Capabilitățile unui sistem CRM pentru logistică
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
Transportatori - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
Orice transport - O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
Multimodalitate - Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
Consolidare - Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
Comenzi - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Completarea
formularelor - Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
Fișiere
atașate - Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
Planul încărcărilor - La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
Calcularea cursului - Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
Evidența reparațiilor - Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
Analiza comenzilor - Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
Sinteza clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
Direcții de activitate - Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
Transportatori - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
Analiza colaboratorilor - Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
Planul încărcărilor - Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
Sinteză privind
transportul - Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
Acte - Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
Termenele contractelor - Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
TCD - Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
WFS - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul universal facilitează contabilitatea de înaltă calitate a transportului mărfurilor, aplicațiilor procesate, cu documentare și raportare;
- rogramul are capacitatea de a monitoriza activitățile din cadrul tuturor departamentelor, analizând date privind viteza și calitatea acțiunilor angajaților în timpul depozitării și încărcării și descărcarii coletelor, transportului mărfurilor cu ajutorul camerelor CCTV;
- plicația face posibilă analizarea activităților fiecărui subordonat, punând la dispoziție conducerii situații analitice, ținând cont de calculul salariilor pe baza indicatorilor generali ai timpului lucrat și a volumului sarcinilor îndeplinite;
- oftware-ul asigură implementarea diferitelor sarcini, inclusiv nelimitarea posibilităților, precum și interacțiunea cu echipamente, sisteme, site-uri web de înaltă tehnologie etc.;
- plicația este capabilă să proceseze cereri în volume nelimitate, oferind clienților informații actualizate în format online, acceptând solicitări pe site și pe rețelele de socializare folosind un robot telefonic și telefonie PBX;
- alculul pentru operațiune se efectuează folosind un calculator electronic cu parametri specificați pentru calcule, excluzând faptul de erori, omisiuni sau falsificare;
- ntegrarea cu sistemele bancare și terminalele de plată vă permite să acceptați și să convertiți orice fonduri în moneda națională;
- plicația garantează gestionarea documentelor electronice de înaltă calitate, simplificând munca utilizatorilor, prevăzând utilizarea șabloanelor pentru generarea rapidă de materiale cu conținut de diferite formate de fișiere;
- rogramele de lucru pentru angajați și transportul mărfurilor sunt generate automat, inclusiv ajustări pentru diverse modificări și oferind utilizatorilor date actualizate, mesaje pop-up pe ecranul dispozitivului de lucru;
- plicația implică utilizarea hărților la scară mare și a navigatoarelor GPS pentru a afișa geopoziția vehiculelor în timpul transportului de mărfuri;
- lienții pot depune o cerere online folosind site-uri web și rețele sociale cu o familiarizare prealabilă cu condițiile și ofertele companiei de transport, calculând costul serviciilor prestate și văzând ulterior stadiul cererii și termenele de livrare;
- plicația vă permite să trimiteți informații în masă sau selectivă prin SMS, E-mail, scrisori WhatsApp pentru a oferi clienților informații despre starea comenzilor, decontări reciproce, oferte avantajoase etc.;
- atele analitice vă permit să identificați clienții obișnuiți și să oferi reduceri;
- chipamentele de înaltă tehnologie vă permit să citiți numerele de marfă și, de asemenea, să reflectați informații în baza de date, optimizând costurile angajaților pentru căutarea și mutarea, împachetarea sau transportul mărfurilor;
- tribuirea unui număr cu afișarea ulterioară a comenzilor în baza de date, pentru mai multe tipuri de transport și distribuție a mărfurilor, urmărirea se realizează prin citirea numărului de urmărire.
Sisteme CRM în logistică
Sistemele CRM universale în logistică îndeplinesc diverse funcții pentru a asigura acțiunile automatizate ale unei companii de transport, ajutând nu doar angajații, ci și clienții. Prin intermediul programelor specializate CRM, este posibilă planificarea activităților de furnizare a serviciilor clienților cu formarea planurilor și a documentației adecvate. Prin introducerea dezvoltării automate în procesele de afaceri, crește capacitatea de a analiza date despre preferințele și nevoile actuale ale clienților, comparând cele mai lichide rute și tipuri de servicii. Prin urmărire și analiză rațională, este posibilă crearea celor mai optime rute cu cheltuieli minime de timp și bani.
