Capabilitățile unui sistem CRM pentru o clinică dentară
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul universal vă permite să automatizați procesele zilnice, ținând cont de automatizarea completă a muncii tuturor diviziilor structurale, unind clinicile dentare într-o singură rețea;
- În program, fiecare angajat al stomatologiei va fi înregistrat sub acreditări personale, cu posibilitatea de a sincroniza munca printr-o rețea locală cu alți utilizatori;
- oftware-ul vă permite să controlați toate activitățile intra-organizaționale folosind camere de securitate instalate care transmit materiale video către computerul principal în timp real;
- nformațiile vor fi suplimentate și stocate în mod regulat într-un singur cloud de informații, ținând cont de clasificarea materialelor, precum și suportând diverse formate și volume;
- uteți găsi informațiile necesare folosind un motor de căutare contextual, reducând costul timpului de lucru;
- reptul de folosință între specialiști va fi diferențiat, ținând cont de postul lor de muncă, cu protecția materialelor confidențiale;
- În aplicație, informațiile de interes vor fi afișate într-o singură bază de date de clienți CRM cu nume, data nașterii, fotografie de identificare personală, înregistrări, servicii prestate, decontări reciproce, rezultate test, fotografii etc.;
- În aplicația universală, toate calculele vor fi efectuate de un calculator electronic, folosind o listă de prețuri cu cantitatea selectată și o posibilă reducere pentru clienții obișnuiți;
- a integrarea programului cu contabilitatea 1C, este posibilă efectuarea contabilității, generarea de documentație și raportare folosind șabloane electronice completate conform mostrelor;
- incronizarea cu sistemele bancare vă permite să acceptați plăți pentru serviciile stomatologice în formă de numerar și fără numerar, susținând lucrul cu orice monedă mondială atunci când contabilizați conversia;
- istemul prevede ținerea evidenței orelor de lucru cu calcularea salariilor pe baza timpului efectiv lucrat și a serviciilor prestate pacienților;
- anagerul poate analiza activitatea clinicilor dentare ținând cont de analiza performanței financiare pe baza rapoartelor analitice și statistice furnizate;
- plicația are capacitatea de a trimite mesaje informative în masă sau selectivă prin voce sau text, amintind despre programări, informații furnizate despre noi tipuri de servicii, promoții și reduceri, disponibilitatea rezultatelor etc.;
- plicația este disponibilă pentru utilizare pe orice dispozitiv de lucru care necesită achiziționarea unei versiuni separate cu licență;
- rogramul automat poate fi utilizat în orice parte a lumii cu bara de limbă configurată.
Program pentru o clinica dentara
Un program pentru o clinică dentară este un instrument necesar în arsenalul oricărui tip de afacere. Prin program este posibilă îmbunătățirea sistemului de management consacrat, monitorizarea tuturor proceselor desfășurate în stomatologie, ținând cont de activitățile financiare și de medicamente. În prezent, cererea de programe electronice a crescut, deoarece gama acestora a crescut semnificativ, făcând alegerea mai dificilă pentru utilizatori. Pentru a achiziționa un software care este potrivit din toate punctele de vedere, inclusiv din gama de prețuri, merită mai întâi să evaluați evoluțiile prezentate pe piață. Pentru a obține succesul în domeniul dvs. de activitate, un asistent electronic automatizat este o necesitate. Programele specializate sunt împărțite în funcție de suport funcțional, numărul de utilizatori și cantitatea de informații stocate în cloud. Software-ul oferă posibilități nelimitate și oferă un preț accesibil care este potrivit pentru orice organizație.
Software-ul „Universal Accounting System” este o opțiune ideală pentru implementarea în procesele de management, garantând controlul constant, depozit și contabilitate. Pe lângă politica de prețuri accesibile, merită luată în considerare și absența unei taxe lunare de abonament. Astfel, poți reduce cheltuielile lunare în timp ce crește cifra de afaceri a companiei tale. Utilizatorii au la dispoziție o gamă largă de module și instrumente, design de teme pentru screensaverele desktop și nouăzeci și șase de limbi în care programul poate fi tradus pentru o muncă de succes în întreaga lume. În program, fiecare utilizator se va putea simți confortabil lucrând în condiții ideale, ținând cont de munca automatizată. De asemenea, fiecare angajat va fi înregistrat personal folosind conturi care protejează datele informaționale cu un login și o parolă. Accesul la cont este oferit pentru un singur utilizator, iar versiunea cu licență a programului este achiziționată suplimentar pentru fiecare dispozitiv de lucru.
