1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software de automatizare a livrărilor

Potrivit a 78 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software de automatizare a livrărilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru automatizarea livrărilor

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul implementează cele mai complexe sarcini cu management și control de înaltă calitate asupra transportului de mărfuri, dezvoltând afacerea cu creșterea comenzilor și a veniturilor;
  • atorită versatilității, aplicația vă permite să desfășurați rapid și eficient procesele de lucru, generând automat grafice de încărcare și descărcare, afișarea în jurnalele vehiculelor trimise pe anumite rute, ținând cont de marfă, cost, și anexând documentația de însoțire;
  • plicația poate fi folosită nu doar de angajații unei organizații de logistică, ci și de clienții mă înregistrez pe site în contul meu personal, primind informații la zi cu privire la ofertele companiei pentru transport marfă, noi direcții, costuri, urmărire; locația încărcăturii;
  • alculul costurilor se realizează pe direcție, după mărime, cu stocare suplimentară în depozite de depozitare temporară, automatizarea procesului de operațiuni de decontare cu ajutorul unui calculator electronic;
  • enerați automat documentație și raportare și alte materiale, eventual folosind șabloane digitale, completate prin import rapid și eficient;
  • ontrolul asupra proceselor intra-organizaționale și siguranța valorii materiale se realizează prin supraveghere video;
  • aza de date a contrapartidei oferă detalii la zi, istoricul consultărilor și depunerii cererilor, plăți, recenzii etc.;
  • olosind hărți la scară mare, este posibil nu numai trasarea vehiculelor, analiza timpilor de livrare în funcție de timp și cost, dar și urmărirea locațiilor folosind geolocalizarea;
  • istribuția mesajelor SMS, WhatsApp, Viber și E-mail se realizează automat, sistemul afișează termenii logisticii mărfurilor, informează despre condiții favorabile etc.;
  • plicația poate fi utilizată într-un format de testare pentru familiarizarea preliminară cu funcționalitatea;
  • rogramul, atunci când interacționează cu terminalele de plată și băncile, asigură acceptarea plăților fără numerar în orice unitate monetară, conversia la cursul de schimb în moneda națională;
  • rimind date analitice privind indicatorii generali, este posibilă determinarea celor mai populare vehicule, ținând cont de direcțiile frecvent utilizate;
  • istemul este capabil să funcționeze cu diverse servicii, un site web și echipamente de înaltă tehnologie, îmbunătățind indicatorii de performanță;
  • iecare utilizator va avea responsabilități și drepturi personale, garantând confidențialitatea datelor stocate.

Software de automatizare a livrărilor

Software-ul de automatizare a livrării vă permite să profitați de setări pentru a finaliza sarcinile atribuite, comparând programele cu finalizarea efectivă. Prin programe specializate, se poate îmbunătăți calitatea muncii, crește nivelul de servicii, volumele de vânzări și serviciile prestate, prin acceptarea rapidă a aplicațiilor și implementarea acestora. Programele vă permit să păstrați evidența apelurilor și a primirii cererilor în formă electronică, eliminând timpul de nefuncționare sau pierderea de informații. Cu ajutorul programelor specializate, este posibilă îmbunătățirea calității și performanței și creșterea loialității clienților. De asemenea, prin dezvoltare, se pot analiza date despre serviciile populare, cele mai active zone de aprovizionare etc. De asemenea, este posibilă organizarea contabilității și a contabilității de depozit, monitorizarea pieței cu o comparație a prețurilor pentru servicii și produse similare, comparând creșterea clienților cu calculul venitului total. Astăzi, aplicațiile variază în compoziția modulară și funcțională, potrivite pentru fiecare gust și orice domeniu de activitate al organizațiilor. Selectarea software-ului potrivit este complicată doar de gama largă de dezvoltări prezentate, dar acest lucru poate fi și rezolvat, având în vedere posibilitatea utilizării unei versiuni de testare. Analizând piața, putem spune cu încredere sută la sută că unul dintre cele mai bune programe de astăzi este „Sistemul de contabilitate universal”.

