Capabilitățile unui sistem CRM pentru completarea jurnalelor pacienților pentru stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat „Sistem de contabilitate universal” vă ajută să faceți față oricăror sarcini din orice tip de afacere, cu o gamă largă de module și instrumente;
- oftware-ul vă permite să înregistrați rapid pacienții pentru întâlnirile cu specialiștii clinicii dentare, reflectând ora și data, informațiile despre client, alegerea serviciilor și efectuarea calculelor;
- oftware-ul asigură întreținerea documentelor și jurnalelor digitale care pot fi completate rapid la importul de materiale din diverse surse;
- oftware-ul promovează siguranța unei cantități nelimitate de date informaționale într-o stocare centralizată, cu acces de către toți utilizatorii și utilizarea informațiilor pe baza capacităților diferențiate;
- plicația poate fi utilizată de un număr nelimitat de utilizatori care simultan se autentifică și efectuează muncă, schimbând informații importante prin rețeaua locală;
- plicația are încorporat un motor de căutare electronic care oferă prompt informații la cerere în câteva minute;
- ontrolul și managementul unui număr nelimitat de cabinete stomatologice, zone de recepție, laboratoare, contabilitate, casierie, efectuate în timpul instalării și analizei de la distanță a camerelor CCTV;
- enerarea de certificate, misiuni, rapoarte, facturi, rapoarte se realizeaza pe baza de sabloane create electronic, trimise prin e-mail sau tiparite pe imprimante;
- În program, fiecare utilizator va folosi un cont zilnic pentru a îndeplini sarcinile atribuite, văzând fișele pacienților, reflectând operațiunile efectuate, luând în considerare analiza activităților de muncă, evaluarea rațională a nivelului de serviciu și calcularea salariilor;
- oate calculele vor fi efectuate rapid și precis, folosind un calculator electronic, lista de prețuri aplicabilă și valoarea reducerii pentru clienții obișnuiți;
- aza de date CRM va fi folosită pentru a menține informații despre pacienți, cu adăugarea numelui, data nașterii, informații de contact, înregistrări, plăți, recenzii, rezultate ale testelor, poze etc.;
- entru a oferi pacienților informații despre gradul de pregătire a rezultatelor, programări, reduceri etc., mesajele sunt trimise operatorilor de telefonie mobilă sau e-mail;
- rogramul vă permite să utilizați un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor pentru a efectua contabilitatea medicamentelor și consumabilelor, reflectând corect cantitatea și calitatea resturilor;
- plicația vă permite să utilizați carduri de reducere și cadou;
- În sistemul general de contabilitate, este posibil să gestionezi mai mulți stomatologi în același timp, reflectând toate procesele cu calculul veniturilor și cheltuielilor.
Registrul pacientului stomatologic
Înregistrările pacienților din stomatologie pot fi păstrate pe hârtie și pot fi, de asemenea, utilizate cu capabilități moderne de management digital. Astăzi, toate companiile utilizează sisteme specializate pentru contabilitate și control, managementul proceselor interne, desfășurarea cuprinzătoare a activităților cu informații afișate în documentația electronică. Un program conceput pentru a optimiza resursele de lucru ale companiei, îmbunătățind fluxurile de lucru în timp ce automatizează execuția. Atunci când alegeți un asistent electronic, trebuie în primul rând să vă analizați propriile nevoi de afaceri pentru a îmbunătăți munca și procesele. Astfel, dacă aveți nevoie de management, contabilitate, analiză de înaltă calitate, software-ul „Universal Accounting System” este ideal. Software-ul este accesibil din punct de vedere al managementului pentru orice utilizator, chiar și pentru un începător.
