Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate în stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul universal este o parte integrantă a controlului de management al unei organizații stomatologice, afișând date în documente digitale;
- ste posibilă combinarea tuturor clinicilor stomatologice într-un singur sistem de management integrat, control și contabilitate;
- plicația este multi-utilizator, fără a limita numărul de specialiști care pot ieși și efectua munca, prevăzând înregistrarea personală cu utilizarea zilnică a conturilor, sincronizate local pentru interacțiunea și schimbul de mesaje informative;
- oate informatiile despre clinica dentara vor fi salvate intr-un depozit centralizat, in volume nelimitate, termeni, suportand diverse tipuri de fisiere;
- plicația permite integrarea cu rețelele sociale și site-urile web, extinzând baza de clienți, oferind informațiile necesare despre serviciile clinicii dentare;
- bținerea informațiilor este disponibilă prin căutare electronică, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor;
- oate informațiile despre angajații stomatologici vor fi înregistrate în jurnal, ținând cont de timpul lucrat, volumele de sarcini îndeplinite, serviciile prestate, calitatea și nivelul de calificare, pe baza cărora se vor calcula salariile lunare;
- rogramările se fac cu promptitudine atunci când se lucrează cu reviste electronice, se realizează programe de lucru pentru specialiști, ținând cont de introducerea informațiilor privind procentele și serviciile prestate;
- nformațiile privind dobânzile vor fi afișate într-o bază de date comună cu nume complet, data nașterii, întâlniri cu specialiști, rezultate ale analizelor și imaginilor, plata anticipată și datoria, recenzii, ratinguri;
- plicația prevede menținerea unui nomenclator care afișează toate denumirile medicamentelor și consumabilelor, cu număr și cod, denumiri, descriere, cost, data lansării, stocare și măsuri de scop;
- otografiile pacientilor si medicamentele vor fi obtinute printr-o aplicatie integrata cu o camera web;
- tunci când este integrat cu echipamente de înaltă tehnologie, este posibil să se efectueze un inventar, care să reflecte cantitatea fiecărui articol de medicament;
- upravegherea video va ajuta la prevenirea neînțelegerilor și a unui serviciu prost pentru clienți, a timpului de nefuncționare, a furtului de medicamente etc.;
- ntegrarea cu sistemele bancare va ajuta la asigurarea clinicii stomatologice cu plăți fără numerar, permițând acceptarea plăților în orice unitate monetară;
- esajele generale sau individuale, vocale sau text sunt disponibile pentru a oferi pacienților informații despre starea tratamentului, mementouri de programare, pregătirea rezultatelor testelor, de asemenea, felicitări pentru diverse evenimente și atașarea unei imagini;
- e baza primirii de feedback și evaluări de la clienți cu privire la starea calității serviciului, este posibilă identificarea muncii incorecte a specialiștilor cu o schimbare a abordării și îmbunătățirea proceselor.
Software de contabilitate dentara
Software-ul de contabilitate dentara asigura executarea perfecta a sarcinilor, optimizand timpul de lucru. Prin program este posibilă obținerea rezultatelor dorite, creșterea cifrei de afaceri a companiei, depășirea concurenților și extinderea bazei de clienți. Folosind programul, puteți simplifica și îmbunătăți procesele de management, control, contabilitate și analitice. Programele vin sub diferite forme și, datorită suportului lor funcțional, garantează o funcționare ireproșabilă într-un anumit domeniu de activitate. De asemenea, programele variază în gama de prețuri pentru a se potrivi bugetului organizațiilor. Pentru a achiziționa un program automat pentru lucru neîntrerupt în orice zonă, cu o politică de preț adecvată, ar trebui să acordați atenție software-ului „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este cea mai bună dintre evoluțiile prezentate, ajustând individual modulele și instrumentele la cerințele organizației.
Merită luat în considerare domeniul de activitate, personalul utilizatorilor, volumele de date informaționale etc. Software-ul asigură înregistrarea și configurarea personală a programului pe un dispozitiv de lucru, cu autentificare zilnică folosind datele de conectare și parola introduse. Utilizatorii vor putea îndeplini rapid sarcinile atribuite prin afișarea graficelor în sistem. Jurnalele electronice vă permit să navigați rapid prin fișele pacienților, după ce ați studiat anterior plângerile și starea tratamentului și a serviciilor oferite. În sistem, angajații clinicii stomatologice vor putea selecta modele de teme și limbi adecvate pentru desktop pentru a servi pacienților care vorbesc limbi străine. Economiile de bani sunt asigurate nu numai datorită unei politici de preț acceptabile, ci și datorită absenței unei taxe de abonament. Nu este nevoie de costuri suplimentare, având în vedere funcționalitatea necesară furnizată în dezvoltare. Atunci când sunt integrate cu sisteme suplimentare, site-uri web, rețele sociale, echipamente automate de înaltă tehnologie, procesele vor fi realizate mai ușor, mai rapid și mai eficient.
