Posibilitățile unui sistem CRM pentru o sală de sport
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este potrivit pentru funcționalitatea oricărei organizații, cu o alegere individuală a modulelor și instrumentelor, lucru uniform al tuturor specialiștilor;
- rogramul are capacitatea de a controla automat un număr nelimitat de săli de sport, combinând toate complexele într-o singură rețea, pentru analiză și contabilitate cuprinzătoare;
- rogramul are capacitatea de a menține o bază de date CRM cu informații de contact pentru clienți, istoricul participării la cursuri, club și carduri de plată, plăți, recenzii etc.;
- În aplicație, toate informațiile vor fi menținute și stocate într-un singur spațiu informativ în cantități, formate nelimitate, pentru o perioadă lungă de timp;
- eșirea rapidă a datelor se realizează folosind un motor de căutare contextuală, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor;
- oți angajații și clienții complexului sportiv vor fi înregistrați individual în sistem folosind conturi cu drepturi personale de utilizare a funcționalității;
- rogramul vă permite să creați programe de clasă, folosind rațional sediul și timpul angajaților, reflectând orarele în formă electronică;
- ste posibil să se construiască programe pentru clase individuale sau de grup, economisind materiale în sistem;
- reați rapid abonamente, reflectând datele și orele selectate pentru frecventarea cursurilor, calculând automat costul serviciilor;
- rogramul permite nu numai furnizarea de servicii de centru sportiv, ci și vânzarea de bunuri (echipamente, alimente și suplimente), cu calcule automate ale costurilor realizate de un calculator electronic;
- nformațiile despre mărfuri vor fi înregistrate în nomenclator, reflectând denumirea, descrierea, cantitatea, termenele de expirare, lichiditatea, marcarea anumitor articole cu diferite culori pentru răspuns rapid din partea angajaților;
- ste posibil să trimiteți mesaje de informare către numerele de telefon mobil și e-mail, oferind clienților informații despre cursuri, bonusuri, reduceri etc.;
- tilizatorii pot face schimb de informații la nivel local;
- alculul salariilor pentru angajații centrului sportiv se va face pe baza salariului aprobat, însumând timpul lucrat și orele desfășurate;
- ecepția și procesarea plăților pot fi efectuate în formă de numerar și non-numerar, integrându-se cu sistemele bancare pentru a sprijini transferurile de bani în orice monedă mondială.
CRM pentru sala de sport
Un sistem CRM automat pentru o sală de sport oferă automatizarea vânzărilor prin afișarea informațiilor despre aplicații, chat-uri și apeluri. Folosind sistemul, este posibilă automatizarea procesului de ghidare a unui client prin pâlnie, începând de la primul contact și terminând cu o tranzacție de succes. Astăzi, dezvoltatorii companiei au creat o soluție modernă pentru efectuarea automată a diverselor sarcini, lucrând de pe orice dispozitiv. De asemenea, cu abordarea corectă și un sistem de contabilitate bine ales, este posibilă utilizarea unei conexiuni gata făcute la contabilitatea 1C, telefonia PBX, rețelele sociale etc. În funcție de mărimea companiei, se asigură implementarea de software specializat.
Astăzi piața este abundentă, așa că alegerea va fi destul de dificilă, dar cu monitorizare, este posibil să decideți asupra unui sistem automatizat. Dintre evoluțiile prezentate pe piață, merită evidențiat software-ul „Universal Accounting System”. Software-ul necesită o plată unică pentru versiunea cu licență, fără plăți lunare suplimentare. Lucrul în sistem este convenabil pentru un număr nelimitat de angajați care folosesc diverse dispozitive de lucru. Este de remarcat faptul că pentru fiecare dispozitiv de lucru, fie că este vorba despre un computer, smartphone, tabletă, este necesar să achiziționați un program suplimentar. Costul programului nu este mare, prin urmare este accesibil pentru fiecare organizație. Nu vor exista dificultăți în management; comunicarea cu consultanții este întotdeauna disponibilă.