Automatizarea livrărilor

Automatizarea livrării presupune eficiența primirii cererilor cu procesare, ambalare și livrare către client în termenele stabilite. Pentru a asigura acțiuni și livrare automate, instalarea software-ului și a infrastructurii cloud sunt furnizate pentru a economisi resurse atunci când se execută procesele de afaceri. În acest fel, este posibilă îmbunătățirea operațiunii de transport a comenzilor la adresele specificate. Ai început, să-ți spun puțin despre software-ul USU. Software-ul universal este convenabil și potrivit pentru orice activitate cu o varietate de instrumente instalate pe orice sistem de operare Windows, iOS, Android.

Instalarea aplicației este asigurată pe fiecare dispozitiv de lucru cu înregistrarea inițială de către fiecare angajat. In timpul inregistrarii se va crea automat un cont care este folosit de un singur utilizator, pentru a evita erorile si contabilizarea incorecta. Aplicația este deschisă dintr-o comandă rapidă de pe desktop, indicând o autentificare și o parolă personale. Utilizatorii pot alege în mod independent designul temei potrivit pentru screensaver-ul lor de pe desktop, schimbându-le în orice moment. De asemenea, în timpul configurării, puteți selecta limbile folosite pentru a servi clienții străini. Fiecare dispozitiv de lucru va fi sincronizat cu computerul principal, astfel încât managerul de service să poată vedea date detaliate despre activitățile zilnice ale angajaților. Astfel, se pot afișa informații despre eficiența primirii cererilor și procesării acestora, orele lucrate, calitatea serviciului etc.

Automatizarea livrării apei

Automatizarea livrării apei oferă o abordare integrată pentru rezolvarea problemelor de contabilitate și analiză de afaceri. Cu o abordare integrată, este exclusă contabilitatea în diverse sisteme arhaice, care ocupă mult timp la transferul de date sau la efectuarea de operațiuni repetate. Astfel, sunt excluse pierderile clienților din cauza serviciului de proastă calitate și controlul intempestiv al serviciului de transport și al șoferilor, din cauza prezenței unui sistem de memento-uri și contabilizare a întârzierilor, afișând modificările adreselor în foile de traseu din baza de date. Aplicația automatizează cu adevărat procesul de creare a programelor de lucru și a schemelor de transport, folosind propriile vehicule sau colaborând cu șoferii angajați. Aplicația ajută la automatizarea procesului de construire a rutelor, ținând cont de containere, timpii de expediere din depozite, calculul ferestrelor de timp și distanțele de transport. Ținând cont de execuția automată a proceselor de lucru și a soluțiilor funcționale, se preconizează furnizarea de informații șoferilor despre planurile pentru ziua de lucru cu cerințe extraordinare ale clienților. În aplicație, toate departamentele vor interacționa între ele, oferind transmiterea de la distanță a datelor de informații și controlul asupra stării livrării, înregistrând abaterile de la orare de-a lungul rutelor. Dacă este necesar, logisticienii pot adăuga numărul de sticle la foile de traseu deja generate folosind o bază de date electronică.

Automatizarea livrării de sushi

Automatizarea livrării de sushi presupune asigurarea implementării stricte și de înaltă calitate a standardelor în toate etapele de lucru, organizarea eficientă a activităților tuturor, economisind timp, fără greșeli. Folosind aplicația, personalul poate procesa rapid comenzile pentru furnizarea de sushi, obișnuindu-se cu modul cerut, cu afișarea automată a rapoartelor privind comenzile primite și timpii de service și transport. De asemenea, sistemul va afișa informații despre costuri și anulări de comenzi, stabilind o recepție și procesare centralizată a cererilor. Software-ul are perfect o funcție de telefonie PBX ultramodernă, care permite centrelor de apeluri să primească apeluri de la clienți citind numerele de telefon de contact și atunci când răspund pe nume cu informații deja disponibile în baza de date. Este posibilă acceptarea comenzilor prin servicii suplimentare, automatizarea proceselor de lucru și optimizarea resurselor. Software-ul, spre deosebire de angajați, nu are defecțiuni sau software-ul nu vă permite să uitați de comenzi sau recepții, pe lângă acceptarea aplicațiilor, vă amintește sistematic și de oferte și promoții profitabile, și pentru o lungă perioadă de timp când feluri de mâncare din meniurile nu sunt procesate.

