Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul stomatologic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii tuturor angajaților secțiilor stomatologice prin monitorizarea și gestionarea de la distanță a proceselor interne;
- plicația este accesibilă din punct de vedere al viselor, lucrăm, oferă un format individual de lucru pentru fiecare angajat al unei organizații stomatologice, înregistrat sub acreditările personale cu introducerea înregistrării zilnice a orelor de lucru și a salarizării;
- ontrolul proceselor intra-organizaționale din fiecare departament stomatologic se realizează prin supraveghere video în timp real;
- plicația va crea o bază de informații CRM pentru toți pacienții cu introducere regulată a datelor, afișând carduri electronice cu informații de contact, înregistrări și programări la stomatologi, servicii furnizate, plăți, imagini, rezultate test, fotografii;
- plicația vă permite să salvați informații într-un depozit centralizat în volume nelimitate, oferind informații utilizatorilor pe baza anumitor responsabilități de muncă printr-un motor de căutare contextuală;
- ormatul de lucru cu mai mulți utilizatori prevede actualizarea datelor informaționale cu informații curente;
- oate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate prin intermediul rețelei interne pentru interacțiunea și transmiterea mesajelor informative;
- ormarea programelor de lucru se va realiza în formă electronică, ținând cont de furnizarea de modificări angajaților cu privire la întâlnirile planificate sau anulate cu pacienții, cu mesaje pop-up pe ecranul desktop;
- lățile reciproce pentru serviciile stomatologice se vor efectua electronic cu ajutorul unui calculator, ținând cont de utilizarea prețurilor efective indicate în lista de prețuri, luând în considerare o reducere pentru clienții obișnuiți;
- plicația vă permite să identificați clienții obișnuiți, să creșteți loialitatea și să oferiți reduceri într-o anumită sumă;
- rogramul acceptă bonusuri și carduri de plată, certificate;
- nformațiile despre medicamente și consumul de materiale într-o clinică stomatologică se vor consemna în nomenclator, afișând denumirile pentru fiecare articol, ținând cont de codul de bare, cantitatea totală, costul, descrierea și datele de expirare;
- apacitatea de a trimite mesaje de informare pacienților, informându-i despre programările făcute sau anulate, rezultatele testelor fiind gata, datorii, reduceri și promoții;
- În forma electronică, este destul de ușor și rapid să faci programări la pacienți făcând dublu clic pe mouse, selectând pacientul dintr-o bază de date cu un singur client, selectând servicii, specialiști și specificând automat sălile pentru serviciu;
- nteracțiunea cu sistemele bancare prevede posibilitatea acceptării fără numerar a plăților în orice unitate monetară, ținând cont de conversia promptă a cursului de schimb în moneda națională.
Managementul stomatologiei
Managementul stomatologiei la ora actuală se realizează electronic folosind soluții tehnologice moderne sub formă de programe automatizate. Programele moderne sunt multitasking, ajutând managerul și angajații organizației în diverse domenii de activitate. Datorită cererii mari de programe automate, numărul acestora a crescut, ținând cont de complexitatea alegerii. Pentru a alege un program potrivit pe baza tuturor parametrilor funcționali, ar trebui mai întâi să monitorizați piața. De asemenea, este necesar să se țină cont de politica de prețuri, care se potrivește și bugetului unei anumite organizații. Dacă doriți să achiziționați software de înaltă tehnologie cu capabilități nelimitate și o politică de prețuri accesibile, ar trebui să acordați atenție „Sistemului de contabilitate universal”.
Programul are o gamă largă de module și instrumente care sunt selectate individual pentru organizație, oferind conexiunea multicanal a tuturor utilizatorilor, cu sincronizarea unităților structurale. Într-un singur program, este posibil să gestionezi și să controlezi un număr nelimitat de stomatologi, monitorizarea și citirea de la distanță a informațiilor despre pacienți, analizând programările și veniturile. În program, fiecare utilizator se va simți încrezător, oferind ușurință în lucru în sistem. Fiecare utilizator va primi un cont la înregistrare cu introducerea datelor personale, teme selectate individual pentru screensaver-ul de pe desktop și limbi pentru deservirea pacienților străini. Sistemul asigură funcționarea pe orice dispozitiv de lucru conectat local la computerul gazdă. Astfel, șeful unei organizații stomatologice va putea să vadă de la distanță acțiunile fiecărui subordonat, să analizeze viteza de lucru, informații de intrare și ieșire, transfer de date etc.
Management în stomatologie
Managementul în stomatologie se va desfășura cu înaltă calitate, prevăzând posibilitatea controlului de la distanță prin supraveghere video cu camere de securitate în timp real. Toate înregistrările de la camerele video vor fi transferate automat pe computerul principal cu stocarea și analiza ulterioară a materialelor pentru identificarea acțiunilor incorecte din partea personalului clinicii dentare sau a pacienților. Managementul programului stomatologic se realizează rapid și eficient, analizând fișele pacienților pentru programări. De asemenea, prevede gestionarea și evidența activităților de lucru ale personalului, afișarea programelor de lucru ținând cont de numărul de ore lucrate, de rapiditatea serviciilor stomatologice, pe baza cărora se vor calcula salariile lunare.
