Capabilitățile unui sistem CRM pentru stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat are opțiuni de configurare flexibile și poate fi utilizat în orice parte a lumii cu bara de limbă configurată;
- rogramul prevede posibilitatea muncii unificate cu introducerea simultană a unui număr nelimitat de angajați care interacționează și schimbă local date de informații;
- oftware-ul vă permite să urmăriți orele de lucru ale tuturor angajaților organizației, întocmind programe de lucru cu finalizarea efectivă a sarcinilor;
- onitorizați activitatea tuturor angajaților clinicii dentare cu clienții, eventual prin supraveghere video de la distanță în timp real;
- oate clinicile stomatologice pot fi combinate într-o singură rețea pentru o gestionare convenabilă de către manager;
- plicația prevede generarea de rapoarte și documentații, formulare, acte, facturi, trimitere prin e-mail sau printare pe oricare dintre modelele de imprimantă suportate;
- enerarea documentației, actelor, conturilor, rapoartelor se realizează folosind șabloane electronice existente, completate automat, mutând datele de informații din sursele suportate;
- rogramul poate lucra cu imagini grafice și fișiere standard de orice format;
- În sistem, toate informațiile vor fi primite și stocate automat în stocarea în cloud, clasificând datele și nelimitând timpul și volumul stocării;
- În aplicație, este destul de ușor să găsești rapid informații despre un client, angajat, serviciu, medicament, petrecând câteva minute folosind un motor de căutare contextual;
- plicația este automatizată cu înregistrarea automată a clienților, selectând tipuri de servicii, specialiști, ora și data, calculând automat costul;
- a fi creată o bază de date CRM separată pentru clienții clinicii stomatologice cu informații de contact, istoric de contact și servicii utilizate, plată anticipată și datorii, disponibilitatea reducerilor, înregistrări, recenzii și evaluări, imagini și radiografii, rezultate ale testelor etc.;
- oate unitățile structurale pot fi combinate într-un singur sistem de interacțiune și introducere promptă a informațiilor în timpul prestării de servicii stomatologice, analize de laborator etc.;
- ranzacțiile de plată sunt efectuate automat folosind un calculator electronic folosind o listă de prețuri și reduceri oferite clienților obișnuiți;
- econtările reciproce pot fi reproduse sub formă de numerar și fără numerar, susținând interacțiunea cu sistemele bancare.
Sistem CRM pentru stomatologie
Un sistem CRM automat pentru stomatologie oferă un management de înaltă calitate a tuturor proceselor de lucru, cu control, contabilitate și analiză. Mulți oameni încearcă să facă față singuri, manual, dar această metodă nu este recomandabilă, având în vedere pierderea de timp, care joacă un rol cheie în dezvoltarea afacerii. Sistemele de contabilitate universală specializate vă permit să afișați informații despre clienți, să înregistrați și să calculați costul serviciilor, analizând datele privind prezența și munca angajaților cu nivelul de calitate al serviciului. Toate procesele de lucru pot fi efectuate într-un singur sistem, principalul lucru este că software-ul are funcționalitatea necesară adecvată domeniului de activitate al afacerii. Software-ul prezentat de la compania „Universal Accounting System” este capabil nu numai să îmbunătățească indicatorii de calitate ai activității de muncă, ci și să crească cifra de afaceri financiară prin creșterea bazei de clienți și deschiderea de noi clinici stomatologice. O politică de prețuri accesibile vorbește despre o atitudine atentă față de clienți, economisind fonduri bugetare. De asemenea, pentru a economisi bani, nu există nicio taxă lunară de abonament. Programul prevede munca unificată a unui număr nelimitat de specialiști, clasificându-i după nivel de calificare, volum de muncă, drepturi de acces etc.
