Caracteristicile unui sistem CRM pentru o sală de sport
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru sală oferă o abordare integrată cu o selecție personală de module și instrumente, teme pentru screensaver-ul desktop, limbi străine pentru lucrul cu clienți în limbi străine;
- plicația poate funcționa pe orice dispozitive de lucru care vor fi sincronizate între ele printr-o rețea locală pentru schimbul de mesaje între utilizatori;
- oftware-ul asigură monitorizarea constantă a activităților angajaților sălii, precum și a clienților, afișând în timp real informațiile primite de la camerele video;
- plicația prevede diferențierea capacităților utilizatorilor pentru a asigura siguranța de înaltă calitate a datelor confidențiale;
- oate informațiile vor fi salvate automat într-un singur spațiu de informații, fără a limita durata de stocare, formatele acceptate sau volumul de materiale;
- mplementarea unei căutări rapide a datelor informaționale este reprodusă folosind un motor de căutare contextuală, cu o interogare introdusă în fereastra electronică;
- oftware-ul vă permite să urmăriți automat orele de lucru, înregistrând cantitatea de timp lucrat, implementarea planului, cu calcule de salarizare;
- plicația este capabilă să interacționeze cu o varietate de dispozitive de contabilitate și control, sisteme, site-uri web, automatizând munca sălilor de sport;
- Într-un singur sistem, este posibilă combinarea tuturor sălilor de sport într-o rețea comună pentru un management convenabil, control și analiză a cererii și a prezenței;
- nformațiile despre bunurile și serviciile sălii de sport vor fi afișate în lista de prețuri, luând în considerare costul, cantitatea totală, descrierea serviciilor și bunurilor, termenele de expirare etc.;
- ranzacțiile de decontare vor fi reproduse printr-un calculator electronic pe baza costului bunurilor și serviciilor indicate în lista de prețuri, precum și a indicatorilor cantitativi pentru afișarea sumei totale;
- nventarierea se realizează automat de către program, folosind echipamente de depozit în timpul funcționării;
- u ajutorul software-ului, este posibil să identificați cele mai populare tipuri de servicii și activități, să utilizați rațional spațiul și timpul și să creați un program;
- olosind software-ul, este posibil să folosiți brățări electronice, coduri QR și carduri, ținând rapid evidența prezenței;
- rin integrarea cu sistemele bancare, este posibilă efectuarea plăților fără numerar prin transferul de fonduri în orice monedă mondială;
- ucrul cu documentația și raportarea implică nevoia de a genera fișiere care pot fi create rapid prin program folosind șabloane electronice încorporate.
CRM pentru sala de sport
Un sistem CRM universal pentru o sală de sport ajută la îmbunătățirea proceselor de lucru cu dezvoltarea afacerii și creșterea veniturilor companiei. Prin CRM, este posibilă furnizarea de servicii clienți de calitate folosind contacte și istoricul solicitărilor, scrisorilor și apelurilor, consultărilor și prezenței. Menținerea unei baze de date CRM nu este suficientă pentru a automatiza în mod cuprinzător procesele de lucru ale unei săli de sport, prin urmare, este planificată introducerea unei dezvoltări specializate, care, pe lângă faptul că reflectă contactele și istoricul vizitelor, asigură și controlul, gestionarea proceselor intra-organizaționale; și analitice. De fapt, chiar și o afacere mică are nevoie de un program specializat care să garanteze implementarea de înaltă calitate a proceselor specificate, reglementarea furnizării și vânzării de bunuri, furnizarea de servicii etc.
Cu ajutorul unui software specializat, este posibil să se reducă timpul pierdut și costurile banilor, crescând veniturile cu indicatori de calitate îmbunătățiți. Programul de specialitate „Sistem de contabilitate universal” este prezentat pentru orice tip de afacere datorită varietatii de module și instrumente selectate individual pentru fiecare tip de afacere. De asemenea, oferă o politică de prețuri accesibile fără taxă lunară de abonament, ceea ce reduce semnificativ cheltuirea fondurilor bugetare. Software-ul poate fi configurat rapid pentru orice dispozitiv de lucru, oferind funcționarea computerelor și a telefoanelor mobile (smartphone-uri) conectate la o singură rețea locală. La instalarea software-ului, fiecare utilizator trebuie să treacă prin înregistrarea inițială și să introducă datele personale. După înregistrarea în sistem, autorizarea se va face la autentificarea în contul dumneavoastră folosind un login și o parolă, protejând informațiile confidențiale.
