Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul logisticii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Utilitarul automatizat vă permite să efectuați în mod competent analize și control, management în logistică cu posibilitatea de control complet, contabilitate și gestionare electronică a documentelor;
- rogramul vă permite să combinați toate departamentele într-o singură organizație în scopul gestionării competente, controlului și asigurării interacțiunii tuturor declarațiilor structurate cu conexiunea locală a dispozitivelor de lucru pentru comunicarea angajaților și transferul de materiale;
- În utilitate, întreaga bază de informații va fi stocată în mod fiabil și de înaltă calitate în volume nelimitate și pentru o perioadă lungă de timp într-o stare neschimbată într-un singur spațiu cloud;
- oți angajații vor avea anumite tipuri de drepturi de nivel pentru a introduce materiale informative;
- plicația prevede utilizarea unui motor de căutare contextual pentru a afișa rapid informațiile necesare în întregime;
- entru a controla procesele de lucru în timp real în lipsa oportunității de a fi în fiecare departament în același timp, monitorizarea prin supraveghere video a devenit disponibilă managerului;
- enerarea documentației de însoțire, contabilitate și raportare de depozit se realizează în prezența șabloanelor electronice, creând în orice formate și completând automat mostre;
- ste posibil să păstrați evidența activităților de muncă ale angajaților, menținând disciplina și îndeplinirea rapidă și de înaltă calitate a sarcinilor atribuite, ținând cont de calcularea și plata salariilor lunare;
- ompania de logistică este angajată în implementarea transportului mărfurilor, dar și depozitării, cu utilizarea disponibilă a metodelor de depozitare statică sau dinamică în depozite;
- iecare marfă poate fi afișată într-un jurnal cu un număr individual pentru înregistrarea ulterioară a locației în timpul transportului;
- lienții pot introduce datele personale în contul lor de pe site, urmărind noutățile actuale ale companiei, condițiile și promoțiile de interes, urmărirea mărfurilor, depunerea cererilor etc.;
- entru clienți, este posibil să se analizeze toate solicitările, cererile de transport de marfă și reducerile oferite;
- alculatorul electronic realizează rapid operațiuni de decontare folosind o listă de prețuri cu algoritmi suplimentari pentru reduceri și promoții;
- plicația acceptă plăți în numerar și fără numerar folosind monede naționale și mondiale cu recalcularea cursului de schimb bancar național;
- tilizarea versiunii demo vă permite să vă familiarizați rapid și liber cu funcționalitatea aplicației, salvând în același timp datele pentru lucrările ulterioare și selectând module cu instrumente.
Programul de management al logisticii
Programul de management logistic promovează acceptarea, contabilitatea, depozitarea și transportul mărfurilor de înaltă calitate. Software-ul ocupă astăzi o parte integrantă a vieții de zi cu zi, fiind introdus în structurile organizațiilor de muncă cu o selecție individuală de module și instrumente. Instalarea software-ului necesită timp, răbdare, analiză de piață și identificarea celui mai bun sistem pentru propria afacere. Pentru a simplifica sarcina de a alege software-ul, ar trebui să analizați ofertele de pe piață și să testați funcționalitatea în practică prin instalarea unei versiuni de testare. Programele variază în funcție de funcționalitate și sunt potrivite pentru domeniile de activitate ale companiei.
Doar utilitarul multifuncțional și multitasking „Sistem de contabilitate universal” are funcționalitate nelimitată și este potrivit pentru orice activitate a organizației. De asemenea, este accesibil pentru orice companie, având în vedere costul redus și absența unei taxe lunare de abonament. Software-ul se adaptează oricărui sistem de operare Windows, Android, iOS, folosind o varietate de dispozitive de lucru sincronizate cu computerul principal. Aplicația face posibilă simplificarea sarcinii nu numai pentru management, ci și pentru angajații organizației, oferind stocarea datelor de informații într-o singură stocare în cloud, automatizarea completă a fluxului de lucru cu dispozitive combinate pentru executarea în echipă a sarcinilor. Fiecare dispozitiv de lucru necesită achiziționarea și instalarea unei versiuni licențiate.
Sistem de management al logisticii
Sistemul de management al logisticii oferă o automatizare completă. Aplicația este multifuncțională și automată, simplificând sarcinile de lucru pentru toți angajații. La instalarea utilitarului, fiecare angajat trebuie să se înregistreze într-un format personal, timp în care va fi creat un cont pentru autentificarea zilnică ulterioară folosind un login și o parolă, urmată de setarea parametrilor de configurare. Opțiunile de configurare sunt flexibile și se adaptează nevoilor utilizatorului. Pentru utilizatori există o gamă largă de module, șabloane, instrumente, design teme pentru screensavere desktop, limbi străine pentru serviciul ulterioar pentru clienți.
