Capabilitățile unui sistem CRM pentru logistică
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru companiile de transport oferă o mare varietate de module și instrumente prezentate pentru utilizare individuală de către fiecare utilizator înregistrat în sistem sub acreditări cu lucru personal pe un dispozitiv de lucru;
- oftware-ul prevede formarea unei baze de date unificate pentru contrapartide, cu detalii corecte, istoricul apelurilor si intalnirilor, solicitari, depunerea cererilor, marfa, plati, recenzii etc.;
- oftware-ul de transport de marfă asigură automatizarea pregătirii cererilor de transport de marfă cu monitorizarea ulterioară a implementării;
- oate informațiile vor fi salvate în stocarea în cloud, cu acces unificat pentru toți utilizatorii;
- plicația vă permite să consolidați procesele de lucru prin furnizarea de servicii intermediare între client și transportatori;
- istemul presupune plata în numerar sau non-numerar, susținând acțiuni în orice unitate monetară cu conversie în moneda națională la curs bancar, menținând sincronizarea cu serviciile bancare și terminalele de plată;
- rin intermediul aplicației, se poate câștiga mult mai mult prin integrarea software-ului cu rețelele de socializare, un site web, dezvoltarea strategiilor de marketing și creșterea bazei de clienți;
- olosind serviciul online, este planificat să se asigure că angajații acceptă prompt cererile de la clienții care selectează în mod independent serviciile de transport, depun cereri și efectuează plăți;
- ste posibilă urmărirea geopoziției mărfurilor și vehiculelor în sistemul informațional folosind hărți la scară mare;
- oate diviziile structurale vor fi unite într-o rețea comună, gestionând și monitorizând convenabil procesele de lucru pentru interconectarea și transferul de date de informații la nivel local;
- onitorizează activitatea personalului din toate departamentele, depozitele, punctele de distribuție, posturile, efectuată la instalarea camerelor CCTV;
- istemul folosește echipamente de înaltă tehnologie pentru a scana codurile în timpul acceptării, sortării, transportului și inventarierii bunurilor materiale;
- ocumentația de raportare este generată în mod autonom, folosind completarea și aplicarea automată de șabloane;
- otificările prin SMS, e-mail sunt efectuate pentru a oferi clienților informații despre starea comenzii, locație, atașarea unui link de urmărire, felicitarea acestora pentru diverse evenimente, informarea despre acumularea punctelor bonus etc.;
- versiune de testare a programului de logistică este disponibilă pentru descărcare gratuită de pe site-ul oficial;
- enerarea automată a programelor de lucru pentru angajați și transporturile de vehicule cu control suplimentar al costurilor prin gestionarea electronică a lanțurilor de aprovizionare.
Logistica ERP
Logistica universală ERP este necesară pentru a automatiza procesele de afaceri ale unei organizații. Necesitatea implicării sistemelor ERP este creșterea productivității muncii și a calității muncii efectuate, ținând cont de serviciul post-vânzare, reducând în același timp introducerea manuală, managementul și reducerea resurselor organizației. Prin programele ERP specializate, este posibilă furnizarea de colectare și calcul de date de înaltă calitate, eficientizând procesele interne de afaceri. Printr-un program automatizat, este posibil să gestionezi cu ușurință o afacere, menținând un management de înaltă calitate a finanțelor, resurselor umane, producției, consumabilelor, serviciilor, achizițiilor etc. Tehnologiile moderne îmbunătățesc procesele de lucru ale oricărei organizații, indiferent de domeniul de activitate. Pentru îmbunătățirea indicatorilor de calitate, precum și creșterea competitivității, extinderea bazei de clienți și a volumului de servicii furnizate, este necesară identificarea și instalarea promptă a software-ului. Pentru a minimiza pierderea de timp, precum și pentru a elimina riscurile asociate cu alegerea unui software de calitate scăzută, merită să monitorizați piața și să acordați atenție unuia dintre cele mai bune programe de astăzi ale companiei „Sistemul de contabilitate universal”.
Ce programe folosesc logisticienii?
