1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Managementul lanțului de aprovizionare în logistică

Potrivit a 63 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Managementul lanțului de aprovizionare în logistică

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul lanțului de aprovizionare în logistică

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de logistică facilitează automatizarea completă a proceselor de lucru, gestionând cuprinzător transportul și depozitarea mărfurilor;
  • În aplicație, este posibil să se analizeze simultan activitățile tuturor diviziunilor structurale unite într-o singură rețea;
  • plicația va înregistra activitățile de muncă ale fiecărui angajat al organizației de logistică, reflectând informații despre activitățile de muncă, timpul lucrat, comenzile finalizate la interacțiunea cu clienții, evaluarea nivelului de calificare cu calculul salariilor;
  • ste posibil să se controleze activitățile intra-organizaționale atunci când se efectuează supraveghere video, în prezent citind și salvând material video pe computerul principal;
  • ctivitățile financiare vor fi sub control, au acces în orice moment la efectuarea contabilității, interacțiunea aplicației cu contabilitatea 1C;
  • nformațiile vor fi salvate automat în stocarea în cloud, fără limitări de volum și formate acceptate;
  • atele vor fi actualizate regulat printr-un mod multi-utilizator, cu un flux volumetric simultan de date informaționale protejate în stocare în cloud;
  • tilizatorii vor putea obține informațiile necesare conform cererii introduse folosind un motor de căutare electronic;
  • lățile reciproce pentru serviciile de logistică se vor efectua în numerar și non-numerar, datorită versatilității și versatilității software-ului în interacțiunea cu sistemele bancare și terminalele de plată;
  • osibilă comparație a veniturilor și cheltuielilor pentru orice perioadă de timp cu generarea automată a documentației de raportare;
  • lanificarea și generarea programelor de expediere a mărfurilor se va realiza automat în aplicație, urmată de monitorizarea momentului de îndeplinire a obligațiilor față de client, cu reflectarea automată a datelor detaliate în sistem;
  • ngajații organizației și clienții pot supraveghea geodatele mărfurilor folosind hărți la scară mare și dispozitive încorporate, folosind numerele atribuite prin comandă;
  • ransferul intern de date de informații între utilizatori utilizând conturi care afișează nivelul de acces și capacitățile de lucru în funcție de poziție;
  • tilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie face posibilă simplificarea, accelerarea și îmbunătățirea proceselor de lucru;
  • ererile pot fi depuse la înregistrarea pe site, indicând detaliile și adresa, încărcătura pentru transportul ulterior, ținând cont de calculul costului total al serviciilor de transport;
  • unt trimise mesaje pentru a oferi clienților informații la zi cu privire la oferte profitabile, promoții, noi direcții, precum și starea comenzii, decontări reciproce sau felicitări de sărbători.

Managementul lanțului de aprovizionare în logistică

Managementul lanțului de aprovizionare în logistică se realizează prin sisteme informaționale, lucrând printr-o abordare sistematică a proceselor organizaționale, cu scopul de a reduce erorile și riscurile în vederea atingerii obiectivelor dorite cu creșterea efectivă a competitivității și creșterea profitabilității. Datorită dezvoltărilor specializate, este posibil să se reducă costurile de operare, fiind în același timp responsabil pentru creșterea nivelului de calitate a serviciilor. În domeniul logisticii, este importantă gestionarea fluxului de inventar, afișarea datelor și a finanțelor prin serviciile oferite. Este important să controlați tot procesul pas cu pas, reglementând implementarea acestora pentru livrarea la timp a mărfurilor la destinația finală.

Astăzi, companiile de logistică vin în ajutorul sistemelor informatice universale care ajută la îmbunătățirea rapidă a calității muncii prin execuție automată, reducând timpul pierdut și investițiile de bani. Pentru a selecta un utilitar care merită, merită să analizați piața, să identificăm cea mai potrivită ofertă, să vă consultați cu specialiști și să începeți lucrul direct în mod automatizat. Piața este plină cu o varietate de programe care diferă în funcție de funcționalitate și oferta de preț. Pentru a putea reduce din nou timpul pierdut, achiziționând în același timp un software valoros la un preț accesibil și cu o funcționalitate largă, dorim să vă invităm să acordați atenție software-ului „Sistem de contabilitate universal”.