Sistem CRM în stomatologie
Un sistem CRM universal în stomatologie ajută la îmbunătățirea muncii fiecărui specialist prin afișarea programelor de lucru în jurnale electronice. Programele de lucru vor fi generate automat, pacienții făcându-și programări la un anumit specialist sau pentru anumite tipuri de servicii. Pe baza programelor de lucru, a sarcinilor finalizate și a timpului lucrat, suma totală a salariilor va fi calculată automat. Astfel, prin controlul și înregistrarea automată a activităților de lucru, este posibilă nu numai îmbunătățirea calității și rapiditatea muncii specialiștilor, ci și disciplinarea acestora. Sistemul poate afișa efectiv informații pentru fiecare angajat folosind un cont personal pentru activitățile zilnice. Conturile sunt furnizate utilizatorilor în timpul înregistrării și introducerii informațiilor primare în sistem. Fiecare cont este protejat de un login și o parolă, limitând accesul terților, protejând în același timp materialele confidențiale. În program, fiecare utilizator va putea să-și configureze personal un cont, alegând designul temelor pentru desktop, limbi străine pentru lucrul cu clienții, traducerea sistemului în oricare dintre limbile necesare desfășurării activităților de lucru în întreaga lume. Toate dispozitivele de operare vor fi sincronizate cu computerul principal, pentru a afișa activități zilnice, transfer de informații, service clienți, consultanță etc.
Sisteme CRM pentru stomatologie
Sistemele automate CRM pentru stomatologie vă permit să analizați datele clienților și să identificați deficiențele atunci când primiți recenzii și evaluări. De asemenea, este posibilă furnizarea de date analitice și statistice privind traficul și serviciile furnizate cel mai des pentru orice perioadă de timp. Toate informațiile despre denumirile serviciilor și medicamentelor sunt prezentate în lista de prețuri. Clienții se pot familiariza mai întâi cu serviciile oferite, cu calendarul operațiunilor și cu costurile. La implementarea software-ului, este posibilă menținerea datelor pentru fiecare client, formând o bază de date CRM. Baza de date CRM va afișa informații pentru fiecare pacient, luând în considerare examinările inițiale, istoricul serviciilor stomatologice, plata anticipată și datoria, imagini, radiografii, analize, teste de alergie etc. Informațiile despre pacienți vor fi actualizate și completate periodic, oferind fiecărui specialist informațiile necesare în timpul lucrului cu studiul preliminar. Astfel, atunci când lucrați într-un sistem de contabilitate automatizat, este posibilă optimizarea timpului de lucru prin înregistrarea informațiilor despre munca prestată și pacienții în mod independent, programarea pentru tipurile ulterioare de servicii sau redirecționarea către alți specialiști. În sistem, fiecare specialist vede programe de lucru ținând cont de evidența unui anumit client, pregătindu-se în prealabil pentru examinare și tratament ulterior.
CRM pentru stomatologi
Software-ul CRM pentru stomatologi vă permite să simplificați și să automatizați munca zilnică, utilizând rațional timpul de lucru. Software-ul vă permite să combinați toate unitățile structurale într-un singur sistem pentru a îmbunătăți și accelera procesele de lucru. De exemplu, stomatologia, atunci când interacționează cu laboratoarele și contabilitatea, va putea primi rapid informațiile necesare despre rezultatele testelor, redirecționarea clienților la plată etc. De asemenea, este posibilă generarea rapidă a rapoartelor, graficelor, documentelor, actelor, certificatelor necesare folosind șabloane electronice. Completarea, automat, transferul informațiilor necesare din sursele disponibile, oferă posibilitatea de a lucra cu imagini grafice și orice formate pentru fișiere standard. Sistemul afișează cu ușurință informații despre informațiile introduse și afișate de anumiți angajați. Drepturile de acces pentru specialiști sunt strict limitate, ținând cont de activitățile lor de muncă. În acest fel, este posibil să se protejeze informațiile confidențiale de scurgeri. Software-ul este universal, automatizat, permițând tuturor specialiștilor să lucreze într-un singur mod, interacționând printr-o rețea locală.
