Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui club sportiv
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat este un asistent electronic ideal pentru îndeplinirea promptă a sarcinilor atribuite, controlul proceselor de lucru și efectuarea tranzacțiilor de decontare, înregistrarea prezenței la cursuri;
- istemul universal vă permite să calculați costul abonamentelor pe baza claselor furnizate (de grup, individual), cu servicii suplimentare și articole sportive furnizate;
- plicația este capabilă să proceseze informații în volume nelimitate, salvându-le într-o singură stocare în cloud pentru o perioadă nelimitată de timp, suportând orice formate de fișiere;
- nformațiile sunt disponibile fiecărui utilizator într-o formă individuală, oferind diferențierea capacităților utilizatorului în funcție de poziția în tur;
- u automatizarea software, este posibil să găsiți rapid informații la cerere folosind un motor de căutare contextuală, reducând consumul timpului de lucru la câteva minute;
- onstruirea orelor de curs se realizează dintr-o analiză a prezenței clienților, utilizând rațional spațiul și timpul de lucru;
- oate informațiile despre veniturile organizației vor fi reflectate în contabilitate la integrarea aplicației cu contabilitatea 1C;
- e lângă furnizarea de cursuri într-un club sportiv, se prevede furnizarea și vânzarea de produse, reflectând informațiile curente în nomenclator, reflectând denumirea, cantitatea, costul, datele de expirare etc.;
- nventarul se realizează în program atunci când este integrat cu echipamente de înaltă tehnologie, efectuând contabilitate cantitativă și calitativă cu riscuri minime și pierderi de timp;
- Șeful organizației poate monitoriza de la distanță toate procesele folosind supraveghere video în timp real, în timp ce stochează materiale în sistem;
- urnizarea de informații clienților despre cursuri, reduceri și modificări de program se realizează prin trimiterea de mesaje pe telefoanele mobile și e-mail în formă masivă sau selectivă;
- enerarea abonamentelor va fi un proces rapid, precum și documentația, raportarea și facturile, folosind șabloane încorporate;
- u este nevoie să reintroduceți aceleași informații prin importul de date de informații din orice suport;
- ecepția și procesarea plăților se efectuează în software atunci când este integrat cu sistemele bancare, prevăzând transferuri de fonduri în formă nenumerară;
- Înregistrarea prezenței se face automat, citind prompt coduri de bare, folosind brățări și carduri electronice.
Automatizarea unui club sportiv
Automatizarea unui club sportiv de astăzi se realizează numai prin instalarea de software specializat, care oferă o soluție cuprinzătoare cu monitorizare constantă, management de înaltă calitate și analiză. Datorită interesului și cererii crescute, există nenumărate evoluții pe piață care diferă nu numai prin compoziția funcțională, ci și prin gama de prețuri. În primul rând, ar trebui să vă decideți asupra parametrilor necesari pentru afacerea dvs., apoi să monitorizați piața și să decideți asupra software-ului potrivit în ceea ce privește costul, modularitatea și gama de instrumente. De regulă, dezvoltările prezentate sunt potrivite pentru un anumit domeniu de activitate, un număr limitat de utilizatori care desfășoară activități simultan, dar nu este vorba despre software-ul companiei „Universal Accounting System”. Software-ul USU are parametri de configurare flexibili, o gamă largă de module și instrumente care garantează funcționarea de înaltă calitate și neîntreruptă a oricărei companii, indiferent de domeniul de activitate și numărul de angajați. Un preț democratic vorbește despre grija pentru clienții săi și deloc despre o compoziție funcțională slabă. Infinitatea de posibilități vă permite să vă extindeți orizonturile, să vă dezvoltați afacerea cu o creștere a bazei de clienți și a veniturilor.
Program pentru un club sportiv
Programul pentru un club sportiv oferă posibilitatea de a combina toate sălile împreună pentru un management, control și contabilitate convenabil. Programul implică instalarea pe orice tip de dispozitive de lucru, care vor fi sincronizate local pentru o interacțiune convenabilă și schimb de date de informații. În program, fiecare angajat al companiei se obligă să se înregistreze în sistem, ținând cont de introducerea datelor personale. După finalizarea înregistrării în sistem, va fi creat un cont cu un login și o parolă de securitate. Astfel, toate informațiile confidențiale ale utilizatorului vor fi protejate. Când terți intră, sistemul va bloca accesul. Programul de contabilitate nu oferă o abordare personală fiecărui utilizator cu posibilitatea de a configura parametrii de configurare, de a selecta limbi, instrumente și teme pentru desktop. Funcționarea software-ului permite orice locație regională a utilizatorilor. Modul multi-utilizator oferă un număr nelimitat de utilizatori concurenți, fără blocări ale sistemului. Datele sunt actualizate în mod regulat, oferind angajaților doar informații relevante.
