Capabilitățile unui sistem CRM pentru stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat are un design frumos de interfață cu panou de control personalizabil, executând cu competență munca și reflectând procesele;
- plicația conține modulele și instrumentele necesare, design-uri de teme pentru screensavere desktop, limbi pentru traducere și interacțiune cu clienți străini;
- rogramul automatizat este prezentat pentru management multi-user, cu o singură conectare și execuție a proceselor de lucru, reflectând în baza de date informații despre sarcinile finalizate, cu excepția defecțiunilor și a timpului de nefuncționare;
- În aplicație, informațiile vor fi stocate într-un singur spațiu informativ în forma sa originală, fără compresie sau ștergere, în volume nelimitate;
- oftware-ul este echipat cu un motor de căutare electronic care oferă o ieșire promptă a datelor informaționale, cu analiza drepturilor de acces ale utilizatorilor;
- iferențierea drepturilor între utilizatori se datorează protecției materialelor confidențiale împotriva retragerii de către terți;
- rogramul ajută toate diviziile structurale să interacționeze și să facă schimb de mesaje de informații prin intermediul rețelei interne, oferind un format multi-utilizator;
- Îmbunătățirea lucrărilor cu economie de timp se realizează prin importul de date transferate din sursele disponibile, susținând lucrul cu orice formate de materiale;
- oftware-ul va implementa chiar si cele mai complexe sarcini, de la primirea rapida a inregistrarilor, utilizarea jurnalelor electronice cu ora si data afisate, selectia pacientilor, specialistilor, tipurile de servicii;
- alculele se fac automat folosind un calculator electronic, o listă de prețuri pentru servicii și medicamente, reflectând datele în rapoarte, acte, facturi, cecuri etc.;
- ontrolul se realizează cu ajutorul camerelor de securitate ale instalației care monitorizează de la distanță ceea ce se întâmplă în interiorul fiecărui cabinet al clinicii stomatologice, ținând cont de transferul materialelor către computerul principal pentru analiza și detectarea încălcărilor;
- nformațiile pacientului vor fi reflectate în baza de date CRM cu adăugarea unui plan de tratament, înregistrări, plăți, recenzii, imagini și analize, fotografii;
- rogramul automatizat vă permite să utilizați funcții moderne pentru management, control, analiză și contabilitate rapid și eficient al organizației;
- naliza și contabilitatea activităților financiare se realizează în sistem atunci când este integrată cu contabilitatea 1C, oferind managerului informații complete cu rapoarte analitice și statistice;
- enerarea documentelor și rapoartelor, facturilor și actelor, facturilor se realizează în formă electronică folosind șabloane.
Program de stomatologie
Software-ul pentru stomatologie este un instrument indispensabil în munca fiecărui specialist. Prin intermediul programelor este posibilă creșterea volumului de servicii prestate, ținând cont de clienții mulțumiți și extinderea bazei de clienți, crescând veniturile companiei. Prin intermediul programului, este posibil să se reglementeze procesele de lucru ale unuia sau unei rețele întregi de stomatologi din rețeaua generală în ansamblu, combinând un management, control, analiză și contabilitate convenabil și eficient. Astăzi, programele au funcționalități nelimitate, sunt ajustate individual la cerințele utilizatorului, prevăzând munca într-un anumit domeniu de activitate. Contactând dezvoltatorii companiei Universal Accounting System, obțineți un asistent indispensabil cu un set de module și instrumente pentru activități de lucru automatizate. Software-ul este accesibil ca pret, management cu munca de inalta calitate. Pe lângă politica de prețuri accesibile, merită remarcată taxa de abonament gratuit, economisind lunar bugetul companiei. De asemenea, la achiziționarea programului, nu este nevoie să cheltuiți bani și timp suplimentar pe sisteme suplimentare, având în vedere integrarea software-ului cu diverse aplicații, rețele sociale, dispozitive...
Programul de stomatologie modernizat vă permite să automatizați procesele zilnice ale tuturor diviziilor structurale, interconectate pentru furnizarea convenabilă a informațiilor și eficiența acțiunii. Atunci când specialiștii lucrează în stomatologie, vor folosi dispozitive de lucru care vor fi conectate local la computerul principal pentru a afișa comod managerului starea acțiunilor finalizate, transfera date de informații, numărul de ore lucrate etc. De asemenea, de la distanță, managerul poate da instrucțiuni suplimentare subordonaților, monitorizând starea și termenele limită pentru îndeplinirea sarcinilor. Prin unirea tuturor clinicilor stomatologice laolaltă, managerul poate controla procesele de lucru din fiecare dintre ele, afișând de la distanță munca specialiștilor și prezența pacienților în fiecare departament prin intermediul camerelor CCTV. Materialele video vor fi transmise la computerul principal în timp real.
