1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software pentru o companie de logistică

Potrivit a 51 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software pentru o companie de logistică

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o companie de logistică

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal are opțiuni de configurare flexibile cu setări avansate pentru a se potrivi cerințelor utilizatorului;
  • Într-un sistem informațional unificat, este posibilă combinarea tuturor diviziunilor structurale într-o singură rețea pentru management, control și contabilitate competent;
  • plicația este capabilă să se integreze cu diverse dispozitive de contorizare, sisteme, site-uri web, oferind o automatizare completă a proceselor de afaceri;
  • plicația are capacitatea de a exercita control video asupra proceselor organizatorice interne ale fiecărui departament, în depozite, în timp real;
  • plicația vă permite să monitorizați activitățile tuturor subordonaților, ținând evidența activităților de muncă cu datele afișate în documentație pentru calcularea ulterioară a salariilor lunare;
  • perațiunile de decontare se efectuează automat în aplicație, folosind un calculator electronic cu algoritmi de acțiune introduși, atunci când se utilizează lista de prețuri și reduceri pentru clienții obișnuiți la diverse tipuri de servicii și direcții;
  • plicația oferă posibilitatea de a urmări geopoziția vehiculelor în timpul transportului de mărfuri, afișând informații pe hărți la scară mare;
  • nformațiile despre clienți sunt disponibile într-o bază unificată de informații CRM cu completări în timpul prestării serviciilor de transport, introducerea de informații despre decontări reciproce, solicitări, încărcătură etc.;
  • plicația ajută la automatizarea procesului de afișare a informațiilor despre locația încărcăturii nu numai în timpul transportului, ci și al depozitării în depozite, ținând cont de introducerea unei baze de date unice care indică locuri, paleți, rafturi, rafturi, celule;
  • otorul de căutare contextuală vă permite să găsiți rapid informațiile necesare despre documente, clienți, angajați, marfă, vehicule;
  • iferențierea capacităților utilizatorului în funcție de nivelul postului este determinată de menținerea datelor confidențiale într-o stare sigură;
  • rin integrarea cu contabilitatea 1C în aplicație, puteți efectua efectiv contabilitate fără a fi nevoie să treceți de la un sistem la altul și să repetați aceleași operațiuni;
  • nteracțiunea cu sistemele bancare, terminalele, metodele de plată sunt oferite în formă non-cash, suport metode de conversie a oricăror unități monetare în moneda națională;
  • ngajații unei companii de logistică pot interacționa printr-o rețea locală sau pe internet între ei, ținând cont de sincronizarea dispozitivelor de lucru pentru a menține schimbul de date de informații;
  • tilitarul poate analiza datele logistice, poate identifica direcția cea mai populară și poate compara timpii de livrare a mărfurilor, ținând cont de diverși factori.

Software pentru o companie de logistică

Programul pentru o companie de logistică ajută la îndeplinirea sarcinilor atribuite rapid și eficient, reglementând transportul mărfurilor cu afișarea vehiculelor pe hărți la scară mare, cu date de geolocalizare și menținând fluxul de documente electronice. Astăzi, tehnologia nu stă pe loc, îmbunătățind procesele de lucru ale tuturor organizațiilor și domeniilor de activitate. Programul este conceput pentru a optimiza resursele din companie, oferind managerilor și angajaților suportul instrumentelor necesare pentru reproducerea de înaltă calitate a proceselor de lucru, ținând cont de volume mari de date de informații, diverse direcții de transport de mărfuri în întreaga lume. Menținerea unei baze de clienți, a evidențelor contabile și a depozitelor devine un proces mai complicat atunci când se face manual pe hârtie. Prin urmare, singura opțiune pentru îmbunătățirea calității operațiunilor de afaceri este implementarea de programe care au suportul funcțional necesar. Alegerea este complicată de gama largă de oferte de pe piață de la diverși dezvoltatori, pe care trebuie să le analizați prin propriile teste în cazul dumneavoastră. Analiza și familiarizarea cu funcționalitatea programelor necesită timp, ceea ce adesea nu este suficient, având în vedere volumul mare de sarcini. Pentru a simplifica această sarcină, vă sfătuim să acordați atenție software-ului „Sistem de contabilitate universal”.

CRM pentru o companie de logistică

Un utilitar CRM universal și automatizat pentru o companie de logistică contribuie la întreținerea de înaltă calitate a unei baze de date de contrapărți, oferind, de asemenea, tranzacții de decontare, decontări reciproce și contabilitate. Folosind software-ul, puteți accepta și procesa cu ușurință volume nelimitate de cereri pentru transportul de mărfuri în întreaga lume, afișând datele în baza de date, ținând cont de analiza ulterioară a execuției pas cu pas a lucrărilor. Software-ul are o interfață frumoasă și multifuncțională, care este personalizată de fiecare utilizator personal.

Pentru fiecare dispozitiv de lucru, se achiziționează individual un program licențiat, cu înregistrarea inițială și crearea contului, care poate fi folosit de un singur angajat pentru a îmbunătăți munca și a asigura confidențialitatea datelor. Conectarea la sistem se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, specificând login-ul și parola pentru contul de acces. Utilizatorilor li se prezintă o gamă largă de limbi străine pentru utilizare ulterioară atunci când interacționează cu contrapărți în limbi străine. Analiza activităților de lucru se realizează nu numai la luarea în considerare a proceselor zilnice și calcularea timpului lucrat, ci și la monitorizarea de la distanță a acțiunilor efectuate în timp real la sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul gazdă. Citirea zilnică a sarcinilor de muncă efectuate de fiecare subordonat se va reflecta în cele din urmă în salariile lunare acumulate.

