Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea pacienților în stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat oferă acces multicanal, folosind diverse dispozitive de lucru pentru a vă autentifica printr-un cont creat în timpul înregistrării fiecărui angajat;
- rogramul este accesibil, personalizabil individual în funcție de nevoile utilizatorului dintr-un anumit domeniu de activitate, nu are taxă de abonament, puteți evalua mai întâi posibilitățile atunci când utilizați versiunea demo;
- istemul vă permite să găsiți rapid informațiile necesare folosind un motor de căutare electronic, ținând cont de stocarea tuturor informațiilor și documentației într-o singură stocare în cloud;
- rmărirea timpului de lucru vă permite să evaluați rațional activitățile specialiștilor, analizând nivelul de calificare ținând cont de calitatea îngrijirii pacientului, comparând munca după numărul de ore lucrate și serviciile stomatologice prestate, calculând salariile pe baza calculelor efective;
- ontrolul proceselor intraorganizatorice ale tuturor cabinetelor stomatologice, laboratoarelor, registrelor, caselor de marcat si departamentelor de contabilitate se realizeaza automat, folosind camere de securitate care transmit in prezent materiale catre calculatorul principal;
- nformațiile despre pacienții stomatologici vor fi afișate într-o bază de informații unificată pentru clienții CRM, afișând informații de contact, istoricul programărilor și solicitărilor, anulări de vizite, plăți și datorii, imagini, analize, radiografii, reacții alergice și contraindicații etc.;
- În sistem, este posibilă unirea tuturor clinicilor dentare într-o singură rețea pentru management competent, control, contabilitate și analiză;
- plicația este dezvoltată în scopul unui management automatizat cuprinzător, oferind evidențe contabile și de depozit atunci când este integrată cu echipamente de depozitare 1C și de înaltă tehnologie;
- econtările reciproce pot fi reproduse în formă cash și non-cash, suportând toate monedele lumii atunci când aplicația interacționează cu sistemele bancare;
- ucrul cu fluxul de documente presupune viziune digitală, utilizarea șabloanelor pentru realizarea rapidă de rapoarte, documente, acte, facturi, cecuri, certificate, indicații etc.;
- rogramul facilitează completarea extraselor, formularelor, cardurilor, certificatelor etc. cu informațiile necesare, folosind importul și exportul de date;
- oftware-ul asigură viteza de înregistrare a pacienților pentru programările la stomatologie, evidențiind data și ora ținând cont de specialiștii și serviciile selectate, afișarea unui anumit procent dintr-o singură bază de date CRM;
- entru a reaminti pacienților despre controalele și curățările programate, disponibilitatea rezultatelor testelor, despre programarea, necesitatea reproducerii plății, este posibilă trimiterea de mesaje vocale și text în masă sau selectivă;
- plicația poate fi evaluată printr-o versiune demo prezentată în format gratuit pe site-ul oficial;
- rin achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, primiți și două ore de asistență tehnică cadou.
Program de înregistrare a pacienților în stomatologie
Programul de înregistrare a pacienților în stomatologie prevede o alocare rațională a cabinetelor și a timpului angajaților, creând programe de lucru ținând cont de creșterea costului veniturilor pentru serviciile stomatologice prestate. Programele de astăzi sunt concepute pentru a îndeplini anumite funcții și, în consecință, diferă ca cost. Oamenii presupun adesea în mod eronat că un program scump are funcționalități nesfârșite, dar vrem să vă asigurăm că nu este deloc așa. Chiar și la un cost accesibil, programul poate avea funcționalitate avansată cu un format multi-utilizator, executarea promptă a sarcinilor atribuite, siguranța datelor informaționale etc.
De exemplu, software-ul „Universal Accounting System” oferă control automat la un cost redus. Aplicația are opțiuni de configurare flexibile, prețuri accesibile și fără taxe de abonament, economisind fonduri bugetare și sporind profitabilitatea. Programul nu necesită pregătire preliminară sau stăpânirea principiilor de lucru în aplicație, programul este ușor și convenabil pentru toată lumea, cu un design frumos. Programul asigură operarea pe mai multe canale a tuturor utilizatorilor înregistrați sub acreditări individuale. Conturile sunt furnizate pentru fiecare specialist separat, cu siguranța informațiilor personale confidențiale printr-un login și o parolă de securitate. Pentru a funcționa în sistem, sunt furnizate diverse dispozitive de lucru, sincronizate local pentru funcționare și interacțiune unificate, schimb de mesaje de informații.
Programul Administrator Dentar
Programul pentru un administrator stomatologic vă permite să supravegheați procesele de lucru, să înregistrați în mod competent pacienții pentru programări, să analizați datele despre sosiri și anulări ale examinărilor și tratamentelor și, de asemenea, să comparați calitatea serviciilor. Programul permite administratorului unei clinici stomatologice să optimizeze consumul de resurse, ținând cont de finalizarea rapidă a sarcinilor atribuite, completându-le automat. Programările vor fi făcute de administrator în program în doar câteva minute, alegând data și ora, medic stomatolog, pacient dintr-o singură bază de date CRM, ținând cont de serviciile selectate. Dacă pacientul nu s-a hotărât asupra serviciilor, puteți selecta toate articolele din nomenclator, iar apoi, pe măsură ce serviciile sunt furnizate, să le afișați pe cele selectate, cu un calcul de cost. În program, clienții se pot familiariza mai întâi cu lista de prețuri pentru serviciile prestate de clinica dentară, ținând cont de informațiile suplimentare furnizate despre timpul procedurilor, costurile și calificările specialiștilor. Programările se pot face prin recepție, precum și online pe site-ul clinicii dentare. În cadrul programului, pacienții pot alege o locație convenabilă pentru clinica stomatologică, sincronizând toate instituțiile într-o singură rețea pentru management, control, contabilitate și înregistrări convenabile, precum și utilizarea hărților geografice.
