Capabilitățile unui sistem CRM pentru stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat oferă posibilitatea conectării multicanal a unui număr nelimitat de dispozitive de lucru, prevăzând utilizarea simultană de către utilizatori, cu schimbul de mesaje de informații prin rețeaua internă;
- rogramul este prezentat la un preț accesibil cu economii de buget datorită absenței unei taxe lunare de abonament;
- plicația poate interacționa cu un număr mare de site-uri, rețele sociale, companii de asigurări, sisteme bancare și contabilitate 1C, automatizează activitățile zilnice de lucru;
- rogramul facilitează analiza muncii fiecărui specialist, ținând evidența orelor de lucru, calculând salariile în funcție de numărul de ore efectiv lucrate și de volumul sarcinilor îndeplinite și al serviciilor oferite pacienților;
- istemul asigură control de la distanță asupra tuturor cabinetelor stomatologice, inclusiv registru, casierie, contabilitate, laborator prin instalarea camerelor CCTV, în prezent citind și transferând materiale video pe calculatorul principal;
- oftware-ul vă permite să gestionați cuprinzător procesele interne cu afișarea informațiilor despre activitățile financiare ale organizației în contabilitate;
- ontabilitatea depozitului se realizează rapid și eficient folosind echipamente de înaltă tehnologie, citind coduri de bare și apoi utilizând un terminal de colectare a datelor, înregistrând în nomenclator datele despre medicamente și consumabile;
- nformațiile sunt disponibile utilizatorilor, în funcție de capabilitățile diferențiate ale utilizatorului, folosind un motor de căutare contextuală pentru a afișa rapid informațiile necesare;
- istemul prevede procesarea unei cantități nelimitate de date de informații, salvându-le în stocare în cloud pentru o perioadă nelimitată de timp, cu suport pentru orice formate;
- În aplicație, este posibilă generarea de rapoarte, documente, facturi, acte, certificate în formă digitală, folosind șabloane;
- ompletarea automată a datelor implică importarea de informații din diverse surse;
- nformațiile despre pacienți vor fi afișate în carduri electronice cu informații de contact, solicitări, istoricul tratamentului, stomatolog de conducere, analize și analize de laborator, teste de alergie, fotografii etc.;
- apacitatea de a trimite mesaje vocale și text în masă sau selectivă clienților, felicitându-i de sărbători, informându-i despre reduceri și promoții, amintindu-le despre programări, pregătirea rezultatelor testelor, necesitatea reproducerii plății pentru servicii stomatologice și medicamente;
- uteți evalua funcționalitatea programului licențiat printr-o versiune demo gratuită;
- istemul are capacitatea de a reproduce plata fără numerar pentru serviciile stomatologice furnizate, ținând cont de interacțiunea aplicației cu sistemele bancare.
Program stomatologic pe calculator
Un program de calculator dentar vă permite să salvați o cantitate nelimitată de date de informații, să țineți evidența frecvenței pacienților, să monitorizați starea plăților și a serviciilor oferite, să analizați consumul de medicamente etc. Astăzi, programele de calculator au devenit o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Prin programe specializate, este posibilă îmbunătățirea calității muncii tuturor departamentelor unei anumite organizații, folosind funcționalități moderne pentru a rezolva sarcinile atribuite. Pentru a putea aprecia pe deplin calitatea și posibilitățile nelimitate ale sistemelor automatizate, merită să analizați piața și să testați versiunile de probă. Există multe programe pe piață, precum și dezvoltatori fără scrupule care furnizează și vând programe în format de testare pentru versiunile licențiate. Ulterior, la achiziționarea acestor aplicații, urmează o performanță slabă a sistemului de gestiune, control și contabilitate, rezultând pierderi din cauza necesității de a achiziționa instrumente suplimentare, extinde versiunea etc. Pentru a selecta un software care este potrivit pentru toți parametrii organizației dvs., ținând cont de punctele lipsă în management și control, ar trebui să acordați atenție dezvoltării specializate a companiei „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul este dezvoltat in scopul contabilitatii automate, organizarii managementului si analizei cu implementarea contabilitatii si contabilitatii de depozit.
Program de calculator pentru stomatologi
Un program de calculator pentru stomatologi oferă un control de management de înaltă calitate, ținând cont de analize. Folosind un program de calculator, medicii stomatologi vor putea folosi rațional timpul de lucru, creând programe, văzând programările pacienților. Programul are posibilitatea de a ajuta medicii stomatologi să furnizeze cu competență servicii stomatologice pacienților, cu un studiu preliminar al solicitărilor și serviciilor prestate, folosind fotografii și modele de dinți, rezultatele testelor și testele de alergie în jurnalul de lucru. În program, toate informațiile despre pacienți vor fi afișate în sistem, cu înregistrări electronice păstrate, adăugând informații suplimentare despre progresul tratamentului de către medici stomatologi. Software-ul vă permite să combinați departamente, inclusiv registrul, casieria, contabilitatea, laboratorul, camera de radiografie etc.
