Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui club de fitness
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un program automatizat de club de fitness vă ajută să vă extindeți baza de clienți cu vânzări și randament crescute prin introducerea și ieșirea instantanee de date și înregistrarea clienților pentru cursuri de grup sau de probă;
- singură bază de date de clienți va înregistra informații pentru fiecare client, cu informații de contact, istoricul înregistrărilor la cursuri, abonamente, puncte acumulate, recenzii, plăți, plăți și carduri de club;
- ăsirea informațiilor în câteva minute este disponibilă prin introducerea unei interogări în fereastra motorului de căutare contextuală;
- atele din stocarea cloud pot fi stocate pentru un timp nelimitat și în orice volum cantitativ, susținând lucrul cu orice tip de format;
- ista de prețuri va conține informații despre costul abonamentelor pentru clasele de grup și de probă, echipamentul achiziționat suplimentar și alimentația sportivă;
- istribuirea mesajelor poate fi redată automat folosind mesaje SMS, Email, Viber, WhatsApp;
- istemul are capacitatea de a identifica clienții obișnuiți prin analiză, recompensând fidelitatea cu puncte bonus și reduceri;
- rogramul vă permite să monitorizați munca angajaților, reflectând în jurnal numărul total de ore lucrate și orele de grup sau individuale desfășurate, cu calcule de salarizare;
- oate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate printr-o rețea locală pentru interacțiune și schimb de mesaje de informații;
- ste posibil să combinați toate sălile de fitness într-o singură rețea pentru un management, control și contabilitate constant și de înaltă calitate;
- ste posibil să se analizeze gradul de ocupare a grupelor, construind rațional un program de clasă ținând cont de distribuția spațiilor și a timpului;
- enerarea rapidă de abonamente, emiterea de facturi, documente și rapoarte, în prezența șabloanelor electronice cu completare automată, import de date din orice sursă;
- cceptarea platilor in numerar si fara numerar, sustinerea functionarii aplicatiei cu sisteme bancare;
- rogramul vă permite să efectuați rapid inventarierea, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru a citi și afișa date în sistem;
- oftware-ul automatizat are capacitatea de a citi rapid date din brățări electronice, carduri de club și de a înregistra prezența.
Automatizare pentru un club de fitness
Automatizarea unui club de fitness în acest moment se realizează folosind programe specializate care, în formă electronică, vă permit să generați, să salvați și să procesați date de informații, să efectuați operațiuni de decontare și să implementați metode de atragere și păstrare a clienților. Programele de pe piață au politici diferite de preț, compoziția utilizatorilor, viteza de operare și cantități de memorie RAM. De ce dezvoltare este nevoie, depinde de tine să decizi. În primul rând, înainte de a cumpăra un program specializat, trebuie să analizați piața, să comparați funcționalitatea cu un cost adecvat bugetului dumneavoastră. Pentru a petrece un minim de timp și efort căutând un program automat, vă recomandăm să acordați atenție software-ului „Universal Accounting System”. Software-ul automat unic ajută la menținerea completă a contabilității, controlului și managementului unui club de fitness. Este posibilă sincronizarea tuturor cluburilor de fitness pentru control și management unificat.
Digitalizarea documentației vă permite să economisiți timp la introducerea și ieșirea datelor de informații. Siguranța materialelor este asigurată în volum nelimitat, dar pentru o perioadă lungă de timp în stocare în cloud. Este posibilă generarea de documentație și raportare în orice format folosind șabloane electronice. Popularea este automată, rapidă și eficientă, importând date de pe diverse medii. Funcția de căutare funcționează eficient, folosind un motor de căutare contextual care optimizează timpul de lucru al utilizatorilor. Fiecare utilizator se va autentifica în sistem folosind acreditările personale, folosind înregistrarea în sistem folosind un login și o parolă pentru contul personal. Drepturile utilizatorului vor fi delegate, ținând cont de poziția dvs. de angajare în organizație. A devenit posibil să se controleze automat procesele de lucru folosind supravegherea video și afișarea datelor în sistem, sincronizând toate dispozitivele de lucru cu computerul principal. Pentru a automatiza cluburile de fitness, sistemul prevede utilizarea computerelor și smartphone-urilor conectate local între ele pentru a oferi utilizatorilor schimbul de mesaje de informații.