În sistem, se poate analiza calitatea muncii fiecărui angajat, identificându-i pe cei mai buni în fiecare lună, cu bonusuri de stimulare. Software-ul universal permite utilizarea eficientă a cabinetelor și echipamentelor stomatologice și crearea programelor angajaților, în timp ce se înregistrează rapid și eficient pacienții pentru programări. În sistem, este posibilă menținerea digitală a înregistrărilor în lista zilnică a specialiștilor, analizând ulterior informațiile despre clienții deserviți ținând cont de calitatea serviciilor oferite. De asemenea, dacă este necesar, folosind informațiile introduse în jurnalele electronice de către specialiști, se poate genera Formularul 037 pentru pacienți. La generarea electronică a rapoartelor, extraselor, documentelor, certificatelor, facturilor, nu este nevoie să le trimiteți imediat la tipărire, având în vedere salvarea automată în sistem. Programul suportă funcționarea imprimantelor de orice model cu tipărirea automată a documentelor și chitanțelor.
Managementul în stomatologie va deveni mult mai bun datorită unei abordări software integrate. Aplicația oferă posibilitatea de a menține o bază de date unică a pacienților înregistrați în carduri electronice, ținând cont de introducerea informațiilor de contact, înregistrările întâlnirilor cu specialiști, carduri de plată și reduceri legate, imagini, rezultate ale testelor, impresii, evenimente planificate și plăți. Software-ul vă permite să sincronizați toate unitățile structurale ale stomatologiei cu un singur management. Astfel, toți utilizatorii vor putea introduce informații pe baza drepturilor lor personale. Informațiile vor fi salvate automat într-un stoc centralizat în cloud într-o cantitate nelimitată, cu furnizare angajaților stomatologici pe baza drepturilor de muncă. Ieșirea rapidă a datelor este realizată de un motor de căutare contextual, optimizând timpul de lucru. Pentru a le reaminti pacienților despre programarea și disponibilitatea rezultatelor testelor, oferind informații despre promoții și reduceri, pacienților li se vor trimite mesaje vocale sau text prin SMS, e-mail, mesaje WhatsApp. De asemenea, este posibil să trimiteți felicitări pentru a crește fidelitatea. Calculele pentru serviciile stomatologice se vor face cu ajutorul unui calculator în formă electronică, folosind o listă de prețuri ținând cont de prețuri fixe, însumând și mărimea reducerii pentru clienții obișnuiți.
Managementul timpului în stomatologie
Managementul timpului în stomatologie va fi îmbunătățit, ținând cont de menținerea programelor electronice cu mementouri automate ale evenimentelor importante. În program, toate procesele vor fi automatizate, evidențiind în anumite culori datele despre pacienți, medicamente, servicii etc. De exemplu, atunci când selectează un pacient în sistem, specialistul va vedea informații despre necesitatea de a suna și mementouri despre o examinare programată, despre datorii și așa mai departe. Elementele evidențiate ale medicamentelor indică faptul că specialistul va trebui să reînnoiască produsele expirate sau să le elimine cu recalcularea veniturilor și pierderilor. Aplicația prevede afișarea informațiilor despre toate denumirile medicamentelor, care vor fi afișate ținând cont de codurile de bare, cantitatea totală, datele de producție și expirare, cost, atașarea imaginilor. Imaginile ajută utilizatorii să distingă un medicament de altul prin primirea unei imagini de la o cameră web. De asemenea, pentru contabilitatea de înaltă calitate a medicamentelor și consumabilelor, se asigură un inventar. Software-ul prevede implementarea electrificării în mod automat, folosind echipamente de înaltă tehnologie, citirea promptă a codurilor de bare și afișarea informațiilor cantităților de către terminalul de colectare a datelor. Software-ul de înaltă tehnologie vă permite să optimizați consumul de resurse și să stabiliți gestionarea timpului pentru angajați.
Management și marketing în stomatologie
De asemenea, managementul și marketingul în stomatologie se vor desfășura automat, prevăzând posibilitatea interacțiunii programului cu rețelele de socializare, diverse site-uri, analizând date privind investițiile în publicitate. Pe baza indicatorilor reali ai cererii de servicii stomatologice, ocuparea clinicii și programul de lucru al angajaților, este posibil să se ia decizii rațional cu privire la activitățile ulterioare ale organizației. Software-ul prevede, de asemenea, automatizarea interacțiunii cu sistemele bancare, vizualizarea acceptării plăților în numerar și fără numerar, a oricărei unități monetare cu conversie în moneda națională la cursul băncii. Soluția software oferă interacțiune cu companiile de asigurări și diverse aplicații.
De exemplu, odată cu integrarea cu contabilitatea 1C, a devenit posibilă efectuarea contabilității într-un singur sistem. Aplicația este automată, multitasking, prezentată la un preț accesibil, cu o calitate ridicată și rapiditate de lucru. Puteți achiziționa software automatizat cu consultanță preliminară și asistență în alegerea unui set modular și de instrumente de la specialiștii USU. De asemenea, vă sfătuim să evaluați mai întâi funcționalitatea și capacitățile versiunii licențiate a programului atunci când instalați versiunea demo gratuită. Versiunea de încercare este gratuită și reflectă caracteristicile versiunii licențiate, dar pentru o perioadă limitată de timp. Astăzi, nu este rațional să faci față manual pe cont propriu, având în vedere necesitatea unor acțiuni prompte și de înaltă calitate din partea specialiștilor clinici dentare.
Programe video pentru managementul stomatologic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de management dentar
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.