În ce programe lucrează logisticienii?

În ce programe lucrează logisticienii? Nu este un secret pentru nimeni că programele s-au stabilit ferm în viața noastră de zi cu zi, rezolvând diverse probleme de orice complexitate în câteva minute, cu indicatori de calitate îmbunătățiți. Ținând cont de factorul uman, precum și de durata introducerii datelor, calculului, planificarii orarelor și rutelor, problema necesității implementării unui software specializat este imediat eliminată. Automatizarea proceselor de bază ale afacerii prin intermediul software-ului de informare specializat este principala modalitate de a optimiza costurile, de a economisi resurse și de a crește eficiența serviciilor. Managementul manual, controlul și contabilitatea sunt de domeniul trecutului, având în vedere fiabilitatea, viteza și calitatea muncii într-o aplicație automatizată. Prin intermediul aplicației este posibilă automatizarea distribuției comenzilor, sistematizarea serviciului clienți, îmbunătățirea proceselor de lucru, făcându-le mai profitabile. Asigurând viteza de primire și procesare a cererilor, livrarea obiectelor de inventar către destinatar cu calcule complexe și generarea de documentație, numărul clienților crește brusc odată cu creșterea loialității și feedback pozitiv care afectează profiturile.

Program de logistician

Programul de logistică „Universal Accounting System” prezintă soluții funcționale puternice sub forma unei varietăți de instrumente cu configurație flexibilă a proceselor de lucru. Prin automatizarea sarcinilor de rutină, este posibil să se reducă costurile cu resursele. Sistemul informatic are capacitatea de a genera șabloanele necesare care respectă reglementările companiei, stabilind procesarea automată a sarcinilor și notificărilor. Software-ul versatil răspunde nevoilor utilizatorilor, cu configurarea personalizată a contului. Un cont este oferit fiecărui angajat în timpul înregistrării la instalarea aplicației pe dispozitivele de lucru. Dispozitivele de lucru pot fi diferite pentru a implementa procesele de lucru atât în birou, cât și în afara acestuia. Toate dispozitivele de lucru (calculatoare, smartphone-uri, tablete) vor funcționa cu o conexiune sincronizată printr-o rețea internă sau internet, pentru a oferi utilizatorilor schimbul reciproc de informații, pentru a reduce timpul pierdut. Astfel, atunci când locurile de muncă ale angajaților sunt amplasate de la distanță, toată lumea va putea lucra împreună la o soluție de echipă pentru a finaliza rapid sarcinile atribuite. Managerul va putea monitoriza, analiza și gestiona simultan procesele intra-organizaționale ale unui număr nelimitat de departamente unite într-o singură rețea.

Logistica și managementul lanțului de aprovizionare

Logistica și managementul lanțului de aprovizionare este un proces de afaceri indispensabil, fără de care este imposibil să se implementeze un sistem consacrat de livrare la timp, organizând volume mari de transporturi, reducând în același timp costurile. Astăzi, software-ul aduce o contribuție neprețuită la dezvoltarea afacerii, ținând cont de posibilitatea de a crește constant nivelul de serviciu și viteza de lucru. Evaluările joacă un rol important în activitățile unei organizații, ținând cont de asociații și încredere. Dacă o companie nu își face griji pentru propria imagine și este asociată cu o organizație care nu este punctuală, frivolă sau incompetentă, atunci clienții nu vor putea să aibă încredere și, în consecință, să cheltuiască bani pentru utilizarea serviciilor. Software-ul face posibilă stabilirea liniilor logistice, creând un singur mecanism de lucru. Software-ul, datorită multifuncționalității și versatilității sale, vă permite să supravegheați procesele de lucru ale tuturor departamentelor simultan. Pe ecranul de lucru al monitorului, conducerea va afișa informații despre toți specialiștii cu informații la zi despre procesele de lucru, viteza de prelucrare a datelor informaționale, aplicațiile primite, interacțiunea cu clienții, supravegherea activităților de transport etc. De asemenea, conducerii vor fi prezentate diverse rapoarte statistice și analitice, prin care se pot lua măsuri raționale pentru planificarea ulterioară a activităților companiei.

