1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software de logistică

Potrivit a 179 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software de logistică

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru logistică

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Companiile de logistică, atunci când lucrează, generează, acceptă și procesează volume nelimitate de documentație, care, prin software, simplifică procesul de înregistrare cu control, contabilitate și analiză ulterioară;
  • oftware-ul vă permite să utilizați rațional resursele companiei prin finalizarea automată a sarcinilor atribuite, supravegherea sarcinilor finalizate cu afișare pas cu pas și analiza ulterioară a calității și vitezei;
  • entru îmbunătățirea calității proceselor intra-organizaționale, în fiecare departament este instalată supraveghere video;
  • ontrolul vehiculelor, curatarea și afișarea datelor în aplicație, ținând cont de îmbunătățirea ulterioară a calității;
  • ctivitățile financiare vor fi afișate în software, comparând veniturile și cheltuielile cu perioadele anterioare, activități de planificare ulterioară;
  • uportul de informare este asigurat prin configurarea unui robot telefonic cu întrebări puse în mod constant, folosind telefonia PBX, precum și trimiterea de mesaje informative;
  • vând în vedere munca unei organizații de logistică din întreaga lume, se are în vedere sincronizarea dispozitivelor de lucru și unirea tuturor departamentelor într-o singură rețea, cu interacțiune prin Internet sau rețea internă pentru transferul de date informaționale;
  • entru fiecare transport de marfă, este posibil să se analizeze starea calității și a vitezei, afișând finalizarea pas cu pas a sarcinilor, folosind numerele atribuite, care pot fi folosite nu numai de către angajații organizației, ci și de către clienți, personal. înregistrarea pe site în contul personal;
  • tilizatorii pot găsi informațiile necesare folosind un motor de căutare electronic, indicând în căsuță numărul, informațiile despre client, direcția etc.;
  • ste posibil să utilizați dispozitive de citire,
  • bază unică de clienți vă permite să utilizați informații de contact cu comenzi, expediere de mărfuri, decontări reciproce, recenzii;
  • plicația efectuează automat tranzacții de plată, oferind și reduceri pentru clienții obișnuiți;
  • olosind software-ul, este posibilă identificarea celor mai profitabile și populare destinații și vehicule;
  • plicațiile sunt capabile să interacționeze simultan cu diverse site-uri, servicii și dispozitive de citire;
  • plicația oferă gestionarea documentelor digitale.

Software de logistică

Programul de logistică ajută la configurarea parametrilor prin executarea automată a proceselor specificate, generând programe în comparație cu implementarea efectivă. Cu ajutorul aplicațiilor specializate, este posibil să se îmbunătățească cu adevărat calitatea proceselor efectuate, să se îmbunătățească calitatea serviciului și volumul total al serviciilor oferite datorită acceptării prompte a comenzilor de transport și implementării acestora. Aplicațiile vă permit să înregistrați apeluri și să completați aplicații în formă digitală, fără întreruperi în procesele de lucru sau scurgeri de date de informații. Cu ajutorul aplicațiilor multifuncționale și automatizate, puteți îmbunătăți cu adevărat calitatea și indicatorii de productivitate cu interes sporit, recunoaștere și loialitate ale clienților.

De asemenea, la instalarea dezvoltării automate, este posibilă introducerea analitică a datelor pe cele mai profitabile tipuri de servicii și direcții de transport, identificând zonele active pentru transport. Sunt disponibile, de asemenea, organizarea contabilității și a contabilității de depozit, analiza pieței cu compararea prețurilor pentru tipuri similare de servicii, calcularea creșterii clienților, cu calcularea veniturilor totale ale companiei. În acest moment, evoluțiile variază în funcție de funcționalitate, se potrivesc fiecărui gust și sunt personalizate ținând cont de sfera afacerii. Selectați software-ul adecvat atunci când monitorizați piața, identificând cel mai profitabil dintr-o gamă largă, folosind formatul de testare al aplicației ca analiză și identificând utilități adecvate. La analiza pieței, a fost identificată una dintre cele mai bune dezvoltări ale companiei „Sistemul de contabilitate universal”.

Program de logistică

Programul logistic presupune primirea rapida a cererilor cu procesare si executie, sortare si asamblare marfa, cu livrare catre clienti in timpul stabilit. Pentru a asigura automatizarea cuprinzătoare și transportul mărfurilor, este planificată implementarea unui software care economisește resurse, ținând cont de un preț accesibil și o taxă de abonament lunară gratuită. Astfel, a devenit posibilă îmbunătățirea proceselor de afaceri în timpul transportului de mărfuri prin înregistrarea aplicațiilor și afișarea datelor în baza de date. Pentru început, aș dori să vă spun puțin despre aplicația USU. Aplicatia universala automatizata este ideala in ceea ce priveste managementul, cu instrumente potrivite tipului de activitate, cu instalare pe orice sistem de operare Windows, iOS, Android.

