Capabilitati CRM pentru un centru sportiv
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În program pot fi urmărite orice abonamente în baza numărului determinat de activități sau a unei perioade de timp determinate
Abonamente - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza
publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Antrenorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, antrenamentelor realizate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre antrenori cel mai des revin clienții și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al antrenorilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți putea afla statistica completă pe clienți, abonamente și anterenori, pentru orice perioadă dorită și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza
vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența
în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru un centru sportiv oferă capacitatea de a combina toate complexele într-o singură rețea cu contabilitate, management, analiză și control de înaltă calitate;
- oftware-ul asigură controlul de la distanță asupra proceselor intra-organizaționale, respectând regulile de conduită adecvate pentru angajați și vizitatori, folosind camere de securitate în timp real, cu salvarea automată a materialelor video pe computerul principal;
- oftware-ul permite tuturor angajaților să lucreze în mod unitar, să schimbe date de informații prin trimiterea de mesaje printr-o rețea locală;
- iecărui angajat i se asigură înregistrarea personală și utilizarea ulterioară a conturilor prin introducerea unui login și a unei parole pentru autorizare;
- nformațiile pentru fiecare angajat vor fi înregistrate zilnic, afișând numărul efectiv de ore lucrate și planul de lucru finalizat, pentru calcularea ulterioară a salariilor lunare;
- oftware-ul oferă posibilitatea utilizării cardurilor de reducere și bonus pentru clienții obișnuiți ai centrului sportiv;
- nformațiile despre clienții centrului sportiv vor fi înregistrate într-o bază de date unificată cu informații despre clienți, ținând cont de adăugarea informațiilor de contact, istoricul de prezență, achiziționarea de abonamente, carduri de reducere, puncte acumulate, starea plăților etc.;
- În aplicație se poate analiza traficul clienților, identificând clienții obișnuiți cu stimulente ulterioare sub formă de reduceri și puncte;
- oftware-ul vă permite să automatizați procesul de contabilitate, cu sincronizare cu sistemul 1C pentru menținerea contabilității unice, a tranzacțiilor de decontare și a fluxului de documente;
- enerați prompt documentația necesară, folosind efectiv șabloane încorporate, completate și salvate în formă electronică;
- ste posibil să găsiți rapid informațiile de care aveți nevoie folosind un motor de căutare contextuală;
- ctualizarea și salvarea tuturor materialelor într-o singură stocare în cloud în cantitate și timp nelimitat;
- Împărțirea drepturilor și capacităților utilizatorilor se va baza pe activitățile de lucru ale fiecăruia;
- În aplicație, este posibil să se efectueze o contabilitate automată a depozitului, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru a citi coduri și a reflecta soldurile reale;
- nformațiile despre mărfuri vor fi afișate în nomenclator, înregistrându-se fiecare articol ținând cont de descriere, denumire, cod atribuit, cost, cantitate, termene de expirare etc.;
- alculele efectuate automat vor fi rapide și de înaltă calitate, introducând algoritmi de calcul într-un calculator electronic;
- ste posibil să se accepte plăți în numerar și fără numerar folosind interacțiunea aplicației cu sistemele bancare.
CRM pentru un centru sportiv
Un CRM automatizat pentru un centru sportiv ajută la organizarea competentă a muncii cu clienții, evaluând rațional posibilitățile și premisele pentru programele de antrenament, desfășurând contabilitate și gestiunea depozitului. Prin intermediul software-ului este posibilă controlul proceselor de lucru din cadrul fiecărei încăperi, cu înregistrare, analiză automată a calității serviciului clienți și prezență. La momentul actual, programele dezvoltate de specialiști au avantaje clare pentru a asigura competitivitatea. Toate domeniile de activitate sunt dezvoltate pe scară largă și este destul de dificil să faci față concurenței în creștere dinamică. Așadar, apare o întrebare acută cu privire la implicarea unui software specializat care ajută la monitorizarea, înregistrarea și gestionarea proceselor intra-organizaționale și nu poate fi amânată pentru mai târziu. Dintre varietatea de evoluții prezentate, se remarcă unul dintre cele mai bune programe „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul, raportat la programe similare, are un preț potrivit pentru bugetul fiecărei organizații, cu o plată unică fără plăți suplimentare, inclusiv taxe de abonament. Fiecare utilizator are la dispoziție un spațiu de lucru individual, cu înregistrarea personală și afișarea datelor individuale în sistem. Când achiziționați un program licențiat, trebuie să treceți la înregistrarea inițială prin crearea unui cont și apoi conectarea folosind datele de conectare și parola.