Logistica SCM

Logistica SCM automatizată (Supply Chain Management) este un concept de strategii organizaționale și de management bazate pe o abordare și planificare integrată a unui flux volumetric de informații despre servicii, mărfuri și mărfuri. Managementul automatizat are ca scop automatizarea proceselor de afaceri, străduindu-se să dezvolte calitativ afacerea prin creșterea bazei de clienți și îmbunătățirea transportului și depozitării mărfurilor. Gama de sarcini pentru operațiunile lanțului de aprovizionare include acoperirea diferitelor aspecte, care includ achizițiile, managementul și planificarea aprovizionării.

Pentru controlul și gestionarea de înaltă calitate a altor procese și activități ale angajaților organizației logistice, este asigurată supravegherea video de la distanță în timp real, excluzând diversele fapte de fraudă, daune sau furt de inventar și timpii de nefuncționare. De asemenea, prevede posibilitatea de a urmări diferite procese și de a vizita diferite zone de pe teritoriul unei organizații politice prin utilizarea funcției de identificare personală. De asemenea, este posibil să citiți plăcuțele de înmatriculare ale vehiculelor pentru a afișa informații despre intrarea și ieșirea în teritoriu, înregistrând data și ora în baza de date. Software-ul este universal, ușor de utilizat, potrivit pentru capabilitățile utilizatorului de orice nivel. Pentru implementarea confortabilă a proceselor de lucru zilnice, fiecare angajat va putea să selecteze temele necesare pentru screensaver-ul desktop, să instaleze logo-ul companiei pe ecranul monitorului și să folosească una sau mai multe limbi străine pentru a interacționa cu clienții în limbi străine.

Logistica în transportul rutier

Logistica în transportul rutier este un tip comun de transport de mărfuri, de la mărfuri mici la mari. Logistica auto asigura livrarea rapida a comenzilor intr-un loc specificat, la o ora convenita cu clientul, de-a lungul unui traseu prestabilit, calculat la timp pentru a mentine calitatea si a reduce costurile financiare. Logistica transportului rutier este împărțită în mai multe grupuri. Prima categorie include camioanele cu remorci, a doua categorie include autoturismele pentru livrarea mărfurilor de dimensiuni mici, colete și documente. A treia categorie include vehiculele specializate pentru transportul mărfurilor lichide și vrac. Transportul rutier asigură manevrabilitate, ținând cont de posibilitatea apariției unor situații de forță majoră cu modificarea traseului. Prin utilizarea unui vehicul de pasageri, este posibilă simplificarea muncii în timpul blocajelor, livrarea comenzilor cu descărcare și încărcare mai ușoară. În plus, merită remarcată eficiența vehiculelor, ținând cont de livrarea expres și eficiența în transportul mărfurilor de dimensiuni mici.

Următorul aspect este fiabilitatea. Fiabilitatea constă în reducerea probabilității de pierdere a încărcăturii la transferul unei comenzi din mână în mână, cu un minim de procese suplimentare. De asemenea, nu este nevoie să implicați intermediari la transportul comenzilor, ceea ce crește și viteza și fiabilitatea.

Logistica SAP

Universal SAP logistics este o aplicație pentru gestionarea strategiilor de afaceri ale unei organizații, achiziționarea de produse, formarea și completarea unei baze de clienți, gestionarea contabilității de depozit și a documentației financiare. Programul analitic sistematic oferă un set de soluții pentru formarea unui spațiu informațional comun bazat pe organizare, cu planificarea și controlul proceselor de lucru. Software-ul USU facilitează generarea, acceptarea, procesarea și stocarea unor volume nelimitate de date de informații într-un singur cloud de informații. Aplicația acceptă diverse formate de fișiere, ceea ce simplifică sarcina și îmbunătățește calitatea gestionării documentelor. Toți utilizatorii vor avea acces unificat la informațiile stocate într-un depozit centralizat, dar cu condiția de a distinge capacitățile utilizatorului după nivel, în funcție de poziția postului. Acesta este un mod de a separa sarcinile. capabilități, vă permite să asigurați confidențialitatea informațiilor stocate. De asemenea, prevede optimizarea timpului de lucru atunci când se utilizează zilnic un motor de căutare contextuală.