Contabilitatea de gestiune în stomatologie
Contabilitatea de gestiune în stomatologie se realizează pe una sau mai multe clinici dentare sincronizate într-o singură rețea. Managerul va fi capabil să efectueze contabilitate de gestiune, control și analiză cu studiul fluxurilor financiare și prezența clienților. Pe baza indicatorilor analitici și statistici din documentația de raportare, managerul va fi capabil să gestioneze în mod competent afacerea, făcând planuri pentru atragerea în continuare, păstrarea clienților și îmbunătățirea activității în stomatologie. Managerul va putea chiar să gestioneze și să controleze, să analizeze activitățile de lucru ale subordonaților, prin integrarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal.
Astfel, pe computerul principal vor fi afișate toate informațiile pentru fiecare specialist ținând cont de munca depusă, informațiile transmise prin mesaje, datele de ieșire etc. De asemenea, prevede ținerea evidenței orelor de lucru ale fiecărui angajat al clinicii dentare, afișând în jurnal informații detaliate despre timpul lucrat, volumul sarcinilor îndeplinite, calitatea serviciilor oferite pacienților etc. Pe baza indicatorilor calculați, este posibilă automatizarea procesului de calcul al salariilor lunare. Programele de lucru vor fi, de asemenea, generate automat în formă electronică. Când programul de lucru se modifică, sistemul va trimite notificări angajaților stomatologici sub formă de mesaje pop-up pe ecranul de lucru pentru planificarea rațională ulterioară a timpului de lucru. Controlul se realizează cu ajutorul camerelor video care transmit de la distanță informații către computerul principal pentru analiza ulterioară a activităților intra-organizaționale și a prezenței clienților.
Contabilitate dentara
Contabilitatea stomatologică poate fi mai ușoară, mai rapidă și mai bună. Programul de contabilitate vă permite să analizați prezența pacienților la o anumită stomatologie, luând în considerare înregistrările și anularea acestora, afișând datele de informații în grafice și diagrame. Astfel, aplicația face posibilă compararea creșterii sau plecării pacienților (identificând motivul) prin afișarea informațiilor în grafice comparative pentru anumite perioade de timp. Programul vă permite să efectuați contabilitate, economisind timp fără a fi nevoie să reintroduceți informații despre pacienți, înregistrări, calcule etc. Managerul va putea avea oricând acces la resurse financiare și va putea primi rapoartele și documentele necesare. Contabilitatea se realizează prin integrarea programului cu contabilitatea 1C. Toată documentația, raportarea, jurnalele, certificatele și declarațiile vor fi generate automat folosind șabloane digitale, care vor fi completate în funcție de mostre. Introducerea automată a datelor este furnizată atunci când se importă materiale din orice sursă disponibilă, susținând munca în diferite formate de fișiere standard. Toate informațiile vor fi primite și stocate automat într-un singur spațiu informativ, garantând păstrarea pe termen lung într-o formă neschimbată.
Software de contabilitate pentru stomatologie
Programul de contabilitate pentru stomatologie prevede menținerea unei baze de date unificate CRM pentru pacienți, ținând cont de afișarea informațiilor personale (nume complet, data nașterii), adresă, informații de contact, programare la specialiști, decontări reciproce, recenzii, analize și fotografii. . Pentru cele mai bune performanțe și citirea rapidă a informațiilor despre prezența clienților, este oferită utilizarea unei funcții moderne de identificare personală. Astfel, fotografiile primite de la camera web vor fi legate de cardurile pacientului. Pentru a crește loialitatea clienților, este planificată să se trimită mesaje vocale și text prin e-mail, WhatsApp, SMS, Viber, oferind e-mailuri generale sau selective cu informații despre promoții, reduceri, disponibilitatea rezultatelor testelor, mementouri pentru întâlniri și trimiterea de felicitări de sărbători. De asemenea, prin trimiterea de mesaje la finalul procedurii stomatologice, este posibil să primiți feedback care evaluează calitatea serviciului. Pe baza evaluărilor obținute, se pot obține informații despre deficiențele în munca personalului stomatologic, excluzând nemulțumirile și plecarea pacientului. Programul poate înregistra prezența cu analiza clienților obișnuiți, răsplătindu-i cu reduceri și puncte bonus. Aplicația oferă, de asemenea, suport pentru carduri de reducere și certificate cadou prin citirea codurilor de bare și afișarea sumei reducerii în sistem.
Programe de contabilitate dentara
Programele de contabilitate dentară de astăzi sunt o parte integrantă a proceselor de lucru ale organizației. Software-ul poate interacționa cu echipamente de înaltă tehnologie, garantând o muncă de înaltă calitate și rapidă la citirea codurilor de bare și la afișarea datelor în baza de date. Astfel, inventarierea medicamentelor și consumabilelor dentare se va efectua automat, monitorizându-se indicatorii cantitativi și datele de expirare. Datele de expirare din sistem pot fi monitorizate în funcție de nevoie, observând medicamente care pot afecta negativ sau pozitiv sănătatea generală a pacienților. Când datele de expirare sunt adecvate, articolele care se epuizează vor fi evidențiate în sistem, astfel încât lucrătorii stomatologici să poată răspunde rapid și să reumple sau să elimine articolele selectate. Se va genera un nomenclator pentru toate medicamentele și consumabilele, care va afișa informații pentru fiecare articol, ținând cont de coduri de bare, nume și descriere, date de lansare și depozitare, cost, cantitate totală cu o imagine atașată. Contabilitatea stocurilor este realizată în întregime de program, afișând date despre stomatologie și farmacii.