Baza implementării proceselor de lucru prin software este implementarea sarcinilor prioritare, permițând lucrătorilor să își reducă volumul de muncă, optimizând în același timp timpul de lucru. Astăzi, programele sunt implementate peste tot în companii din diverse domenii de activitate, ajutând să faceți față rapid și eficient sarcinilor zilnice, extinzând afacerea, mărind baza de clienți și îmbunătățind calitatea muncii. Pentru a selecta un program specializat, ar trebui să monitorizați piața, să comparați avantajele și dezavantajele și să analizați disponibilitatea politicii de preț și a suportului funcțional. Pentru a alege o aplicație pe baza propriilor preferințe, ar trebui să vă analizați propria afacere, să identificați deficiențele, să vă consultați cu experți și să citiți recenziile utilizatorilor pentru a evita costurile suplimentare.
Logistica sistemului CRM
Un sistem logistic CRM universal este cel mai bun format pentru menținerea înregistrărilor atunci când interacționați cu contrapărțile, rezolvând diverse sarcini ale unei organizații de transport pentru munca curentă, inclusiv procesele de planificare. Într-o dezvoltare informațională unificată, este posibil să se mențină istoricul relațiilor cu contractanții și serviciile de transport furnizate prezentate în baza de date. Contactând dezvoltatorii companiei Universal Accounting System, veți primi posibilități nelimitate cu asistență gratuită de două ore. Software-ul nu are taxă de abonament, ceea ce economisește și bani companiei. De asemenea, merită remarcat faptul că funcționalitatea este largă și selectată individual de fiecare utilizator.
Configurarea versiunii licențiate este furnizată pentru fiecare dispozitiv de lucru. Pentru a permite utilizatorilor să se deplaseze liber și să desfășoare activități de lucru nu numai în birouri, pe teritoriul unei companii de logistică, ci și de acasă, se observă utilizarea computerelor desktop, smartphone-urilor și tabletelor. Toate dispozitivele de lucru vor fi conectate local pentru interacțiune și transfer de informații. Astfel, procesele vor fi simplificate, informațiile vor fi disponibile prompt pentru a desfășura procesele de lucru eficient și rapid. Pentru a se autentifica, fiecare utilizator va fi înregistrat sub o acreditare individuală, afișând nivelul de acces și autoritatea. Fiecărui angajat i se va atribui un cont protejat de un login și o parolă. Conectarea la sistem se face dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Designul panoului de lucru, limbile sunt selectate individual.
logistica SRM
Logistica SRM automatizată oferă posibilitatea de a menține o bază de date separată pentru contrapărți, cu informații de contact afișate, data și ora solicitărilor, întâlnirilor și consultărilor, reclamațiilor, acordurilor semnate cu scanări ale documentelor atașate, valoarea reducerilor, decontările reciproce etc. Când clienții vă contactează din nou, nu este nevoie să introduceți informații personale cu detalii, este suficient să completați cererile de transport de marfă cu o alegere de contractori din baza de date CRM. De asemenea, programul va calcula automat costul, ținând cont de lista de prețuri pentru volumele de marfă, rute, chiar și ținând cont de mărimea reducerii pentru clienții obișnuiți. Toate calculele vor fi reproduse de un calculator electronic, simplificând procesele de lucru pentru angajați. Ținând cont de soluțiile funcționale ultramoderne, este posibilă depunerea cererilor de logistică online. Astfel, clienții pot selecta în mod independent serviciile necesare, pot depune o cerere cu plăți și pot urmări starea lucrării. Nici o singură aplicație nu se va pierde, având în vedere executarea secvențială a cererilor. Pe baza datelor afișate, managerul poate evalua munca angajaților, ținând cont de furnizarea la timp a sfaturilor și a calculelor. Tot în aplicație se pot analiza acțiunile angajaților pentru atragerea de noi clienți, viteza de procesare a cererilor și angajamentelor, interacțiunea la transmiterea mesajelor de informare, de asemenea, comparând solicitările sau refuzurile neîndeplinite.