Programul Clinicii Stomatologice
Programul clinicii dentare garantează întreținerea de înaltă calitate a documentelor digitale, cu păstrare în orice format, volum, pe o perioadă lungă de timp. Toate datele de documentare, raportare și informații vor fi stocate în stocarea în cloud, ținând cont de clasificarea și împărțirea drepturilor de acces pentru utilizatori. Diferențierea capabilităților utilizatorului se bazează pe protejarea materialelor confidențiale împotriva scurgerilor. Utilizatorii din sistem vor putea lucra unificat, unind unitățile structurale și dispozitivele de lucru printr-o rețea internă. Astfel, este posibilă transmiterea datelor informaționale printr-o rețea locală, îmbunătățind activitățile de lucru. Cu acces pe mai multe canale, sistemul nu eșuează, funcționând rapid în moduri accelerate.
De asemenea, oferă posibilitatea de a sincroniza fiecare dispozitiv de lucru cu computerul principal, oferind managerului informații detaliate despre progresul muncii zilnice a specialiștilor. Astfel, pe ecranul monitorului vor fi afișate informații despre fiecare utilizator, starea online sau offline, numărul de ore lucrate, operațiunile efectuate, programul de lucru, transferul de informații etc. Programul perfect prevede, de asemenea, ținerea evidenței orelor de lucru ale specialiștilor clinici dentare, cu formarea programelor de lucru și afișarea timpului efectiv lucrat pentru serviciile stomatologice prestate. Pe baza indicatorilor generali se vor face calcule salariale lunare. Programele de lucru vor fi generate electronic, oferind fiecărui specialist timp de utilizare rațional, precum și de a face modificări în timpul înregistrărilor sau anulărilor de către clienți. Software-ul face posibilă și utilizarea rațională a timpului de lucru al specialiștilor, ținând cont de programul de lucru în schimburi, cu distribuirea de birouri gratuite.
Program pentru clinici dentare
Programul pentru clinicile dentare prevede un control de înaltă calitate asupra activităților intra-organizaționale, ținând cont de instalarea și transmiterea în timp real a materialelor video către computerul principal. Într-un singur program este posibilă combinarea tuturor clinicilor dentare cu laboratoare, secții de contabilitate, săli de radiografie etc. Astfel, informațiile vor intra automat în sistem cu acces de către fiecare utilizator, fără a fi nevoie să pierdeți timp așteptând și transferând materiale. De asemenea, atunci când se combină toate diviziile structurale, se asigură lucrări operaționale, ținând cont de redirecționarea înregistrărilor, trimiterea informațiilor pentru calcularea costului serviciilor către casierie și apoi transferarea datelor pentru contabilitate.
Software-ul oferă calcule efectuate automat folosind un calculator electronic, folosind o listă de prețuri cu costul serviciilor și medicamentele furnizate suplimentar, afișând cantitatea și reducerea disponibilă. Pentru clienții obișnuiți identificați în timpul analizei de către software, sunt oferite reduceri și puncte bonus. Astfel, este posibilă atragerea și păstrarea clienților plătitori și creșterea loialității. Informațiile despre serviciile stomatologice vor fi afișate în lista de prețuri, ținând cont de costul, durata serviciului, specialiștii care efectuează operația etc. Clienții pot face o programare cu un anumit specialist stomatologic pe cont propriu, înregistrându-se pe site în contul lor personal și văzând informații personale.
Programul de management al clinicii dentare
Programul de management al clinicii dentare asigură automatizarea completă a muncii tuturor specialiștilor. Programul facilitează înregistrarea pacienților pentru întâlnirile cu specialiștii, ținând cont de întreținerea revistelor electronice. Jurnalele vor afișa ora și data pentru înregistrarea ulterioară, ținând cont de pacientul selectat din baza de date CRM și de specialist, afișând și serviciile selectate. Dacă este necesar, se pot evidenția toate tipurile de servicii, după fapt, notându-le pe cele prestate, ținând cont de calculul costului total. Pentru munca de înaltă calitate a clinicii stomatologice se va forma o bază unificată de clienți CRM, ținând cont de afișarea numelui și prenumelui, data nașterii, istoricul programărilor, specialistul desemnat, serviciile prestate, plățile. Pentru cea mai bună implementare a lucrării, se prevede și atașarea fotografiilor pentru identificarea individului și înregistrarea datelor în sistem cu datele vizitelor la stomatologie.