Introducerea dezvoltării high-tech este prevăzută pe toate dispozitivele înregistrate odată cu înregistrarea inițială a companiei. În timpul procesului de înregistrare, se creează automat un cont, utilizat de fiecare utilizator în mod individual, fără a oferi posibilitatea de a se autentifica sub contul altcuiva, evitând erorile, falsificarea informațiilor etc. Software-ul este deschis dintr-o comandă rapidă de pe desktop, reflectând autentificarea și parola contului. Lucrătorii pot selecta tipurile necesare de teme pentru screensaverul lor de pe desktop, modificându-le după cum doresc. De asemenea, la setarea parametrilor, configurația prevede selectarea limbilor străine utilizate pentru interacțiunea ulterioară cu clienții care vorbesc în limbi străine. Toate dispozitivele (calculatoare, smartphone-uri, tablete) vor fi conectate la computerul principal pentru control de la distanță de către conducere, oferind date detaliate despre activitățile zilnice ale angajaților.

Program logistica transporturilor

Programul pentru logistica transporturilor oferă o abordare integrată pentru rezolvarea diversificată a problemelor cu management analitic. Motivația complexă presupune menținerea înregistrărilor prin diverse sisteme arhaice care necesită mult timp importul de date sau necesită operații repetate. Cu servicii de slabă calitate și utilizarea irațională a resurselor, clienții pleacă și afacerea suferă pierderi. Iar la implementarea software-ului se elimină timpul de așteptare și nefuncționare, precum și furnizarea de servicii de proastă calitate. Un memento sistematic asigură finalizarea lucrărilor la timp sau cu întârziere, înregistrând modificările aplicațiilor cu destinatarii și foile de traseu în baza de date.

Software-ul este capabil să automatizeze procesul de creare a programelor, cu munca propriei flote sau cu vehicule și curieri închiriați. La crearea orarelor și rutelor, software-ul ține cont de timpul de încărcare și descărcare din depozite, calculând volumele containerelor, ferestrele de timp și distanțele. Prin funcționalitate modernă se are în vedere furnizarea șoferilor și curierii cu informații în ziua de muncă, cu diverse cerințe specifice ale clienților. În sistem, toate departamentele vor fi unite pentru interacțiune, oferind transferul de la distanță al informațiilor și controlul asupra livrării, comparând indicatorii abaterilor de la orare și rute. Dacă este posibil, managerii de logistică pot urmări starea livrării și pot adăuga în timp util încărcătură suplimentară pentru livrare, conform foilor de rută deja generate.

Programul logistic al orașului

Programul de logistică urbană presupune planificarea și executarea lucrărilor clare și de înaltă calitate în toate etapele, promovează operațiuni eficiente cu optimizarea resurselor și fără erori. Folosind sistemul de management, personalul poate procesa rapid cererile de transport de mărfuri prin oraș, afișând rapid informații pe hărți cu generarea documentației de raportare însoțitoare. Datele vor fi înregistrate automat în baza de date în momentul primirii cererii și procesării ulterioare. În aplicație se pot analiza date privind costurile, anulările comenzilor, gestionarea recepției centralizate și procesarea cererilor de la clienți. Pentru a îmbunătăți calitatea comunicării cu clienții, este planificată utilizarea telefoniei PBX, care vă permite să procesați apelurile primite citind numărul de contact și afișând informații detaliate despre starea și procesarea cererilor de transport. De asemenea, este posibil să configurați un răspuns automat și să utilizați servicii suplimentare, automatizând procesele de lucru cu pierderi minime de timp. Software-ul se va asigura că angajații nu uită de chestiuni și sarcini importante.

Software-ul universal pentru logistică presupune formarea și completarea unei singure baze de date în ordine cronologică. În software, toate cererile de transport vor fi sortate după împărțirea în regiuni, raioane, creând foi de traseu și alte documentații. Software-ul este dotat cu funcționalitate modernă pentru multifuncționalitate, folosind sistemul de navigație încorporat în fiecare zi. Astfel, este posibilă supravegherea locației obiectelor în timpul transportului de mărfuri, afișându-le pe hărți la scară mare. Atunci când se analizează și se exprimă efectiv locația obiectelor, este rațional să se construiască prognoze ulterioare pentru livrarea mărfurilor conform termenelor limită. De asemenea, prevede interacțiunea cu site-ul web și rețelele sociale, creșterea cererii și recunoașterea companiei prin acceptarea cererilor de transport de mărfuri în format electronic. Nu este nevoie ca clienții să contacteze specialiști și să petreacă timp suplimentar, asigurând familiarizarea independentă cu ofertele profitabile ale companiei de transport, selectând tipurile de servicii adecvate și completând o cerere. Formatul online economisește timp nu doar clienților, ci și angajaților. De asemenea, atunci când se înregistrează în contul personal, clienții pot nu doar să depună cereri, ci și să urmărească ofertele profitabile, să analizeze date despre marfă, să primească informații despre acumularea de puncte bonus etc.