CRM pentru stomatologie
Aplicația CRM pentru stomatologie oferă posibilitatea de a înregistra automat clienții pentru programări. Pacienții își vor face programări direct în sistem, afișând programul de lucru al specialiștilor. Astfel, la înregistrarea pacienților, este posibilă selectarea unui specialist, selectarea unei ore, selectând tipurile de servicii necesare din lista de prețuri, cu calcularea automată a sumei totale de plată. Sistemul vă permite să evidențiați anumite ferestre cu culori diferite pentru a vă aminti diferite sarcini. De exemplu, evidențiind un anumit client în diferite culori, puteți reflecta informații despre datorii sau necesitatea de a reaminti despre evenimentele planificate atunci când alocați medicamente sau consumabile, nu puteți uita de reciclare și cumpărare;
Software-ul permite clienților să facă în mod independent întâlniri cu specialiști folosind înregistrarea pe site în contul lor personal. De asemenea, prevede lucrul cu carduri de reducere, oferind clienților obișnuiți o anumită reducere. Analiza traficului clienților este necesară pentru a identifica pacienții obișnuiți și fideli. La calcularea serviciilor se are în vedere utilizarea unui calculator electronic cu prețurile indicate în lista de prețuri, luând în considerare și reducerea ulterior. Suma totală poate fi rambursată în numerar sau plăți fără numerar. Software-ul poate interacționa cu sistemele bancare, făcând posibilă efectuarea decontărilor reciproce într-o formă fără contact, susținând acceptarea oricăror valute străine atunci când sunt convertite la cursul curent.
stomatologie CRM
Software-ul CRM pentru stomatologie vă permite să automatizați activitatea departamentului de contabilitate. Contabilitatea va fi efectuată automat atunci când software-ul interacționează cu sistemul 1C. Astfel, toate operațiunile de decontare vor fi reproduse în sistem printr-un calculator electronic, afișat în declarații și rapoarte. Rapoartele analitice și statice vor fi prezentate managerului conform termenelor stabilite în planificatorul de sarcini, pentru a lua decizii raționale în procesul de îmbunătățire a calității muncii organizației. Este important ca un manager să controleze toate procesele de lucru fără să rateze cel mai mic detaliu. Pentru a îmbunătăți calitatea afacerii în ansamblu, este posibilă unirea tuturor clinicilor dentare într-un singur sistem, afișând procese intra-organizaționale. În aplicație, puteți controla munca personalului prin sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal, precum și prin utilizarea supravegherii video în timp real. Cu supravegherea video, este posibil să supraveghezi nu numai munca angajaților, ci și prezența clienților. Programul prevede utilizarea unei funcții de identificare personală pentru a înregistra ora și data sosirii și plecării în sistem. Tot în sistemul CRM este posibilă efectuarea de ratinguri pe clienți, cu formarea unui log pentru clienții cu probleme. Pe lângă sistemele bancare și sistemul 1C, este asigurată interacțiunea cu companiile de asigurări.
CRM în stomatologie
Un sistem CRM universal în stomatologie vă permite să țineți evidența înregistrărilor clienților, să analizați datele despre activitățile financiare și, de asemenea, să vindeți consumabile și medicamente. Toate informațiile despre medicamente vor fi înregistrate în sistem, într-un nomenclator cu cantitatea curentă, datele de expirare, denumirile codurilor de bare, datele de producție, denumiri, descrieri, imagini atașate. Imaginile pot fi folosite de pe orice suport electronic, precum și la integrarea sistemului cu o cameră web. Utilizarea imaginilor asigură diferența dintre un produs și altul. Medicamentele în timpul utilizării pot avea atât efecte pozitive, cât și negative asupra calității sănătății pacienților. Prin urmare, controlul asupra datelor de expirare este extrem de important. Sistemul va analiza datele privind datele de lansare ale anumitor medicamente, comparând momentul și calitatea depozitării. De asemenea, este important să faceți un inventar. Software-ul vă permite să efectuați inventarul automat, folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie în timpul acestui proces. Astfel, indicatorii cantitativi vor fi întotdeauna relevanți, iar munca nu poate fi suspendată fără implicarea angajaților pentru această muncă, ceea ce elimină influența factorului uman.