Anterior, am vorbit despre sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal pentru a afișa informații detaliate pe monitorul managementului despre activitățile zilnice ale fiecărui subordonat. Astfel, este posibil să monitorizați starea lucrărilor în curs de desfășurare, să interacționați și să atribuiți noi sarcini pentru a le finaliza și ulterior analiza viteza și calitatea execuției. Managementul nu trebuie să fie prezent personal în fiecare departament, oferind posibilitatea conexiunii și interacțiunii de la distanță cu toți angajații, monitorizarea de la distanță a proceselor organizaționale interne cu ajutorul camerelor CCTV. Camerele de securitate sunt instalate și citesc fiecare minut al fiecărei activități în fiecare zi, transmițând automat informații către computerul principal pentru salvare ulterioară dacă este necesar să se revizuiască și să identifice erori.
Management si logistica
Managementul și logistica împreună ajută la îndeplinirea sarcinilor de complexitate variată rapid, eficient și eficient. Managementul logisticii presupune interacțiunea tuturor departamentelor structurale pentru a desfășura munca în echipă, creșterea calității serviciului departamentului de servicii, accelerarea operațiunii de transport și a proceselor de încărcare și descărcare. De asemenea, se calculează timpul total pentru livrarea comenzilor în comparație cu orare. În sistem, orarele vor fi generate automat, oferind angajaților informații actualizate în formă electronică cu posibilitatea de a introduce ajustări. Astfel, logisticienii, șoferii, curierii vor vedea stadiul cererilor și termenele limită.
La completarea cererilor de transport de mărfuri, este furnizată și generarea automată a documentației de însoțire și a foilor de parcurs. Aplicația are capacitatea de a automatiza procesul de aplicare folosind șabloane electronice cu introducere automată a datelor, folosind transferul de informații din diferite surse. Software-ul permite utilizarea diferitelor formate de fișiere, acceptă Word și Excel cu conversie rapidă a documentelor. Toate datele informaționale, documentația și raportarea vor fi corect clasificate și stocate în stocarea cloud cu acces unic pentru fiecare specialist. Angajații vor avea acces la depozitul de informații, dar ținând cont de diferențierea capacităților utilizatorilor în funcție de nivelul postului. Totodată, informațiile privind nivelul de confidențialitate vor fi stocate în siguranță timp de mulți ani, neschimbate, în orice volum.
Managementul logisticii
Managementul logistic prin instalarea de software specializat îmbunătățește procesele de lucru cu creșterea volumului de comenzi, extinderea bazei de clienți și, ca urmare, creșterea profitabilității companiei. Aplicația are capacitatea de a analiza datele în funcție de nevoile utilizatorilor, analizând piața și comparând prețurile. Programul vă permite să comparați volumul comenzilor pentru transportul de mărfuri pentru orice perioadă de raportare, identificând direcțiile cele mai relevante și populare pe uscat, aerian și feroviar. Aplicația are capacitatea de a calcula timpii de livrare de la punctul „A” la destinația „B” cu un calcul general al costului cheltuielilor.
Clienții pot primi informații actualizate despre costul serviciilor oferite de o companie de logistică sau pot analiza în mod independent condiții favorabile pe site sau pe rețelele de socializare, cu care aplicația interacționează convenabil cu furnizarea de date la zi. Astfel, clienții, înregistrându-se în mod independent în contul personal, ne pot depune o cerere pentru serviciile selectate, pot calcula costul total, pot indica data și ora, adresa și efectua o plată. De asemenea, în contul personal al clientului, aceștia pot monitoriza ofertele profitabile, precum și urmărirea locației încărcăturii. Logistica presupune transportul cu mai multe tipuri de vehicule, urmărind o anumită marfă printr-un număr atribuit. În același timp, atunci când încărcătura este desființată și trimisă în direcții diferite, numărul va rămâne neschimbat pentru urmărirea ulterioară.
