Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea serviciilor de curierat
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul ajută la efectuarea rapidă a livrării prin curier în diverse moduri, folosind cu înțelepciune timpul de lucru cu generarea automată a programelor;
- plicația va analiza activitatea de muncă a fiecărui subordonat, atât angajați cu normă întreagă, cât și salariați independenți, calculând salariile;
- ste posibil să controlați automat activitățile de lucru din toate diviziile structurale folosind supravegherea video de la distanță în timp real;
- anagementul proceselor intra-organizaționale poate fi realizat în mod autonom folosind software de înaltă tehnologie cu posibilități nelimitate;
- plicația poate funcționa fără probleme cu diverse servicii, dispozitive de contorizare și site-ul web;
- bază de date unificată a clienților va afișa informații de contact ale clienților, adrese, recenzii, evaluări, plăți etc.;
- plicația este capabilă să analizeze calitatea muncii curierilor, primind notificări cu recenzii și evaluări de la clienți;
- oftware-ul poate controla și gestiona simultan un număr nelimitat de sucursale ale unei companii de transport;
- oftware-ul poate fi folosit în orice limbă din lume, interacționând cu clienții de limbă străină;
- lățile sunt acceptate în formă numerar și non numerar, afișând datele în situații contabile;
- rganizația logistică lucrează la transportul comenzilor, asigurând și ridicarea coletelor, care vor fi clasificate pe categorii, adrese afișate în baza de date, ținând cont de locațiile de depozitare pe rafturi, paleți și celule;
- rimiterea prin corespondență în vrac sau selectivă a mesajelor asigură informarea clienților cu privire la starea livrării comenzilor, informarea despre aplicațiile profitabile etc.;
- lienții pot urmări starea și locația mărfii în mod independent, fără a fi nevoie să contacteze serviciul de asistență al companiei de transport, prin înregistrarea pe site și urmărirea mărfurilor după număr;
- ererile pentru servicii de curierat se pot depune online, pe site-ul companiei;
- alculul se efectuează folosind un calculator electronic autonom folosind o listă de prețuri cu costul serviciilor.
Automatizarea serviciului de curierat
Automatizarea serviciului de curierat este asigurată prin instalarea unei dezvoltări specializate care facilitează controlul de gestiune competent și contabilizarea proceselor interne. Având în vedere cererea crescută de tranzacționare online, cererea de servicii de curierat a crescut. Milioane de colete de diferite scopuri, categorii și greutăți sunt livrate și trimise în fiecare zi. Este imposibil să faci față singur sarcinilor atribuite în acest domeniu de activitate, prin urmare vin în ajutor dezvoltări specializate care, prin optimizarea resurselor de muncă, ajută conducerea și angajații organizației în rezolvarea sarcinilor de rutină. Astăzi există multe astfel de programe, care diferă în funcție de funcționalitate, raportul de preț, viteza de procesare și stocarea datelor informaționale.
Pentru a alege o utilitate care merită, trebuie să petreceți mult timp, ținând cont de comparația funcționalității care se potrivește parametrilor afacerii dvs. Cu toate acestea, dacă ascultați sfaturile noastre, acordați atenție programului „Sistem de contabilitate universal”, veți primi un asistent multifuncțional pe termen lung care automatizează procesele zilnice și îmbunătățește calitatea muncii în toate domeniile. Aplicația este ideală pentru orice nivel de experiență a utilizatorului atunci când lucrează în software, având un design frumos al interfeței, ținând cont de setările individuale. Dezvoltatorii au ținut cont de toate dorințele utilizatorilor pentru activități productive, îndeplinind sarcini de lucru zilnice. Aplicația este intuitiv adaptabilă și potrivită pentru instalarea oricărui sistem de operare Windows, iOS, Android. Nu este nevoie să fii în mod constant la birou; mișcarea liberă de la locul de muncă este disponibilă.