Program de logistică

Programul de logistică oferă utilizatorilor informații actualizate despre contrapărți. O bază de date unificată de informații pentru clienți va conține informațiile necesare pentru formarea și finalizarea contractelor, facturi și documentație însoțitoare, raportare, oferind și un istoric al apelurilor, întâlnirilor, cererilor depuse, decontărilor reciproce, atașarea scanărilor de dosare. Sistemul este ultramodern și high-tech, universal, facilitând furnizarea rapidă de informații clienților despre starea aplicațiilor, localizarea comenzilor, datorii etc. Prin trimiterea de mesaje informative text sau vocale către operatori de telefonie mobilă sau e-mail, este posibilă consilierea clienților, reducând pierderea de timp a angajaților. Dacă este necesar, este posibil să utilizați funcția de telefonie PBX, să configurați un robot telefonic și, de asemenea, oferă acceptarea online a aplicațiilor pentru transportul de mărfuri în întreaga lume. De asemenea, calculele sunt efectuate automat folosind un calculator electronic încorporat, algoritmi de pre-setare pentru operațiunile de calcul.

Tehnologii moderne de depozitare în logistică

Tehnologiile moderne de depozitare în logistică oferă o abordare integrată cu executarea automată a diferitelor tipuri de sarcini. Tehnologiile nu stau pe loc, imbunatatind procesele de lucru in fiecare zi. Angajații companiei de logistică nu mai trebuie să introducă manual datele, să efectueze inventarierea, acceptarea și expedierea mărfurilor indicând numerele, datele și orele în jurnal. Toate procesele vor fi efectuate automat de către aplicație folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Astfel, în timpul acceptării, plasării, transportului și expedierii mărfurilor, utilizatorii vor citi rapid codurile, le vor introduce în sistem, vor controla mișcările și vor analiza datele privind timpul și calitatea implementării logisticii. De asemenea, prevede amplasarea mărfurilor în depozite de depozitare temporară prin metode dinamice sau statice. Specialiștii vor vedea întotdeauna starea și termenul de valabilitate al materialelor, volumele/dimensiunile, cantitatea, locația (raft, rack, palet, celulă) afișate în baza de date.

Tehnologii cloud în logistică

Tehnologiile cloud în logistică asigură distribuția și prelucrarea materialelor digitale, prin care resursele informatice sunt folosite de utilizatori online pe diverse servicii. În același timp, software-ul rulează și oferă rezultatele muncii, acțiunile efective în browser. Software-ul este capabil să interacționeze cu diferite site-uri, rețele sociale, servicii online, permițând clienților să aleagă direcțiile pentru depunerea ulterioară a unei cereri care indică adresele de livrare, calculând costul serviciilor furnizate în funcție de dimensiunea încărcăturii. După finalizarea serviciilor prestate și depunerea unei cereri, clienții pot analiza datele și pot monitoriza localizarea mărfurilor pe o hartă la scară largă. Puteți urmări starea comenzii dvs. folosind un număr de urmărire, primind informații detaliate cu posibilă consultare de la specialiști. Tehnologiile cloud oferă utilizatorilor viteză mare și acuratețe în îndeplinirea sarcinilor logistice de bază, care joacă un rol important în implementarea unei comenzi client.

CRM pentru logisticieni

.

