Capabilitățile unui sistem informatic CRM pentru logistică
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația pentru companiile de logistică facilitează executarea rapidă a proceselor de lucru prin monitorizarea și gestionarea proceselor pe cale electronică;
- plicația poate funcționa cu un număr nelimitat de dispozitive sincronizate conectate local pentru interacțiune;
- rogramul are un format convenabil pentru controlul de la distanță, analiza și gestionarea proceselor interne ale tuturor departamentelor;
- unca angajatilor va fi reflectata pentru analiza calitatii si rapiditatii, asigurarea corecta a contabilitatii si calculului salariilor;
- tilitarul vă permite să automatizați procesul de înregistrare a datelor și calcularea costului serviciilor furnizate;
- lățile se pot face fără numerar folosind sisteme bancare și transferuri QR, terminale de plată, cu schimb la cursul de schimb;
- ontabilitatea poate fi efectuată atunci când este integrată cu serviciul 1C, simplificând întreținerea, controlul, introducerea datelor și calculul;
- rin menținerea funcționării echipamentelor de depozit, este ușor de controlat starea disponibilității și siguranței stocurilor;
- mportul și exportul de materiale simplifică munca și accelerează procesul de înregistrare a documentelor;
- unt acceptate orice formate de fișiere;
- Șabloanele se vor schimba la generarea documentelor și rapoartelor, generând și completând rapid mostre;
- ărțile la scară mare ajută la urmărirea locației, la construirea de grafice, indicând adresele exacte;
- rimiterea aplicațiilor online simplifică munca angajaților, permițând clienților să aleagă serviciile și să calculeze costul, după urmărirea locației și calendarului transportului;
- iecare cerere va fi numerotată, indicând coletul, încărcătura, calculul costurilor și timpul;
- eșirea de informații de către utilizatori, care este stocată în siguranță într-un singur nor de informații, se realizează folosind un motor de căutare contextuală;
- onsultarea clienților este posibilă folosind mesageria, telefonia PBX și robotul telefonic.
Sisteme informatice în logistică
Sistemele informaționale din logistică au simplificat activitățile zilnice de lucru, automatizează complet procesele de afaceri pentru menținerea fluxului de documente digitale, gestionând procesele intra-organizaționale cu monitorizarea timpului și calității transportului mărfurilor. Sistemele informaționale de astăzi au devenit o parte integrantă a vieții noastre, simplificând activitatea tuturor diviziilor structurale în fiecare zi. Datorită aplicațiilor de informare, este posibilă îmbunătățirea calculelor de transport de mărfuri ținând cont de formarea programelor. În aplicație, este posibil să combinați diverse manipulări cu capacitatea de a gestiona un număr nelimitat de departamente, depozite și de a supraveghea vehicule. Întreaga bază de informații va fi stocată în siguranță împotriva scurgerilor de informații sau a erorilor. Pentru a aduce claritate, acuratețe și actualitate activităților dvs. de lucru, ar trebui să instalați software de la compania Universal Accounting System. Software-ul diferă de evoluțiile similare prin versatilitatea, eficiența și automatizarea completă a proceselor de afaceri. Aplicația se adaptează și oricărui domeniu de activitate, selectând individual compoziția modulară și instrumentală. Aplicația diferă și ca segment de preț de programe similare, având în vedere disponibilitatea unui preț acceptabil chiar și pentru o organizație mică, cu o taxă de abonament lunară gratuită.
Cum să optimizați logistica
Cum să optimizați logistica fără a cheltui nici efort, nici bani? Pentru a efectua logistica cu ușurință și simplu, instalarea programului de informații USU este suficientă. Software-ul este achiziționat pentru fiecare dispozitiv de lucru, ținând cont de accesul individual al fiecărui utilizator, ținând cont de diferențierea capacităților utilizatorului în funcție de activitatea de muncă și poziție. Managerul intră în consecință în rolul de „Principal”, cu posibilități nelimitate de control, contabilitate și management. Aplicația oferă control asupra proceselor organizaționale interne zilnic, orar, în fiecare minut.
Prin intermediul programului, este posibilă completarea lacunelor din deficiențele muncii angajaților și departamentelor în ansamblu, afișând informații în rapoarte juridice și statistice. Aplicația prevede înregistrarea fiecărui angajat al unei organizații de logistică în sistem, oferind ulterior posibilitatea de a configura parametrii de configurare la cererea proprie. Când se înregistrează în aplicație, utilizatorii vor folosi conturi cu autentificare și parolă securizate pentru a autoriza și proteja datele sensibile. Fiecare cont este folosit de un singur angajat, pentru a evita erorile, actiunile ilegale etc. De asemenea, folosind conturi care vor fi sincronizate cu computerul principal, managerul poate controla activitățile de lucru, reflectând sarcinile efectiv finalizate și planificate, interacțiunile cu clienții etc.