CRM în logistică
Dezvoltarea CRM în logistică oferă posibilitatea fiecărui utilizator de a îndeplini sarcinile de lucru în mod confortabil. De exemplu, pentru a lucra într-o interfață frumoasă, ne uităm la diferite teme pentru screensaver-ul desktop, din limbi străine pentru utilizare ulterioară atunci când interacționăm cu contrapărți în limbi străine. Șabloanele pentru lucrul cu documentația vor fi, de asemenea, folosite în conformitate cu reglementările companiei. Pentru fiecare angajat va fi generat un raport care afiseaza procesele zilnice, calitatea si rapiditatea, pe baza caruia se vor calcula salariile lunare. În acest fel, nici angajații, nici conducerea nu vor avea întrebări. Pentru a oferi angajaților economii de timp, efort și implementarea unor sarcini mai importante, este prevăzută completarea automată a tabelelor, jurnalelor, declarațiilor, rapoartelor etc. Prin importul de date, erorile și falsificarea informațiilor sunt eliminate. Cu ajutorul unui motor de căutare contextual specializat care servește ca asistent operațional pentru afișarea informațiilor la cerere, la introducerea unei cereri electronice într-o fereastră cu ieșire în câteva minute. Informațiile vor fi stocate în siguranță în spațiul informațional, în volume limitate, formate acceptate, pentru o perioadă nelimitată de timp.
Sistemul logistic
Sistemul logistic oferă posibilitatea de a efectua rapid calcule, de a planifica transportul mărfurilor, fără timpi de nefuncționare. Aplicația prevede monitorizarea pieței, oferind cele mai favorabile condiții pentru clienți. Având în vedere faptul că veniturile cresc datorită cererii și extinderii bazei de clienți, se are în vedere și utilizarea unor soluții suplimentare de atragere și reținere. De exemplu, software-ul vă permite să automatizați procesul de trimitere a mesajelor informative pentru a oferi potențialilor clienți informații despre oferte atractive, reduceri, puncte bonus, deschiderea de noi rute etc. De asemenea, pentru a menține loialitatea sporită, clienților le sunt oferite felicitări atunci când trimit felicitări de zile de naștere și sărbători. Distribuirea mesajelor este asigurată, atât individual, cât și în masă, prin scrisori vocale și text către rețelele mobile mobile și e-mail. Aplicația prevede și utilizarea telefoniei PBX, care oferă angajaților companiei de transport informații actualizate despre clienții care solicită consultanță. Folosind această funcție, este posibil să citiți un număr de telefon de contact și, înainte de a răspunde la apel, afișează informații detaliate despre aplicații, livrări, decontări reciproce și alte informații pe ecranul monitorului. Când răspundeți la un apel, este posibil să vă adresați clientului pe nume, cu informații detaliate, economisind timp și crescând din nou loialitatea.
Sistem CRM în logistică
Un sistem CRM universal în logistică contribuie la dezvoltarea competentă a afacerii, ținând cont de utilizarea interacțiunii cu echipamente suplimentare, site-uri web și aplicații. Software-ul USU, datorită versatilității și soluțiilor funcționale încorporate, oferă o contabilitate financiară și de depozit competentă. Organizarea gestiunii automate vă permite să primiți toate documentele și rapoartele într-o formă gata făcută pentru contabilitate. Nu mai este nevoie să pierdeți timp trecând de la un sistem la altul, sau să efectuați în mod repetat aceleași operațiuni, având în vedere capacitatea de sincronizare a software-ului cu contabilitatea 1C. Luând în considerare suportul pentru diverse formate de fișiere și disponibilitatea unui sortiment de șabloane, este posibil să se creeze rapid documentele necesare, actele, facturile, documentația de însoțire și foile de parcurs pentru șoferi. Aplicația facilitează afișarea tuturor informațiilor privind acordurile cu agenții, ținând evidența termenilor și condițiilor contractelor. Aplicația va genera și reînnoi automat acorduri, reamintindu-le angajaților să comunice cu contractanții. Aplicația facilitează crearea de rapoarte și diagrame, precum și analiza datelor privind oportunitatea de finalizare a lucrărilor.