Contabilitate client centru sportiv
Clienții centrului sportiv vor fi contabilizați în mod autonom folosind tehnologii moderne. Sistemul universal vă permite să înregistrați fiecare client cu afișarea informațiilor personale în baza de date a clienților. Nu este nevoie să reintroduceți informații folosind înregistrările introduse, prin importul și exportul de date, prin introducerea în abonamente, tabele și jurnale, extrase și rapoarte. Software-ul de înaltă tehnologie optimizează timpul de lucru al personalului și clienților centrului sportiv, oferind cu promptitudine informații privind cursurile și orarele, costuri, servicii suplimentare și bunuri. Puteți găsi informațiile de care aveți nevoie printr-o căutare rapidă, introducând o solicitare în fereastra electronică și primind informații în câteva secunde. Aplicația este adaptată oricărui utilizator, chiar și fără pregătire și abilități prealabile. Toată lumea poate personaliza cu ușurință panoul de control, începând cu screensaverul de pe desktop, folosind o varietate de teme dezvoltate de experți. De asemenea, este posibil să configurați panoul de limbi pentru a servi clienții străini folosind mai multe limbi simultan. În acest fel, este posibilă creșterea interesului clienților, creșterea loialității și creșterea cifrei de afaceri a centrului sportiv.
Program pentru un centru sportiv
Programul pentru un centru sportiv vă permite să monitorizați de la distanță activitatea personalului și prezența clienților folosind supravegherea video în timp real. Datele vor fi salvate automat pe computerul gazdă pentru analiza ulterioară și derularea materialelor video până la minute și secunde. Astfel, este posibilă identificarea incompetenței angajaților în deservirea clienților, comportamentul neadecvat al vizitatorilor și excluderea faptului de fraudă și furt de bunuri și stocuri. Pentru confort și management competent al centrului sportiv, este prevăzută generarea automată a unui program, eliminând suprapunerile în timpul lucrului. Orarul cu orarele de activitate ale centrului sportiv va fi înregistrat nu doar în sistem, ci și pe site, cu sincronizare convenabilă a datelor. Datele informative vor fi stocate în stocare în cloud, în cantitate și timp nelimitat, neschimbate, ținând cont de memoria RAM mare. Programul acceptă diverse formate de documente, cu generare, trimitere sau primire de fișiere convenabile. Când lucrați cu documentație și raportare în formă electronică, veți găsi multe avantaje. De exemplu, șabloanele vor fi folosite în timpul creării, ceea ce reduce semnificativ pierderea de timp pentru introducerea datelor de înregistrare. Puteți afișa oricând informații cu ajustări.
Program de contabilitate într-un centru sportiv
Programul de contabilitate în centrul sportiv se va desfășura automat, cu management, control și analiză unică. Programul este convenabil pentru utilizare pe computere desktop, precum și pe dispozitive mobile, conectate local pentru funcționare și interconectare ideală, schimb de mesaje de informații. În program, fiecare utilizator va avea anumite drepturi de acces, în funcție de statutul său de angajare, ceea ce permite, la rândul său, protecția de înaltă calitate a informațiilor confidențiale de la terți. Programul facilitează urmărirea activităților de lucru ale angajaților organizației, oferind afișarea indicatorilor efectivi ai orelor lucrate și a planului de lucru finalizat.
Pe baza tranzacțiilor de decontare efectuate automat, se vor calcula salariile lunare. Software-ul vă permite nu numai să îndepliniți sarcinile atribuite, ci și să influențați acțiunile angajaților și clienților. Cu controlul și contabilitatea automatizată a activităților de muncă, este posibilă îmbunătățirea calității muncii și a disciplinei. Cu o strategie dezvoltată corespunzător pentru atragerea și păstrarea clienților, este posibilă creșterea cererii, creșterea vânzărilor de servicii și bunuri, dezvoltând afacerea într-un ritm accelerat. Într-un sistem de contabilitate unificat, este posibil să se efectueze management, contabilitate și analiză pe un număr nelimitat de complexe sportive, combinându-le și transformându-le într-o singură rețea. Programul multifuncțional vă permite să afișați informații despre prezența clienților în fiecare centru, ținând cont de ocuparea sălilor cu o analiză de competitivitate, sezonalitate etc.
Contabilitate pentru un centru sportiv
Contabilitatea centrului sportiv va fi afișată în aplicație, menținând o singură bază de date de clienți. Software-ul vă permite să afișați informații de contact cu adăugarea de informații personale pentru fiecare client al centrului sportiv, înregistrând starea de prezență, preferințe, disponibilitatea cardurilor de club și plăți. De asemenea, este posibil să utilizați fotografii folosind o cameră web pentru a face o fotografie. Programul multifuncțional prevede utilizarea funcționalității moderne, care include identificarea personală. Astfel, este posibilă înregistrarea sosirii și plecării clienților la intrarea în centrele sportive prin introducerea de informații în sistem. Informațiile de contact pot fi folosite pentru a trimite mesaje SMS și e-mail. Astfel, este posibil să oferim clienților informații corecte despre oferte avantajoase, reduceri la cursuri, puncte bonus, activități sportive noi etc. De asemenea, prin mesaje SMS, este posibil nu doar notificarea clienților despre diverse oferte, dar și primirea de feedback care evaluează calitatea muncii personalului centrelor sportive. Astfel, este posibil nu numai creșterea loialității clienților, ci și identificarea deficiențelor în cursul activității. Folosind software-ul, este posibil să identifici cu ușurință clienții obișnuiți și să-i recompensați sistematic cu reduceri și puncte bonus. Este posibilă utilizarea cardurilor bonus cu recalcularea automată a sumei totale de plată.
