Capabilitățile unui sistem CRM pentru logistică
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul CRM universal a fost creat cu scopul de a simplifica procesele automatizate ale unei organizații de transport, reducerea consumului de resurse de muncă, creșterea indicatorilor generali de venit prin serviciile prestate;
- stăzi, toate organizațiile folosesc programe automatizate care simplifică execuția proceselor de afaceri, oferind contabilitate, control, analiză, management complet;
- olosind software-ul, este ușor să urmăriți transportul mărfurilor de-a lungul rutelor stabilite pentru vehicule, să afișați informații despre inventar, angajați, clienți, locația pe hărți cu analiză electronică atunci când utilizați hărți la scară mare;
- oate dispozitivele de lucru vor fi conectate la calculatorul principal pentru controlul de la distanță de către conducere asupra activităților subordonaților;
- nformațiile privind comenzile pentru transportul mărfurilor vor fi afișate în aplicație, ținând cont de calculul costului total în funcție de timp, dimensiuni, rute și alte cheltuieli;
- nformațiile despre clienți vor fi afișate într-o bază de date CRM separată, luând în considerare completările în mod regulat, inclusiv apeluri și întâlniri, decontări reciproce, semnare de acorduri, sume de plată ținând cont de discountul oferit, recenzii;
- tunci când lucrați într-un program automatizat, utilizarea șabloanelor electronice este prevăzută pentru a simplifica și accelera procesul de generare a documentației și raportării;
- plicația acceptă diverse formate de fișiere cu imagini grafice;
- ăsirea informațiilor necesare stocate într-un depozit centralizat este destul de ușoară, având în vedere utilizarea unui motor de căutare contextual cu algoritmi de căutare dați;
- oate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate pentru lucru reciproc, transmiterea informațiilor printr-o rețea locală sau pe Internet;
- repturile de utilizare ale fiecărui angajat vor fi strict delegate, ținând cont de autoritatea muncii;
- a deveni mult mai convenabil să controlezi toate activitățile angajaților companiei de transport prin analizarea acțiunilor în timp real cu ajutorul unei camere de supraveghere video;
- plicația facilitează analiza datelor de pe cele mai dezvoltate rute și vehicule;
- oate fluxurile financiare vor fi controlate și reflectate în contabilitate atunci când sunt integrate cu contabilitatea 1C;
- nalizând situații statistice se poate calcula profitabilitatea, veniturile și cheltuielile unei firme de transport pentru serviciile prestate, afișând oferte profitabile cu direcții lichide;
- ctivitățile de muncă vor fi înregistrate într-un jurnal separat, calculând salariile angajaților pe baza indicatorilor generali de calcul;
- ntegrarea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie simplifică procesul de primire, depozitare, sortare, mutare și expediere a produselor cu un inventar sistematic.
CRM pentru logistica
Un program CRM automatizat pentru logistică este relevant astăzi, având în vedere cererea în creștere zilnică pentru transportul de mărfuri. Programele CRM pentru companiile de logistică contribuie la implementarea rapidă a muncii, la manipularea de înaltă calitate a informațiilor cu clasificarea informațiilor, la simplificarea proceselor de afaceri, oferind angajaților o productivitate sporită. Automatizarea sarcinilor de producție ale unei companii de logistică, inclusiv funcționalitatea, asigură optimizarea muncii în resurse. Cu ajutorul unui program CRM automatizat pentru organizațiile de transport se asigură instalarea de soluții avansate în industrie, permițând interacțiunea cu aplicații electronice care facilitează asistența documentației reglementate. Mentinerea interactiunii cu centrul, asigurarea controlului calitatii si a termenelor limita pentru indeplinirea solicitarilor de transport, facilitarea activitatilor pana la cel mai mic detaliu intr-o maniera organizata, construirea increderii si actiuni reciproc avantajoase cu contrapartidele, mentinerea tabelelor si a directoarelor. Software-ul face posibilă transportul electronic de tabele, directoare, baze de date pe clienți, transport, folosind informații multimodale pentru transport. Principala întrebare este alegerea unui program specializat care face posibilă îndeplinirea automată a sarcinilor atribuite, îmbunătățind calitatea și veniturile afacerii.