Ce programe folosesc logisticienii? La ce nuanțe ar trebui să acordați atenție atunci când alegeți software-ul? În primul rând, este necesar să evaluați calitatea gestionării propriei afaceri, să construiți un plan de acțiune pentru obiectivul final, să identificați deficiențele în cursul activității și apoi să alegeți software cu module și instrumente de trecere. Aplicația „Sistem de contabilitate universal” oferă o automatizare cuprinzătoare cu o abordare individuală pentru fiecare utilizator. La instalarea aplicației, angajații tuturor diviziilor structurale trebuie să se înregistreze și să creeze un cont care va fi folosit zilnic pentru a îndeplini diverse sarcini. Programele de lucru sunt generate automat, cu posibilitatea de a face ajustari. Angajații vor folosi o autentificare și o parolă sigure pentru contul lor pentru a asigura siguranța informațiilor confidențiale. Aplicația poate fi instalată pe orice dispozitiv de lucru, sistem de operare Windows, iOS, Android. Este necesară o versiune cu licență pentru fiecare dispozitiv.
Programe logistice
Software-ul de logistică permite angajaților să se concentreze pe cele mai importante sarcini, automatizând procesele de rutină. Software-ul vă permite să vă construiți scopuri și obiective, completându-le strict conform programului. Într-o singură aplicație de informare, managerul va putea supraveghea simultan o rețea nelimitată de departamente, sucursale, depozite și vehicule. Astfel, există posibilitatea de a crește disciplina și nivelul calității serviciilor, fără costuri sau cheltuieli suplimentare. Software-ul de înaltă tehnologie și versatil poate interacționa cu camerele de securitate, oferind supraveghere video în timp real. Astfel, conducerea va avea suficiente informații despre activitățile efective ale fiecărui angajat. Programul oferă, de asemenea, interconectare locală, sincronizând de la distanță toate dispozitivele de lucru pentru transmiterea datelor de informații. Fluxul de documente în logistică este o parte integrantă, cu rapoarte generate, acte, însoțitori și borderouri și alte materiale în volume mari. Programul vă permite să simplificați această sarcină prin generarea rapidă a materialelor necesare în formate adecvate prin management digital. Șabloanele vă ajută să generați rapid fișierele necesare completându-le automat în funcție de mostre.
Sistem logistic ERP
Un sistem automatizat de logistică ERP oferă informații despre nivelul și volumul stocurilor, afișează starea și timpul transportului în grafice, oferind managerilor de logistică informații actualizate cu primire și actualizări, adoptarea rapidă a deciziilor raționale, ținând cont de promptitudine. răspuns la schimbările cererii în cazul unor întreruperi în lanțurile de aprovizionare. Ținând cont de oportunitățile moderne, dezvoltarea afacerilor cu cheltuieli minime de resurse nu este exclusă. Software-ul ajută la optimizarea resurselor de muncă, ținând cont de controlul zilnic asupra proceselor interne de muncă ale fiecărui angajat, analizând și reflectând în jurnale cele mai recente date privind calculele de salarizare, în funcție de timpul efectiv lucrat și volumul sarcinilor îndeplinite. Camerele CCTV, integrate cu aplicația, vin și ele în ajutor pentru a oferi control complet asupra proceselor interne ale fiecărui departament. Astfel, este destul de ușor să supraveghezi activitățile din cadrul fiecărei sucursale și depozit, având în vedere gestionarea unificată a unei rețele nelimitate de sucursale și depozite. Software-ul este de ultimă generație, echipat cu parametrii de configurare necesari pentru o execuție de înaltă calitate și rapidă a lucrărilor. Programele vor fi generate automat, distribuind rațional sarcina între angajați.