Software-ul vă permite, de asemenea, să gestionați activitățile de lucru ale tuturor angajaților stomatologici, creând programe electronice de lucru cu ajustări convenabile pe măsură ce înregistrările pacienților progresează. Astfel, sistemul va afișa informații în jurnalele contabile despre specialiștii care lucrează pe o anumită tură. Prin program este posibilă, pe bază de control, să se realizeze o analiză a activităților de muncă cu ținerea evidenței timpului lucrat, calcularea și plata salariilor pe baza indicatorilor și calculelor efective, care la rândul lor disciplinează și îmbunătățește calitatea muncii. a fiecărui angajat. Toți specialiștii vor fi înregistrați în aplicație, ținând cont de datele lor personale de lucru, creând conturi pentru autentificarea zilnică și îndeplinind sarcinile atribuite. Formatul multi-utilizator oferă o operare convenabilă pentru toți utilizatorii care fac schimb de informații de la distanță prin intermediul rețelei interne.
Programul stomatologic oferă o soluție cuprinzătoare și afișare de informații despre activitatea și activitățile financiare ale organizației. Programul facilitează crearea unei întâlniri cu un anumit specialist, determinând ora și data, selectând serviciile din lista de prețuri, luând în considerare deschiderea și specificarea datelor pacientului. Folosind software-ul, este posibil nu numai să faceți programări, ci și să analizați prezența și anulările. Cu anulări frecvente și reprogramare a programărilor, va fi generat un jurnal la anumite procente, care ulterior va fi folosit pentru înregistrare și plată anticipată pentru optimizarea resurselor de muncă, excluzând timpul de nefuncționare. De asemenea, prin intermediul programului, a devenit posibilă identificarea pacienților obișnuiți cărora li se vor oferi anumite reduceri pentru a crește fidelitatea și reținerea. Software-ul oferă posibilitatea utilizării certificatelor de bonus și cadou, care vor fi folosite și în sistem ținând cont de scanarea codurilor de bare. La introducerea informațiilor despre noi pacienți într-un card electronic, se solicită completarea câmpurilor obligatorii, ținând cont de importul de date. Toate informațiile despre pacienți vor fi înregistrate în sistem, ținând cont de menținerea unei baze de date în care se vor afla informații de contact, istoric de vizite și tratament, anularea programărilor, plăți anticipate și datorii, recenzii, ratinguri, imagini, planuri de tratament etc. înregistrate.
Program pentru stomatologi
Programul pentru stomatologie oferă capacitatea de a gestiona procesele intra-organizaționale prin analizarea traficului și a recenziilor clienților. Folosind software-ul, este posibil să obțineți o evaluare a calității serviciului prin recenzii ale clienților, analizând calificările specialiștilor, locația convenabilă a clinicilor, disponibilitatea politicilor de preț etc. Pentru îmbunătățirea calității muncii clinicii stomatologice, se preconizează trimiterea de mesaje vocale sau text, în masă sau selectivă, trimise sub formă de SMS, E-mail, Viber, WhatsApp. Prin trimiterea de mesaje, este posibil nu numai să vă felicit cu ziua de naștere și sărbători, să informați despre promoții și reduceri, deschideri de noi clinici stomatologice, puncte bonus acordate, dar și să primiți feedback care evaluează calitatea stomatologiei în general. Pe baza datelor furnizate de clienți, este posibil să îmbunătățim nivelul de servicii pe măsură ce veniturile cresc.
Programul oferă capacitatea de a ține evidența activităților financiare, oferind managementului informații sub formă de rapoarte statice și analitice. De asemenea, este posibilă analiza investițiilor în publicitate pe site-uri web și rețele sociale. Clienții își pot face programări în stomatologie nu doar prin intermediul recepției, ci și independent online. Astfel, clientii vor putea, prin inregistrarea pe site in contul personal, sa aleaga serviciile necesare dintre numele prezentate, selectand un specialist potrivit si hotarand cu privire la locatia clinicii stomatologice, reflectand ora si data programarii. Informațiile vor fi actualizate în mod regulat, oferind utilizatorilor sistemului doar informații relevante. Toate informațiile despre stomatologie, tipuri de servicii, angajați, pacienți vor fi stocate într-o bază de informații cu păstrare și furnizare pe termen lung utilizatorilor pe baza capacităților delimitate ale utilizatorului. Utilizatorii vor putea obține rapid informații în timpul lucrului folosind un motor de căutare electronic.
Program de stomatologie ușor de înțeles
Programul de stomatologie clar permite oricărui utilizator, chiar și un începător, să lucreze fără erori, oferind informațiile necesare despre pacienți și progresul tratamentului. Programul poate folosi imagini grafice și acceptă orice format de document și raport. La formare, se pot folosi șabloane electronice care ajută la lucrul rapid cu materiale digitale, creând documente, rapoarte, acte, certificate în orice format cu completare promptă prin import de date. Software-ul are o interfață clară și frumoasă, cu o gamă de teme din modelele prezentate și un panou de limbă personalizabil pentru a îmbunătăți experiența clienților.