Sisteme logistice
Sistemele logistice au funcționalități diferite, precum și costuri. Atunci când alegeți, trebuie să operați cu propriile cerințe pentru un asistent automatizat, ținând cont de lacunele din anumite procese. Contactând compania Universal Accounting System, poți deveni proprietarul unui program ultramodern, automatizat, capabil să implementeze orice sarcini, indiferent de complexitatea acestora. Aplicația are o interfață perfectă cu configurații adaptabile intuitiv, o gamă largă de module, setări puternice și avansate, căutare rapidă, introducere rapidă a informațiilor, stocare pe termen lung a informațiilor și generare de documentație pentru organizația de transport în ansamblu. Este imediat necesar să se țină cont de politica de prețuri accesibile a programului automat de transport de mărfuri, îndeplinind calitatea înaltă cu absența unei taxe lunare de abonament. Software-ul oferă, de asemenea, posibilitatea de a folosi diverse dispozitive de lucru pentru a intra în program, indiferent de sistemul de operare Windows, Android, iOS. Dacă este necesar, utilizatorii pot reduce sau extinde setările adăugând module, instrumente și șabloane. Software-ul are un panou de control convenabil în meniu cu trei secțiuni, permițând chiar și unui lucrător fără experiență să se simtă confortabil ca utilizator avansat.
Automatizare logistică
Automatizarea logisticii este asigurată prin suport normativ de referință, operațiuni de decontare și calcule ale lucrărilor de rută și direcțiilor cu afișare de informații privind contabilizarea zborurilor și cheltuielilor, oferind suport material și tehnic. Programul unic prevede operarea simultană a unui număr nelimitat de utilizatori care se conectează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, indicând autentificarea și parola pentru cont. Fiecărui angajat al companiei de transport i se pune la dispoziție un cont în timpul înregistrării inițiale, introducând datele personale pentru contabilitate și control ulterioar. Fiecare utilizator va putea selecta în mod independent limbile necesare pentru munca ulterioară cu clienții străini. Blocarea automată a ecranului vă permite să ștergeți datele de informații și documentele acumulate de la terți. De asemenea, pentru comoditatea și confortul activităților zilnice, este posibil să alegeți sau să dezvoltați propriul design al temei desktop. Ținând cont de modul de operare cu mai mulți utilizatori într-o aplicație automată, pentru comoditate și economisire de timp, este planificată combinarea tuturor dispozitivelor de lucru pentru interacțiunea și transmiterea datelor de informații. Toate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate prin rețeaua internă sau prin Internet.
Sistem de automatizare logistica
Sistemul de automatizare logistică oferă control intern, management și analiză de înaltă calitate. Fiecărui angajat, ținând cont de responsabilitățile sale de serviciu, i se va acorda un anumit nivel de acces la datele informaționale, care vor fi primite și stocate automat în stocarea în cloud. Lucrul în stocarea în cloud oferă, de asemenea, confortul de a lucra atât de la birou, cât și de acasă. Toate procesele de lucru vor fi afișate în sistem, înregistrând datele în jurnale, tabele și declarații. Pentru fiecare angajat se va efectua o analiză a activităților de muncă, monitorizarea proceselor zilnice de muncă ținând cont de calculele de salarizare, pe baza indicatorilor generali ai orelor lucrate, sarcinilor îndeplinite etc.