Sistem de automatizare a serviciului de curierat
Sistemul de automatizare a serviciului de curierat se potrivește bugetului dumneavoastră, nu include costuri suplimentare, inclusiv fără taxe lunare de abonament și disponibilitatea unei game largi de module și instrumente care nu necesită achiziționarea de aplicații sau configurații suplimentare. Un program multifunctional specializat prevede autentificarea dintr-o scurtatura de pe desktop, introducerea login-ului si a parolei pentru cont de catre fiecare angajat, inregistrat in prealabil in baza de date. Pentru fiecare utilizator și dispozitiv de lucru, este furnizată o achiziție individuală a unui program licențiat. Pentru a desfășura activități confortabile și productive, este prevăzută configurarea panoului de control cu o alegere de teme pentru screensaver, folosind una sau mai multe limbi străine din marea varietate de 96 de tipuri furnizate, selecție de module și instrumente, șabloane. Aplicația oferă un management convenabil și de înaltă calitate într-un format unic pentru un număr nelimitat de unități de curierat, unind toate sucursalele. Astfel, managerul acestui tip de business va putea supraveghea de la distanță toate procesele, analizând performanța fiecărui angajat, identificând cele mai active sucursale, analizând ratingurile clienților.
Software de automatizare a serviciilor de livrare
Programul de automatizare a serviciului de livrare asigură suportul modular și instrumental necesar, derulând toate procesele în formă electronică. Solicitările de livrare și transport vor fi procesate digital, eliminând erorile, timpii de nefuncționare sau cererile pierdute. Toate cererile de la clienți vor fi procesate pe principiul primul venit, primul servit, înregistrându-se data și ora depunerii și execuției. Pentru a credita livrarea de înaltă calitate, se are în vedere utilizarea hărților la scară mare, ținând cont de capacitățile încorporate în sistem. Astfel, direct în program este posibilă afișarea adreselor exacte pentru livrarea ulterioară, construind modalități de atingere rapidă a obiectivelor, calculând timpul total și costul serviciilor de curierat. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii, este posibil să vedeți starea și locația curierilor folosind navigatoare GPS. Software-ul automatizat oferă posibilitatea de a primi comenzi de la clienți pentru livrare online sau telefonic. Astfel, clienții pot primi sfaturi nu doar de la specialiști, ci și independent pe site-ul cu care aplicația este sincronizată activ și funcționează în timp real. Datele din sistem sunt actualizate în mod regulat pentru a oferi utilizatorilor informații actualizate cu privire la starea comenzilor, livrarea, costurile și alte lucruri.
Program de servicii de livrare
Software-ul serviciului de livrare vă permite să utilizați rațional timpul de lucru al angajaților. De exemplu, pentru a oferi clienților informații actualizate despre starea și ora livrării, este posibil să trimiteți mesaje vocale sau text și notificări. Trimiterea mesajelor către Viber, e-mail, SMS, WhatsApp se efectuează automat. De asemenea, clienții pot solicita informații în mod independent folosind numerele de telefon de contact, în timp ce angajații departamentului de livrare pot folosi funcția de telefonie PBX pentru a afișa informații prin telefon cu informații actualizate afișate pe ecranul monitorului. Astfel, este posibilă optimizarea consumului de timp de lucru, ținând cont de creșterea fidelității clienților și a serviciului, creșterea volumului de muncă prestată.
Pentru comoditate și evaluare rațională a activității de muncă de către conducere, este planificată afișarea numărului total de clienți serviți cu comenzile finalizate pentru livrare către anumiți angajați. În fiecare lună, pe baza activităților efectiv analizate ale fiecărui angajat, este prevăzut un calcul pentru salarizare. Remunerația se bazează pe un salariu fix sau pe o plată la bucată, în funcție de volumul muncii prestate. Programele de lucru vor fi generate automat, distribuind volumul de lucru în mod egal între toți angajații organizației. Pe lângă crearea de grafice pentru lucrători, se are în vedere și utilizarea de vehicule suplimentare sau interacțiunea cu firmele de curierat. Toate informatiile vor fi inregistrate in baza de date, in caz de forta majora folosind alte mijloace de livrare, tinand cont de termenul limita.