Sisteme de management logistic
Sistemele de management logistic asigură un control și contabilitate de înaltă calitate asupra activităților angajaților, comparând indicatorii generali ai timpului lucrat și a cererilor finalizate, cu informațiile generale la calculul salariilor. Sistemul prevede managementul logistic cu afișarea vehiculelor și a curierilor pe hărți la scară mare, implicând și afișarea geolocalizării. Datele vor fi afișate nu doar pentru specialiștii companiilor de logistică, ci și pentru clienții care folosesc aplicații mobile. Pentru fiecare vehicul se vor inregistra anumite informatii, tinand cont de inmatricularea de stat. numere, kilometraj, rute, volume de marfă etc. Dacă un vehicul eșuează, sistemul va reflecta informații despre mișcarea mărfurilor expediate către alte vehicule pentru transportul ulterior. Șabloanele electronice care respectă reglementările companiei vor fi folosite zilnic de către angajați la generarea de documente, rapoarte, acte, facturi pentru operațiuni de încărcare și descărcare, facturi, borderouri etc. Materialele pot fi imprimate imediat sau stocate în sistem atunci când sunt transmise în format electronic. Imprimarea se realizează pe orice model de imprimantă acceptat.
Managementul în logistică se realizează în mod autonom, oferind posibilitatea conectării multicanal de către toți angajații simultan. Sincronizarea tuturor dispozitivelor de lucru printr-o conexiune internă local sau prin intermediul rețelei de Internet, asigurând interacțiunea tuturor lucrătorilor pentru organizarea muncii și transmiterea informațiilor. Într-un singur sistem informatic, este posibil să gestionezi un număr nelimitat de companii, analizând profitabilitatea și consumul fiecăreia. Aplicația este multifuncțională, cu execuție nelimitată a capacităților specificate, pe lângă faptul că poate interacționa cu dispozitive suplimentare de măsurare, scanare, sisteme, site-uri web și rețele sociale. Posibilitățile nelimitate asigură succesul companiei cu termene limitate și cheltuieli minime de fonduri. Conducerea va avea întotdeauna la îndemână o fișă de informare actualizată despre activitățile organizației în termeni financiari pentru orice perioadă de raportare, cu o viziune a oportunităților monetare în formă cash și non-cash zilnic.
Managementul logistic pentru management printr-un asistent specializat de înaltă tehnologie ajută la luarea rațională a deciziilor informate pentru planificarea ulterioară a afacerii. Utilitarul presupune o capacitate unică de a menține înregistrări contabile atunci când interacționează cu contabilitatea 1C. Efectuarea managementului afacerii în baza de informații contabile reduce povara angajaților fără a fi nevoie de repetarea zilnică a proceselor pentru a îndeplini anumite sarcini. În același timp, nu este nevoie să introduceți informații de mai multe ori, să efectuați calcule sau să intrați în utilitar pentru a efectua calcule sau a genera documentație. Datele privind analizele și statisticile din declarațiile de raportare vor fi furnizate conducerii în orice moment, pentru orice perioadă de timp. Sistemul are capacitatea de a compara veniturile și cheltuielile, de a analiza datele privind creșterea volumului cererilor de la clienți și de a calcula modificările cursurilor de schimb în timpul decontărilor reciproce pentru orice perioadă de timp.
Managementul activităților logistice se realizează de multe ori mai rapid cu aplicarea decât cu metoda manuală pe hârtie. Software-ul oferă documentație și raportare care sunt stocate într-un singur spațiu de informații, cu capacitatea de a afișa rapid date prin introducerea de interogări în fereastra electronică a unui motor de căutare contextuală. Astfel, angajații vor putea folosi suportul informațional pe care îl primesc la cerere în decurs de câteva minute. Dezvoltarea universală prevede, de asemenea, automatizarea în menținerea integrării cu echipamentele universale de citire a depozitului, pentru citirea rapidă a codurilor de bare ale valorii proprietății în timpul operațiunilor de încărcare și descărcare, precum și în timpul transportului.
Astfel, lectura se va face rapid și eficient. De asemenea, prevede interacțiunea cu companiile de asigurări și instituțiile bancare. La gestionarea activităților de logistică se asigură nu doar transportul mărfurilor, ci și depozitarea. Depozitarea inventarului necesită îngrijire, contabilitate și management corect. La depozitarea articolelor de inventar în depozite de depozitare temporară este prevăzută și utilizarea metodelor contabile statice sau dinamice. Astfel, angajații nu trebuie să piardă timp căutând informații despre locația de depozitare a anumitor mărfuri folosind numerele specificate în baza de date. Pentru depozitarea pe termen lung a mărfurilor se asigură plata suplimentară pe baza costului indicat în lista de prețuri.
