Posibilitati ale unui sistem CRM pentru clienti contabili intr-un club de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are opțiuni de configurare flexibile cu posibilitatea de a utiliza computere și smartphone-uri conectate la o rețea locală pentru un schimb convenabil de date;
- nformațiile stocate într-o singură stocare în cloud sunt disponibile tuturor utilizatorilor, ținând cont de tipul de activitate și de poziția deținută, delimitând capacitățile utilizatorului;
- ăutarea operațională a datelor informaționale se realizează folosind un motor de căutare contextuală;
- ând se lucrează cu documentație și raportare, se are în vedere utilizarea șabloanelor electronice care vor fi suportate în orice format cu numere și date atribuite;
- ste posibil să combinați un număr nelimitat de cluburi de fitness într-o singură rețea, gestionând și monitorizând procesele de lucru de la distanță;
- Înregistrarea orelor de lucru se realizează pe baza indicatorilor efectivi calculați ai numărului de ore lucrate, claselor de grup și individuale desfășurate;
- În aplicație, este posibil să exerciți control video asupra activităților angajaților și vizitatorilor cluburilor de fitness, primind materiale video în timp real pe computerul principal;
- ânzarea serviciilor de centru de fitness cu produse suplimentare (echipament, nutriție sportivă) implică efectuarea la timp a inventarului folosind dispozitive de contabilitate de depozit de înaltă tehnologie;
- oate denumirile produselor vor fi afișate în sistem, cu indicatorii cantitativi actuali ai fiecărui articol, nume, descriere, cod de bare, cost etc.;
- entru a distinge vizual un produs de altul, sunt atașate imagini care pot fi folosite atunci când vă mutați din orice reviste, precum și atunci când interacționați cu o cameră web;
- atele clienților vor fi afișate într-o singură bază de date a clienților, ținând cont de informațiile de contact ale telefoanelor și adreselor de e-mail, istoricul apelurilor, consultări, înregistrări, abonamente achiziționate, disponibilitatea cardurilor de club, plăți etc.;
- În sistem, este posibil să se efectueze plăți fără numerar pentru serviciile și bunurile unui club de fitness prin transferuri de fonduri în numerar sau fără numerar în orice monedă mondială, sincronizarea aplicației cu sistemele bancare;
- rimiterea mesajelor de informare SMS, E-mail, WhatsApp se realizează pentru a oferi informații la zi clienților, precum și trimiterea de felicitări;
- rogramul poate înregistra automat prezența clienților clubului de fitness folosind bilete electronice, carduri și coduri QR;
- În program, clienții pot selecta în mod independent cursurile care se potrivesc timpului și preferințelor lor, în funcție de numărul de vizite, ținând cont de cost, alegând antrenori și cea mai apropiată locație a centrului de fitness.
Program pentru clienți contabili într-un club de fitness
Programul pentru clienții contabili într-un club de fitness vă permite să controlați în mod competent prezența la cursuri, creând un program bazat pe utilizarea rațională a spațiului și timpului. Prin program, este posibil să economisiți nu numai timp de lucru, ci și bani pentru organizație. Pentru a dezvolta cu succes o afacere astăzi, nu este suficient să aveți abilități, este necesar să analizați competitivitatea, să construiți strategii de afaceri pentru a îmbunătăți procesele de lucru și, de asemenea, să distribuiți corect bugetul organizației, ținând cont de îmbunătățirea calității serviciului clienți, în timp ce nu; uitând de marketing. Software-ul automatizat poate face față oricăror sarcini de bază și suplimentare, indiferent de volumul și complexitatea acestora. Întrebarea apare în necesitatea de a găsi un program automat perfect. Evoluțiile prezentate diferă în funcție de funcționalitate, politica de prețuri și munca unică a angajaților organizației, care pot lucra în modul personal sau multi-utilizator. Software-ul „Universal Accounting System” are un preț potrivit pentru orice tip de organizație, chiar și cu un buget mic, permițând angajaților să efectueze o singură muncă cu conexiune multicanal a dispozitivelor de lucru pentru mesagerie reciprocă. Din cauza absenței unei taxe lunare de abonament, software-ul vă permite să economisiți fonduri bugetare.