Automatizarea unei companii de logistică

Automatizarea unei companii de logistică oferă control asupra transportului de mărfuri în funcție de timp și direcții. Generarea graficelor pentru operațiunile de încărcare și descărcare și expediere a vehiculelor se realizează automat de către aplicație, cu generarea documentației de însoțire și a foilor de parcurs. Lucrul cu fluxul de documente digitale simplifică sarcina utilizatorilor de sistem, folosind șabloane cu completare automată a câmpurilor necesare pentru înregistrare, prin importul de informații din diferite surse. Aplicația acceptă diverse formate de documente Word și Excel. Informațiile sunt stocate într-o singură stocare în cloud cu o durată de valabilitate lungă, fără limitare a volumelor stocate. Accesul la datele confidențiale este asigurat pentru toți utilizatorii, dar în măsura poziției lor oficiale, protejând materialele de scurgeri sau falsificarea datelor. Pentru îmbunătățirea calității muncii, se are în vedere și utilizarea unui motor de căutare electronic, optimizând pierderea de timp la câteva minute, oferind în același timp utilizatorilor informațiile necesare în totalitate. De asemenea, pentru a gestiona cuprinzător și a finaliza rapid sarcinile atribuite, este planificată sincronizarea tuturor departamentelor, indiferent de distanță, într-o singură rețea. Utilizatorii cu o conexiune locală sau la Internet vor putea transfera date de informații de la distanță în câteva minute, garantând o muncă în echipă de înaltă calitate.

Programe pentru companii de logistică

Programele pentru companiile de logistică ajută și la monitorizarea activităților din interiorul sucursalelor și depozitelor cu ajutorul camerelor video. Supravegherea video în timp real elimină frauda sau timpul de nefuncţionare operaţional. Pentru îmbunătățirea transportului de mărfuri, se are în vedere și utilizarea hărților la scară mare care afișează geopoziția vehiculelor. Toate informațiile despre vehicule și șoferi vor fi înregistrate în sistem, calculându-se automat cheltuielile suplimentare cu diurnele, costurile cu combustibilul, reparațiile etc. Aplicația analizează cu ușurință datele despre toate vehiculele, afișând fiecare cu numărul de stat, kilometrajul, ruta, încărcătura și starea lucrărilor de reparații.

Software-ul automatizat are capabilități nelimitate încorporate datorită unei game largi de module și instrumente, oferind și interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie, un site web și aplicații pentru a îmbunătăți calitatea muncii. Integrarea cu echipamente de înaltă tehnologie vă permite să citiți codurile de marfă, precum și starea și locația fiecăruia în baza de date. Clienții pot contacta în mod independent managerii companiilor de logistică sau pot vedea starea comenzilor și timpul de livrare pe site. Pentru îmbunătățirea și creșterea volumului aplicațiilor procesate, se asigură sincronizarea datelor cu site-ul web și rețelele sociale. Astfel, clienții se vor putea înregistra independent în contul personal și vor depune cereri de logistică în anumite zone, ținând cont în prealabil de costul serviciilor și plătind livrarea online. Tot pe site și rețelele de socializare, clienții pot urmări oferte și promoții profitabile prin primirea de notificări.

Contabilitate intr-o firma de logistica

Contabilitatea într-o companie de logistică se realizează în interacțiune cu sistemul 1C, simplificând munca angajaților companiei de transport. În program, angajații companiei de logistică nu trebuie să introducă manual date sau să facă calcule, sistemul efectuează aceste operațiuni în mod independent. Documentele digitale sunt, de asemenea, generate automat și tipărite pe diverse imprimante integrate cu aplicația. Programul este capabil să se integreze cu sistemele bancare și terminalele de plată, acceptând și conversia unități monetare în orice monedă mondială. Șeful unei afaceri de logistică poate analiza date privind activitățile financiare pentru orice perioadă de raportare, având acces la contabilitatea 1C în orice moment cu generarea de rapoarte analitice. De asemenea, este posibilă analizarea celor mai profitabile direcții din punct de vedere al costurilor de transport, precum și a ofertelor populare de către clienți. Este posibil să se organizeze și să analizeze datele de serviciu, primind evaluări de la clienți cu privire la nivelul și calitatea muncii. Pe baza recenziilor și evaluărilor clienților, este posibilă identificarea deficiențelor în activitatea unui anumit departament, comparând termenele limită logistice, ținând cont de anumiți factori.

CRM pentru companii de logistică

Un sistem CRM universal și multitasking pentru companiile de logistică va deveni un asistent indispensabil, ținând cont de automatizarea acțiunilor cu afișare în fluxul documentelor digitale. Aplicația vă permite să mențineți o singură bază de date de clienți prin introducerea de detalii, afișarea istoricului apelurilor, întâlnirilor și cererilor depuse, livrarea mărfurilor, decontări reciproce, sume de reduceri etc. Pentru a spori recunoașterea companiei pe piață, a atrage noi clienți, precum și pentru a crește volumul serviciilor de transport prestate, este planificată trimiterea de mesaje prin scrisori vocale și text. Clienților li se vor furniza informații actualizate cu privire la procesarea cererilor, locația coletelor, ținând cont de înregistrarea numărului pentru control, ținând cont de utilizarea mai multor tipuri de transport de mărfuri (feroviar, maritim, terestre). , aer). Software-ul are o funcționalitate avansată, cu care vă puteți familiariza prin descărcarea versiunii de testare gratuită. De asemenea, este posibil să vă consultați cu specialiști folosind numărul de telefon de contact sau adresa de e-mail furnizate pe site.

Aspectul programului

Software pentru o companie de logistică

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru o companie de logistică

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.