Automatizarea livrării prin curier

Automatizarea livrării prin curier presupune introducerea unei baze de date unice cu aplicațiile primite în ordine cronologică. Toate cererile de transport prin curier vor fi sortate ținând cont de delimitarea regiunilor și raioanelor, realizându-se foi de traseu pentru curieri. În aplicație, datorită versatilității sale și a prezenței unui sistem de navigație încorporat și a hărților la scară mare, este posibilă supravegherea locației vehiculelor și a curierilor. Software-ul, interacționând cu site-ul web și rețelele sociale, asigură o creștere a cererii datorită recunoașterii și acceptării aplicațiilor în format online. Astfel, clientul nu trebuie să contacteze specialiști, să se familiarizeze în mod independent cu ofertele, să selecteze articolele de serviciu necesare și să trimită o cerere de plăți. Prin înregistrarea în contul personal, clienții pot urmări și noutățile serviciului de curierat, oferte avantajoase, pot primi informații despre punctele bonus acordate, precum și starea livrărilor. Specialiștii companiei și clienții pot urmări locația comenzii folosind numărul atribuit. Viitorul serviciului de curierat depinde de calitatea serviciului și de viteza de transport a comenzii. Prin urmare, este important să analizați datele și să obțineți informații direct de la clienți. Pentru a îmbunătăți serviciul, precum și pentru a identifica erorile în activitatea curierilor, managerilor și logisticienilor, este planificat să se trimită mesaje SMS clienților pentru a primi feedback cu recenzii și evaluări.

Automatizarea managementului livrărilor

Automatizarea managementului livrărilor ajută în procesele de contabilitate, încărcare curierii, șoferi de vehicule, distribuirea rațională în funcție de aplicații. O abordare integrată presupune construirea de rute optime cu analiza duratei și a stării. De asemenea, prin intermediul software-ului, este posibilă controlul încărcăturii vehiculului. Toate datele vor fi combinate într-un singur sistem în diverse blocuri, analizând și ținând evidența transporturilor, depozitelor și cheltuielilor, numerarului, salariilor etc. Datele informative despre organizatie vor fi afisate si salvate intr-un depozit centralizat, perioada de stocare nelimitata, in formatele Word si Excel suportate, in volume nelimitate. Accesul utilizatorilor este asigurat în funcție de nivelul postului deținut în companie. Astfel, se poate preveni scurgerea de informații, introducerea datelor incorecte de către un angajat necalificat etc. Accesul la informații este disponibil utilizatorilor folosind un motor de căutare contextuală. Un motor de căutare contextuală servește drept soluție ideală pentru optimizarea resurselor de lucru, furnizând rapid date la cerere introdusă într-o fereastră electronică în câteva minute. Lucrul într-un sistem electronic oferă utilizatorilor finalizarea rapidă a diferitelor sarcini care vor fi indicate în planificator, ținând cont de posibilitatea de memento-uri cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului utilizatorului.

Sistem de automatizare a livrării

Sistemul de automatizare a livrărilor oferă posibilitatea interacțiunii între toți angajații sucursalei, indiferent de distanțarea locurilor de muncă. Conexiunea multicanal asigură sincronizarea dispozitivelor de lucru local sau prin Internet, asigurând schimbul reciproc de informații pentru a accelera și îmbunătăți calitatea muncii efectuate. Astfel, managerii, logisticienii, curierii pot lucra împreună, procesând mai multe cereri cu servicii îmbunătățite. Aplicația prevede introducerea unei analize a activităților de muncă ale fiecărui subordonat, prevede organizarea contabilității și controlul acțiunilor zilnice. Pe baza volumului de sarcini îndeplinite și a timpului lucrat, angajații vor primi salariu la bucată sau fix. De asemenea, pentru a îmbunătăți munca în interiorul tuturor departamentelor și depozitelor, camerele CCTV ajută prin citirea și transmiterea materialelor video în timp real către computerul principal pentru salvarea și redarea ulterioară.