Programul de contabilitate a clienților clubului de fitness
Programul pentru clienții contabili ai unui club de fitness vă permite să accelerați implementarea sarcinilor atribuite, concentrându-vă pe programele generate. Programul prevede înregistrarea personală a tuturor angajaților organizației, folosind un cont pentru activitățile de lucru ulterioare. Când fiecare utilizator se înregistrează în sistem, este posibilă monitorizarea de la distanță a execuției sarcinilor atribuite. În program, este posibil să se creeze programe de cursuri, care ulterior vor fi afișate nu numai în sistem, ci și pe site-ul web, rețelele sociale pentru a atrage și înregistra clienți pentru cursuri. Costul cursurilor va varia și în funcție de ora aleasă, de formatori și de numărul de vizite. Abonamentele sunt create rapid în sistem folosind șabloane electronice cu înregistrare automată a datelor.
Datele de informații sunt introduse la un moment dat, fără reintroducerea ulterioară, ceea ce economisește semnificativ timpul angajatului. Folosind un cont, fiecare angajat poate vedea programul de lucru, ocuparea cursurilor cu clienții, precalcula salariile și poate organiza cursuri individuale și de grup. Aplicația are capacitatea de a afișa informații despre toți clienții clubului de fitness, creând și adăugând completări la baza de date CRM. Informațiile vor fi actualizate periodic cu date din solicitările și consultările clienților, abonamentele achiziționate, plățile efectuate etc. Este posibil să găsiți informațiile necesare la cerere folosind un motor de căutare contextuală, introducând numărul de telefon al clientului, informațiile de pe un abonament sau card de club în fereastra electronică. Motorul de căutare contextuală vă permite să optimizați costul timpului de lucru, cu un serviciu rapid pentru clienți.
Contabilitate pentru clientii intr-un club de fitness
Contabilitatea clienților dintr-un club de fitness se poate face manual, dar monitorizarea și analizarea prezenței folosind un sistem automatizat este mult mai rapidă și mai eficientă. Software-ul vă permite să utilizați dispozitive de scanare folosind brățări electronice, carduri și coduri QR care afișează rapid informații despre ora și data vizitei unui client la sistem. Astfel, nu există nici un fapt că mai mulți clienți trec printr-un singur abonament. Software-ul vă permite să analizați datele de prezență, creând rațional programe, ținând cont de utilizarea rațională a spațiului și timpului.
De asemenea, prevede reflectarea informațiilor privind furnizarea și returnarea cheilor la cabinele de depozitare, prosoape și alte echipamente de antrenament. În cazul absențelor, sistemul va citi informațiile și va reaminti prompt clienților despre cursurile în așteptare, introducând informații cu informații suplimentare despre motivele absenței în aplicație. Folosind informațiile de contact disponibile, este posibil să trimiteți mesaje în vrac sau selective prin e-mail, SMS, Viber sau WhatsApp. Informațiile pot conține informații text, date despre acumularea de puncte bonus, necesitatea reproducerii plăților pentru abonamente și bunuri achiziționate suplimentar, precum și felicitări pentru sărbători și zile de naștere. Sistemul va înregistra informații despre datele de naștere ale clienților, amintindu-le de oportunitatea felicitărilor, ceea ce indică, la rândul său, importanța clienților și a îngrijirii, crescând astfel loialitatea.