CRM pentru serviciul de curierat
Aplicația CRM pentru serviciul de curierat oferă o reflectare de înaltă calitate a detaliilor, istoricul solicitărilor, aplicațiilor, calculelor și plăților, reducerilor într-o singură bază de date de clienți. Programul prevede utilizarea unei baze de date CRM dezvoltate independent, precum și luarea în considerare a expansiunii afacerii prin utilizarea site-urilor terțe care utilizează funcția grabber. Astfel, prin filtrarea după vârstă, locație regională și alți parametri, vor fi folosite informații de la potențiali clienți. Pentru a atrage noi clienți, se acordă reduceri pentru furnizarea inițială a serviciilor de livrare, precum și trimiterea automată a mesajelor informative vocale și text. În timpul lucrărilor și emiterii facturilor, scanărilor de documente, se va atașa un card de client, ulterior analizând datele și oferind clienților obișnuiți privilegii sub forma unei reduceri sporite. Astfel, este posibil să utilizați un card de reducere de plată citind numărul de serie afișat în sistem. Aplicația prevede și identificarea personală prin citirea parametrilor externi ai clienților care intră și ies din sucursalele companiei de transport.
Sistem pentru serviciul de curierat
Sistemul pentru serviciul de curierat va ajuta la automatizarea proceselor de lucru, ținând cont de disponibilitatea unei game de funcționalități cu integrare suplimentară cu diverse dispozitive de contabilitate, dispozitive de scanare, interacțiune cu aplicațiile și site-ul web și rețelele sociale. Prin interacțiunea cu sistemele sociale, este posibilă extinderea orizontului, desfășurând procese de lucru în întreaga lume. Organizațiile de logistică pot opera pe uscat, pe apă, pe calea ferată și pe calea aerului. Sistemul vă permite să acceptați în mod competent, rapid și eficient aplicații cu afișare a detaliilor, atribuirea unui număr pentru citirea ulterioară a numărului piesei. Informațiile cu numărul vor fi înregistrate în registru și pe site-ul web, unde clienții pot monitoriza în mod independent locația mărfii. Pentru comoditate, înregistrarea individuală a clienților este prevăzută în conturile personale de pe site, pentru posibilitatea depunerii cererilor online, calcularea costului total al serviciilor de curierat, luând în considerare gama de livrare a mărfurilor într-un anumit volum, monitorizarea noilor aplicații și promoții. , introducerea datelor personale și reduceri, puncte bonus acumulate etc. Dacă transportul mărfurilor se efectuează prin mai multe tipuri de livrare, atunci când încărcătura este desființată și redirecționată în direcții diferite, informațiile vor fi raportate folosind numărul de urmărire obișnuit. De asemenea, sistemul va afișa informații corecte cu privire la locația mărfurilor, ținând cont de livrarea la un punct de sortare sau depozit temporar.
Programe pentru servicii de livrare
Programele pentru serviciile de livrare prevăd utilizarea unei sincronizări convenabile cu echipamente de înaltă tehnologie pentru citirea și afișarea datelor în baza de date. Atunci când utilizați un scaner pentru a codifica un terminal de colectare a datelor, este posibil să citiți rapid informații despre mărfuri, precum și să introduceți data și ora citirii în sistem. Prin intermediul programului, informațiile vor fi furnizate automat clienților. Datele de informații despre activitățile organizației vor fi stocate într-o singură bază de informații, oferind un volum limitat și o perioadă de stocare. Aplicația oferă capacități diferențiate pentru fiecare angajat, ținând cont de diferitele posturi de muncă, responsabilități funcționale și, în consecință, drepturi de acces la datele de informare. Asigurarea confidențialității datelor informaționale este o dezvoltare fundamentală. Accesul la baza de informații se realizează printr-un motor de căutare contextual, care vă permite să activați resurse de lucru la afișarea informațiilor la solicitarea specialiștilor, pe baza solicitărilor specificate în fereastra electronică. De asemenea, pentru a desfășura procese de lucru de înaltă calitate, precum și control direct de la distanță asupra proceselor interne, se vor folosi camere CCTV instalate și citirea înregistrărilor video în timp real. Camerele de securitate vor fi instalate în fiecare departament, în depozite, și puncte de livrare a mărfurilor, captând și stocând material în timp real pe computerul principal.
Software pentru serviciul de curierat
Software-ul pentru serviciul de curierat oferă o interacțiune convenabilă cu sistemele bancare, susținând funcționarea terminalelor de plată, oferind rambursarea promptă a plăților în conformitate cu serviciile oferite. Operațiunile de plată din aplicație se efectuează cu ajutorul unui calculator electronic, folosind o listă de prețuri cu prețuri pentru serviciile unei companii de transport și, de asemenea, este posibilă acordarea de reduceri pentru clienții obișnuiți. Informatiile se vor reflecta si in calculele si emiterea de facturi, acte si facturi. Rambursarea plăților se efectuează în numerar și fără numerar, folosind orice unități monetare cu conversie a fondurilor la cursul Băncii Naționale. Zilnic, conducerea va putea analiza datele pentru fiecare departament al organizației logistice, analizând datele de numerar la casierie, precum și pe contul curent.