Automatizare sală de sport
Automatizarea sălii de sport este asigurată de versatilitatea software-ului, care poate înlocui zeci de specialiști calificați, desfășurând neîntrerupt munca unui număr nelimitat de utilizatori. Toți utilizatorii se vor conecta la sistem în același timp, cu posibilitatea de a sincroniza toate dispozitivele de lucru pentru schimbul de date printr-o rețea locală sau pe Internet. Datele vor fi actualizate în mod regulat, cu materiale stocate într-un singur depozit de informații, susținând diferite formate de fișiere și garantând siguranță pentru mulți ani. Având în vedere formatul de lucru multi-utilizator, este de așteptat ca capabilitățile utilizatorului să fie diferențiate în funcție de activitatea de lucru pentru a garanta confidențialitatea materialelor.
Astfel, la autentificarea în sistem, vor fi citite acreditările personale și drepturile de acces la materiale ale fiecărui utilizator. Dacă este necesară afișarea rapidă a informațiilor necesare pentru muncă, utilizatorii pot folosi un motor de căutare contextual cu optimizarea timpului de lucru. Software-ul are un design frumos, o interfață accesibilă publicului, cu opțiuni de configurare flexibile. Pentru fiecare utilizator, este oferită o selecție personală de module și instrumente, limbi străine și teme pentru screensaver-ul desktop. Managerul unui centru de antrenament nu trebuie să-și facă griji cu privire la calitatea managementului afacerii, chiar dacă nu este posibil să fie în săli de sport, este posibil să monitorizeze de la distanță activitatea specialiștilor și prezența clienților. Atunci când gestionați mai multe săli de sport, este realist să le combinați într-un singur sistem de informații. Astfel, este posibil să petreceți mai puțin timp procesând datele, să analizați volumele vânzărilor de servicii și bunuri în fiecare cameră și să evaluați veniturile și cheltuielile companiei.
Sistem CRM pentru sala de sport
Un sistem CRM pentru o sală de sport vă permite să salvați informații corecte pentru fiecare client, afișând numere de telefon și e-mailuri de contact, istoricul prezenței, starea plăților, disponibilitatea cardurilor de reducere cu o anumită reducere și acumulări de bonusuri. De asemenea, este posibil să atașați o fotografie a clientului la sincronizarea software-ului cu camera web. Imaginea va ajuta la identificarea clienților la intrarea în săli de sport. Software-ul este multitasking, completând rapid diverse sarcini, activând timpul de lucru al angajaților. Monitorizarea activității personalului și a prezenței clienților este posibilă prin instalarea de camere de securitate, transmiterea informațiilor în timp real către computerul principal pentru redare și analiză ulterioară. În sistem va fi afișată și munca angajaților, ținând cont de analiza calității interacțiunii cu clienții, implementarea planului și calculul numărului total de ore lucrate. Pe baza indicatorilor generali calculați ai orelor de lucru, angajaților li se vor plăti salarii. Cu această abordare, este posibil să se elimine timpul de nefuncționare și pauzele constante, disciplinend fiecare angajat. Pentru a evalua munca angajaților, se oferă nu numai o analiză a sistemului, ci și evaluările rezultate și recenziile clienților.
Contabilitate pentru sala de sport
Contabilitatea unei săli de sport poate fi de înaltă calitate și automatizată. Software-ul vă permite să înregistrați rapid prezența clienților de la sală folosind brățări și carduri electronice cu citire rapidă a codurilor de bare. Astfel, nu este nevoie să faceți manual înscrieri în registrele de prezență și totul se va face electronic; Contabilitatea și calculele din aplicație vor fi reproduse automat, folosind dispozitive de înaltă tehnologie și un calculator electronic. Folosind software și algoritmi introduși, este posibil să se calculeze rapid suma totală pentru serviciile de sală cu furnizarea de bunuri suplimentare. Informațiile despre serviciile și produsele oferite în sălile de sport vor fi afișate în lista de prețuri.