Logistica CRM
Programul multifuncțional de logistică CRM, care interacționează cu site-ul web și rețelele sociale, vă permite să extindeți transportul de mărfuri prin atragerea de noi clienți. Folosind un program modern, puteți participa activ la promovarea serviciilor unei companii de transport. Potenţialilor clienţi vor fi puse la dispoziţie postări publicitare, informându-i despre ofertele profitabile, ţinând cont de procesarea automată a cererilor de transport. Pe site-ul companiei, clienții se pot înregistra în contul personal, văzând stadiul cererilor, procesării, decontărilor reciproce și atașând un card de plată. Având în vedere prezența unei hărți a rutei încorporate, este posibil nu numai să se indice puncte pentru șoferi, calculând timpul total și costul livrării, ci și să furnizeze date clienților, astfel încât aceștia, la rândul lor, să poată vedea locația bunuri. La sfârșitul unei anumite perioade de raportare, aplicația va genera un raport de marketing pentru management privind calitatea interacțiunii cu contrapărțile folosind instrumente de publicitate. Astfel, conducerea va putea evalua eficacitatea investițiilor ținând cont de profituri. Managerul poate gestiona o rețea nelimitată de birouri și depozite, reglând de la distanță procesele de afaceri. Astfel, acceptarea, deplasarea, sortarea și expedierea mărfurilor vor fi întotdeauna sub control prin supraveghere video, precum și reflectarea detaliilor datelor în documentația de raportare.
Sistem CRM logistic
Un sistem CRM logistic ajută la determinarea celor mai eficiente și lichide rute și vehicule prin urmărire, înregistrarea indicatorilor generali pe perioade. Având în vedere posibilitățile nesfârșite, integrarea cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie este prevăzută și pentru scanarea codurilor de bare ale mărfurilor la afișarea informațiilor de către un terminal de colectare a datelor. De asemenea, folosind echipamente de înaltă tehnologie, este ușor și simplu să efectuați rapid inventarul. Aplicația USU pentru companiile de logistică prevede utilizarea diferitelor tipuri de depozitare, afișând toate mărfurile în locurile alocate acestora. Astfel, folosind numerele, este posibil să navighezi rapid către locația lor de stocare, petrecând un minim de timp. Folosind un act generat automat în conformitate cu termenele limită condiționate ale sarcinilor planificate, actelor financiare și rapoartelor, veți putea compara cele mai mari cheltuieli, excepții și venituri pentru orice perioadă de raportare. Software-ul va informa și despre fondurile din contul bancar, numerar în fiecare casă de marcat, afișând rulajul de numerar a fiecărui punct la sortarea plăților.
Sisteme logistice
Sistemele logistice de astăzi oferă nu numai planificarea și transportul mărfurilor, ci și capacitatea de a efectua rapid decontări reciproce. Având în vedere posibilitatea sincronizării aplicației cu serviciile bancare, rambursarea promptă a datoriilor pentru serviciile de transport prestate, transferul de fonduri în orice monedă mondială. Astfel, acceptarea oricărei monede monetare este condiționată de conversia fondurilor la momentul curent, conform condițiilor și cursurilor băncii. De asemenea, prevede indicarea unei plăți suplimentare, de exemplu, pentru escorta de marfă. Datorită programatorului de sarcini încorporat, este posibilă automatizarea lansării unui număr de sarcini diferite în funcție de programe, inclusiv backup-uri, buletine informative, apeluri etc.