Programe logistice

Programele de logistică automatizează managementul folosind procese contabile, distribuind rațional sarcina între toți angajații, curierii și șoferii. Când se lucrează în program, se plănuiește construirea celor mai convenabile, rute optime din punct de vedere al timpului pentru costuri suplimentare, analizând durata și starea. Folosind dezvoltarea, este posibil să monitorizați starea vehiculelor prin afișarea informațiilor în jurnale separate. Toate informațiile vor fi combinate într-un sistem de contabilitate comun pentru diverse blocuri (livrări, venituri și cheltuieli de fonduri, salarii etc.). Informațiile de livrare vor fi afișate și stocate în siguranță într-un spațiu comun de informații în termeni, volume și formate nelimitate. Prin suportarea formatelor Word și Excel atunci când lucrați cu materiale digitale, este posibilă generarea, primirea și procesarea materialelor necesare. Accesul la baza de informații este asigurat pentru toți utilizatorii, dar la diferite niveluri, în funcție de poziția acestora.

Software-ul de logistică facilitează interacțiunea tuturor angajaților departamentelor, indiferent de distanța la distanță, sincronizați într-o singură rețea. Conexiunea multicanal facilitează integrarea de înaltă calitate a dispozitivelor de lucru printr-o rețea locală sau pe Internet pentru schimbul ulterior de date de informații pentru a îmbunătăți calitatea performanței muncii. Toate diviziile structurale, managerii, logisticienii, curierii, vor lucra sincron, impreuna, procesand aplicatiile intr-un volum mai mare si imbunatatind serviciul. Software-ul are capacitatea de a analiza activitățile de muncă ale fiecărui angajat, cu organizarea contabilității, controlului și managementului activităților zilnice. Pe baza datelor reale afișate privind volumul sarcinilor îndeplinite și timpul lucrat, angajații vor fi plătiți automat salarii conform salariului fix sau la bucată.

Programele de logistică prevăd automatizarea muncii, ținând cont de utilizarea dispozitivelor și sistemelor de înaltă tehnologie și prevăd, de asemenea, utilizarea gateway-urilor de plată. În aplicație, toate procesele sunt efectuate printr-un singur mecanism printr-un sistem structurat. Aplicația oferă generarea promptă de documentație și raportare datorită șabloanelor digitale încorporate care sunt completate automat cu date importate. La transportul valorii materiale se foloseste un nomenclator care inregistreaza toate denumirile serviciilor prestate, cu cost, descriere si calcul automat. Pentru extinderea bazei de clienți și accelerarea proceselor de lucru, se asigură integrarea cu site-ul prin rețelele de socializare, unde clientului i se vor furniza informații la zi despre toate ofertele companiei de logistică. Vor fi indicate și adresele și numerele de contact ale serviciului de asistență. Ținând cont de automatizarea activităților de dezvoltare high-tech, se are în vedere utilizarea unui calculator electronic, inclusiv costul serviciilor prestate pe baza prețurilor indicate în lista de prețuri cu algoritmi specificați.

Software pentru logistica constructiilor

Software-ul pentru logistica clădirii oferă control complet asupra proceselor intra-organizaționale, coerența acțiunilor și eficiența sarcinilor efectuate. Obținerea datelor analitice și statice vă permite să utilizați datele informaționale pentru adoptarea rațională a măsurilor pentru dezvoltarea ulterioară a afacerii. Programul multifuncțional promovează managementul financiar de înaltă calitate prin interacțiunea cu contabilitatea 1C. Totodată, contabilitatea se va desfășura eficient, fără a fi necesară repetarea acelorași sarcini, reducând povara angajaților și diminuând cheltuirea timpului de lucru. Există, de asemenea, posibilitatea accesului constant la datele informaționale ale activităților financiare ale organizației cu generarea de rapoarte pentru orice perioadă de timp. Software-ul universal prevede, de asemenea, decontări automate în numerar la curier și la casă, sau în formă non-numerar la transferul de fonduri în orice monedă mondială în contul curent al organizației. Este prevăzut un sistem de plată fără numerar atunci când utilitatea automată interacționează cu serviciile bancare, terminalele de plată, transferul de fonduri folosind coduri QR.