Astfel, la efectuarea programărilor, emiterea de cecuri, certificate, documente sau rapoarte, cu un singur clic al mouse-ului este posibilă selectarea unui pacient din baza de date, economisind timp fără a fi nevoie să reintroduceți informații. La introducerea datelor pentru un pacient nou, se va deschide un chestionar cu câmpurile obligatorii completate rapid. Completarea promptă se realizează prin importul de date din orice sursă. Software-ul este, de asemenea, automatizat și îmbunătățește calitatea muncii în întreaga stomatologie, oferă și trimiterea în masă sau selectivă de mesaje vocale sau text către operatorii de telefonie mobilă sau e-mail. Prin intermediul mesajelor buletinului informativ, se preconizează furnizarea de informații clienților despre programări, servicii noi, reduceri și promoții, gradul de pregătire a rezultatelor testelor etc. De asemenea, este posibil să primiți feedback de la pacienți care evaluează calitatea serviciului. Pe baza unei analize a calității muncii specialiștilor, este posibilă ridicarea ștachetei și îmbunătățirea muncii prin identificarea și corectarea deficiențelor.
Programe pentru clinici dentare
Programele pentru clinicile stomatologice prevăd afișarea informațiilor privind medicamentele și consumabilele necesare pentru prestarea serviciilor și pentru vânzare. Programul poate afișa informații detaliate despre toate denumirile medicamentelor, ținând cont de afișarea informațiilor codurilor de bare, nume, scopuri, timpii de producție și depozitare, cost și imagini. Imaginile ajută la diferențierea vizuală a unui produs de altul. Imaginile vor fi primite pentru lucru din orice media, precum și prin integrarea cu o cameră web. Software-ul asigură, de asemenea, lucrul sincronizat cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie, care vă permit să citiți rapid codurile de bare ale produselor și să afișați informații în sistem. Astfel, la efectuarea inventarierii, nu este nevoie să pierdeți timpul și să opriți munca. Programul va efectua inventarierea rapid, eficient, cu afișarea efectivă a informațiilor privind cantitatea și calitatea depozitării. De asemenea, este planificată menținerea controlului asupra datelor de expirare a fiecărui medicament, deoarece medicamentele pot avea atât efecte pozitive, cât și negative asupra sănătății pacienților. Când expiră datele de expirare, sistemul va notifica lucrătorii stomatologici pentru eliminare sau înlocuire sau adăugare la articolele alocate. În timpul vânzărilor sau utilizării în tratament de către specialiștii stomatologi, în declarații vor fi luate în considerare datele despre medicamente.
Software pentru clinica dentara
Software-ul pentru o clinică dentară oferă management automat, contabilitate și analiză. Programul vă permite să efectuați contabilitate, susținând funcționarea sistemelor de înaltă tehnologie. Astfel, toate procesele se vor desfășura într-un singur program, fără reintroducerea de informații sau recalculări, generând prompt documentația necesară. Documentele digitale pot fi generate rapid folosind șabloanele existente completate conform eșantionului. Pentru un manager care gestionează un număr nelimitat de clinici stomatologice, va fi destul de convenabil să folosească rapoarte analitice și statice, cu luare a deciziilor raționale pentru operațiuni ulterioare de afaceri. Pentru funcționarea comodă a clinicilor dentare, pe site sunt disponibile informații cu geolocalizare, folosind și hărți geografice pentru a construi un traseu. Software-ul poate interacționa cu diverse dispozitive de măsurare, aplicații, site-uri web și rețele sociale. Astfel, atunci când lucrați cu rețelele de socializare și site-ul web, este posibil să extindeți baza de clienți oferind informații despre servicii stomatologice, reduceri și oferte excelente.
Cumpărați software pentru o clinică dentară
Achiziționarea unui program pentru o clinică dentară este cea mai rațională decizie, ținând cont de abordarea integrată și automatizarea muncii efectuate. Prin intermediul programului, vă puteți crește semnificativ baza de clienți cu calitatea muncii specialiștilor, afișând date despre activitățile financiare. Software-ul, care asigură interacțiunea cu sistemele bancare, oferă posibilitatea de a accepta plăți în numerar și fără numerar pentru serviciile stomatologice furnizate. Plățile sunt acceptate în orice monedă acceptată, cu conversie automată a fondurilor. Software-ul este automat, universal și poate fi evaluat prin descărcarea unei versiuni de testare, care este complet gratuită. Consultanții companiei „Sistemul Universal de Contabilitate” sunt pregătiți să răspundă la întrebări suplimentare, contactând numerele de telefon de contact specificate prezentate pe site. De asemenea, la achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, veți primi două ore de asistență tehnică complet gratuit. Vizitând site-ul nostru, puteți nu numai să descărcați o versiune de testare, ci și să analizați funcționalitatea cu o gamă largă de module și instrumente prezentate într-o gamă largă, să citiți recenziile clienților pentru a lua deciziile corecte atunci când construiți strategii de marketing.
Programe video pentru o clinică dentară
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru o clinică dentară
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.