Posibilitățile programului pentru mărfuri
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Baza de date a contractanților, prezentată în programul pentru marfă este un sistem CRM, care oferă întreprinderii comerciale mult mai multe posibilități de gestionare a relațiilor;
- Sistemul-CRM introduce o clasificare a cumpărătorilor în categorii și subcategorii după caracteristici generale, separare care permite lucrul cu grupuri exact și luând în considerare calitățile lor;
- Sistemul CRM gestionează datele prin intermediul mai multor funcții, cum ar fi selecția multiplă – selectarea secvențială după mai multe criterii, căutare, filtrarea valorilor;
- Sistemul CRM permite organizarea expedierii mesajelor de publicitate și informaționale direct din bază și la contactele prezente în ea, în conformitate cu lista stabilită;
- Corespondența poate fi organizată cu ajutorul textelor integrate în program, care sunt pregătite special în acest scop, compuse petru diverse motive de informare;
- Programul pentru mărfuri evidențiază în baza de date a clienților consimțământul fiecărui cumpărător pentru primirea de mesaje publicitare și de informare, și le expediază doar celor care și-au dat acordul;
- Expedierea mesajelor publicitare și informative se face prin intermediul a patru tipuri de comunicare (sms, e-mail, Viber, apel vocal) în orice format: în masă, personal, pe grup;
- Programul pentru marfă ține evidența depozitului în mod automat, gestionând stocurile de marfă, reducând supraîncărcarea depozitului prin vânzarea produselor nelichide la un cost redus;
- Costul vânzării nelichidelor este determinat de program independent, în baza unei analize a cererii pentru astfel de produse și prin monitorizarea listelor de prețuri ale furnizorilor;
- Programul pentru marfă monitorizează listele de prețuri ale furnizorilor pentru a găsi cele mai convenabile prețuri pentru achiziționarea de produse, notificând persoanele responsabile atunci când le identifică;
- Programul pentru mărfuri prezintă un raport privind soldul curent al stocurilor în orice moment și pentru orice depozit, notificând în prealabil despre epuizarea iminentă a unui produs;
- Programul realizează adăugarea datelor în sistem nu doar în modmanual, ci și în mod automat - funcția de import este utilizată pentru a transfera o cantitate mare de date;
- Importul de informații se face în fracțiuni de secundă din orice fișiere, pentru plasarea de noi valori, conform structurii sistemului informațional, se stabilește calea potrivită;
- Programul pentru mărfuri prevede o funcție, contrară importului, - exportul de informații din sistem către fișiere externe de orice format, cu păstrarea formatării originale;
- Programul pentru mărfuri prezintă în orice moment un raport privind soldurile curente de mijloace bănești în orice casierie, conturi bancare, stabilește controlul asupra cheltuielilor.
Descriere software
Programul pentru marfă este un program de automatizare, creat de compania „Sistemu Universal de Evidență” pentru întreprinderile comerciale, pentru optimizarea evidenței mărfurilor și îmbunătățirea eficacității interacțiunii dintre angajați și cumpărători. Programul pentru marfă se instalează pe computer și pentru a lucra în acesta, angajații primesc login-uri individuale și parole, pentru a diviza domeniul de activitate în zone separate pentru fiecare utilizator. proporțional competențelor sale.
Conducerea întreprinderii comerciale are acces deschis la conținutul programului, iar departamentul contabil deține drepturi speciale. Angajații pot lucra în același timp din locații diferite - accesul pentru mai mulți utilizatori este oferit de programul pentru marfă tuturor, fără conflictul de salvare a datelor.
În cazul plasării locale nu este necesară conexiune la Internet, dar pentru lucrul la distanță și o rețea unică de informații, internetul este necesar. O astfel de rețea, creată de program pentru toate magazinele, depozitele și alte departamente, care intră în componența întreprinderii comerciale, combină activitățile fragmentate într-o evidență comună, care este utilă pentru evaluarea activității curente a întregii întreprinderi. Divizarea drepturilor utilizatorilor duce la faptul că fiecare subdiviziune vede numai propria arie de activitate, fără a fi la curebt cu activitățile colegilor săi din alt teritoriu.
