Capacitățile sistemului CRM pentru stomatologi
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este personalizat într-o formă personală pentru a se potrivi nevoilor utilizatorului, ținând cont de domeniul de activitate, selectarea modulelor și instrumentelor, designul temei pentru screensaver-ul desktop și limbi străine;
- În propunere, fiecare angajat al unei organizații stomatologice va fi introdus în sistem sub acreditările personale, ținând cont de formarea unui cont, utilizând și logându-se zilnic prin introducerea unui login și a unei parole care protejează informațiile confidențiale;
- oftware-ul, datorită automatizării complexe, asigură management de înaltă calitate, control, contabilitate cu distribuție rațională a cabinetelor stomatologice și a medicamentelor, echipamente specializate;
- entru îmbunătățirea activităților de muncă și a eficienței furnizării de servicii către pacienți, se are în vedere interacțiunea tuturor unităților structurale prin sincronizarea dispozitivelor pentru conectarea locală și schimbul de date de informații;
- entru asigurarea confidențialității, sistemul prevede restricționarea accesului terților și angajaților din cauza funcției oficiale;
- istemul de căutare funcționează automat, introducând o cerere de fraze cheie, numărul de telefon al pacientului, starea serviciilor prestate, codul de bare al medicamentelor etc., pentru a afișa rapid informații dintr-o singură bază de informații;
- oate informațiile într-un volum nelimitat, pentru o perioadă lungă de timp, în formatele Word și Excel acceptate, vor fi salvate în stocarea în cloud;
- enerarea documentației și raportării digitale se realizează folosind șabloane existente cu completare conform mostrelor;
- ptimizarea timpului de lucru la introducerea automată a datelor de informare prin import din orice tip de surse asigură îmbunătățirea muncii tuturor specialiștilor din clinica dentară;
- rin unirea tuturor diviziilor structurale inclusiv laboratoare, farmacii, casierie, contabilitate, registru, este posibilă îmbunătățirea activității organizației prin introducerea instantanee a formației necesare reflectate pentru tratarea pacienților, acceptarea plăților, generarea documentelor etc.;
- nformațiile despre activitățile din cadrul fiecărui cabinet stomatologic, birou de recepție, departament de contabilitate sau casierie, farmacie vor fi înregistrate prin intermediul camerelor CCTV în timp real;
- nformațiile privind medicamentele și consumul de consumabile vor fi afișate în sistem, ținând cont de menținerea nomenclaturii și afișarea fiecărui articol după denumire, descriere, cod de bare atașat, afișarea cantității, timpul de producție și calitatea depozitării, atașarea unei imagini;
- În aplicație, este posibil să se țină o evidență zilnică a medicilor dintr-o clinică dentară, afișând munca planificată și serviciile oferite pacienților, ținând cont de analiza ulterioară a calității performanței acestora;
- rogramul vă permite să acceptați plăți în orice monedă, conversia unităților monetare la cursul băncii naționale, ținând cont de interacțiunea aplicației cu sistemele bancare;
- oftware-ul automatizat oferă posibilitatea de a lucra unitar cu diverse dispozitive de contabilitate care îmbunătățesc activitățile de lucru, cu sisteme bancare, companii de asigurări, contabilitate 1C, rețele sociale etc.;
- nformațiile despre pacienți vor fi înregistrate în baza de date CRM cu adăugarea de informații despre programări, progresul tratamentului și serviciile oferite, imagini și rezultate ale testelor, plăți, recenzii, sume de reducere ca recompensă pentru loialitate, crescând astfel loialitatea.
