- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM pentru o organizație stomatologică
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este conceput cu o funcționalitate largă, oferind o politică de prețuri accesibile, taxă de abonament gratuită, cu un număr nelimitat de utilizatori;
- În aplicație, toți utilizatorii vor fi înregistrați personal, ținând cont de utilizarea conturilor, monitorizați zilnic pentru a afișa activități de lucru și oportunități în cadrul schimbului local de mesaje de informații;
- oate informațiile vor fi introduse în sistem cu salvare automată în stocarea în cloud, fără limitări de volum, formate acceptate sau termene limită;
- oftware-ul vă permite să gestionați uniform un număr nelimitat de clinici dentare, gestionând și monitorizând toate procesele de lucru, afișând activități financiare;
- fectuarea contabilității a devenit și mai ușoară și mai simplă într-un singur program universal atunci când este integrat cu sistemul 1C;
- tilizatorii pot obține informațiile necesare pentru munca operațională prin scoaterea de informații din stocarea în cloud folosind un motor de căutare contextuală;
- rmărirea timpului vă permite să îmbunătățiți calitatea muncii întregii organizații stomatologice prin monitorizarea și gestionarea activităților, afișând în același timp cantitatea totală de timp lucrat și volumul sarcinilor efectuate;
- istemul asigură controlul în timpul instalării supravegherii video, citind materiale video în timp real;
- estionarea medicamentelor și consumabilelor este asigurată într-o manieră corectă și de înaltă calitate, efectuând un inventar fără oprirea activității farmaciilor și medicilor stomatologi, reflectând cantitatea totală și datele de expirare folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- istemul oferă posibilitatea plății contactless, susținând sistemele bancare ținând cont de lucrul cu orice monedă mondială;
- ormarea diverselor documentații digitale este reprodusă în prezența șabloanelor completate conform mostrelor;
- rogramul este disponibil pentru a lucra pe diverse dispozitive de lucru;
- olosind o singură bază de date de clienți CRM, este posibil să introduceți și să afișați informații despre istoricul tratamentului pacienților, înregistrând un card electronic, ținând cont de adăugarea de informații de contact, rezultate ale testelor, imagini, plăți, recenzii, examinări și curățări planificate, etc.;
- ste posibil să se efectueze analize afișând date analitice și statice, comparând frecvența pacientului la clinicile stomatologice pentru o anumită perioadă de timp;
- oftware-ul asigură distribuirea în masă și selectivă a mesajelor informaționale către operatorii de telefonie mobilă sau e-mail către pacienți.
Program pentru o organizație stomatologică
Programul pentru o organizație stomatologică va deveni un asistent indispensabil, având în vedere nevoia de analiză a activităților de muncă, control și management. Astăzi, software-ul nu este doar un asistent electronic, este o parte integrantă a oricărei organizații. Prin intermediul programului se poate rezolva orice problemă, indiferent de complexitate, care are un impact calitativ asupra succesului companiei. Programele de astăzi variază în funcție de funcționalitate, permițând astfel utilizatorilor să-și îmbunătățească procesele de lucru. Prin acordarea atenției și achiziționarea unui program de la compania „Sistemul Universal de Contabilitate”, se asigură posibilitatea de a stabili managementul, controlul, contabilitatea și analiza tuturor diviziilor structurale ale unei organizații stomatologice. Prin achiziționarea programului, veți putea gestiona cuprinzător un număr nelimitat de stomatologi sincronizați într-o singură rețea.
Astfel, toate informațiile despre înregistrări, vizite, calitatea îngrijirii pacienților și activitățile financiare vor fi înregistrate într-un singur program. Pentru un manager, un factor important este să primească rapoarte analitice și statistice, pe baza cărora va putea lua decizii raționale în cunoștință de cauză pentru a îmbunătăți calitatea muncii întregii organizații în ansamblu. De asemenea, prin program a devenit posibilă supravegherea activităților de lucru ale fiecărui specialist care va fi înregistrat în sistem într-o formă personală. De asemenea, este posibilă obținerea de analize în timpul deciziilor de marketing, afișând date despre cele mai profitabile metode de atragere a clienților. Pe lângă funcționalitatea nelimitată, programul are o politică de prețuri accesibile, care este extrem de importantă atunci când economisești fonduri bugetare, mai ales având în vedere lipsa unei taxe lunare de abonament.
Automatizarea unei organizații dentare
Automatizarea unei organizații dentare este realizată de program cu o gamă largă de module și instrumente, precum și integrarea cu dispozitive de înaltă tehnologie, aplicații, site-uri web și rețele sociale. Programele realizează automat sarcinile atribuite, optimizând timpul de lucru al angajaților. La instalarea software-ului cu setările panoului de control, fiecare utilizator este obligat să se înregistreze în sistem și să își creeze un cont. Printr-un cont, utilizatorii se vor putea autentifica în aplicație în fiecare zi și vor putea îndeplini sarcinile atribuite. Conturile vor fi protejate printr-un login și o parolă pentru a limita accesul terților. Astfel, informațiile personale despre pacienți și progresul tratamentului vor fi limitate la persoane din afară.
Programul prevede o conexiune multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru printr-o rețea locală pentru a uni și a permite schimbul de mesaje de informații, accelerând procesele de lucru. De asemenea, toate dispozitivele de lucru vor fi conectate la computerul principal pentru a afișa procesele zilnice, a transmite date de informații prin mesaje, timpul de lucru, starea online sau offline. Software-ul garantează o experiență de înaltă calitate pentru toți utilizatorii, controlând, de asemenea, input-ul și capacitățile utilizatorului, care sunt diferențiate prin diferențiere în funcție de poziția postului. Controlul, managementul și contabilitatea nelimitate sunt asigurate numai pentru șeful organizației. Toată lumea poate alege un design de temă pentru desktop, personaliza bara de limbă, selectează module și instrumente, lucrând într-un mediu confortabil în fiecare zi.