Software-ul de automatizare a livrării acceptă interacțiunea cu o varietate de dispozitive de contorizare, servicii și gateway-uri de plată. Toate procesele sunt efectuate într-un singur mecanism al unui sistem structurat. Software-ul asigură generarea promptă de documentație, raportare, facturi, facturi, cecuri, utilizate în munca de șabloane electronice cu completare automată a datelor. La furnizarea de mărfuri și produse alimentare se va folosi o nomenclatură, afișând toate articolele cu număr atribuit, cost, cantitate totală, descriere, imagini de ofertă. Având în vedere sincronizarea aplicației cu site-urile web și rețelele sociale, informațiile vor fi furnizate clienților pentru percepție vizuală și diferențe față de titluri similare. În sistem, la plasarea unei comenzi, calculul se va efectua automat cu ajutorul unui calculator cu prețurile utilizate pentru produse și consumabile, conform listei de prețuri, cu reduceri suplimentare prevăzute. Software-ul automatizat multifunctional ofera capacitatea de a analiza cererea consumatorilor si cererile obisnuite ale clientilor, identificand clientii obisnuiti cu un anumit procent de reducere ca stimulent, crescand loialitatea. De asemenea, prevede acumularea de puncte bonus pentru fiecare comandă, pe care clienții le pot folosi ulterior atunci când plasează una nouă, garantând integral o rambursare și o creștere a sumei în cecuri.

Sisteme de automatizare a livrării

Sistemele de automatizare a livrărilor vă permit să aveți control deplin asupra proceselor intra-organizaționale, coerența și eficiența acțiunilor angajaților din toate departamentele, primind date analitice și statistice privind cifra de afaceri financiară. Astfel, interacționând cu contabilitatea 1C, este posibil să aveți acces deplin la resurse financiare în orice moment. Angajații nu trebuie să efectueze sarcini repetate de calcule, să lucreze cu documentație și raportare, extrase de factură și alte materiale. Decontările reciproce în aplicație se efectuează atât în numerar către curier, ținând cont de prezența unui terminal de numerar, cât și prin transferuri fără numerar de la carduri de plată, conturi curente și transferuri QR online. Software-ul funcționează cu ușurință cu sisteme bancare, terminale de plată și echipamente de casă de marcat. Pentru decontările reciproce în valută, fondurile vor fi convertite în valută națională, ținând cont de recalcularea diferențelor de curs valutar. În fiecare zi, managerul poate analiza datele privind numerarul din fiecare sucursală de marcat și din contul companiei, analizând cifra de afaceri.

Program de automatizare a livrărilor

Programul de automatizare a livrărilor prevede gestionarea documentelor în formă electronică, stocând datele de informații acumulate în volume nelimitate. Utilizatorii sistemului nu trebuie să introducă manual datele și să petreacă timp suplimentar. Procesele vor fi automatizate la importul de informații din diferite surse, suportând orice format de document. Cererile pentru transportul mărfurilor sunt procesate automat folosind formulare electronice, selectând ora și data în calendar, clientul dintr-o singură bază de date CRM, numele produselor și calculul automat al costului serviciilor. Pentru confirmarea comenzii, precum și pentru a oferi informații clienților despre aplicații profitabile, promoții și puncte bonus, este planificată trimiterea de mesaje de informare către operatorii de telefonie mobilă și e-mail, scrisori vocale și text. De asemenea, pentru comoditatea si raspunsul rapid al serviciului de suport, call center-ul prevede si utilizarea telefoniei PBX, oferind informatii clientilor in timpul unui apel primit. Numărul de telefon de contact va fi luat în considerare de către sistem, oferind angajaților informații pe ecranul monitorului. Mesajele SMS vor ajuta, de asemenea, la analiza calității muncii personalului prin primirea de apeluri și feedback. Mesajele vor fi trimise clienților la finalizarea livrărilor, ceea ce influențează și loialitatea prin acordarea de atenție tuturor.