Automatizarea unui număr de sarcini face posibilă eliminarea pierderii sau scurgerilor de date informaționale în cazul defecțiunilor în funcționarea calculatoarelor principale sau întârzierilor în finalizarea anumitor lucrări. Software-ul oferă logistică pentru o companie de transport, în timpul transportului feroviar, terestru, aerian și pe apă. Este posibilă indicarea orașelor de tranzit sau a stațiilor de transfer pentru transportul feroviar de marfă. Pentru a plasa o comandă se poate genera un formular unic, de exemplu, pentru transportul rutier, ținând cont de cartografierea pentru transportul feroviar sau aerian. Toate aplicațiile sunt incluse automat în lista pentru ridicarea mărfii atunci când comanda ajunge la depozitul de expediere vor fi tipărite formate specifice de etichetă pentru fiecare locație; După ce încărcătura este livrată la destinație, comanda poate fi mutată automat odată cu formarea aplicațiilor.
Sisteme logistice moderne
Sistemele logistice moderne facilitează procesarea rapidă a unor volume mari de aplicații. Datorită clasificării și filtrării aplicațiilor, este posibil să se genereze rapid transporturi de marfă de-a lungul unor rute unice. Pentru comoditate, este posibil să schimbați schema de culori a aplicațiilor din program, afișând starea de pregătire. Pe baza cererilor, acum este posibil să se creeze un plan pentru operațiunile de încărcare și descărcare. În aplicație, este posibil să completați informațiile necesare pentru un nou transport, indicând numele transportatorului vehiculului, șoferului și rutele specificate, vehicul. Șoferul cu vehiculul este selectat dintr-un singur director. Dacă cooperați cu transportatori obișnuiți în mod continuu sau transportați mărfuri folosind propriile tipuri de vehicule, atunci valoarea este selectată prompt din cea disponibilă.
Documentația de însoțire este ușor tipărită pe hârtii care afișează aplicațiile, furnizând greutatea și volumele totale. Puteți să vă înregistrați imediat la transportator, să marcați suma de plătit și plata efectivă deja efectuată. Pentru fiecare aplicație, este posibil să controlați toată documentația de transport cu copii, notând originale și scanări ale mișcărilor de marfă. Numele trenului va fi introdus automat la locația contrapărților, oferind în același timp notificări prin SMS pentru fiecare transport. De asemenea, este posibil să vedeți starea după ora când mașina a fost încărcată, plecată, a ajuns la destinație și când a fost descărcată. Pentru transportul de marfă multimodal, este posibil să folosiți aceleași solicitări la sosirea într-un punct intermediar, să le reîncărcați și să le copiați rapid cu un singur clic, adăugându-le la o altă expediție pe o altă rută. Costurile și decontările pentru ambele transporturi vor fi afișate în raportul financiar.
Sisteme de logistică informațională
Sistemele de logistică informațională asigură managementul și întreținerea de înaltă calitate a înregistrărilor financiare și de depozit, planificarea rutelor pentru transportul mărfurilor în diferite moduri. Minimizarea costurilor, inclusiv a profiturilor prin extinderea bazei de clienți, livrarea promptă a mărfurilor în orice parte a lumii, monitorizarea stării și calității sarcinilor efectuate, se realizează automat, prin soluții multifuncționale și moderne. Pentru a putea evalua capacitățile nu în cuvinte, ci în fapte, vă sfătuim să descărcați o versiune de testare gratuită, care reflectă în totalitate programul licențiat, cu o perioadă de valabilitate limitată. După perioada de testare, informațiile acumulate vor fi salvate automat pentru utilizare ulterioară. Puteți adresa întrebările dumneavoastră despre software specialiștilor USU. Este chiar posibil să preanalizați și să selectați module cu instrumente care se potrivesc afacerii dvs. Dacă tipurile necesare nu sunt disponibile, în consultare cu specialiști, vi se vor furniza module suplimentare proiectate individual.
Video cu programul de gestionare logistică (livrarea mărfurilor)
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program pentru companii de transport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software CRM pentru logistică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Companie de logistică
Companie de transport
Companie de expedieri
Serviciu poștal
Companie de curierat
Serviciu de livrare
Poșta rapidă
Companie de comerț
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.