Automatizarea unui centru sportiv
Automatizarea centrului sportiv se realizează pe baza soluțiilor tehnologice moderne. Software-ul este echipat cu funcționalități de ultimă oră care ajută la automatizarea fluxurilor de lucru. Programul vă permite să automatizați procesul de decontare a tranzacțiilor folosind un calculator electronic cu o listă de prețuri. Astfel, calculele incorecte și clasificarea datelor sunt excluse. Pentru clienții obișnuiți ai centrului sportiv, este posibil să se creeze liste de prețuri separate, recompensând constanța și devotamentul. În cadrul programului, este posibilă dezvoltarea unei strategii de atragere și reținere a clienților prin analizarea pieței și construirea celor mai profitabile oferte. Este posibilă integrarea cu diverse site-uri web și rețele sociale pentru a atrage noi clienți. Programul prevede utilizarea funcției „telefonie PBX” pentru a economisi timp la procesarea datelor informaționale. Când primește un apel, sistemul va procesa informații despre numerele de contact și va afișa date despre clienți și solicitări cu informații afișate pe ecranul monitorului. Este posibil să înregistrați rapid un client pentru o lecție obișnuită, văzând ocuparea sălilor și programul trainerilor. Pentru a crește interesul clienților și volumele de vânzări, este posibil să oferiți cursuri online. Toate informațiile pot fi înregistrate în sistem, cu salvarea cursurilor.
Înregistrarea vizitatorilor la centrul sportiv
Înregistrarea vizitatorilor în centrul sportiv cu ajutorul software-ului nu se va face manual, ci automat se vor utiliza carduri electronice și dispozitive de citire pentru a afișa instantaneu informațiile de prezență. Pe lângă asigurarea cursurilor la centrul sportiv, se asigură vânzarea de bunuri (echipament, alimente, suplimente, cocktailuri etc.). Software-ul vă permite să automatizați procesul de contabilitate prin integrarea cu sistemul 1C și afișarea tuturor datelor privind activitățile de muncă și financiare într-un sistem centralizat. Astfel, nu este nevoie să reintroduceți informații, cu acces constant la fonduri. Rapoartele analitice și statistice vor fi furnizate managerului conform termenelor specificate în planul de sarcini. De asemenea, este posibilă supravegherea muncii angajaților, precum și estimarea volumelor vânzărilor de servicii și bunuri, cu o declarație a tuturor resurselor financiare zilnic, săptămânal, lunar. De asemenea, la vânzarea mărfurilor este necesară menținerea unor evidențe cantitative. Pentru realizarea contabilității de depozit se are în vedere utilizarea inventarului, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru automatizarea acestui proces. Toate informatiile despre disponibilitatea bunurilor se vor consemna in nomenclator, atasand denumirea, descrierea, codul, cantitatea soldurilor, termenele de valabilitate, costul si imaginea.
Cumpărați un program pentru un centru sportiv
Cumpărarea unui program pentru un centru sportiv nu va fi dificilă, așa cum am menționat mai devreme, mai întâi trebuie să monitorizați piața și să decideți asupra software-ului. Pentru a afla mai multe despre software-ul de la compania Universal Accounting System, ar trebui să vizitați site-ul oficial, să vă consultați cu specialiști atunci când trimiteți o solicitare prin e-mail sau folosind numerele de telefon de contact. De asemenea, pentru a efectua o evaluare independentă a parametrilor de calitate ai funcționalității programului, este furnizată o versiune de testare, complet gratuită. După perioada de testare, toate datele vor fi salvate automat pentru lucrările ulterioare. Vă reamintim că atunci când achiziționați un program licențiat, vi se vor oferi cadou două ore de asistență tehnică. Software-ul are funcționalitatea necesară care garantează management, control și contabilitate de înaltă calitate cu analize. Datorită software-ului, îți poți extinde cu ușurință afacerea prin deschiderea de noi centre sportive în întreaga lume, crescând profitabilitatea companiei.
CRM video pentru un centru sportiv
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului CRM pentru centrul sportiv
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Club sportic,
centru sau sală
Club de fitness
sau sală
Sală de antrenamente
și pîrghie oscilantă
Complex sau centru
sportiv și de recuperare
Club sportiv și
de divertisment
Cort de tenis
Federație sportivă
Aquapark
Școală, secție sau
organizație cu
profil sportiv
Centru de aerobică
și shaping
Piscină
Atracții
Club de biliard
Club de lupte
Patinoar, rollerdrome
Competiții și turnee
sportive
Complex sau
obiectiv sportiv
Sală de atelitism
Club pentru copii
Magazin de
articole sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.