Contabilitate client club de fitness
Contabilitatea clienților cluburilor de fitness se realizează sub control constant, folosind supravegherea video de la distanță prin instalarea de camere în fiecare cameră pentru a transfera materialele pe computerul principal în timp real. De asemenea, pentru a evalua calitatea muncii angajaților clubului de fitness, este planificată obținerea de informații generale cu recenzii și evaluări ale clienților, analizând datele și schimbând abordarea față de serviciul clienți. Software-ul vă permite să automatizați procesul de înregistrare a datelor, ținând cont de înregistrarea promptă a clienților pentru o lecție de probă, reflectând ulterior informațiile. Gestionarea activităților de muncă ale angajaților clubului de fitness se realizează de către manager de la distanță, cu o analiză a sesiunilor de antrenament efectuate și a numărului de ore lucrate.
Salariile vor fi calculate angajaților pe baza indicatorilor calculați efectiv. În program, este posibil să se plătească serviciile și bunurile centrului de fitness în numerar și fără numerar, oferind posibilitatea sistemelor bancare integrate cu aplicația. Astfel, clienții pot efectua plăți în numerar și fără numerar în orice monedă mondială, transformând rapid fondurile la cursul băncii. Sistemul este automat și multi-utilizator, cu posibilitatea de a înregistra nu numai angajații cluburilor de fitness, ci și clienții. Clienții vor fi înregistrați ținând cont de utilizarea unui cont personal pentru afișarea datelor personale, perioada de valabilitate a abonamentului, prezența la cursuri, mesele etc. Clienții pot trimite mesaje instructorilor pentru mai multe informații despre antrenament și nutriție.
Programul de contabilitate a clienților clubului de fitness prevede automatizarea proceselor de lucru cu gestionarea documentelor. La generarea documentației și raportării, se vor folosi șabloane electronice, cu introducerea promptă a datelor stocate în stocarea cloud. Software-ul este capabil să interacționeze cu contabilitatea 1C, ceea ce vă permite să automatizați procesul de contabilitate. Astfel, managerul unui club de fitness va putea avea oricând acces la finanțele companiei. Analizând datele, este posibilă distribuirea corectă a fondurilor bugetare, ținând cont de posibilitatea deschiderii de noi cluburi de fitness. Software-ul oferă posibilitatea de a uni toate cluburile de fitness într-o singură rețea pentru management, control și analiză convenabil și de înaltă calitate. Programul oferă posibilitatea de a face schimb de echipamente sportive cu mese. Toate informatiile despre produsele clubului de fitness vor fi afisate in nomenclator, cu cantitatea reala de stoc, datele de expirare, cost, lichiditate, poza. Imaginile pot fi transferate din orice tip de revistă, precum și prin integrarea cu o cameră web. Astfel, folosind imagini, utilizatorii pot compara vizual produsele. Clienții pot livra, de asemenea, echipamente și echipamente sportive. alimente, introducând adrese folosind hărți geografice.
Program de înregistrare a vizitatorilor clubului de fitness
Programul de contabilitate a vizitatorilor clubului de fitness interacționează cu o varietate de dispozitive de înaltă tehnologie care ajută la realizarea inventarului, afișând indicatori cantitativi și calitativi ai mărfurilor. Software-ul este automatizat, capabil să execute eficient o sarcină de orice nivel de complexitate, indiferent de volum. Pentru a evalua în mod independent funcționalitatea software-ului, viteza de îndeplinire a sarcinilor atribuite și calitatea, este posibil să instalați gratuit o versiune de testare. Versiunea demo este complet gratuită și afișează funcționalitatea programului licențiat, doar cu o perioadă de valabilitate limitată, dar cu păstrarea datelor acumulate. Vom fi bucuroși să vă ajutăm cu sfaturi, cu alegerea compoziției modulare și a montajului. Puteți contacta specialiștii trimițând o solicitare prin e-mail sau sunând la numerele de contact specificate. Nu este nevoie să pierdeți timp introducând manual datele, efectuând calcule și înregistrând informații pe hârtie. Automatizează-ți afacerea chiar acum, fără a oferi o șansă concurenților tăi, dezvoltându-ți afacerea într-un ritm accelerat și crescându-ți veniturile.
Program video pentru clienții contabili într-un club de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru clienții contabili dintr-un club de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.