Un sistem CRM automatizat pentru logisticieni oferă tehnologii și capabilități foarte dezvoltate, cu o extindere a bazei de clienți. În program, este posibil să se analizeze datele privind competitivitatea, să se identifice deficiențele în activitatea anumitor divizii structurale, să se compare veniturile și cheltuielile pentru orice perioadă de timp și, de asemenea, să se identifice nevoile clienților. Programul are capacitatea de a utiliza funcția „Grabber”, folosind informațiile de contact ale potențialilor clienți ca o utilizare pentru oferirea de oferte avantajoase, dobânda și veniturile au crescut. De asemenea, software-ul face posibilă îmbunătățirea relațiilor cu clienții prin simplificarea procesului de decontare. Aplicația oferă posibilitatea de a interacționa cu sisteme bancare, terminale de plată și suport pentru orice unități monetare. Astfel, clienții pot plăti pentru serviciile de logistică în orice valută, conversia fondurilor la cursul băncii naționale în câteva minute. Astfel, este posibil să nu vă faceți griji cu privire la fluxurile de numerar sau o scădere a veniturilor din cauza diferențelor de curs valutar.

Programul pentru logisticieni face posibilă interacțiunea eficientă cu șoferii de vehicule și curierii. Logistienii vor putea întotdeauna să analizeze datele despre aplicații, reflectând informații despre vehicule, șoferi și curieri, văzând locația pe hartă cu furnizarea suplimentară a comenzilor pentru livrare. Dacă vehiculele eșuează, logisticienii vor putea calcula rapid mișcarea mărfurilor către un alt vehicul pentru livrare promptă, precum și informațiile din baza de date. Dacă livrarea este planificată prin mai multe tipuri de transport (aerian, feroviar, maritim), numărul mărfii va rămâne neschimbat pentru urmărirea ulterioară.

KPI pentru manager de logistică

Sistemul KPI universal pentru un manager de logistică este un set de indicatori specifici prezentați pentru a evalua abilitățile profesionale și performanța în muncă. Evaluarea se realizează în conformitate cu calendarul comenzilor, utilizarea rațională și supravegherea vehiculelor, utilizarea resurselor, cantitatea totală de transport etc. Prin KPI, este posibil să obțineți date actualizate care vă permit să îmbunătățiți procesele de afaceri. Aceste informații contribuie la activarea erorilor, folosind metode de prevenire a acestora, inclusiv costuri. Valoarea arată procentul de mărfuri livrate care părăsesc depozitele la timp.

Aplicația vă permite, de asemenea, să controlați activitățile financiare prin efectuarea contabilității în sistemul informațional atunci când este integrată cu contabilitatea 1C. Astfel, managerul va avea acces la resursele financiare ale companiei în orice moment, primind o fișă de raportare pentru orice perioadă de timp, cu utilizarea funcțională a resurselor. De asemenea, angajații vor fi scutiți de munca inutilă, repetitivă, cum ar fi introducerea datelor sau calcularea costului serviciilor, atunci când lucrează cu fluxul de documente. Lucrul cu documentația digitală simplifică sarcina angajaților companiilor de logistică care primesc, creează și procesează zilnic volume mari de date de informații cu documentația însoțitoare. Astfel, atunci când lucrează cu materiale noi, angajații vor putea folosi șabloane, vor transfera prompt datele prin mesaje, transferându-le pentru a le tipări în cantitatea necesară.

Programe pentru logisticieni

Programele pentru logisticieni sunt asistenți indispensabili, cu suport informațional și prezența unei funcționalități nelimitate care servesc la activarea resurselor de muncă. Aplicația vă permite să gestionați un număr nelimitat de sucursale, depozite de depozitare temporară, supravegherea vehiculelor, șoferilor și curierii, calcularea veniturilor pentru serviciile specificate și multe altele. Pentru a putea evalua în mod clar întreaga gamă de capabilități prezentate de dezvoltatorii USU, ar trebui să urmați linkul, să citiți ofertele, modulele și instrumentele, recenziile clienților, să urmăriți o scurtă recenzie video și să instalați versiunea de testare. Versiunea de testare a programului vă va ajuta să evaluați beneficiile muncii automate într-un format gratuit în propria afacere. Puteți solicita sfaturi cu privire la întrebări suplimentare sunând la numerele de telefon de contact afișate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail

Aspectul programului

Managementul lanțului de aprovizionare în logistică

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software pentru managementul lanțului de aprovizionare în logistică

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.