Automatizarea serviciului de livrare

Automatizarea serviciului de livrare presupune menținerea evidenței depozitului, reflectă inventarul, ținând cont de integrarea echipamentelor de înaltă tehnologie. La efectuarea unui inventar, software-ul poate încărca informații actualizate cu privire la numărul de mărfuri din depozite și magazine, oferind vânzări fără profit și transportul comenzilor. Prin inventarierea efectuată automat, este posibilă identificarea pozițiilor lichide, ținând cont de reaprovizionarea rapidă în cantitatea necesară. De asemenea, prin intermediul sistemului, este posibilă analiza datelor cu planificarea activităților ulterioare, calculul veniturilor și cheltuielilor. Prin diagrame, grafice cu generarea de rapoarte analitice și statistice, se pot compara indicatorii de creșteri sau scăderi ale ratelor de apel.

Automatizarea procesului de livrare

Automatizarea procesului de livrare depinde direct de vehicule și de performanța lucrătorilor din logistică. Este posibilă supravegherea autovehiculelor și a membrilor personalului, curieri angajați automat, înregistrând și informații în baza de date. Pentru fiecare vehicul vor fi afișate informații cu numărul, kilometrajul, livrările planificate, volumul comenzilor cu formarea foilor de parcurs pentru șoferi. Angajații (managerii) pot face completări informând curierii. În cazul angajării de curieri independenți, se calculează un procent din comandă pentru calcularea salariilor. Datele pot fi urmărite de la distanță prin trimiterea unui link către clienți pentru a urmări locația. Pentru a implementa rapid activitatea serviciului de logistică, este prevăzută și utilizarea stocării statice și dinamice a mărfurilor. Astfel, sistemul afișează informații la zi despre locația de stocare a comenzilor pentru ridicare sau livrare prin curier. Baza de date va afișa informații despre locația de stocare a comenzilor cu numărul de celule, raft, rafturi, palet. La emiterea unei comenzi către un client, aplicația va înregistra informații despre data și ora cu datele curente ale clientului, scanări ale formularelor de documente completate și o semnătură.

Automatizarea livrarii si depozitului

Automatizarea livrării și depozitării se realizează în mod autonom, reglând operațiunile de încărcare și descărcare și timpii de transport. La transportul mărfurilor, aplicația va înregistra informații despre toate spațiile. De fapt, software-ul este o opțiune convenabilă și ideală pentru a efectua diverse sarcini care sunt destul de dificil de gestionat manual, efectuând automat fluxul documentelor digitale, calculele și analizele. Pentru a vă bucura de procesul automat de finalizare a sarcinilor atribuite și pentru a nu vă face griji cu privire la momentul și calitatea muncii, vă sfătuim să contactați specialiștii companiei care vă vor ajuta să selectați module și instrumente potrivite pentru organizația dvs.

De asemenea, merită să reamintim că într-un singur sistem veți putea gestiona simultan un număr nelimitat de sucursale de servicii de curierat, gestionați un personal mare de angajați, sporind veniturile prin serviciile oferite. Software-ul este prezentat într-o formă de testare convenabilă, astfel încât să vă puteți bucura cu adevărat și să evaluați capacitățile prezentate de dezvoltatori. Pentru întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați numerele de telefon de contact și adresele de e-mail furnizate pe site. La terminarea utilizării versiunii de testare, informațiile acumulate vor fi salvate pentru utilizare ulterioară. O politică de prețuri accesibile nu va afecta în niciun caz cheltuirea fondurilor bugetare, economisind de două ori în lipsa unei taxe lunare de abonament.

Aspectul programului

Software de automatizare a livrărilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de automatizare a livrărilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.