În aplicație, fiecare specialist poate face modificări în mod independent planului de tratament al pacientului, familiarizându-se anterior cu detaliile programărilor pacientului, studiind imagini și teste. De asemenea, software-ul care utilizează un calculator electronic poate automatiza procesul de calcul al costului serviciilor stomatologice. Astfel, făcând clic pe anumite tipuri de servicii indicând cantitatea, este posibilă afișarea automată a unui calcul de cost pentru un anumit cent, ținând cont de reducere. Programul oferă o funcție simplă și foarte convenabilă pentru evidențierea anumitor zone cu anumite culori pentru pacienți sau medicamente, servicii, răspuns rapid pentru comunicare sau reaprovizionare etc. De exemplu, prin evidențierea unui anumit pacient, este posibil să se vadă statisticile solicitărilor, contactând prompt și reamintindu-se despre întâlniri sau evenimente planificate. Când numele medicamentelor sunt evidențiate într-o culoare diferită, specialiștii vor vedea articole care se epuizează sau mărfuri expirate.
Software stomatologic
Software-ul pentru stomatologie oferă, de asemenea, contabilitate cu integrare cu contabilitatea 1C. Astfel, toate informațiile despre activitățile financiare vor fi înregistrate într-o aplicație comună, fără a fi nevoie să pierdeți timp de lucru la trecerea la alt sistem și reintroducerea datelor, a tranzacțiilor de decontare etc. Managerul va putea analiza datele pentru fiecare clinică dentară, ținând cont de venituri și cheltuieli. Atunci când operează o clinică stomatologică, este, de asemenea, necesar să se afișeze informații despre medicamentele și consumabilele care sunt prezentate atât pentru vânzare, cât și pentru utilizare în procesul de prestare a serviciilor pacienților.
La menținerea nomenclaturii, aplicația vă permite să afișați informații detaliate pentru fiecare articol de medicamente și consumabile, ținând cont de codul atribuit, cantitatea, data de fabricație și termenul de valabilitate, starea de utilizare, costul etc. Pentru a distinge vizual un produs de altul, este atașată o imagine care poate fi utilizată din diverse surse, precum și atunci când lucrați sincron cu o cameră web. Medicamentele trebuie verificate periodic pentru calitatea depozitării, respectând datele de expirare. Software-ul va monitoriza indicatorii cantitativi și calitativi, trimițând notificări specialiștilor pentru a desfășura anumite activități, de exemplu, eliminarea produselor expirate și completarea celor lipsă. Auditul va fi efectuat în orice moment convenabil, prevăzând integrarea cu echipamente de înaltă tehnologie care realizează automat contabilitatea.
Software-ul dentar este de înțeles pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în sistem. Software-ul acceptă utilizarea funcționalității de ultimă oră. De exemplu, lucrul cu un identificator personal vă permite să citiți parametrii externi ai pacienților, înregistrând informații despre ora vizitei în sistem. Folosind software-ul, este posibil să se analizeze dinamica furnizării anumitor
servicii, reducerea sau extinderea ofertelor din lista de preturi. În program, angajații pot folosi în mod rațional timpul de lucru, ținând cont de calculul salariilor și bonusurilor în mod corespunzător. În aplicație, este posibilă generarea rapidă a certificatelor de formulare 037.039.043 pentru angajații stomatologici pentru pacienți. Numărul de utilizatori care se pot autentifica și efectua lucrări în aplicație nu este limitat, fără erori și fără a compromite securitatea datelor informaționale.
Descărcați programul pentru stomatologie
Puteți descărca software-ul stomatologic la un preț accesibil, fără plăți lunare, precum și posibilități nelimitate. Puteți previzualiza funcționalitatea programului instalând o versiune de testare gratuită. Primirea de sfaturi suplimentare de la specialiștii companiei Universal Accounting System este posibilă contactând numerele de telefon de contact specificate sau trimițând o solicitare prin e-mail. De asemenea, este posibil să vizitați site-ul și să analizați recenziile clienților, ceea ce vă va ajuta să luați o decizie informată în alegerea unui asistent specializat. Descărcarea programului nu va fi nici cea mai mică dificultate, prevăzând achiziționarea unui asistent indispensabil pentru mulți ani.
Cumpărați software stomatologic
Cumpărarea unui program pentru stomatologie este cea mai bună decizie, având în vedere posibilitatea automatizării proceselor de lucru. Nu uitați de concurența în continuă creștere, care reduce cererea, gradul de conștientizare și veniturile companiei. Prin urmare, pentru a fi lider pe piață și a extinde orizonturile prin automatizare cuprinzătoare, este necesară achiziționarea de software. Modulele și instrumentele vor fi selectate într-un format individual și vor fi, de asemenea, completate de dezvoltatori în timpul unei solicitări personale. Software-ul este multifuncțional, multi-utilizator, automatizat și puteți afla mai multe despre dezvoltare consultând specialiști.
Programe video pentru stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software stomatologic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.