem de contabilitate universal – gestionați eficient procesul de închiriere a sculelor.
Program de închiriere de scule
Închirierea de scule este o activitate destul de promițătoare și utilă. Nu toată lumea își poate permite să achiziționeze un instrument profesional, iar apoi închirierile vin în ajutor. Cum să păstrați în mod eficient evidența activităților de închiriere? Și programul de închiriere de scule vă va ajuta în acest sens.
În programul de închiriere de scule de la USU, puteți implementa toate aspectele contabilității închirierii de scule. Pentru a face acest lucru, oferim oportunități de a înregistra venituri, cheltuieli, instrumente, clienți, parteneri și alte categorii.
Mai întâi trebuie să introduceți categorii de bază în program. Acestea sunt detaliile companiei, listele de prețuri, creați o bază de date de instrumente și clienți. Dacă înainte de USU ați lucrat deja cu formatul electronic al indicatorilor, atunci puteți importa cu ușurință informațiile în program. Dacă abia începi să lucrezi, poți introduce datele manual. De asemenea, puteți adăuga informații după cum este necesar.
Cardurile pentru instrument vor reflecta informații complete: caracteristici, proprietăți și alte caracteristici. Alegând o categorie, puteți urmări întregul istoric de închiriere al unui anumit instrument și profitabilitatea acestuia.
Sistem CRM pentru inchiriere de scule
Sistemul CRM pentru închirierea instrumentelor USU afișează întreaga listă de instrumente în fereastra principală din stânga. Pentru a plasa o comandă, trebuie să selectați un calendar și o zi pentru închiriere. Daca se practica inchirierea la ora, atunci sunt indicate si acestea. Apoi, un client este selectat din lista propusă, dacă acesta este un nou consumator, atunci puteți crea imediat o nouă înregistrare și o puteți adăuga la comandă.
În continuare, se indică cantitatea instrumentului dacă sunt furnizate materiale aferente, acestea sunt indicate în factură. De exemplu, un client închiriază o motoferăstrău și are nevoie de benzină pentru a o opera este incomod să mergeți la o benzinărie (și va trebui să cumpărați un recipient întreg, este mai bine să îl cumpărați imediat în cantitatea necesară); magazin de inchiriere.
Apoi aceste informații intră în sistem, sumele sunt calculate pe baza listei de prețuri și se generează o factură, iar după plată documentele sunt procesate automat.
Sistemul CRM pentru inchiriere de scule este usor de integrat cu serviciile de comunicare puteti alege orice format: email, SMS, messenger; Apoi puteți programa imediat sistemul să trimită un memento pentru returnarea instrumentului.
În timpul procesului de rezervare, puteți urmări cu ușurință disponibilitatea unui anumit instrument. Să presupunem că clientul decide să prelungească contractul de închiriere și vă informează despre acesta. Fără a crea o nouă comandă, o poți edita pe cea veche: trebuie doar să intri în ea și să schimbi orele de închiriere.
În orice activitate se întâlnesc adesea clienți necinstiți. Pentru a le trata corect, trebuie să le desemnați în sistem. În USU, astfel de clienți sunt desemnați cu un semn de exclamare. Văzând asta, angajatul de la închiriere se poate orienta imediat și, de exemplu, poate primi imediat plata integrală a chiriei sau poate refuza deloc să închirieze.
Programul poate evidenția și alte procese în culoare. De asemenea, puteți găsi cu ușurință categoriile necesare în program. Dacă utilizatorul întâmpină dificultăți, el poate folosi instrucțiunile interactive încorporate în program.
CRM pentru contabilitate închiriere unelte
SRM pentru contabilitatea instrumentelor de la USU ajută la lucrul eficient cu clienții. De exemplu, dacă conectați integrarea cu e-mailul, puteți organiza o corespondență cu termenii programelor de fidelitate. Dacă decideți să introduceți reduceri, bonusuri, reduceri, puteți procesa cu ușurință tranzacțiile prin intermediul software-ului.
Colectarea unui istoric de cooperare poate ajuta la identificarea direcțiilor profitabile în închirierea sculelor. A avea un număr mare de rapoarte poate ajuta la analiza operațiunii de închiriere. Rapoartele casei de marcat vor arăta disponibilitatea fondurilor în conturi. Rapoartele privind bunurile de închiriere vă vor arăta care instrumente generează cele mai multe venituri în afacerea dvs.
Dacă lucrați nu numai cu o singură filială, dar aveți multe dintre ele, atunci vă vom oferi capabilitățile de a le deservi. De asemenea, veți putea primi rapoarte privind profitabilitatea, cheltuielile și veți putea determina profitabilitatea acestora.
SRM pentru închirierea instrumentelor de înregistrare poate fi utilizat pe bază de cloud, acest lucru este convenabil în special pentru sucursale sau în cazurile în care nu este posibil să lucrați cu o infrastructură mare de birouri. Vom fi bucuroși să vă oferim și alte oportunități, pentru aceasta trebuie să depuneți o cerere. Consultați site-ul nostru pentru materiale suplimentare și descărcați o versiune de probă gratuită.
Programe video pentru închiriere de scule
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de închiriere de scule
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.