Contabilitatea într-o organizație stomatologică
Contabilitatea într-o organizație stomatologică se desfășoară în mod autonom. Analiza și înregistrarea prezenței clienților stomatologici vor fi prezentate sub formă de diagrame sau grafice, în comparație cu perioadele anterioare. Astfel, este posibil să se identifice deficiențe în cursul muncii, motivul plecării pacientului etc. Programul prevede posibilitatea menținerii unei singure baze de clienți, ținând cont de introducerea numelui complet, a datei nașterii, a solicitărilor, a serviciilor stomatologice utilizate, a analizelor și studiilor de laborator, a modelelor, a fotografiilor și a calculelor. Programul include o funcție de identificare de ultimă generație, astfel încât imaginile atașate ale pacientului pot fi folosite pentru a captura date și a le afișa pe foile de prezență. În sistemul de contabilitate, este posibilă înregistrarea rapidă a pacienților pentru programări executând această comandă cu un singur clic, selectând ora și data, afișarea cardului pacientului și înregistrarea serviciului selectat.
Este posibil să selectați toate serviciile simultan și apoi să afișați tipurile reale furnizate pentru calculele ulterioare. Aplicația vă permite să înregistrați nu numai specialiști ai unei organizații stomatologice, ci și clienți. Clienții pot accesa site-ul web de stomatologie, se pot înregistra independent în contul lor personal cu posibilitatea de a afișa date personale, progresul tratamentului, rezultatele testelor, înregistrarea etc. Sistemul va actualiza automat datele, oferind utilizatorilor doar informații relevante. Toate informațiile vor fi stocate în stocare în cloud, suportând diverse formate de materiale, imagini grafice, fără limitări de timp sau volum. Aplicația este multifuncțională și vă permite să lucrați rapid cu documentația, generând materialele necesare folosind șabloane încorporate cu umplere în funcție de mostre. Astfel, dacă aveți nevoie să eliberați rapid certificate sau programări, specialiștii pot folosi șabloane. Nu este nevoie să introduceți din nou informații; toate datele vor fi salvate ținând cont de importul și exportul de informații disponibile.
Management strategic într-o organizație stomatologică
Managementul strategic într-o organizație stomatologică se realizează ținând cont de o afișare detaliată a serviciilor oferite, prezența clienților, decontări reciproce etc. Programul oferă suport contabil, sprijinind activitatea contabilității 1C. De asemenea, toate calculele sunt efectuate folosind un calculator electronic încorporat, care va calcula costul serviciilor folosind algoritmi specificați. Pentru clienții obișnuiți, în cursul indicatorilor analitici și al identificării vizitelor regulate la clinica dentară, se oferă reduceri într-o sumă sau alta. Controlul asupra activității tuturor cabinetelor stomatologice, registrelor, caselor de marcat și contabilității se realizează prin supraveghere video de la distanță, citind materiale video în timp real de la camerele de securitate.
Aplicația vă permite să lucrați cu diverse rețele sociale, extinzându-vă baza de clienți, oferind informații preliminare despre furnizarea de servicii stomatologice și costul acestora. Managementul unei organizații stomatologice se va concentra și pe calitatea serviciilor oferite pacienților. Prin trimiterea de mesaje SMS, este posibil să primiți suplimentar feedback care evaluează calitatea muncii specialiștilor, identificând ulterior deficiențele și corectându-le, îmbunătățind calitatea muncii întregii organizații. De asemenea, mesajele SMS, E-mail, WhatsApp și Viber pot fi trimise clienților pentru a le reaminti despre programări, starea de pregătire a rezultatelor, informații despre aplicații profitabile, reduceri și promoții. Software-ul permite, de asemenea, utilizarea eficientă a spațiului disponibil la programarea pacienților pentru întâlniri. Atunci când pacienții anulează programările, sistemul va lua în considerare informațiile cu analiza ulterioară a prezenței clienților, prevăzând plata în avans pentru prestarea ulterioară a serviciilor stomatologice.
Automatizarea proceselor într-o organizație stomatologică
Automatizarea proceselor într-o organizație stomatologică se realizează folosind o abordare integrată, o gamă largă de componente modulare și instrumentale. Aplicația oferă posibilitatea de a afișa informații despre medicamente, ținând cont de inventarul produs sistematic folosind echipamente de înaltă tehnologie. Astfel, indicatorii cantitativi și calitativi ai fiecărui nume de medicament vor fi înregistrați în nomenclator, completați cu coduri de bare, date de expirare, imagini și descrieri. Programul este disponibil pentru a funcționa pentru orice utilizator, indiferent de nivelul de cunoștințe și pregătire. Toată lumea se va simți confortabil, dacă va fi necesar, primind sfaturi de la specialiști care pot fi contactați la numerele de contact indicate pe site. Prin achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, obțineți un asistent indispensabil la un preț accesibil, cu posibilități nelimitate pentru mulți ani. Puteți evalua funcționalitatea versiunii licențiate a programului instalând o versiune demo gratuită. De asemenea, oferă posibilitatea selecției preliminare a modulelor și instrumentelor care sunt prezentate pe site, există și recenzii ale clienților și o scurtă recenzie video; Software-ul multifuncțional poate automatiza fluxurile de lucru ale oricărui tip de afacere.
Programe video pentru o organizație stomatologică
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru o organizație stomatologică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