Fiecare angajat are propriile registre electronice de lucru și le ține individual, poate planifica în program îndeplinirea sarcinilor pe care le are și să stabilească termene limită pentru îndeplinirea sarcinilor. Conducătorul și programul pentru marfă în sine vor controla executarea, în cazul întârzierii, programul de administrare a mărfurilor va notifica persoanele responsabile despre încălcarea termenelor limită.
Aceasta înseamnă că angajații sunt controlați în procesul de lucru, deși neoficial. Datele lor și modificările de date sunt salvate de program pentru totdeauna și pot fi întotdeauna verificate dacă corespund cu starea reală a întreprinderii. Și dacă se va constata că informațiile se distorsionează, programul pentru marfă va indica angajatul necinstit, deoarece salvarea informațiilor are loc prin autentificare și dată cu copierea de rezervă regulată a datelor.
Programul pentru marfă are un meniu simplu, care constă din trei secțiuni și foldere identice după denumire în acestea. Secțiunile sunt: Module, Directoare, Rapoarte. Lucrul se desfășoară nemijlocit în blocul Module, restul nu sunt lucrative, dar conțin informații strategice importante. În Directoare sunt plasate datele de intrare, se fac setările de calcul și se stabilesc regulile procedurilor de evidență. În Rapoarte se concentrează rapoartarear statistică și analitică, semnificativă pentru evaluarea activității curente și a dezvoltării întreprinderii comerciale în viitor.
Programul pentru mărfuri formează două baze de date principale: rândul de nomenclatură și baza contractanților, în care atenția principală se acordă, bineînțeles, cumpărătorilor. Nomenclatorul conține lista tuturor bunurilor, cu care compania comercială operează pentru vânzări. În același timp, fiecare produs este prezentat cu indicarea parametrilor săi comerciali, la care se referă codul de bare, marca, furnizorul etc., și obligatoriu imaginea, ca la vânzare alegerea potrivită să fie sigură. Fotografia produsului este preluată dintr-un fișier sau este capturată de pe camera web.
Baza de date a contractanților din programul pentru marfă conține datele personale și de contact, istoricul de interacțiune cu fiecare participant și documentele atașate profilurilor, care au fost întocmite de-a lungul întregii perioade a interacțiunii. În cazul cumpărătorilor, acestea sunt chitanțele, în care sunt enumerate bunurile pe care le-au cumpărat la un moment dat, comenzile făcute la un moment dat, mesajele care i-au fost trimise vreodată individual sau în masă. O astfel de arhivă conține toate datele interacțiunii, comentariile cumpărătorilor, pozitive și negative.
Programul pentru mărfuri elaborează și alte baze de date, deoarece datele se acumulează în timp pe toate punctele de interacțiune. Există o bază a vânzărilor, în care se înregistrează toate faptele de vânzare a produselor, există o bază de facturi, create de program în mod automat, la fiecare mișcare a mărfurilor. Facturile au statutele: „În depozit" și „Din depozit", care determină direcția de mișcare și, în consecință, venit sau cheltuială, există și acelea care indică o mișcare simplă.
Programul pentru marfă formează toată circulația documentelor în întreprinderea comercială, inclusiv cel financiar pentru contrapărți, operând în mod liber datele din propriile baze de informații și șabloae special integrate în program în acest scop.
Pentru adăugarea noilor participanți ai relațiile comerciale - bunurilor și cumpărătorilor, programul oferă formulare de evidență speciale, care pe de o parte, accelerează introducerea manuală a informațiilor în baza de date, iar pe de altă parte, stabilesc legături directe sau indirecte între date în întregul sistem informatic automatizat, care, de fapt, este programul pentru marfă. În astfel de formulare, numite ferestre, sunt integrate celule pentru adăugarea datelor din bazele de date corespunzătoare sau prin selectarea unui răspuns din listele-registre integrate.
Video despre programul pentru mărfuri
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru mărfuri
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru mărfuri
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru mărfuri
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.