De asemenea, pentru a îmbunătăți calitatea muncii în cadrul tuturor departamentelor companiei de transport, este planificată utilizarea urmăririi video pentru monitorizarea de la distanță a proceselor interne. Programele de lucru în dezvoltarea universală vor fi generate automat, furnizând date în format electronic tuturor angajaților companiei. Modificările vor fi furnizate utilizatorilor prin mesaje pop-up de pe ecranul monitorului. De asemenea, pentru comoditate și monitorizare constantă de către manager a acțiunilor subordonaților, este prevăzută o fereastră care afișează activitățile de lucru de pe dispozitivele utilizate pe computerul principal. Astfel, fiecare angajat va fi afișat pe ecran într-o fereastră separată, timpul de înregistrare, starea online sau offline, sarcinile finalizate, mesajele trimise, interacțiunile cu clienții etc.
Sisteme informatice logistice
Sistemele de informații logistice oferă căutare operațională folosind un motor de căutare contextuală cu interogări specificate într-o fereastră electronică. Ținând cont de poziția angajatului, precum și de nivelul acestora de acces la datele informaționale, sistemul va oferi informații actualizate. În planificarea sarcinilor, utilizatorii pot indica lucrări urgente cu termene limită, pe care aplicația le va efectua automat, furnizând detalii despre acțiunile efectuate. De exemplu, atunci când specificați momentul efectuării copiei de rezervă, este posibil să nu vă faceți griji cu privire la siguranța datelor informaționale. De asemenea, este posibil să se specifice în planificatorul de sarcini trimiterea de mesaje către contrapărți, efectuarea inventarului etc. Folosind software-ul, este posibilă analiza și configurarea costurilor pentru zboruri, cu calcule de combustibil, inclusiv costuri suplimentare pentru fiecare zbor, înregistrarea și calcularea profiturilor cu calculul rentabilității vehiculelor, gestionând rațional transportul și angajarea lucrătorilor. Folosind software-ul, este posibilă eliminarea diferitelor tipuri de erori și timpi de nefuncționare în timpul operațiunilor de încărcare.
Sistem CRM pentru logistica
Un sistem CRM multifuncțional pentru logistică asigură un management digital de înaltă calitate a documentelor, ținând cont de întreținerea documentației motivate cu execuția și tipărirea. Astfel, la crearea rapoartelor, contractele, foile de parcurs, actele, șabloanele cu completare automată vor fi folosite prin conversia datelor din orice sursă. Capacitatea de a crea și imprima imediat sau pune deoparte materialele salvate. Imprimarea se realizează pe imprimante de orice model care interacționează cu aplicația. Software-ul automat oferă suport pentru diferite formate de fișiere, conversia rapidă a celor primite sau create. Atunci când se lucrează cu documentare și raportare, datele vor fi recepționate și stocate automat în spațiul de informare, fără o oră anume, ținând cont de atribuirea unui număr și a unei date afișate în registru. Software-ul oferă acțiuni utile atât pentru compania de transport, cât și pentru clienți. Prin intermediul software-ului, este posibilă optimizarea mișcărilor de traseu comandate de clienți, economisind timpul optim și optimizând costurile. Utilizarea sistemelor CRM îmbunătățește formatul de evidență în interacțiunea cu contrapărțile, rezolvând diverse probleme în organizarea activităților curente, inclusiv planificarea.
Solutii IT pentru logistica
Soluțiile IT moderne pentru logistică asigură colectarea și procesarea unor volume mari de date, construind prognoze și accelerând schimbul de informații. Astăzi, aceste soluții sunt principalele instrumente pentru îmbunătățirea transparenței proceselor de lucru, optimizarea costurilor și creșterea calității și productivității. Tehnologiile informaționale îmbunătățesc procesele de lucru, permițând managementului să se simtă în siguranță în propria afacere, eliminând apariția diferitelor erori sub influența factorului uman. Tehnologiile nu stau pe loc, dezvoltând regulat oportunități, deschizând orizonturi afacerilor din orice domeniu de activitate. Folosind software-ul, este posibil să controlați mișcarea financiară într-un jurnal separat, obținerea de declarații și rapoarte și construirea unui plan de formare pentru studiul rațional ulterior de către conducere. Sistemul informatic oferă posibilitatea de automatizare a calculelor pentru serviciile de transport prestate, oferind reduceri pentru clienții obișnuiți.