Software de logistică
Software-ul de logistică este un asistent indispensabil, reflectând toate solicitările de transport de mărfuri, ținând cont de numerele introduse în baza de date, datele de încărcare, expedieri, termene de livrare, direcții, calcule etc. Software-ul face posibilă detalierea tuturor proceselor, controlând soluția pas cu pas și implementarea proceselor logistice din momentul depunerii și acceptării unei cereri până la implementare. Nicio cerere logistică nu va fi pierdută, încărcătura nu va fi trimisă la o adresă greșită, termenele vor corespunde calculelor. Software-ul oferă posibilitatea de lucru pe mai multe canale pentru un număr nelimitat de angajați care, folosind conturi, se pot conecta simultan în aplicație și pot îndeplini diferite sarcini. De asemenea, cu o conexiune multicanal, este posibilă interacțiunea și schimbul de informații printr-o rețea locală sau pe Internet, garantând o funcționare rapidă și corectă. Sistemul informațional oferă utilizatorilor și introducerea automată a datelor, importând informațiile necesare din diferite medii, suportând diverse formate de fișiere Word și Excel. Tinand cont de pozitia fiecarui angajat, sistemul va afisa automat informatii despre nivelul de acces, oferind si limitand actiunile ulterioare cu anumite fisiere.
Tehnologia informației în logistică
Tehnologiile informaționale din logistică nu stau pe loc; ele sunt în curs de dezvoltare pentru a ajuta zilnic utilizatorii în implementarea celor mai complexe sarcini. Software-ul este echipat cu capabilități de ultimă generație, asigurând o comunicare de înaltă calitate cu clienții. De exemplu, una dintre aceste funcții este telefonia PBX, care ajută la primirea și furnizarea de asistență consultativă angajaților în timpul unui apel primit de la client. Astfel, programul va citi informațiile numărului de telefon de contact, oferind informații detaliate despre client pe monitor, atunci când răspunde la apel, apelează pe nume și consultă rapid și eficient. De asemenea, este posibilă amenajarea unui robot telefonic pe problemele cele mai stringente, reducând povara specialiştilor, extinzând în acelaşi timp baza de clienţi prin suport informaţional despre oferte avantajoase, oportunităţi etc. Aplicația este, de asemenea, capabilă să interacționeze cu diverse dispozitive de contorizare, sisteme, companii de asigurări, procese de monitorizare și gestionare. La completarea cererilor de logistică, angajații nu trebuie să creeze un nou act, să introducă manual informații, să calculeze costul serviciilor furnizate etc., toate datele disponibile în program vor fi folosite pentru a transfera și completa automat documentele. La crearea materialelor se vor folosi șabloane digitale care, pe baza mostrelor, sunt completate rapid atât de către angajați, cât și de către clienți, în mod independent.
Logistica - software
Logistica - software-ul oferă posibilitatea de a sincroniza datele privind serviciile de transport furnizate pe site-uri web sau rețele sociale, extinzându-vă orizonturile, ajungând la clienți din toată lumea. Astfel, suportul informațional în masă se realizează prin soluții moderne de marketing, mesaje pop-up pe site sau pe rețelele de socializare, informând clienții despre oferte profitabile. Astfel, clienții nu numai că pot face cunoștință cu ofertele pentru transportul frumuseții în direcțiile selectate, ci pot completa și singuri o cerere, indicând data, adresa și calculul costului. Pentru confirmarea aplicației, precum și pentru coordonarea plăților, este posibil să trimiteți mesaje sau să apelați automat numerele de telefon de contact. Informațiile vor fi actualizate automat în aplicație pentru a oferi utilizatorilor informații actualizate. Înregistrându-se pe site, clienții vor putea să afișeze în mod independent informații actualizate, să urmărească știrile companiei, să trimită cereri și să urmărească mărfurile. Toate calculele sunt efectuate în dezvoltare folosind un calculator electronic, petrecând un minim de timp cu 100% corectitudine.
Sistemul informatic în logistică
Sistemul informatic din logistică funcționează rapid și precis. Software-ul ajută la furnizarea angajaților companiei cu informații actualizate despre vehicule, șoferi și curieri, oferte, precum și clienți. Baza de clienți va exprima pe deplin detaliile fiecărui client, cu cereri și solicitări, încărcătură, plăți, și atașez scanări de fișiere pentru serviciile oferite. Software-ul oferă, de asemenea, posibilitatea de a utiliza o funcție modernă de identificare personală pentru a citi parametrii externi și a afișa date în baza de date după ora și data intrării pe teritoriul organizației logistice.