Programe pentru stomatologi
Programele pentru stomatologi vă permit să utilizați rațional timpul de lucru, ținând cont de utilizarea medicamentelor și a oportunităților. Astăzi, programele au funcționalități nelimitate care vă permit să monitorizați, să înregistrați, să gestionați și să analizați în mod competent prezența clienților. Programul permite unui număr nelimitat de utilizatori să lucreze prin sincronizarea dispozitivelor de lucru, optimizând timpul de lucru. Pentru a selecta un program automat, merită să monitorizați piața și să comparați funcționalitatea potrivită tipului de activitate comercială. Prin achiziționarea de software de la compania „Universal Accounting System” este posibil nu numai îmbunătățirea proceselor de lucru, ci și reducerea costurilor de numerar. Costurile accesibile și nicio taxă lunară de abonament vor reduce semnificativ cheltuielile bugetare. Programul este ușor de personalizat pe orice dispozitiv de lucru, cu posibilitatea de a utiliza diverse teme de design pentru screensaver-ul desktop, limbi pentru traducere și utilizarea utilitarului în orice parte a lumii. Programul permite autentificarea de pe orice dispozitiv de lucru, folosit doar de un utilizator și blocând accesul altora. Fiecare angajat va fi înregistrat cu drepturi personale de utilizator, ținând cont de controlul activităților de muncă.
Aplicație pentru stomatologi
Aplicația pentru stomatologi vă permite să analizați fișele pacienților pentru programări, pregătindu-vă în prealabil pentru serviciile oferite. Pentru îmbunătățirea muncii și optimizarea timpului de lucru, sistemul oferă un plan de tratament în conformitate cu reglementările. Software-ul vă permite să mențineți o singură bază de date cu clienți care să reflecte informațiile personale pentru fiecare pacient, ținând cont de informațiile de contact, programări, informații despre solicitările obișnuite, starea plăților, imagini, rezultatele testelor etc. De asemenea, pentru îmbunătățirea muncii, se preconizează utilizarea funcțiilor moderne de identificare personală prin citirea parametrilor externi ai clienților, înregistrarea datei și orei unei vizite la stomatologie în sistem. De asemenea, la înregistrarea pacienților pentru programări, medicii stomatologi vor putea previzualiza progresul tratamentului și reclamațiile, reducând timpul petrecut în timpul examinării. În sistem, toți angajații stomatologici vor putea lucra unitar, schimbă informații prin mesaje transmise prin rețeaua locală datorită sincronizării dispozitivelor de lucru. Cu acces pe mai multe canale și munca tuturor utilizatorilor de stomatologie, sistemul nu eșuează, actualizând datele de informații și salvându-le în stocarea în cloud. Toate informațiile stocate în stocarea în cloud vor fi protejate în mod fiabil prin delimitarea capabilităților utilizatorului pe baza activității de lucru. Volumele, formatele și perioadele de stocare ale materialelor sunt nelimitate.
Program stomatologic
Programul stomatologului prevede gestionarea competentă a dosarelor pacienților cu menținerea unei singure baze de date CRM. Informațiile personale pentru fiecare pacient vor fi înregistrate în baza de date CRM, ținându-se cont de posibilitatea de a efectua rapid programări. În sistem, pe baza înregistrărilor și a vizitelor la stomatologie ale unui anumit pacient, este posibil să se identifice pacienții obișnuiți și să se ofere reduceri într-o anumită sumă. Sistemul de lucru rapid și de înaltă calitate de către stomatologi prevede lucrul cu jurnale electronice, afișarea datei și orei cu programul specialiștilor, selectarea unui pacient dintr-o singură bază de date CRM cu un dublu clic și selectarea serviciilor. Înregistrările pot fi făcute nu numai de administratorul stomatologului, ci și de client în mod independent, prin înregistrarea pe site cu un cont. Anulările frecvente ale programărilor de către pacienți vor fi afișate în jurnal, apelurile ulterioare funcționând pe bază de preplătit, pentru a îmbunătăți serviciul și munca neîntreruptă, ținând cont de timpul liber și pierderea de venituri. Dacă este nevoie de a căuta rapid informațiile necesare despre pacienți, tipuri de servicii, medicamente, înregistrări, utilizatorii pot folosi un motor de căutare electronic, petrecând un minim de timp.