Pentru clienții obișnuiți, este posibil să se creeze liste de prețuri separate ținând cont de reducere. Astfel, este posibil nu numai atragerea atenției și acordarea de privilegii suplimentare clienților obișnuiți, dar și creșterea loialității, extinderea bazei de clienți și creșterea veniturilor. Software-ul se poate integra nu numai cu echipamente de înaltă tehnologie, ci și cu diverse sisteme. Atunci când interacționați cu sistemele bancare, este posibil să efectuați plăți contactless pentru abonamente și bunuri prin transferul de fonduri din conturi curente, QR etc. Facturile, documentele și rapoartele vor fi generate automat în sistem, folosind un format electronic cu șabloanele furnizate. Nu este nevoie să reintroduceți informații, prevăzând introducerea inițială și transferul ulterior al datelor din diferite fișiere. Aceste procese reduc semnificativ timpul de lucru pierdut.
Software pentru gimnastică
Software-ul pentru sală oferă posibilitatea de a interacționa cu contabilitatea 1C, efectuând automat calcule, menținând fluxul de documente și monitorizând activitățile financiare. Astfel, managerul va putea avea oricând acces la conturile companiei, primind rapoarte analitice și statistice. Pentru a dezvolta o afacere, se plănuiește atragerea clienților folosind diverse metode. Cea mai eficientă metodă de atragere a clienților este suportul informațional prin trimiterea de mesaje către operatori de telefonie mobilă sau e-mail, precum și sincronizarea datelor cu site-urile web și rețelele sociale. Folosind software, este posibilă automatizarea procesului de înregistrare a clienților pentru cursurile din sălile de sport. Analizând prezența și ocuparea sălilor, este posibil să se creeze programe de lucru care să folosească cât mai eficient spațiul. Software-ul multifuncțional, prin trimiterea de mesaje, vă permite nu doar să oferiți informații clienților, atrăgându-i cu oferte și bonusuri avantajoase, ci facilitează și analiza activităților de lucru. La trimiterea mesajelor SMS, Email, Viber, WhatsApp, informațiile text vor fi trimise clienților, urmate de o evaluare a calității serviciului.
Program de gimnastică
Programul de sală oferă o automatizare completă. La furnizarea de produse și nutriție sportivă suplimentară clienților, apare întrebarea cu privire la necesitatea unor audituri în timp util și a monitorizării datelor de expirare a produselor. Inventarul din program este realizat atunci când este integrat cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie, afișând rapid informații despre indicatorii cantitativi ai fiecărui articol de produs. Informațiile despre mărfuri vor fi afișate în nomenclator, ținând cont de cantitatea totală, cost, cu descriere, poză etc. Prin intermediul programului, este posibilă desfășurarea comerțului neîntrerupt cu articole sportive și alimente, realizând cu promptitudine stocurile de articole lipsă. Programul facilitează analiza datelor de vânzări, identificând cele mai populare articole. De asemenea, prin intermediul programului, este posibilă eliminarea timpului de nefuncționare prin vânzarea sau anularea promptă a bunurilor cu date de expirare adecvate. Programul vă permite să analizați cele mai profitabile metode de atragere a clienților, ținând cont de fondurile investite în publicitate. Programul vă permite să utilizați hărți geografice pentru a afișa informații despre organizație. Tot după amplasamentul sălilor de sport, cu trasarea traseelor. De asemenea, pentru clienții sălii este oferit un program universal, cu înregistrare personală în contul personal.
Cumpărați un program de gimnastică
Cumpărați programul de sală de sport este disponibil într-o versiune complet licențiată, cu două ore de asistență tehnică. Înainte de a cumpăra, puteți utiliza instalarea unei versiuni de testare, care reflectă în totalitate programul licențiat, dar cu o perioadă de valabilitate limitată. Versiunea demo este gratuită după perioada de testare, datele de informații sunt salvate automat pentru lucrările ulterioare. Specialiștii companiei vor fi bucuroși să ofere informații suplimentare și să ajute la alegerea componentelor modulare și instrumentale potrivite activităților afacerii dumneavoastră. Contactele pentru comunicarea cu specialiștii sunt prezentate pe site, unde există, de asemenea, recenzii ale clienților și o recenzie video a capabilităților software-ului. Software-ul automatizat va deveni un asistent indispensabil în munca de zi cu zi, care poate fi gestionat de oricine, nu doar de un specialist calificat, ci și de un utilizator obișnuit, fără abilități speciale. Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea prin deschiderea de noi puncte de sport și creșterea veniturilor pentru a vă îndeplini obiectivele, nu vă puteți lipsi de software specializat. Nu amânați decât mai târziu achiziționarea unui program care va oferi competitivitate și automatizarea proceselor de lucru.
CRM video pentru sala de sport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru sală
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.