Logistica programului
Logistica programului este posibilă atunci când se operează cu date inițiale pentru planificarea ulterioară a activităților organizației. Programul afișează cu ușurință informații despre toate tipurile de servicii ale unei organizații de logistică, analizând cele mai populare oferte pentru clienți, ținând cont de indicații. Realizarea logisticii prin program este mult mai ușoară și mai sigură, ținând cont de siguranța datelor informaționale în stocarea în cloud. Managerul poate să nu-și facă griji cu privire la siguranța datelor confidențiale, având în vedere stocarea volumelor anorganice pentru o perioadă lungă de timp, ținând cont de formatul original al fișierului. În cazul în care dispozitivele de lucru se defectează, materialele nu vor fi deteriorate, cu recuperare rapidă. Furnizarea de date de informații pentru munca de înaltă calitate și rapidă a angajaților se realizează printr-un motor de căutare electronic, care restrânge timpul de lucru de căutare la câteva minute. Astfel, utilizatorii pot folosi numerele de telefon ale clienților, articolele, numele și contactele de telefon ale clienților atunci când introduc, afișând informațiile în întregime. De asemenea, merită luat în considerare faptul că experiența utilizatorului nu este aceeași pentru toți angajații, având în vedere poziția lor în conformitate cu utilizarea materialelor confidențiale. Aceste. Angajații, în funcție de activitățile lor de muncă, vor avea un anumit nivel de drepturi de acces la materiale confidențiale.
Sistem ERP în logistică
Sistemul ERP în logistică asigură un control competent în timpul transportului mărfurilor, garantând acuratețe în ceea ce privește încărcarea și expedierea. Datele vor fi înregistrate automat în sistem, afișând indicatori generali în baza de date. Sistemul ERP asigură controlul asupra tuturor etapelor transportului mărfurilor, din momentul primirii cererilor de la clienți până la emiterea comenzii. Costurile de transport sunt calculate în funcție de diverși parametri, dimensiuni, direcții, viteza de livrare. Toate operațiunile de calcul vor fi efectuate automat folosind un calculator electronic, cu algoritmi specificați. Nu este nevoie să efectuați manual calcule pentru fiecare client, utilitarul o va face automat, online sau offline. Clienții se pot familiariza în mod independent cu toate ofertele companiei de transport, pot alege direcția corespunzătoare, pot indica volumul coletului, selectând punctele de pe hărți ținând cont de calendarul serviciilor furnizate pentru calcularea ulterioară a sumei totale. Astfel, angajații companiei de logistică nu vor fi împovărați cu sarcini de rutină, cu o creștere a cifrei de afaceri a organizației, la costuri minime. La depunerea unei cereri, poți fi sigur că cererea și coletul nu se vor pierde și vor fi livrate la adresă în timp util.
Tehnologii digitale în logistică
Tehnologiile digitale din logistică fac posibilă extinderea orizontului prin îndeplinirea rapidă a sarcinilor atribuite. Dezvoltarea software este echipată cu hărți încorporate la scară mare, care vor afișa informații despre toate sucursalele companiei de transport, numere de contact și, de asemenea, indicarea punctelor cu adrese pentru transportul ulterior al mărfurilor. Tehnologiile moderne nu stau nemișcate, dezvoltându-se constant și oferind utilizatorilor module funcționale de înaltă tehnologie. Aplicația vă permite să urmăriți locația vehiculelor și a curierilor prin introducerea numerelor de colet în motorul de căutare, reflectând datele corecte. Clienții pot monitoriza și analiza în mod independent calitatea și calendarul logisticii folosind personalizarea în contul personal de pe site. Software-ul este capabil să interacționeze cu site-ul web și rețelele sociale, atrăgând potențiali clienți, ținând cont de furnizarea de informații actualizate cu privire la termenii și condițiile companiei. Astfel, este posibilă simplificarea marketingului și extinderea bazei de clienți.
Software de logistică
Software-ul de logistică facilitează gestionarea integrată a sarcinilor de management, desfășurând concomitent depozit și contabilitate. Într-un singur software, este posibil să se efectueze analize asupra activităților financiare ale unei organizații, generând situații statistice și analitice pentru o perioadă de timp selectată. De asemenea, oferă posibilitatea creării automate a rapoartelor contabile prin completarea înregistrărilor contabile la integrarea software-ului cu contabilitatea 1C. Programul de completare a documentației se face de multe ori mai rapid, ținând cont de management competent cu șabloane disponibile. Datele informaționale pot fi mutate din sursele disponibile, economisind timp utilizatorilor atunci când completează materialele necesare.