Program de contabilitate dentara
Programul de contabilitate stomatologică asigură înregistrarea rapidă a pacienților pentru programări, cu menținerea unui jurnal electronic în care va fi creat un program de lucru, în care este posibilă selectarea timpului, a specialistului și a serviciilor stomatologice. Când faceți o înregistrare pe bază de interes, nu este nevoie să reintroduceți informații puteți face dublu clic pe un pacient și faceți o înregistrare sau anulați o programare, generați o factură, un raport, un certificat etc. La înregistrarea unui nou pacient, se va deschide un formular cu câmpurile obligatorii de completat. De asemenea, completarea se realizează automat la importul de informații, reducând timpul pierdut și îmbunătățind calitatea informațiilor introduse. Dacă este necesar, specialistul va putea să se uite la sistem în orice moment când a fost ultima întâlnire sau vizită a pacientului, care a furnizat serviciile, să analizeze rezultatele testelor, imaginilor și să compare plata anticipată și datoria. Toate informatiile vor fi stocate intr-un singur spatiu informativ, cu disponibilitatea materialelor pentru utilizatori, tinand cont de diferentierea capacitatilor utilizatorilor.
Contabilitate in stomatologie
Contabilitatea în stomatologie se realizează rapid cu calcularea sumei plății pentru servicii și medicamente către pacienți. În program, toate operațiunile de decontare vor fi efectuate automat, văzând contabilitatea și calculul în departamentul de contabilitate. Pentru pacientii obisnuiti se acorda reduceri intr-o suma sau alta, cu recalculare automata in timpul calculelor. De asemenea, este posibil să se controleze starea plăților, care pot fi efectuate în numerar sau prin mijloace fără numerar. Prin interacțiunea software-ului cu sistemele bancare, plata contactless prin transferuri, QR este posibilă. Sunt acceptate plățile în numerar, rapid convertibile la cursul băncii naționale. Contabilitatea soldului zilnic se va efectua rapid, afisand serviciile prestate in sistem, tinand cont de afisarea numerarului in fiecare casa de marcat si in contul firmei. Software-ul vă permite să sincronizați toate departamentele (recepție, contabilitate, laborator, farmacii, casierie) pentru management și control unificat. Utilizatorii din rețeaua locală vor putea face schimb de informații, economisind timp. Astfel, la prestarea serviciilor, departamentul de contabilitate va primi automat informatii pentru generarea documentelor si rapoartelor, redirectionand-o catre casieria pentru acceptarea platilor. Fiecare utilizator, prin utilizarea unui cont, poate genera independent rapoarte, emite certificate, programări și poate crea întâlniri.
Software pentru stomatologie
Software-ul stomatologic poate interacționa nu numai cu sistemele bancare, ci și cu companiile de asigurări. Puteți face o programare în sistem nu numai pentru angajați, ci și pentru pacienții înșiși, înregistrându-vă în contul personal de pe site. Programul prevede utilizarea hărților geografice, care vor afișa adresele clinicilor dentare cu un traseu pentru clienți. Software-ul permite utilizatorilor să îmbunătățească procesele de lucru fără a fi legați de un loc de muncă, folosind nu numai computere, ci și smartphone-uri în fiecare zi. Prin program a devenit posibilă optimizarea muncii resurselor unei organizații stomatologice, repartizând rațional cabinetele în funcție de timpul programărilor pacienților. În cazul anulărilor frecvente ale programărilor de către pacienți, informațiile vor fi afișate într-un jurnal separat pentru clienții cu probleme, ținând cont de furnizarea ulterioară a serviciilor preplătite. În acest fel, este posibilă reducerea riscurilor și îmbunătățirea performanței angajaților.
Managementul unui pacient dentar
Managementul unui pacient stomatologic este îmbunătățit semnificativ datorită afișării digitale a datelor în timpul prestării serviciilor. La redirecționarea unui pacient stomatologic către alte secții, nu este nevoie să pierdeți timp cu generarea materialelor, toate informațiile vor fi salvate în baza de date. Utilizatorii vor putea obține informațiile necesare printr-un motor de căutare electronic introducând interogări după număr de telefon, inițiale etc. Software-ul universal ajută managerii și angajații organizațiilor stomatologice să îndeplinească rapid sarcinile atribuite cu management, control și contabilitate. Pentru a stabili contabilitate de gestiune, control și analiză, achiziționarea programului este obligatorie. Pentru a cunoaște mai bine aplicația, pentru a evalua funcționalitatea acesteia și pentru a selecta modulele și instrumentele în avans, ar trebui să descărcați versiunea demo gratuită. iar specialiștii companiei vă vor ajuta cu plăcere cu orice întrebări. Puteți contacta consultanții folosind numerele de telefon de contact afișate pe site sau trimițând o solicitare prin e-mail.
Programe video pentru contabilitate în stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate dentară
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.