De remarcat este și politica de prețuri accesibile, potrivită oricărei organizații, economisind bugetul, având în vedere absența unei taxe lunare de abonament. Spre deosebire de dezvoltări similare, software-ul este adaptat individual domeniului de activitate al organizației, oferind utilizatorilor o gamă largă de modele și instrumente, fără a fi în același timp inferior celor mai scumpe programe. În program, fiecare specialist va lucra în condiții confortabile, creându-și un cont conform propriilor dorințe. Toată lumea va putea selecta teme specifice din modelele prezentate sau va putea folosi propriile imagini pentru screensaver-ul de pe desktop. Panoul de limbă vă permite să traduceți programul în orice limbă, lucrând în toată lumea. Angajații unei organizații, atunci când instalează programul pe un dispozitiv de lucru, li se va cere să se înregistreze, afișând informații personale de lucru pentru înregistrarea ulterioară a activităților de muncă. Fiecare dispozitiv de lucru va fi conectat local la computerul principal, astfel încât managerul să poată controla de la distanță toate acțiunile din sistem.
Jurnalele de bord în stomatologie
Jurnalele în stomatologie oferă afișarea datelor curente despre angajații organizației, pacienții, medicamentele etc. În aplicația angajat, timpul de lucru va fi înregistrat și informațiile vor fi afișate în jurnalele digitale. Astfel, statul de plată va fi reprodus printr-un calcul general al numărului de ore lucrate lunar, al serviciilor oferite pacienților și al nivelului și calității muncii în general. Această metodă vă permite să evaluați rațional capacitățile și calificările specialiștilor, sporind în același timp disciplina. Programele de lucru vor fi generate în jurnalul de sistem, comparând programările pacienților ținând cont de timpul necesar sau de alte tipuri de servicii furnizate. Modificările aduse programului de lucru vor fi comunicate angajaților prin mesaje care apar pe ecranul dispozitivului de lucru. Toți angajații vor fi conectați local printr-o rețea internă pentru activități comode de lucru și transfer de date de informații. De asemenea, dacă aveți nevoie să obțineți informațiile necesare, un motor de căutare contextuală va fi disponibil pentru muncă. Toate informațiile vor fi conținute în stocarea în cloud, integral și în orice format. Aplicația vă permite să vedeți informațiile introduse de utilizatori, identificând cu promptitudine introducerea incorectă a datelor sau falsificarea datelor.
Registrul stomatologic
Registrul stomatologic, menținut în formă electronică, vă permite să înregistrați rapid pacienții pentru programările la specialiști la clinica dentară. Atunci când pacienții se adresează stomatologiei, angajații își vor putea face rapid o programare ținând cont de serviciile selectate, afișând data și ora, ocupând cabinetul. Informațiile despre interese vor fi introduse și actualizate în mod regulat cu informații într-o singură bază de date CRM. Cardurile electronice de dobândă vor conține informații despre numere de telefon de contact, e-mail, programări, stări de tratament, plăți reproductibile, recenzii, evaluări, fotografii și amprente ale dinților, teste, certificate etc. De asemenea, este posibil să atașați o fotografie a pacientului pentru a îmbunătăți munca și a citi informații la intrarea în stomatologie atunci când utilizați funcția de identificare personală. Software-ul vă permite să îmbunătățiți munca angajaților, văzând în sistem numirea pacienților, ținând cont de anularea acestora. În cazul în care pacienții anulează sau reprogramează în mod repetat programările, sistemul va citi ulterior informațiile și va înregistra clienții preplătiți. Într-o aplicație care salvează istoricul tratamentului pacientului, specialiștii pot revizui oricând planurile de tratament, economisind timp în timpul programărilor. Astfel, este posibil să se elimine timpul de nefuncționare. De asemenea, pentru specialiști, pacienții vor fi evidențiați în anumite culori, ținând cont de mementouri de apel, notificări ale evenimentelor stomatologice planificate etc.