Automatizare club de fitness
Automatizarea unui club de fitness este asigurată într-un format cuprinzător, folosind echipamente specializate de înaltă tehnologie pentru control, contabilitate și analiză. Programul vă permite să introduceți ușor și rapid informații despre clienți, realizând automatizarea completă a clubului de fitness. Datele clienților vor fi salvate într-o singură bază de date cu informații despre clienți, fără a fi nevoie să reintroduceți informațiile personale, să emiteți rapid abonamente și să vă înregistrați la cursuri. Crearea abonamentelor va dura doar câteva minute, folosind informațiile despre clienți stocate în baza de date CRM, șabloane, precum și perioada de valabilitate a abonamentului, claselor de grup sau individuale conform listei de prețuri.
Baza de date CRM va afișa informațiile de contact ale clienților, prin intermediul cărora se pot trimite SMS-uri, E-mail, WhatsApp, mesaje Viber, istoricul cursurilor frecventate, abonamente achiziționate, disponibilitatea cardurilor de club și de plată, reduceri etc. Analizând starea prezenței clienților, este posibil să îi identificăm pe cei obișnuiți, oferind reduceri și puncte bonus ca stimulente. Calculele costurilor pentru serviciile centrului de fitness vor fi efectuate automat folosind un calculator electronic. Pe lângă furnizarea de cursuri la clubul de fitness, este posibilă vânzarea de echipamente și alimentație sportivă, informații despre care vor fi afișate în nomenclator. Datele despre produse vor conține informații actualizate cu coduri, cost, disponibilitate, lichiditate, date de expirare, descrieri și imagini atașate. Imaginile ajută la distingerea unui produs de altul similar, obținând o imagine folosind integrarea aplicației cu o cameră web. De asemenea, prin intermediul unei camere web, este posibilă utilizarea fotografiilor clienților, prin identificarea individului, citirea parametrilor externi și introducerea datelor în sistem pentru sosirea și plecarea clubului de fitness.
Automatizarea cluburilor de fitness
Automatizarea cluburilor de fitness vă permite să optimizați timpul de lucru, îmbunătățind procesele de afaceri. Programul facilitează crearea de clase de grup și individuale, schimbând abordarea clienților, afișând date în baza de date. Astfel, este posibil să vedem dinamica schimbării în timpul orelor, aplicând o abordare individuală fiecărui client cu selecția unei alimentații adecvate. Software-ul este universal, prin interacțiunea cu diverse dispozitive și sisteme de citire, oferă contabilitate, analiză și management. Astfel, atunci când interacționați cu sistemul 1C, este posibilă menținerea înregistrărilor contabile.
Atunci când este sincronizat cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie, este posibil să se efectueze inventarul rapid și eficient, realizând automatizarea clubului de fitness. Folosind interacțiunea cu sistemele bancare, este posibilă acceptarea plăților în orice monedă mondială, în formă non-cash. De asemenea, pentru a crește interesul, a extinde baza de clienți și a conștientizării, este posibilă sincronizarea datelor informaționale cu site-ul web și rețelele sociale. Este posibil să lucrați în sistem cu un panou de limbă configurat, folosind aplicația în orice parte a lumii, lucrând cu clienți în limbi străine. Pentru a afla mai întâi mai multe despre program, a analiza și a evalua capacitățile prezentate de dezvoltatori, ar trebui să vizitați site-ul web, să vă familiarizați cu modulele și instrumentele, să urmăriți o recenzie video și să testați versiunea demo prezentată într-un format gratuit.
Programe video pentru automatizarea unui club de fitness
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui club de fitness
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.