Astfel, este posibil să primiți rapid informații despre starea de sănătate a pacientului, precum și să reflectați rezultatele în baza de date, fără a fi nevoie de o așteptare lungă. Software-ul asigură menținerea unui jurnal al prezenței pacientului la clinica dentară. Inscrierile se vor face cu promptitudine, afisand data si ora, selectand servicii si specialisti dintr-o anumita zona, tinand cont de selectia pacientilor dintr-o singura baza de date CRM. Dacă pacientul se află deja în baza de date, nu este nevoie să reintroduceți informațiile personale. Când introduceți informații despre un pacient nou, trebuie doar să completați anumite câmpuri obligatorii pentru înregistrare, apoi sistemul va genera un card electronic cu informații de contact, poze, fotografii, istoricul înregistrărilor și vizitelor. Sistemul facilitează, de asemenea, analizarea stării vizitelor, inclusiv anulările programărilor și, ulterior, rezervarea clienților pentru întâlniri preplătite pentru a optimiza resursele de lucru.
Programe de calculator pentru stomatologie
Programele de calculator pentru stomatologie fac posibilă îmbunătățirea muncii tuturor specialiștilor, ținând cont de programul personal de lucru al acestora. Fiecare specialist va fi înregistrat sub acreditările personale, care vor fi afișate zilnic pe parcursul activității. Prin înregistrarea în sistem cu formarea unui cont, utilizatorul se va autentifica zilnic folosind un login și o parolă. Cu ajutorul sistemului, este posibilă reproducerea înregistrărilor timpului de lucru, analizând calitatea și viteza de prelucrare a datelor informațiilor, îngrijirea pacientului și calculând numărul total de ore lucrate. Salariile vor fi calculate pe baza indicatorilor calculați efectiv. De asemenea, prin intermediul sistemului de contabilitate este posibilă automatizarea procesului de distribuire a cabinetelor stomatologice, ținând cont de fișele pacienților pentru programări, cu o analiză a serviciilor selectate și a duratei procedurilor. Programul pentru calculator vă permite să îmbunătățiți calitatea serviciului prin trimiterea de scrisori de informare prin mesaje vocale sau text către operatorii de telefonie mobilă sau e-mail, în formă de masă sau personală. La trimiterea de mesaje, clienții sunt informați cu privire la promoții și reduceri, amintindu-le să-și facă programari la specialiști, felicitându-i cu diverse sărbători (atașând o poză) și primind răspunsuri care evaluează calitatea serviciului. Astfel, este posibil nu numai îmbunătățirea proceselor de lucru cu disciplină, ci și creșterea loialității pacienților.
Programe de calculator în stomatologie
Programele de calculator din stomatologie contribuie la un management competent folosind soluții funcționale moderne. Software-ul poate interacționa simultan cu un număr nelimitat de site-uri web și rețele sociale, extinzând baza de clienți și crescând cifra de afaceri a companiei. Programul poate exercita efectiv controlul de la distanta asupra proceselor interne in fiecare cabinet stomatologic si la receptie, la casierie si in departamentul de contabilitate, in depozit si in farmacie, folosind camere de supraveghere video. Telecomanda vă permite să îmbunătățiți munca personalului, să eliminați deficiențele și neînțelegerile legate de îngrijirea pacientului și să minimizați furtul articolelor de inventar. În program, toate procesele vor fi înregistrate într-un sistem cu management digital de documente. Documentația digitală va fi generată rapid, folosind șabloane cu completare automată, prin import și export de date. De asemenea, programul vă permite să obțineți procese de lucru cu o creștere a cifrei de afaceri a companiei atunci când interacționați cu sistemele bancare, efectuând plăți în numerar și fără numerar. Plățile fără numerar vor fi acceptate automat de aplicație, ținând cont de conversia la cursul bancar național. Fondurile din fiecare dintre casele de marcat si din contul societatii vor fi inregistrate zilnic, inregistrand indicatorii calculati in rapoarte.
Software stomatologic
Software-ul stomatologic „Universal Accounting System” are opțiuni de configurare flexibile, un design frumos de interfață și o gamă largă de module și instrumente. Software-ul automatizat este prezentat la un preț accesibil, economisind bani fără o taxă lunară de abonament. În utilitarul USU, chiar și utilizatorii fără experiență pot efectua eficient procesele de lucru. Software-ul este capabil să interacționeze cu sistemele bancare și companiile de asigurări, precum și cu sistemul 1C. Atunci când este integrat cu contabilitatea 1C, este posibilă automatizarea contabilității, fără a fi nevoie să pierdeți timp cu operațiuni suplimentare de introducere și decontare a informațiilor. De asemenea, oferă contabilizarea automată a medicamentelor, afișând fiecare articol după cantitate și calitate, datele de expirare etc.
Programul calculează ușor și rapid costul serviciilor stomatologice și vânzarea medicamentelor folosind un calculator electronic. De asemenea, prevede posibilitatea efectuării regulate a inventarierii utilizând echipamente de scanare, citirea codurilor de bare ale mărfurilor și afișarea datelor printr-un terminal de colectare a datelor din gama de produse. Numărul de utilizatori din software este nelimitat, oricine poate transmite informații prin intermediul rețelei interne. Controlul managerului este disponibil într-un număr nelimitat de clinici stomatologice, unindu-le într-o singură rețea. Astfel, puteți controla cu ușurință creșterea clienților comparând pacienții obișnuiți și cei noi, analizând cele mai populare tipuri de servicii. Software-ul automatizat va ajuta la gestionarea și controlul, analiza și contabilitatea stomatologiei, așa că nu ar trebui să amânați până mâine posibilitățile nesfârșite care vi se prezintă.
Video cu un program de calculator pentru stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de calculator pentru stomatologie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.