Este posibil să se analizeze costurile și veniturile unei companii de transport. De asemenea, este posibilă analizarea celor mai frecvente expedieri către anumite regiuni, identificând cele mai lichide destinații. Este posibilă analizarea pieței, stabilirea prețurilor și identificarea concurenților. Pentru implementarea competentă a serviciilor de transport, se prevede clasificarea aplicațiilor pe categorii de marfă, ținând cont de utilizarea metodelor de stocare statică și dinamică. Astfel, sistemul va conține întotdeauna informații despre locul de depozitare temporară a mărfurilor pentru ridicare sau livrare prin curier. Toate bunurile materiale contabilizate de organizație vor fi afișate în aplicație, ținând cont de inventarul efectuat sistematic. Inventarierea prin software este efectuată automat folosind dispozitive de contabilitate de înaltă tehnologie.
Program pentru serviciul de livrare a alimentelor
Programul pentru un serviciu de livrare de alimente funcționează simultan cu un call center și un site web unde clienții pot selecta articole din meniu, pot specifica cantitatea, timpul de transport și adresa. Prin intermediul sistemului, informațiile vor fi trimise automat în bucătărie și ulterior afișate pe ecranul managerilor și al departamentului de livrare. Informațiile despre plăți vor fi afișate automat în sistem, ținând cont de posibilitatea integrării cu 1C contabilitate pentru contabilitate. Astfel, menținerea înregistrărilor contabile într-un sistem informațional unificat simplifică sarcina angajaților serviciului de livrare. Generarea prompta a documentelor si rapoartelor necesare, facturi si acte, facturi. Documentele sunt imprimate imediat sau ulterior pe diverse imprimante integrate cu aplicația universală.
Sunt acceptate diferite formate de fișiere și modele de imprimantă. Când lucrați cu documentație, este prevăzută utilizarea șabloanelor electronice, care sunt completate automat pe baza mostrelor. Utilizatorii trebuie doar să introducă manual datele clienților care sunt deja disponibile în baza de informații unificată CRM. De asemenea, este posibil să se calculeze automat costul serviciilor de curierat folosind lista de prețuri, precum și indicarea adreselor și a cuantumului reducerii. Pentru a menține serviciul de înaltă calitate, precum și pentru a analiza nivelul mâncării preparate, ținând cont de viteza de livrare, mesajele sunt trimise clienților la finalizarea livrării de către curier. Clientului i se va trimite un mesaj pentru a primi feedback cu o evaluare și o recenzie, care ulterior ajută la analiza calității muncii angajaților, bucătari, curieri etc.
Program pentru serviciul de curierat
Programul pentru serviciul de curierat vă permite să utilizați rațional resursele obținând indicatori de performanță. În aplicație, este posibil să efectuați o varietate de sarcini prin stabilirea de termene limită și mânere de sarcini. Backup-ul, inventarierea, mesageria și multe altele se pot face automat în aplicație. La finalizarea operațiunii, utilizatorilor li se vor furniza informații exacte cu un raport de progres. Pentru a vă demonstra în mod clar funcționalitatea unei dezvoltări automate unice, aș dori să vă invit să urmați linkul de mai jos către site, unde puteți previzualiza capacitățile, selectați module, șabloane și instrumente pentru lucrările ulterioare în aplicație, și descărcați, de asemenea, o versiune de testare gratuită. Consultarea experților vă va ajuta să răspundeți la întrebări suplimentare care ar putea apărea în timpul citirii acestui articol. Recenziile utilizatorilor vă vor ajuta, de asemenea, să alegeți software-ul care va deveni parte integrantă a afacerii dumneavoastră timp de mulți ani, un asistent indispensabil. De asemenea, suntem încântați să anunțăm două ore de asistență tehnică gratuită atunci când achiziționăm un program licențiat.
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit un program pentru automatizarea serviciului de curierat
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.