Jurnal de bord pentru materiale în stomatologie
Un jurnal de materiale în stomatologie vă permite să completați în timp util medicamentele și consumabilele și să eliminați produsele expirate. Informațiile corecte vor fi introduse în jurnal despre medicamente și consumabile, ținând cont de nume, date de lansare și depozitare, descrieri, costuri și consum. La cheltuirea cu medicamente, informații detaliate despre vânzări, utilizarea în furnizarea de servicii pacienților etc. vor fi înregistrate în reviste. Software-ul vă permite să controlați datele de expirare ale medicamentelor, înlocuind cu promptitudine produsele expirate, ținând cont de prejudiciul cauzat sănătății dacă nu sunt respectate standardele. Inventarierea medicamentelor și consumabilelor se realizează automat de către sistem, folosind echipamente de înaltă tehnologie cu contabilitate corectă și afișare a indicatorilor cantitativi în rapoarte.
Soluția optimă pentru îmbunătățirea calității muncii unei organizații este implicarea minimă a specialiștilor, oferind aceste sarcini asistentului electronic, ținând cont de impactul negativ al factorului uman. De asemenea, este ușor să lucrați cu documentația din sistem, completând câmpurile obligatorii cu informații, folosind completarea prin mutarea materialelor din mediile disponibile. Certificatele formularelor 043, 037, 039 vor fi de asemenea generate automat. Pentru confortul și eficiența muncii în stomatologie, este posibil să combinați toate diviziunile structurale într-o singură rețea. Astfel, nu este nevoie să așteptați rezultatele testelor sau impresiile, datele vor intra automat în sistem, trimițând specialiștilor și pacienților informații despre pregătire sub formă de mesaje. Mesageria în bloc sau individuală se efectuează prin numere de telefon de contact sau e-mail pentru a oferi informații actualizate despre aplicații profitabile, promoții, reduceri la anumite tipuri de servicii, cu memento-uri pentru a face programări prin SMS, Viber, WhatsApp, E-mail.
Jurnalele de bord într-o clinică dentară
Jurnalele dintr-o clinică stomatologică vor fi clasificate pentru o muncă convenabilă pentru utilizatori. Capacitățile utilizatorului din sistem sunt delegate pe baza activității de lucru, asigurând protecția și siguranța tuturor materialelor într-o manieră sigură. Software-ul vă permite să automatizați activitatea unei organizații, ținând cont de atragerea de noi clienți, luând în considerare interacțiunea cu rețelele sociale, site-urile web și folosind tehnici de publicitate suplimentare. Aplicația vă permite, de asemenea, să analizați metode de succes de atragere a clienților prin investiții de marketing. Toate informațiile despre activitățile financiare se vor reflecta și în aplicație, fără a fi nevoie să pierdeți timp și bani pe sisteme suplimentare. Integrarea cu contabilitatea 1C vă permite să efectuați o contabilitate de înaltă calitate, reflectând informațiile în situații și documentație. În program, este posibil să se analizeze veniturile pentru fiecare stomatologie, reflectând înregistrările și chitanțele de plată.
Jurnalele cabinetului stomatologic
Jurnalele cabinetelor stomatologice ajută la analiza programărilor pacienților, identificând deficiențele în cursul activității. Este posibilă evaluarea performanței personalului folosind mesajele trimise de la clienți. Programul are opțiuni de configurare flexibile cu posibilități nelimitate, cu care vă puteți familiariza analizându-l singur folosind versiunea demo. Versiunea demo este complet eterică. Pentru toate întrebările, veți primi informații în consultare cu specialiștii formând numărul de telefon sau trimițând o solicitare la adresa de e-mail indicată pe site. Site-ul conține recenzii ale clienților care vă pot ajuta să luați deciziile corecte. Există, de asemenea, o recenzie video, module și instrumente care sunt preselectate pentru organizația dvs., ținând cont de tipul de activitate. Nu este nevoie să credeți în mod greșit că în lumea tehnologiilor moderne și a soluțiilor digitale puteți face față singur, deoarece concurenții folosesc deja evoluțiile moderne pentru a îmbunătăți afacerile, câștigând avânt și crescând veniturile.
Program video pentru completarea automată a unui jurnal al pacientului în stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui registru stomatologic electronic pentru pacienți
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.