Pentru a menține nivelul corespunzător de serviciu, se are în vedere utilizarea mesajelor prin SMS, e-mail, WhatsApp și Viber, la prestarea serviciilor, trimițând un mesaj de evaluare a muncii personalului. Pe baza feedback-ului primit, este posibilă îmbunătățirea efectivă a calității prin identificarea erorilor în timpul muncii angajaților companiei de logistică. De asemenea, pentru îmbunătățirea calității muncii specialiștilor, evaluarea este oferită pe baza unor indicatori de nivel analitic cu identificarea ulterioară a celui mai bun angajat și recompense. Astfel, este posibil nu numai să se țină cont de calitatea muncii specialiștilor, ci și de a crește disciplina. În plus, se preconizează ținerea evidenței activităților de muncă, detalierea informațiilor la zi cu privire la volumele de muncă efectuate, cererile procesate pentru transportul mărfurilor, interacțiunea cu clienții, pe bază de lucru la bucată sau cu plată fixă.
Program de logistică
Programul de logistică oferă suportul funcțional necesar specialiștilor care lucrează în orice domeniu. Pentru funcționarea de calitate a întregii afaceri, este planificată unirea diviziilor structurale într-o singură rețea. Astfel, indiferent de îndepărtarea obiectelor, managerul va putea analiza datele privind volumele de livrare și va putea calcula zilnic suma de fonduri în numerar și fără numerar. Aplicația oferă, de asemenea, interacțiunea cu sisteme bancare, companii de asigurări, terminale de plată și transferuri QR pentru a oferi plăți fără contact în orice monedă. Astfel, atunci când se acceptă fonduri în orice monedă mondială, conversia se va face în moneda națională pe baza cursului de schimb din momentul tranzacției. Toate informațiile vor fi documentate astfel încât în viitor managerul să poată analiza datele privind tranzacțiile financiare efectuate. Informațiile vor fi furnizate conducerii sub formă de diagrame și grafice, date reale privind veniturile și cheltuielile pentru orice perioadă de timp. De asemenea, este posibil să se analizeze datele pentru fiecare client, momentul și numărul de solicitări, cererile completate pentru transportul de mărfuri și să se calculeze profitul total pentru perioada de timp. Software-ul oferă reduceri clienților obișnuiți, calculându-le automat. Astfel, este posibilă stimularea clienților să fie activi, aducând cel mai mare profit organizației.
Sistemul logistic informatic
Sistemul informatic logistic prevede menținerea interacțiunii cu contabilitatea 1C pentru efectuarea contabilității. Contabilitatea este necesară pentru fiecare organizație, având capacitatea de a optimiza resursele de muncă. Software-ul stabilizează procesele de lucru ținând cont de investiția minimă a efortului și timpului angajatului. Astfel, nu este nevoie ca utilizatorii să reînregistreze datele despre aplicații, mărfuri, clienți sau să calculeze costul serviciilor, realizând aceste sarcini în mod automat. Sistemul informatic facilitează căutarea rapidă a informațiilor actualizate aflate în stocarea în cloud folosind un motor de căutare electronic. Prin urmare, în câteva secunde, utilizatorilor li se vor furniza informații complete despre cererea introdusă în fereastra electronică, în funcție de nivelul de acces. Toate informațiile sunt stocate integral în stocarea în cloud, ținând cont de capacitatea utilizatorilor de a lucra nu numai în birouri, ci și pentru o doamnă. De asemenea, backup-urile efectuate sistematic vă permit să nu vă faceți griji cu privire la protecția și siguranța datelor informaționale. În aplicație, este posibil să se analizeze piața, selectând concurenți și formând prețuri. Folosind cel mai recent nivel de aplicații de informare, este posibil să depășești concurenții, să construiești soluții de marketing pentru a îmbunătăți calitatea muncii și a crește veniturile.