Contabilitate pentru un club sportiv
Contabilitatea unui club sportiv este cea mai importantă sarcină. Urmărirea prezenței clienților, cu analiza creșterii sau plecării va fi efectuată automat prin efectuarea de înregistrări în rapoarte. Este destul de ușor să urmăriți prezența clienților cluburilor sportive folosind software, folosind dispozitive de scanare, brățări electronice, carduri și coduri QR. Astfel, este posibilă automatizarea procesului de contabilitate, optimizând timpul de lucru al angajaților și clienților cluburilor sportive. Datele de prezență vor fi afișate în aplicație, anulând automat cursurile finalizate, afișând informații despre perioada de valabilitate a abonamentului și vizitele rămase. Informațiile privind abonamentele, serviciile suplimentare și bunurile furnizate vor fi afișate în lista de prețuri, cu datele actuale. Informații detaliate vor fi înregistrate pe mărfuri cu descrieri, datele de expirare și depozitare, costul și cantitatea de resturi. De asemenea, este posibil să atașați imagini ale produsului, ceea ce este destul de convenabil atât pentru angajații clubului de fitness, cât și pentru clienți, evaluând vizual parametrii externi, distingând un produs de altul. Recepția imaginilor se realizează fie din diverse reviste, fie de pe o cameră web. Clienții pot achiziționa independent abonamente și bunuri, se pot înscrie pentru o lecție de probă, înregistrându-se independent pe site pentru un cont personal, unde vor fi înregistrate informații personale, istoricul solicitărilor, apelurilor, plăților etc.
Contabilitate pentru clientii cluburilor sportive
Contabilitatea clienților unui club sportiv se realizează în software cu o singură bază de date cu clienți. Baza de date CRM va afișa în detaliu informațiile personale ale fiecărui client, ținând cont de introducerea informațiilor de contact, numere de telefon și adrese de e-mail, istoricul solicitărilor, cursurilor, abonamentelor achiziționate și plăților. Folosind software-ul, este posibil să se analizeze datele despre traficul clienților și să se identifice clienții obișnuiți, oferind reduceri ca stimulente, acordând puncte bonus și, de asemenea, creând noi liste de prețuri. La calcularea costului abonamentelor și al bunurilor achiziționate suplimentar, sistemul va calcula suma totală minus reducerea pentru un anumit client. Pentru a crește fidelitatea clienților, este furnizată trimiterea automată de mesaje SMS, Viber, Email, cu informații text privind modificările de program, puncte bonus, precum și o imagine trimisă cu felicitări de sărbători. să analizeze serviciul pentru clienți, precum și să trimită o solicitare clientului pentru a primi feedback și a evalua calitatea muncii personalului. Analizând datele primite cu evaluările și recenziile clienților, este posibilă identificarea deficiențelor în activitatea personalului (administrație, instructori).
Cumpărați un program pentru un club sportiv
Cumpărarea unui program pentru un club sportiv astăzi nu va fi nici cea mai mică dificultate. Merită să fiți atenți la detalii, de exemplu. Dorind să economisească timp și bani, mulți manageri de companii neinformați achiziționează programe gratuite care nu au funcționalitatea necesară, sau chiar percepe o sumă considerabilă de bani în acest proces. Când achiziționați software, în primul rând, trebuie să efectuați o analiză evaluând în mod independent capacitățile calității prin descărcarea versiunii de testare. De regulă, versiunea de testare este furnizată complet gratuit și este un indicator clar al capacităților unui anumit program. Software-ul companiei „Universal Accounting System” oferă cadou o versiune licențiată cu două ore de asistență tehnică. De asemenea, specialiștii companiei vor fi mereu în contact, vă vor ajuta nu doar prin consultarea utilizatorilor, ci vă vor ajuta și în configurarea și alegerea modulelor cu instrumente. Achiziționarea de software este o necesitate dictată de vremuri. Pentru a îmbunătăți performanța calitativă a unei companii, pentru a crește interesul și creșterea clienților, pentru a extinde afacerile și a construi relații competitive, nu puteți face fără software.
Sistem CRM pentru un club sportiv
Un sistem CRM automatizat pentru un club sportiv vă permite să oferiți utilizatorilor funcționalități, optimizând timpul de lucru. Sistemul CRM vă permite să controlați toate activitățile din interiorul fiecărei săli de sport, afișând informații în timp real prin instalarea de camere de securitate, cu transmisie video către computerul principal. Astfel, în lipsa posibilității de a fi într-un club sportiv în mod independent, managerul va putea întotdeauna să analizeze date despre ceea ce se întâmplă. Software-ul este, de asemenea, echipat cu funcționalități moderne, cum ar fi identificarea personală, oferirea sau restricționarea accesului membrilor clubului. Informațiile despre clienții aflați pe lista neagră vor fi afișate și citite de sistem, limitând intrările și intrarea în clubul sportiv. Folosind programul, este posibilă excluderea faptului de fraudă și utilizarea unui singur abonament de către mai multe persoane, afișând informații în baza de date la sosirea și plecarea de la clubul sportiv.