Managementul proceselor logistice
Gestionarea proceselor logistice implică și operațiuni de decontare. Calculele din sistem sunt efectuate automat folosind un calculator electronic, folosind o listă de prețuri cu algoritmi de acțiune specificați. Sistemul facilitează analiza datelor clienților, identificând clienții obișnuiți cu reduceri. De asemenea, pentru atragerea de noi clienti, sunt prevazute promotii, care vor fi calculate si la emiterea facturilor. Aplicația multifuncțională prevede gestionarea proprietății, ținând cont de utilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie, efectuând un inventar regulat. Aplicația acceptă și opțiunea de telefon PBX, oferind clienților informații actualizate în timpul apelurilor primite către consultanții companiei de logistică. Specialiștii vor putea vedea, prin afișarea numărului de telefon la apelarea unui contact, informații detaliate despre clienți, comenzi și livrare, încărcătură, răspuns la apel, apelare pe nume și oferirea de suport informațional prompt și eficient, cu fidelitate sporită. De asemenea, este posibil să configurați un robot telefonic pentru a servi un flux mai mare de clienți care abordează probleme de actualitate. Procesele de operare ale sistemului de control al managementului includ o funcție automată de identificare personală, mesagerie vocală și text etc.
Managementul sistemelor logistice
Gestionarea sistemelor logistice presupune dezvoltarea unei baze de clienți. Prin intermediul software-ului, este posibil să simplificăm și să îmbunătățim cu adevărat funcționarea sistemelor logistice din întreaga lume. O bază de date unificată cu informații despre clienți vă permite să serviți rapid clienții acceptând aplicații, reamintindu-vă în mod regulat ofertele avantajoase, introducerea și ajustarea detaliilor, informații despre aplicații, istoricul plăților, reduceri, documente scanate. Pentru a oferi clienților informațiile necesare despre ofertele avantajoase, locația încărcăturii, necesitatea plății pentru serviciile de transport și depozitare, precum și pentru a-i felicita de sărbători, este posibilă trimiterea de mesaje vocale sau text în masă sau individuală. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii unei companii de logistică, se preconizează, de asemenea, primirea de feedback de la clienți cu privire la starea livrării. Prin trimiterea de mesaje SMS prin care se solicită evaluarea calității muncii companiei și angajaților, este posibilă identificarea deficiențelor.
Software-ul de management al logisticii vă permite să controlați procesele de lucru pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. Aplicația prevede, de asemenea, posibilitatea efectuării decontărilor reciproce nu numai în numerar, ci și prin mijloace non-monetare. O organizație cu servicii bancare și terminale de plată oferă plăți fără contact în orice monedă. Astfel, atunci când acceptă fonduri într-o unitate străină, utilitatea va efectua calcule și va converti fondurile în moneda națională la cursul bancar. Aplicația stabilizează analiza datelor privind clienții obișnuiți cu contracte semnate pentru servicii de logistică. În cazul expirării acordurilor, sistemul va notifica acest lucru pentru prelungirea sau modificarea ulterioară a termenilor contractului. De asemenea, prevede afișarea plății în cazul în care clientul nu poate efectua o plată în moneda națională, atunci se indică moneda străină, ținând cont de introducerea condițiilor în care se va face recalcularea în cazul modificării cursului de schimb. Astfel, este realist să se ofere asigurare împotriva posibilelor pierderi în cazul modificărilor cursului de schimb. Un program inteligent și automatizat va analiza, de asemenea, piața, identificând concurenții și oferind clienților cele mai favorabile condiții pentru continuarea cooperării.
Administratie logistica
Administrarea logisticii implică control, management și analiză de la distanță. Utilitatea, datorită versatilității și interacțiunii sale cu tot felul de dispozitive și aplicații, asigură activități de lucru continue, eficiente, cu o calitate îmbunătățită a muncii, venituri crescute și costuri reduse. Pentru a vă demonstra funcționalitatea nelimitată a capabilităților de dezvoltare, dezvoltatorii au pus la dispoziție gratuită instalarea unei versiuni demo, care poate fi descărcată din serviciul oficial. Mai departe pe portal există recenzii ale clienților pe care le puteți citi. Puteți selecta un set de module și instrumente din gama prezentată sau puteți contacta dezvoltatorii companiei, sfătuind și coordonând cu dvs. dezvoltarea de noi articole. Când achiziționați un program licențiat, veți primi și câteva ore de asistență tehnică gratuită. Vă puteți consulta cu specialiști folosind numerele de contact furnizate pe site. Aș dori să vă mulțumesc anticipat pentru interesul și încrederea acordată companiei noastre și programului automatizat.
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de management al logisticii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.