Sisteme informatice logistice
Sistemele de informații logistice ajută la utilizarea rațională a publicității pe rețelele de socializare, pe diverse portaluri, analizând datele despre ieșirea și atragerea potențialilor clienți. Aplicația oferă posibilitatea utilizării unui sistem de fidelizare bonus, oferind puncte pentru fiecare comandă care pot fi folosite în livrările ulterioare. Un program de fidelizare bonus vă permite să atrageți clienți garantați cu reținere, oferind un randament cu o probabilitate de 100% și creșterea profiturilor. La depunerea cererilor pentru transportul mărfurilor, fiecare comandă va fi numerotată și introdusă în baza de date pentru urmărirea ulterioară în sistem după numărul de cale. Astfel, chiar și cu mai multe tipuri de transport, angajații din logistică și clienții pot vedea starea și locația comenzilor. Utilitarul multifuncțional sprijină, de asemenea, utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie, citind rapid codurile de bare ale produselor și afișându-le în sistem. Firmele de logistică funcționează pe principiul livrării către destinatar sau ridicării din depozit. Pentru depozitarea de înaltă calitate a stocurilor în depozite, în timpul transportului, precum și la punctele de livrare, este planificată utilizarea camerelor CCTV, citirea și transmiterea materialelor video în timp real.
Sistem informatic logistic
Sistemul de informații logistice vă permite să monitorizați vehiculele din întreaga lume prin instalarea de hărți la scară mare. De asemenea, formarea și calcularea orarelor se realizează automat de către sistem, ținând cont de distanța de la punctul „A” la punctul „B”, inclusiv ambuteiajele și alte circumstanțe de forță majoră. Informațiile privind transferul mărfurilor către firma de transport și centrul logistic vor fi înregistrate în baza de date. În dezvoltarea automată, pe lângă transport, este posibilă și depozitarea mărfurilor, folosind afișarea datelor cu numere de celule, paleți, locuri, containere, copertine, rafturi etc. Toate informațiile vor fi păstrate în mod ordonat în aplicație, oferind angajaților informații actualizate pentru generarea și distribuirea ulterioară. De regulă, la transferul mărfurilor către client, se utilizează trimiterea unui număr de cod sau cod QR. Aplicația oferă posibilitatea de a supraveghea vehiculele care vor fi înregistrate într-un jurnal cu un număr individual de stat, kilometraj, foaie de rută, starea încărcării, volum etc. Dacă un vehicul se defectează, software-ul va afișa informații pentru mișcarea ulterioară a inventarului, ținând cont de livrarea în anumite regiuni.
Fluxul documentelor în logistică
Fluxul documentelor în logistică are o atenție deosebită, oferind generarea și furnizarea constantă de documente, rapoarte, acte, facturi, fișe ale acestora, polițe de asigurare, facturi etc. La crearea documentației contabile, angajații vin în ajutorul șabloanelor digitale care sunt generate rapid și cărora li se atribuie automat un număr, o dată și o oră. Aceste informații vor fi înregistrate în registru pentru căutarea rapidă și utilizarea ulterioară în timpul lucrului. De fapt, gestionarea manuală a documentelor ocupă cea mai mare parte a timpului de lucru, ceea ce astăzi nu este relevant pentru lucrătorii din acest domeniu de activitate, având în vedere cererea constantă, volume mari de transport de mărfuri în diferite direcții, calcule și multe altele. Software-ul va deveni un asistent indispensabil, incluzând posibilități nelimitate datorită funcționalității sale largi. Având în vedere capabilitățile încorporate, precum și interacțiunea cu diverse dispozitive, servicii, servicii, nu este nevoie de implicarea suplimentară a dezvoltărilor digitale. Tot ce aveți nevoie este disponibil în programul nostru universal și multifuncțional.
Managementul documentelor electronice în logistică
Gestionarea electronică a documentelor în logistică facilitează finalizarea rapidă a sarcinilor de lucru prin planificarea și generarea documentației de însoțire necesare pentru expedierea ulterioară a vehiculelor de-a lungul rutelor date. Fără documentația de însoțire, șoferii nu pot efectua transportul de marfă fără executarea și semnarea corespunzătoare a acordurilor, calculelor, un manager, logisticienii nu își pot îndeplini sarcinile de lucru; Pe lângă gestionarea documentelor, programul prevede controlul operațiunilor de încărcare și descărcare și transferul coletelor către clienți. Pentru a testa pe deplin capacitățile prezentate de dezvoltatorii companiei USU, vă sfătuim să urmați linkul către site-ul de mai jos, să citiți recenziile clienților, să vă familiarizați cu arsenalul larg de instrumente prezentate pentru selecție și utilizare ulterioară, precum și descărcați versiunea de test. Versiunea de testare este absolut gratuită, singurul dezavantaj al căruia este modul temporar, dar cu păstrarea informațiilor acumulate. În plus, puteți adresa întrebări specialiștilor companiei, care vă vor ajuta nu doar cu sfaturi, ci și cu personalizarea software-ului pentru organizația dvs., ținând cont de consultanța angajaților. Asistența tehnică de două ore este, de asemenea, oferită complet gratuit la achiziționarea unui program licențiat
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului de informații logistice
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.