Program pentru sala de sport
Programul pentru sala de sport prevede mentinerea unei baze de clienti, tinand cont de transferul rapid si usor al informatiilor din alte reviste sau tabele. Software-ul acceptă diverse formate de fișiere, transformându-le rapid în formatele necesare și stocându-le în stocare în cloud într-o capacitate nelimitată. Software-ul asigură conexiunea multicanal a tuturor angajaților organizației, desfășurând în mod convenabil procesele de lucru, cu interacțiune unificată și schimb de mesaje de informații prin rețeaua locală. Când se lucrează cu date informaționale, se face o distincție între capabilitățile utilizatorului, stipulând confidențialitatea materialelor. Prin urmare, doar șeful companiei are posibilități și drepturi nelimitate. Fiecare utilizator pentru munca personală în sistem va trebui să se înregistreze inițial pentru a afișa datele personale. Ulterior, la utilizarea contului, sistemul va afișa informații despre muncă, numărul de ore lucrate, calitatea serviciului clienți etc. Astfel, managerul va putea monitoriza de la distanță munca subordonaților săi, cu calcul automat al salariului. Salariile sunt calculate pe baza indicatorilor reali ai numărului total de ore lucrate și a volumului sarcinilor îndeplinite. Cu transparența calculelor, nu există resentimente ale angajaților față de management, cu disciplină sporită.
Automatizarea sălii de sport
Automatizarea sălii de sport oferă control unificat asupra unui număr nelimitat de obiecte, optimizând costurile și crescând profiturile. Prin intermediul software-ului există perspective de creștere a companiei, acesta prevede utilizarea multor caracteristici speciale pentru organizarea competentă a proceselor de lucru. Software-ul vă permite să analizați automat indicatorii financiari și de producție și să îi afișați în rapoarte. Rapoartele și documentele vor fi generate automat în format electronic cu șabloane disponibile. Popularea este, de asemenea, un proces automatizat, care importă și exportă date de pe diverse medii. Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru al angajaților și creșterea calității informațiilor introduse. Este posibil să folosiți un motor de căutare contextual pentru a afișa rapid materialele necesare, fără a uita de diferențierea capacităților utilizatorului. Software-ul vă permite să acceptați automat comenzi de la clienți de pe diverse canale prin afișarea informațiilor în aplicație. Pentru a oferi servicii de înaltă calitate clienților sălii, este planificată menținerea unei baze de date CRM. Baza de date CRM va afișa informații cu istoricul muncii, contacte, recenzii, dialoguri, carduri, servicii utilizate, calcule și plăți. Păstrarea evidențelor prezenței clienților la săli de sport va fi automatizată.
Contabilitate pentru sala de sport
Contabilitatea pentru sala de sport in software se va face automat, inregistrand fiecare nou membru de club in sistem cu o fotografie incarcata de pe webcam. Sistemul CRM va reflecta informații despre toate abonamentele, datele de expirare și numărul de clase finalizate. În aplicație, este posibil să se automatizeze procesul nu numai de înregistrare a datelor, ci și de efectuare a plăților, ținând cont de acordarea de reduceri pentru clienții obișnuiți. Calculele vor fi efectuate folosind un calculator electronic conform listei de prețuri și reducerilor oferite. De asemenea, este posibil să creați liste de prețuri separate pentru clienții obișnuiți. Printr-un sistem de fidelizare bonus, este posibil să atragi noi clienți, să-i păstrezi pe cei obișnuiți și să crești statutul companiei.
Programul permite utilizarea cardurilor bonus și de plată. De asemenea, prevede achiziția de alimente și echipamente suplimentare, afișând informațiile din nomenclator. Pentru a efectua contabilitatea depozitului, se are în vedere utilizarea dispozitivelor de înaltă tehnologie care ajută la citirea codurilor de bare ale mărfurilor și la transferul informațiilor în sistem la vânzare. De asemenea, prevede returnarea mărfurilor, generând prompt acte cu înregistrarea materialelor în jurnale pentru produse problematice. Programul vă permite să efectuați contabilitate, interacționând cu contabilitatea 1C, afișând toate tranzacțiile și decontările reciproce în formă de numerar și non-numerar. Un sistem de plată fără numerar este prevăzut în interacțiune cu sistemele bancare, efectuând tranzacții de plată în orice monedă mondială.