Sisteme de automatizare logistică
Sistemele de automatizare logistică asigură urmărirea istoricului relațiilor cu contrapărțile, furnizând servicii de transport. Prin menținerea unei baze de date CRM separate, este posibilă afișarea informațiilor detaliate pentru fiecare client și furnizor. Astfel, angajaților companiei de transport li se vor furniza informații la zi cu privire la detalii, istoricul solicitărilor, acordurile semnate, condițiile și reducerile, decontările reciproce, recenziile și scanările documentelor. De asemenea, este posibil să atașați imagini care vor fi citite de pe webcam și afișate în baza de date. Pe măsură ce lucrați cu contrapărți, este posibil să analizați acțiunile întreprinse, să identificați reclamațiile și deficiențele în cursul activității, oferind colectarea de informații pe o anumită perioadă de timp.
Prin evaluarea obiectivă a acțiunilor angajaților, este posibil să se determine cât de eficient și de rapid se desfășoară munca. Astfel, în timpul interacțiunii cu clienții, în timpul prestării serviciilor de transport, va fi trimis un mesaj SMS prin care se solicită o evaluare a calității muncii angajaților. Pe baza indicatorilor generali, este posibilă identificarea dezavantajelor în timpul lucrului, îmbunătățirea serviciului și a statutului companiei. De asemenea, în sistemul CRM, pe baza acestor informații, se vor realiza rapoarte ținând cont de activitățile angajaților, cu accent pe munca de atragere de noi clienți, servicii și procesare aplicații, ratinguri ținând cont de comenzile finalizate și de refuzuri. Pe baza unor indicatori analitici, este posibilă identificarea clienților obișnuiți și problematici. Această analiză vă permite să luați decizii în cunoștință de cauză și să oferiți anumite reduceri pentru a îmbunătăți relațiile cu contrapărțile.
Automatizarea proceselor logistice
Automatizarea proceselor logistice asigură controlul de la distanță asupra activităților tuturor angajaților unei companii de transport și logistică, vizând în timp real procesele în desfășurare de transport al mărfurilor, starea cererilor de procesare, încărcări și expedieri, depozitarea mărfurilor și bunurilor materiale. Într-un sistem informațional unificat, este posibil să ghidați clienții prin pâlnie, analizând cererile inițiale până la finalizarea unei tranzacții cu succes. De asemenea, software-ul face posibilă utilizarea numerelor de contact și a e-mailului pentru a oferi suport informațional contrapărților despre stadiul implementării lucrărilor, procesele pas cu pas de încărcare și descărcare, condiții favorabile etc. De asemenea, pentru a crește loialitatea, este posibil să trimiteți mesaje pentru a vă felicita pentru diverse evenimente. Într-un sistem informațional unificat, este destul de ușor să acceptați cererile clienților în timp ce urmăriți canalele de vânzare. Folosind opțiunea de telefonie PBX, este posibil să primiți apeluri de la clienți, răspunzând la întrebări presante, ținând cont de citirea preliminară a contactului, pentru a afișa informații detaliate pe ecranul de lucru al angajatului pentru o conversație ulterioară. Software-ul multifuncțional este capabil să interacționeze cu site-urile web și rețelele sociale, oferind suport de înaltă calitate și crescând baza de clienți.