Logistica integrata
Logistica integrată implică integrarea cu diverse dispozitive de contabilitate, control și management. Echipamentul de citire vă permite să scanați rapid codurile de bare pentru reflectarea ulterioară a informațiilor despre mărfuri și pachete mici în baza de date. De asemenea, prevede realizarea la timp a unui inventar al mărfurilor înscrise în evidențele organizației, comparând indicatorii generali ai denumirilor efective cu cei din nomenclatură. Totodată, este posibilă optimizarea atragerii angajaților cu impact negativ asupra dezvoltării de ansamblu a activităților companiei, implementând automat sarcinile atribuite. Automatizarea cuprinzătoare a logisticii oferă posibilitatea de a planifica activitățile conform programelor, cu documentația de însoțire generată care indică locurile de încărcare, expediere și trimitere a vehiculelor de-a lungul rutelor planificate.
Program de logistică
Programul de logistică prevede atribuirea unui număr fiecărei marfă, după care datele vor fi introduse și scanate, prin dezvoltare, introducând informații la zi despre loc, timp de livrare, cost, locație. Este posibil să urmăriți locația obiectelor nu numai pentru angajații organizației logistice, ci și pentru clienți. Este necesară înregistrarea pe un site web cu care sistemul interacționează bine. Fiecare client va fi introdus în baza de date, în contul său personal, pentru a lega ulterior un card de plată, un număr de telefon de contact, adrese și alte informații. După numărul articolului, clienții pot vedea locația, ținând cont de timpii de livrare. Tot pe site aveți dreptul să depuneți cereri pentru transportul mărfurilor într-un volum sau altul, calculând costul preliminar al serviciilor prestate, în funcție de direcția, alegerea vehiculului etc. Calculele sunt efectuate automat, conform algoritmilor specificati, folosind un calculator electronic. Calculele se vor face in functie de lista de preturi, tinand cont de afisarea tuturor serviciilor de transport, inclusiv de depozitare temporara in depozite. Calculele vor fi implementate automat, ținând cont de discountul oferit pentru o anumită categorie de clienți.
Sistemul logistic
Sistemul logistic ajută la evaluarea rațională a interesului clienților pentru serviciile oferite, cele mai actuale oferte pe destinație și vehicule. Astfel, este posibil să se utilizeze resursele companiei pentru extinderea afacerii și creșterea cifrei de afaceri a companiei. Având în vedere funcționalitatea nelimitată a software-ului, managerului i se oferă posibilitatea de a controla și analiza activitățile financiare. Sistemul informatic permite gestionarea simultană a unui număr nelimitat de departamente, spații de depozitare a vehiculelor și subordonaților. Toate datele vor fi organizate pentru implementarea corectă a managementului. Aplicația are șansa de a interacționa cu rețelele sociale, site-urile web, îmbunătățind fluxurile de lucru cu conceptul de strategie de marketing. Astfel, cu o investiție minimă de bani, a devenit posibilă obținerea de profituri maxime cu un flux mare de clienți prin furnizarea de informații despre ofertele de servicii de transport. În sistem, utilizatorii pot participa simultan la diferite procese, pot transmite informații sau mesaje printr-o rețea internă sau pe Internet.
Platforme logistice digitale
Platformele logistice digitale servesc pentru managementul de înaltă calitate al proceselor interne de afaceri. Sistemele digitale simplifică sarcina angajaților companiei, ținând cont de capacitatea de a accepta rapid aplicații cu analiza ulterioară a implementării calității, inclusiv rapiditatea, integritatea și feedback-ul clienților. În sistem, toate cererile vor fi executate secvenţial, introducând data şi ora şi termenele limită de implementare în baza de date. La finalizarea livrării, clienților li se va trimite un mesaj SMS cu feedback și evaluare pentru calitatea serviciului. Pe baza datelor obținute, este posibil să se ia decizii informate cu privire la activitățile ulterioare ale organizației. Se trimit notificări prin SMS clienților pentru a oferi informații la zi cu privire la starea livrării comenzilor, în unele cazuri trimițând și coduri de confirmare. Dacă este necesar, un sistem unificat are capacitatea de a reglementa transportul de mărfuri, ținând cont de capacitatea vehiculelor, cu adăugarea de aplicații suplimentare la documentele deja generate.