Program stomatolog
Software-ul dentar vă ajută să evitați multe greșeli. Programul va afisa informatii despre toate activitatile fiecarui stomatolog, inregistrand consultatii, servicii prestate, timpul lucrat etc. Pe baza înregistrării timpului de lucru, se are în vedere calcularea automată a salariilor pe baza numărului real de ore lucrate, a serviciilor prestate etc. Programele de lucru vor fi generate în format electronic, oferind informații ținând cont de modificări. Astfel, va fi ușor și rațional să distribuiți cabinetele stomatologice și specialiștii în funcție de programul de lucru. Pentru a reflecta munca de calitate a stomatologilor și a altor angajați ai clinicii dentare, este planificată efectuarea de supraveghere video și instalarea de camere de securitate în timp real. De asemenea, sistemul afișează cu ușurință informații despre ultima vizită a pacientului, evidențiind într-o culoare sau alta mementourile de întâlniri, apeluri, examinări programate etc. Software-ul este unic și automatizat, cu o abordare integrată pentru a rezolva diverse probleme. Astfel, pentru a optimiza timpul de lucru, nu este nevoie să sunați în mod independent pacienții, amintindu-le de programări, pregătirea rezultatelor testelor etc., sistemul va face acest lucru automat.
Program pentru dentist
Programul pentru un stomatolog ajută la furnizarea rapidă de servicii pacienților, primind informații despre rezultatele testelor și disponibilitatea medicamentelor. Dentiștii din program pot face în mod independent programări pentru pacienți, îi pot redirecționa către alți specialiști și pot introduce date în timpul tratamentului. De asemenea, software-ul vă permite să combinați toate diviziunile structurale pentru o singură lucrare, cu informații introduse instantaneu în baza de date. Aplicația oferă posibilitatea de a trimite automat mesaje vocale și text în format personal sau de masă prin Viber, SMS, Email, WhatsApp. De asemenea, trimiterea prin SMS vă permite să primiți feedback cu o evaluare a serviciului, crescând nivelul de muncă al tuturor stomatologilor. Software-ul își asumă capacitatea de a introduce automat date de informații, minimizând introducerea manuală și transferarea datelor din diverse surse. Aplicația acceptă diferite formate de fișiere. La generarea documentelor, rapoartelor, certificatelor, facturilor, jurnalelor, actelor, cecurilor, se prevede utilizarea de modele digitale, completate conform mostrelor.
Program pentru stomatologi
Programul pentru stomatologi este universal, potrivit pentru orice domeniu de activitate datorita unei game largi de module si instrumente. Programul vă permite să păstrați înregistrări de înaltă calitate ale medicamentelor înregistrate în nomenclatură. Fiecărui medicament i se va atribui un cod de bare individual cu un nume și o descriere, cantitatea totală, producția și perioada de valabilitate, împreună cu imagini pentru distincția vizuală de medicamente similare. Sistemul afișează cu ușurință date despre cantitatea și consumul de medicamente și monitorizează datele de expirare. La expirarea termenelor de expirare, sistemul va anunța automat specialiștii să elimine și să reumple articolele în cantitatea necesară. De asemenea, sistemul va efectua automat inventarierea, fără a întrerupe activitățile de lucru, folosind echipamente de înaltă tehnologie. Astfel, folosind un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor, este ușor de controlat indicatorii cantitativi și calitativi ai fiecărui articol de produs. Aplicația facilitează analiza datelor privind serviciile oferite, identificând cele mai populare oferte ale clinicii dentare.
Contabilitate stomatolog
Contabilitatea stomatologului este efectuată automat pe măsură ce lucrarea progresează. Managerul poate monitoriza de la distanță activitățile de lucru ale tuturor medicilor stomatologi, analizând datele privind serviciile oferite, viteza de lucru și nivelul de calificare. Programul va oferi contabilitate de înaltă calitate, datorită sincronizării cu diverse sisteme, de exemplu contabilitatea 1C. De asemenea, oferă posibilitatea de a lucra cu sisteme bancare și companii de asigurări. Funcționează integrat cu sistemele bancare, programul oferă posibilitatea de a accepta rapid plăți în numerar și fără numerar, acceptând orice monedă mondială. La acceptarea plăților în valută străină, conversia este asigurată la cursul băncii naționale. Toate activele financiare vor fi afișate în sistem, oferind managementului date analitice și statistice. Astfel, managerul va vedea mereu dinamica veniturilor, va distribui rațional resursele, deschizând o nouă stomatologie. La menținerea înregistrărilor contabile se asigură generarea digitală a documentației și raportării. Calculele efectuate de un calculator electronic vor fi precise și rapide. In timpul tranzactiilor de decontare se va folosi lista de preturi, tinand cont de afisarea numarului de servicii sau medicamente, tinand cont de reducere, insumand suma totala de platit.
