Posibilitati de inchiriere a unui sistem CRM
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va ajuta să păstrați evidența închiriilor de orice categorie;
- ategoriile pot avea orice caracteristici și proprietăți: imobile, mașini, îmbrăcăminte, unelte și așa mai departe;
- iecare categorie din sistem va avea un card separat în care pot fi descrise în detaliu caracteristicile obiectelor;
- alculele chiriei pot fi efectuate: pe oră, zi, lună, puteți alege un format sau o combinație convenabilă pentru dvs.;
- acă este necesar, puteți menține o bază de date de clienți;
- În program puteți crea și menține înregistrarea contractelor;
- uteți utiliza șabloane standard pentru formarea contractelor;
- acă este necesar, puteți integra cu echipamente, de exemplu, cu un scanner de coduri de bare;
- ând păstrați înregistrările, puteți utiliza un format de coduri de bare;
- istemul permite înregistrarea internă automată a obiectelor;
- ferim optiuni suplimentare la cerere;
- istemul va ajuta la înregistrarea veniturilor și cheltuielilor;
- ocumentația va fi generată automat;
- apoartele analitice pot ajuta la îmbunătățirea contabilității și a operațiunilor în general;
- u noi puteți ține evidența închiriilor conform standardelor acceptate.
Program de închiriere
Programul de închiriere poate fi relevant pentru o agenție imobiliară sau un mic antreprenor care își închiriază propria casă.
Programul dezvoltat de USU este o soluție specializată pentru optimizarea proceselor. Ajută administratorii sau proprietarii de proprietăți închiriate să automatizeze contabilitatea și interacțiunea cu clienții. În acest caz, soluția poate fi ajustată la scara activității, pot fi selectate funcții și așa mai departe.
Software-ul de închiriere este acum disponibil într-o versiune de probă. Pentru a face acest lucru, trebuie să-l găsiți pe site-ul nostru, dar deocamdată vom dezvălui principalele capabilități ale software-ului.
CRM pentru inchiriere
CRM de închiriere vă ajută să vă gestionați proprietățile în mod corespunzător. În baza de date, puteți crea carduri pentru obiecte și puteți defini categoriile acestora (de exemplu: comercial, privat, rezidențial sau nerezidențial). Cardurile vor reflecta informații despre aspectul, numărul de camere, adresa, fotografiile și alte caracteristici și caracteristici.
CRM pentru închirieri ajută la efectuarea managementului direct printr-un program specific. În fața ochilor responsabilului din sistem, toate obiectele de închiriat vor fi amplasate în fereastra principală. Acestea vor fi separate după culoare. Aceasta va indica dacă obiectul este închiriat sau gratuit.
De asemenea, va fi posibilă urmărirea angajării în funcție de formatul de livrare: zi, oră, lună. Pentru fiecare obiect va fi posibil să urmăriți momentul în care a fost livrat: data, orele, clientul și așa mai departe pentru orice perioadă. Acest format de prezentare a informațiilor va ajuta la furnizarea rapidă de informații părților interesate.
În sistem, puteți efectua procesul de înregistrare a chiriașilor, adică, de fapt, creați o bază de date pe aceștia, iar acestea vor fi, de asemenea, carduri individuale în care se va concentra întreaga istorie a cooperării.
Dacă aveți o agenție imobiliară, atunci cel mai probabil atrageți proprietari în acest caz, puteți crea o bază de date a proprietarilor și țineți evidența contractelor;
Sistem CRM pentru contabilitatea chiriei
Un sistem CRM pentru contabilitatea chiriei poate înregistra contracte și le poate genera conform unui șablon. De asemenea, puteți implementa mementouri, de exemplu, despre reînnoirea contractelor sau pentru a monitoriza anumite obligații.
Sistemul CRM pentru contabilitatea chiriei de la USU este ușor de stăpânit și nu este nevoie să ai o educație contabilă: funcțiile sunt simple și de înțeles. De exemplu, în program puteți plăti cu ușurință chiria și puteți emite automat o factură pentru plată. În orice caz, indiferent de operațiunile pe care le folosiți, veți avea întotdeauna la îndemână instrucțiuni interactive.
SRM contabilitate chirie
CRM pentru contabilitatea de închiriere de la USU vă va ajuta să mențineți înregistrări contabile cu drepturi depline. De exemplu, puteți genera rapoarte privind veniturile și cheltuielile, puteți automatiza plățile și mementourile pentru plată.
Un sistem de contabilitate de închiriere vă poate ajuta să îmbunătățiți comunicațiile. Integrarea programului cu serviciile de comunicare va ajuta în acest sens. Mai mult, poți alege formatul care ți se potrivește: SMS, e-mail, messenger sau mesaj vocal.
De-a lungul timpului, orice imobil necesită întreținere, suport tehnic și reparații. Toate acestea necesită cheltuirea banilor. Veți putea înregistra aceste cheltuieli în USU.
Ce altceva poți obține dintr-un sistem USU? O cantitate mare de analize. În condiții moderne, este foarte important să monitorizați dezvoltarea unei afaceri și procesele sale individuale. Datorită analizelor de la USU, veți putea să vă evaluați activitatea și zonele sale individuale din diferite unghiuri.
De exemplu, puteți obține analize privind ocuparea obiectelor, datoria clienților, disponibilitatea numerarului și așa mai departe. De asemenea, puteți obține analize sub formă de grafice și alte efecte vizuale pentru a vizualiza tendințele.
Vom fi bucuroși să vă oferim multe alte capacități, de exemplu în domeniul analizei. Trebuie doar să ne spui despre preferințele și nevoile tale, iar noi vom găsi o soluție pentru tine. Puteți comanda orice număr de conturi și puteți diferenția drepturile de acces la sistem pentru acestea. Dacă este necesar, puteți construi managementul sucursalelor dvs. prin USU.
Sistem de contabilitate universal - gestionarea chiriei este usoara si eficienta.
Programe de închiriere video
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați software-ul de închiriere gratuit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.