Software-ul de logistică asigură managementul documentelor în formă digitală, asigurând siguranța în forma sa originală, în orice format. Angajații organizației logistice vor efectua automat toate procesele, cu excepția introducerii manuale, a contabilității și a calculelor care necesită un timp suplimentar considerabil. Toate procesele sunt automatizate, ținând cont de importul de date de informații din diverse surse. La intocmirea documentatiei, raportarii sau aplicatiilor se prevede utilizarea formularelor digitale, cu selectia automata a datei si orei in calendar, clientul din baza de date CRM, denumirea tipurilor de servicii si afisarea costului tinand cont. reducerea. Baza unificată de informații CRM va afișa informații cu detalii corecte, istoricul depunerii cererilor pentru transportul de mărfuri, recenzii și evaluări, decontări reciproce și rapoarte scanate. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului, precum și pentru a confirma solicitările, se așteaptă trimiterea de mesaje sau apeluri. Gama de funcționalități ale software-ului include trimiterea de mesaje de informare pentru a oferi clienților informațiile necesare despre oferte avantajoase, starea comenzii, decontări reciproce, acumularea de puncte bonus și reducerile oferite.

Programe pentru logistica transporturilor

Programele pentru logistica transporturilor ajută la evidența și supravegherea. Software-ul este echipat cu hărți încorporate la scară mare, pe care este posibilă afișarea locației destinatarilor pentru livrarea ulterioară a mărfurilor, precum și înregistrarea locației vehiculelor și a curierilor. În plus, aplicația universală servește pentru contabilitatea depozitului, înregistrarea stocurilor, ținând cont de interacțiunea cu echipamentele de înaltă tehnologie. Toate vehiculele vor fi afișate în sistem, într-un jurnal separat, înregistrând numărul plăcuței de înmatriculare, kilometrajul, rutele cu scanări atașate de borderouri, acte etc. Pentru fiecare autovehicul se vor tine evidenta costurilor pentru reparatii, combustibil, etc. În cazul unei avarii a vehiculului, sistemul va înregistra informații despre deplasarea mărfurilor către un alt vehicul pentru urmărire ulterioară. Fiecărei marfă i se va atribui un număr specific care să fie reflectat în baza de date și să înregistreze locația sa în timpul transportului. În aplicație, ținând cont de munca constantă și direcțiile către diferite regiuni, este posibil să se analizeze date privind solicitările și solicitările constante ale clienților, identificând cele mai optime și lichide rute. Automatizarea livrării vine direct din funcționarea vehiculului și din calitatea și rapiditatea angajaților serviciului de livrare.

Program de automatizare logistică

Programul de automatizare logistică asigură nu numai operațiuni de încărcare și descărcare, ci și depozitarea stocurilor în depozite de depozitare temporară. Pentru a efectua o contabilitate de depozit de înaltă calitate, se presupune stocarea statică sau dinamică a valorii materialelor. Cu o contabilitate de înaltă calitate a stocurilor și distribuției către locațiile de depozitare, este posibil să se optimizeze timpul de lucru al angajaților atunci când plasează sau caută mărfuri. Sistemul va înregistra informații despre locațiile comenzilor cu numere de copertine, rafturi, celule, paleți, rafturi. La emiterea comenzilor, software-ul va inregistra data si ora, datele despre client sau curier.

Pentru a citi rapid codurile, este prevăzută utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie (terminal de colectare a datelor și scaner de coduri de bare). Aplicația facilitează posibilitatea automatizării contabilității depozitului din efectuarea inventarului. În timpul transportului, este important să se țină cont de toate nuanțele și aspectele care afectează cursul ulterioar al dezvoltării afacerii. La transportul mărfurilor, este important să se mențină echilibrul, disponibilitatea spațiului liber în depozite pentru expedierea ulterioară, livrarea sau emiterea comenzilor către clienți la punctul de livrare. Aplicația va înregistra informații detaliate despre locațiile de depozitare și spațiul liber, redirecționând vehiculele către alte depozite de depozitare temporară dacă este necesar. Dacă este necesară compararea datelor analitice și statistice, se trece în revistă formarea operațională a graficelor și diagramelor.

Cumpărați software pentru logistică

A devenit și mai accesibilă achiziționarea unui software pentru logistică la un cost redus, ținând cont de absența unei taxe de abonament la contactarea specialiștilor USU. Folosind software, puteți reduce încărcătura și automatiza procesul de încărcare și descărcare, minimizând timpul de transport. Folosind aplicația, puteți monitoriza toate mișcările de mărfuri, reflectând execuția treptată a lucrării din momentul depunerii cererii până la livrarea către client. Software-ul este atât de automatizat, unic și are o opțiune ideală pentru implementarea sarcinilor atribuite, încât nu lasă pe nimeni indiferent. Este destul de dificil să faci față acestui volum al sarcinii pe cont propriu, pot apărea dificultăți și riscuri ulterioare care afectează negativ dezvoltarea afacerii. Aplicația se ocupă automat de toate sarcinile

Aspectul programului

Software de logistică

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software de logistică

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.