Program pentru înregistrarea activității unui dentist
Programul de înregistrare a activității unui stomatolog asigură îngrijirea pacientului prin citirea rapidă a informațiilor despre un apel primit. Astfel, folosind funcția de telefonie PBX, specialiștii stomatologici vor putea vedea informații despre pacient, progresul tratamentului, înregistrări, plăți, oferind informații corecte. Având în vedere unificarea tuturor departamentelor, este posibilă înregistrarea rapidă a pacienților pentru programări, emiterea de facturi, reflectarea informațiilor în departamentul de contabilitate și trimiterea informațiilor la casierie pentru acceptarea plăților. Contabilitatea financiară se va efectua zilnic, reflectând numerarul în fiecare casă de marcat și în contul organizației stomatologice. Funcționalitatea complexului vă permite să îmbunătățiți activitatea unei organizații stomatologice, crescând creșterea clienților și, în consecință, veniturile.
Fișa zilnică de evidență a muncii stomatologului
Registrul zilnic de lucru al dentistului va fi păstrat prin program și completat automat folosind șabloane. Dentiștii nu trebuie să introducă manual informații despre ora programării și serviciile furnizate, adresa și alte informații despre pacient, toate informațiile vor fi primite automat și afișate în baza de date; Este ușor să generați certificatele formularelor 037, 039 și 043 în program Toate datele privind admiterea pacienților vor fi înregistrate în sistem, ținând cont de informațiile din fișele de angajați, care vor fi utilizate ulterior când sunt incluse în formularul 037. Cel mai adesea. , sunt tipărite formulare de card, certificate și alte documente, dar atunci când Aceste procese nu sunt necesare atunci când lucrați cu software-ul. De asemenea, programul poate susține funcționarea diferitelor modele de imprimante, imprimând rapid atât documentele, cât și chitanțele. Software-ul îmbunătățește fluxurile de lucru, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor. Folosind fișele de înregistrare zilnice pentru stomatologi, este posibilă, după un anumit timp, să se analizeze calitatea serviciului, identificând eventualele erori comise în timpul tratamentului etc.
CRM pentru dentist
Un program CRM automat pentru un stomatolog este un instrument indispensabil în activitatea unei clinici dentare, ținând cont de managementul de înaltă calitate a proceselor interne ale unui număr nelimitat de stomatologie, afișând activități financiare cu contabilitate și analiză. Toate procesele vor fi afișate în aplicație, prevenind posibilitatea falsificării datelor și furtului articolelor de inventar. Pentru a studia funcționalitatea în detaliu cu capacitatea de a testa independent software-ul în propria afacere, puteți instala o versiune de testare gratuită. După expirarea perioadei de probă a versiunii demo, toate datele vor fi salvate automat pentru utilizare ulterioară. Software-ul este accesibil, convenabil, nu necesită pregătire prealabilă sau dezvoltare îndelungată, toate procesele au fost îmbunătățite. Chiar și un utilizator fără experiență va deveni un profesionist lucrând în software. Programul permite nu numai managerului să lucreze în sistem, ci și angajaților organizației. Dacă aveți întrebări despre program, instalare, selecție de module și instrumente, vă recomandăm să contactați consultanții ale căror informații de contact sunt disponibile pe site. Vă reamintim că prin achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, veți primi și două ore de asistență tehnică și funcționalitate nelimitată.
Programe video pentru stomatologi
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru stomatologi
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.