Programele de logistică ajută la menținerea unei baze comune de clienți în ansamblu, cu editarea sistematică a informațiilor despre numerele de contact și adrese. Cardurile clienților vor reflecta detalii, rapoarte, întregul istoric al corespondenței și solicitărilor, executarea cererilor, cardurile de bonus și de plată, decontări reciproce etc. De asemenea, pe baza materialelor analitice primite, se pot planifica activitati ulterioare cu furnizarea de oferte avantajoase pentru o anumita categorie de clienti. Pe site și pe rețeaua de socializare, clienții pot monitoriza în mod independent noile oferte, iar angajații pot oferi informații prin trimiterea de mesaje. Pentru consolidarea mărfurilor sunt furnizate programe de logistică, acționând ca intermediar între client și traducători. Software-ul servește și organizațiilor mari în planificarea și automatizarea zborurilor, reglementând activitățile tehnicienilor și coordonatorilor. Toate evenimentele interne de afaceri vor fi ușor controlate și afișate pe o diagramă digitală vizuală.
Software-ul de logistică optimizează procesele, ținând cont de transparența atingerii obiectivelor stabilite cu o calitate îmbunătățită. Folosind software, este posibilă automatizarea procesului de planificare a livrărilor folosind metode manuale sau automate, monitorizarea și analizarea implementării conform programelor. Aplicația asigură integritatea managementului rețelelor de transport de marfă minimizând în același timp apariția diverșilor factori de risc, reducând costurile de operare și îmbunătățind înțelegerea costurilor de transport prin utilizarea inteligentă a resurselor. Prin intermediul programului, se așteaptă să ofere un nivel înalt de servicii pentru clienți cu informații accesibile în sistem, răspunzând rapid solicitărilor și solicitărilor de consultare. Prin procesarea rapidă a aplicațiilor, timpul de așteptare consumat este redus, ceea ce la rândul său crește loialitatea clienților. Aplicația automatizează de fapt gestionarea prețurilor pentru transportul mărfurilor, făcând calcule cu facturare mai rapidă. În software, este posibil să se evalueze rațional performanța și dorința angajaților de a atinge obiective comune prin citirea indicatorilor generali ai activității de lucru în conformitate cu volumul de muncă și programul, precum și analiza materialelor din documentație.
Organizarea managementului logisticii
Organizarea managementului logistic extinde posibilitățile. Alegând software-ul CMS cu alegerea corectă a soluțiilor modulare, puteți aduce beneficii tangibile afacerii dumneavoastră pentru un viitor nelimitat. Folosind aplicația, veți putea gestiona transportul mărfurilor cu atașarea contractelor, cererilor de transport și înregistrarea transporturilor, înregistrând întregul ciclu cu modelarea prealabilă a costurilor de transport. De asemenea, prevede depozitarea eficientă, transportul, distribuția optimă a clădirilor, inclusiv calcularea comisionului pentru supraponderali sau depozitare suplimentară a spațiului în depozite. Programul universal este responsabil și de integrarea financiară, prevăzând interacțiunea cu serviciile bancare, terminalele de plată, efectuarea plăților pe facturi în formă numerar și non-numerar.
Tehnologii logistice moderne
Tehnologiile logistice moderne oferă capacitatea de a transfera date dintr-o rețea locală într-un mediu cloud, asigurând o mișcare lină, menținând în același timp funcționalitatea. La instalarea programului, veți îmbunătăți operațiunile logistice, ținând cont de capacitatea de a interacționa cu dispozitive suplimentare de contorizare și control, servicii, oferind un avantaj competitiv. Coordonarea operațiunilor în timpul activităților de logistică oferă o mai mare acuratețe în planificare și management
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software ERP pentru logistică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.