SRM pentru logistică
Programul CRM universal pentru logistică oferă o gestionare de înaltă calitate a tuturor solicitărilor, prevenind ratarea vreunuia. În aplicație, se poate analiza istoricul tranzacțiilor, asigurând calitatea muncii ținând cont de dialogul în chat-uri, prin scrisori și apeluri. Conducerea va putea analiza datele despre toate tranzacțiile, comparând etapele proceselor și va putea afișa date despre angajații implicați în aceste procese. Folosind software-ul, este posibil să economisiți timp prin furnizarea de acțiuni de înaltă calitate pentru a crește vânzările atunci când se formează un plan și se distribuie o sarcină uniformă între angajați. Software-ul este universal și automatizat, capabil să interacționeze cu sistemul 1C, efectuând o contabilitate competentă. Nu este nevoie de calcule repetate, pierderea timpului cu trecerea de la un sistem la altul, analizând datele despre activitățile financiare, toate informațiile vor fi clasificate și stocate într-un singur program; Software-ul face posibilă operarea cu date despre bunuri, contrapărți și comenzi în timp real.
Managementul logisticii
Managementul logistic servește la automatizarea transportului de mărfuri, ținând cont de cerințele consumatorilor pentru satisfacție și beneficii maxime. Software-ul, fiind universal, oferă posibilitatea de a asista cu echipamentul de depozit, oferind citirea rapidă a codurilor de bare pentru fiecare articol de produs și afișarea informațiilor folosind un terminal de colectare a datelor din sistem. Astfel, recepția, depozitarea, expedierea, mutarea, inventarierea se vor efectua automat. Toate informațiile despre valoarea de inventar vor fi înregistrate în nomenclatură, luând în considerare fiecare articol cu un număr alocat, cod de bare sau număr articol, cantitate totală, cost, termen de valabilitate, descriere. Pentru comoditate, este posibil să combinați toate depozitele, gestionând convenabil întreaga rețea cu afișarea datelor într-un singur program. Datele despre mărfuri vor fi în baza de date, ținând cont de afișarea locației celulei, raftului, raftului de depozitare. Astfel, lucrătorii din depozit nu trebuie să petreacă timp suplimentar căutând un anumit articol de produs.
Contabilitate logistica
Contabilitatea logistică se realizează nu numai asupra stocurilor, ci și asupra activităților personalului din toate diviziile structurale. Aplicația este capabilă să interacționeze cu diverse canale și sisteme bancare, simplificând procesul de decontări reciproce. Astfel, punand la dispozitie clientilor servicii de transport, este posibila acceptarea platilor in numerar si fara numerar. Cu plata contactless, orice fond poate fi acceptat, fondurile fiind convertite în moneda națională la cursul băncii. Toate informațiile despre mișcările de numerar vor fi reflectate în rapoarte, pe care managerul le poate revizui în orice moment. Aplicația oferă actualizări în timp util ale datelor de informații după fiecare acțiune, oferind utilizatorilor doar informații relevante. Aplicația oferă, de asemenea, contabilitatea vehiculelor, folosind automat grafice cu construcția rutei și reglementarea șoferului. Vor fi afișate informații detaliate despre vehicule, ținând cont de trasee, numere de înmatriculare, kilometraj, consum de combustibil și diurne. Analizând rapoartele de transport de mărfuri, este posibil să se compare evaluările celor mai populare rute, precum și să se compare tipurile de vehicule solicitate.
Optimizarea logisticii
Optimizarea logisticii se realizeaza prin automatizarea proceselor de afaceri reglementate de software. Aplicația universală este un instrument esențial pentru orice afacere, oferind managementului și angajaților suportul funcțional necesar. Pentru a evalua vizual soluția de dezvoltare și funcțională, a o testa și a preselecta modulele și instrumentele care se potrivesc afacerii dvs., ar trebui să urmați linkul către site-ul de mai jos și să descărcați versiunea de testare. Versiunea de testare este complet gratuită, afișând funcționalitatea unui program universal și automatizat. De asemenea, specialiștii vă vor ajuta cu orice întrebări pe care le aveți, cu care puteți contacta prin numerele de contact afișate pe site sau trimiteți o solicitare prin email. Două ore de asistență tehnică sunt oferite ca bonus la achiziționarea unui program licențiat.
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software CRM pentru logistică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.