CRM pentru un club sportiv
Un sistem CRM automat pentru un club sportiv vă permite să analizați datele și să păstrați evidența muncii tuturor angajaților clubului sportiv. Formarea programelor de lucru va fi un proces automat derulat în sistem, cu datele prezentate utilizatorilor în formă electronică. Astfel, instructorii își vor putea ajusta programul de lucru și vor putea analiza gradul de ocupare a grupelor, cu calculul veniturilor. Plățile sunt calculate automat de software, citind numărul total de ore lucrate, lecțiile de grup și individuale susținute de instructori. Toate activitățile financiare ale cluburilor de fitness vor fi înregistrate într-un singur sistem, cu evidența contabilă. Astfel, managerul va putea analiza veniturile și cheltuielile asociate cu închirierea spațiilor, plata salariilor angajaților etc. Prin compararea indicatorilor generali ai prezenței clienților la club, este posibilă extinderea sau contractarea afacerii.
Înregistrarea vizitatorilor unui club sportiv
Înregistrarea vizitatorilor clubului sportiv se realizează automat, cu informații detaliate afișate în sistem. Contabilitatea în sistem va fi efectuată nu numai prin prezență, ci și prin performanță. Pentru fiecare instructor și client se va construi un program de antrenament specific, ajustând nutriția. Înregistrarea la cursuri se efectuează nu numai prin intermediul biroului de înregistrare, ci și în format online. Clienții se pot înregistra în mod independent în sistem, ținând cont de primirea notificărilor despre cursuri, mese, plata la timp a abonamentelor etc. Clienții pot vedea programul, pot alege cursurile care se potrivesc propriului program și pot selecta cele mai apropiate cluburi sportive. Informațiile despre locația cluburilor de fitness vor fi reflectate pe hărți la scară mare, facilitând construirea rutelor. La furnizarea de servicii și bunuri, este necesar să se controleze starea produselor vândute și rămase. Prin intermediul software-ului, este posibilă efectuarea cu ușurință a inventarului folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor vă permit să citiți rapid codurile de produs și să afișați informații despre indicatorii cantitativi din sistem. Prin identificarea articolelor lichide de mărfuri, este ușor să se genereze aplicații pentru achiziționarea produselor necesare în sistem. De asemenea, la achiziționarea de mărfuri în valută este posibilă analizarea modificărilor de preț ca urmare a creșterilor sau scăderilor de costuri și a modificărilor cursurilor de schimb.
CRM pentru cluburi sportive
Software-ul CRM automat pentru cluburi sportive oferă posibilitatea de a menține înregistrări contabile prin interacțiunea cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să reintroduceți datele sau să efectuați manipulări de calcul toate informațiile vor fi relevante și ușor de utilizat în documente, rapoarte, acte, facturi etc. La generarea documentației și raportării se vor utiliza formate de șablon electronic, cu atribuire automată a numerelor și a datelor. Găsirea informațiilor necesare despre clienți, angajați, programele cluburilor sportive, orare și alte informații este disponibilă folosind un motor de căutare contextuală, petrecând câteva minute. De asemenea, utilizatorii nu trebuie să introducă manual informații pe hârtie, folosind un format electronic cu import și export de date. Documentele electronice pot fi folosite pentru vizualizare, transmitere prin trimiterea de mesaje, dar și pentru imprimare. Programul acceptă lucrul cu diverse imprimante de orice model.
Program pentru cluburi sportive
Programul pentru cluburi sportive este un format convenabil pentru desfășurarea proceselor zilnice, capabil să înlocuiască zeci de specialiști calificați în orice domeniu. Prin implementarea unui software automatizat, vă veți putea extinde afacerea dincolo de granițele unei anumite regiuni, deschizând noi cluburi sportive în întreaga lume. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse rețele sociale și site-uri. Aplicația vă permite să analizați cererea clienților pentru același sau pentru alte tipuri de servicii și să lucrați folosind cele mai recente programe. Investițiile în marketing vor fi analizate ținând cont de sosirea clienților, în creștere din anumite surse. Aflați cât mai multe despre program, familiarizați-vă cu capabilitățile, modulele și instrumentele, disponibile vizitând site-ul oficial. Site-ul are și o recenzie video, numere de telefon de contact ale consultanților care pot fi contactați pentru informații suplimentare. Instalarea unei versiuni demo vă va ajuta să testați singur capacitățile de dezvoltare, continuând să lucrați cu materialele pe care le-ați dezvoltat.
Programe video pentru automatizarea unui club sportiv
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui club sportiv
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.