Un sistem CRM dentar automatizat ajută la controlul tuturor proceselor de lucru din cadrul fiecărei clinici dentare, folosind în mod rațional înregistrările de timp cu o comparație a cabinetelor disponibile. Software-ul poate oferi utilizatorilor posibilitatea de a emite certificate de formulare 037, 039, 043. Managerul va putea monitoriza și gestiona activitatea stomatologiei, analizând activitățile financiare în comparație cu lunile precedente. Programul poate folosi funcțiile de notificare vocală a clienților despre diverse promoții, reduceri, puncte bonus și, de asemenea, reamintindu-le despre întâlniri. Distribuția informațiilor se realizează prin SMS, e-mail, WhatsApp sau mesaje Viber. Distribuția poate fi efectuată în formă personală sau în masă. Calculele pot fi efectuate automat, luând în considerare suma totală a serviciilor prestate și datoria, precum și calcularea sumei plății anticipate etc. Programul face posibilă găsirea rapidă a informațiilor necesare, ținând cont de siguranța tuturor materialelor într-o singură stocare în cloud. Obținerea informațiilor necesare în câteva minute se realizează prin introducerea unei interogări în fereastra electronică a motorului de căutare contextuală. Fiecărui utilizator i se asigură anumite drepturi de acces și de a efectua anumite sarcini, însă pentru manager posibilitățile sunt nesfârșite.
SRM pentru stomatologie
Un program CRM multifuncțional pentru stomatologie poate desfășura procese de lucru mult mai eficient folosind dispozitive și funcționalități moderne de contabilitate. De exemplu, folosind funcțiile moderne de telefonie PBX, este posibil să se reducă pierderea de timp la consultarea clienților care apelează prin telefon. Astfel, această funcție vă permite să citiți rapid numerele de contact în timpul unui apel primit, afișând pentru specialiști o formare detaliată despre pacienți cu istoricul tratamentului, înregistrări, plăți, pe ecranul monitorului. Sistemul face ușoară și rapidă efectuarea unei întâlniri sau schimbarea datei și orei. De asemenea, oferă posibilitatea de a analiza clienții, ținând cont de modificările și anulările cursurilor. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii în stomatologie, este planificată înregistrarea datelor pacienților cu tratament ulterior și programare cu plată în avans.
Cumpărați CRM pentru stomatologie
Este posibil să cumpărați CRM pentru stomatologie într-o versiune licențiată la un preț accesibil, ținând cont de posibilitatea unei analize preliminare a funcționalității. Versiunea de încercare prezentată pe site-ul companiei este o reprezentare completă a programului licențiat, doar complet gratuită și pentru o perioadă limitată de utilizare. La achiziționarea software-ului, va fi disponibil suport tehnic de două ore de la specialiști. Veți putea selecta în mod independent modulele și instrumentele necesare pentru a vă desfășura activitățile de lucru. Site-ul are recenzii ale clienților pe care le puteți citi. Informațiile de contact pentru consultanții specialiști vă permit să contactați pentru informații suplimentare despre software, achiziție și instalare, selecția modulelor și instrumentelor. Software-ul automatizat are opțiuni de configurare flexibile și o gamă largă de funcționalități, potrivite pentru orice tip de afacere. Control, management, contabilitate, analiză, procese necesare oricărei organizații. Este mult mai convenabil și mai eficient să efectuați aceste procese folosind un asistent electronic specializat. Nu ar trebui să vă refuzați plăcerea și sprijinul competent, dezvoltându-vă afacerea cu gropi, fără a le oferi concurenților o șansă.
Sisteme video CRM pentru stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a sistemului CRM pentru stomatologie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.