Un sistem CRM pentru o sală de sport vă permite să planificați vânzările și să monitorizați angajații. Sistemul de contabilitate vă permite să planificați volumele de vânzări, să distribuiți uniform volumul de muncă între specialiști și să creați programe de lucru. Aplicația face posibilă monitorizarea activităților de lucru ale personalului prin sincronizarea tuturor dispozitivelor de lucru cu computerul principal și afișarea informațiilor despre starea acțiunilor în timp real. De asemenea, pentru a afișa informații despre activitățile din interiorul sălilor de sport, se preconizează instalarea de camere de securitate, citirea datelor în timp real și transmiterea acestora către computerul principal. Astfel, toate informațiile vor fi în vizorul managerului, ținându-se la curent cu toate problemele. Analizând datele privind prezența clienților sălii de sport, este posibilă utilizarea rațională a localului prin crearea programelor de curs în formă electronică. Programul multifuncțional vă permite să personalizați panoul de limbă pentru a servi clienții străini la cel mai înalt nivel. Aplicația facilitează învățarea despre preferințele clienților, precum și analizarea celor mai populare activități sportive în funcție de preferințele utilizatorilor. În aplicație, este posibilă afișarea informațiilor despre creșterea bazei de clienți, cu gestionarea noilor vizitatori la săli de sport. De asemenea, este posibil să comparați nevoia de investiții în eforturile de marketing prin estimarea volumului de noi vizitatori.
CRM pentru sport
Un sistem CRM universal pentru sport vă permite să afișați informații despre clienți, articole și echipamente sportive, activități și, de asemenea, să evaluați motivele pentru care vizitatorii pleacă. Folosind programul, este posibil să se realizeze statistici cu privire la motivele plecării clienților. De asemenea, este posibil să se efectueze un rating asupra clienților, calculând cel mai mare profit din fiecare, cu acordarea de puncte bonus. De regulă, serviciul pentru clienți este un factor important, motiv pentru care este atât de important să se analizeze calitatea muncii angajaților. Folosind informațiile de contact ale clienților, este posibil să se trimită nu numai mesaje informaționale care anunță despre noile cursuri și schimbări de oră, dar și să se primească feedback care evaluează calitatea muncii managerilor și instructorilor. Astfel, este posibilă analizarea activităților angajaților, oferindu-le o evaluare, identificând dezavantaje, influențând astfel îmbunătățirea calității muncii. Software-ul multifuncțional vă permite să interacționați cu funcționalități de ultimă oră și să vă dezvoltați în mod inteligent afacerea. De exemplu, atunci când se utilizează hărți geografice, este posibilă afișarea adreselor tuturor sălilor de sport, cu posibilitatea clienților de a construi trasee. De asemenea, vor fi disponibile informații despre programul de lucru și actualizarea zilnică a programelor.
Software de fitness
Software-ul de fitness vă permite să vă urmăriți antrenamentele cu înregistrare online. Software-ul automatizat vă permite să afișați fluxurile de numerar cu generarea de rapoarte analitice și statistice pentru management. Software-ul este dotat cu funcții moderne care vă permit să optimizați timpul de lucru al angajaților companiei. Funcția „telefonie PBX” vă permite să evitați conversațiile îndelungate în timpul unui apel primit, afișând prompt informațiile numărului de telefon de contact cu informații despre client, oferind informații, crescând astfel calitatea și loialitatea și creșterea volumelor de vânzări ale serviciilor. O abordare integrată a gestionării automate a sălilor de sport vă permite să minimizați pierderile de timp și bani. Atunci când furnizează bunuri clienților, software-ul va ține cont în mod competent de indicatorii cantitativi și calitativi. Atunci când se analizează articolele lichide de mărfuri, se plănuiește afișarea datelor statistice despre articolele vândute, completând sortimentul lipsă. Atunci când se analizează lichiditatea și pozițiile nelichide ale mărfurilor, este posibilă reducerea sau extinderea intervalului. Dispozitivul de scanare vă va ajuta să vindeți rapid bunuri prin afișarea informațiilor în sistem.
Programe sportive
Programele sportive vă permit să evitați suprapunerile în orele de clasă, utilizând eficient spațiul și timpul personalului. În program, puteți monitoriza activitatea clienților, analizând date despre senzațiile recente, trimițând mesaje cu mementouri ale orelor ratate. Software-ul are opțiuni de configurare flexibile cu funcționalități avansate. Pentru fiecare utilizator, sistemul de contabilitate va fi confortabil și ușor de înțeles, îndeplinind cu promptitudine sarcinile atribuite, ridicând în același timp prestigiul printr-o muncă de înaltă calitate. Pentru a afla mai multe despre dezvoltare și pentru a vă familiariza cu recenziile de la utilizatorii mulțumiți care operează în întreaga lume, vizitați site-ul nostru oficial. Site-ul oferă, de asemenea, o instalare recomandată a unei versiuni de testare într-un format gratuit.
CRM video pentru sala de sport
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru sală
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.