Program de înregistrare a pacienților stomatologici
Programul de înregistrare a pacienților dentari efectuează lucrări rapide și de înaltă calitate, direcționând resursele de lucru ale specialiștilor către sarcini mai necesare. În program, un specialist poate în mod independent, folosind un cont, să facă modificări în planul de tratament al pacientului, să afișeze starea de sănătate și să se înscrie pentru proceduri suplimentare cu alți specialiști. În program, este posibilă automatizarea procesului de calcul al serviciilor folosind un calculator electronic. Programul are și capacitatea de a analiza calitatea muncii fiecărui angajat al clinicii dentare, afișând munca în funcție de numărul de ore lucrate, calitatea serviciului prestat, precum și creșterea sistematică a nivelului de calificare. Luând în considerare analiza activităților de muncă ale angajaților clinicii dentare, este cu adevărat rațional să se evalueze munca și să se calculeze salariile. Programele de lucru vor fi generate automat in aplicatie, tinand cont de programare si pacienti. Dacă există o modificare a înregistrărilor, datele cu informațiile corecte vor fi trimise specialiștilor prin mesaje pop-up. Pentru a obține informații suplimentare despre pacienți, servicii, calcule etc., puteți utiliza motorul de căutare contextuală.
Motorul de căutare contextuală vă permite să reduceți timpul petrecut la câteva minute prin afișarea promptă a materialelor. Merită luat în considerare faptul că capacitățile utilizatorilor sunt strict diferențiate pe nivel de post, asigurând funcționarea competentă a programului cu protecția datelor confidențiale stocate în stocarea cloud. Informațiile privind procentele vor fi afișate în carduri digitale, completând informațiile de contact cu starea solicitărilor, programărilor și înregistrărilor de tratament, atașând diagrame și poze, rezultate test, decontări reciproce etc. În aplicație, atunci când lucrați cu baza de date CRM, este posibil să faceți rapid programări pentru pacienți, să faceți calcule cu emiterea de facturi și verificări, rapoarte și certificate, precum și să analizați starea vizitelor, identificând cei mai obișnuiți pacienți și oferind o reducere într-o sumă sau alta, ținând cont de loialitatea crescută. La introducerea datelor pentru un pacient nou, este necesar să formatați și să completați câmpurile obligatorii, ținând cont de importul de date din diverse surse. Când lucrați cu documente digitale, puteți genera cu ușurință rapoartele, actele, facturile, formularele, certificatele, cecurile necesare, trimiterea prin e-mail sau imprimarea pe oricare dintre modelele de imprimantă acceptate.
CRM pentru administrator stomatologic
Un program CRM automat pentru un administrator stomatologic ajută la atragerea și păstrarea clienților prin analizarea traficului, furnizarea de servicii, extinderea bazei prin interacțiunea cu rețelele sociale și prin utilizarea tehnicilor de marketing. Software-ul vă permite să analizați și să controlați de la distanță procesele de lucru folosind camere CCTV și folosind funcția de identificare personală. Astfel, sistemul va afișa informații despre pacienții și angajații care intră și ies din clinicile stomatologice. De asemenea, software-ul poate interacționa cu sistemele bancare, oferind plăți reciproce între pacienți în numerar și non-numerar, susținând orice monedă mondială, ținând cont de conversia acestora la cursul de schimb al băncii la momentul actual. Contabilitatea financiară se va completa zilnic, cu informații afișate în documentația de raportare, cu informații despre activitățile financiare înregistrate în sistem la fiecare casă de marcat și pe contul curent al companiei. Șeful unei rețele stomatologice poate analiza activitățile financiare și frecvența pacienților, ținând cont de locația convenabilă și personalul. Activitățile financiare vor fi înregistrate în aplicație prin integrare cu contabilitatea 1C. Astfel, nu este necesară efectuarea în mod repetat a operațiunilor de decontare sau introducerea datelor informative toate materialele vor fi înregistrate în programul de informare generală.
Program de înregistrare a clienților unei clinici dentare
Programul de înregistrare a clienților unei clinici stomatologice oferă o abordare integrată cu o soluție multi-tasking, îmbunătățind calitatea muncii și veniturile companiei. Software-ul vă permite să creați rațional programe de lucru cu repartizarea birourilor și a specialiștilor în funcție de programul de lucru, precum și fără a uita de evenimentele planificate. Programul vă permite să reamintiți pacienților programările programate și examinările de rutină, curățenia, prezentarea de informații la zi despre reduceri și promoții, informarea despre deschiderea de noi clinici stomatologice, felicitarea lor de sărbători prin mesaje vocale și text în masă sau selectiv formă. Programul are, de asemenea, capacitatea de a utiliza trimiterea de mesaje pentru a obține o evaluare a calității serviciului și pentru a identifica în timp util deficiențele în munca angajaților stomatologici. De asemenea, este posibilă combinarea diviziilor structurale pentru a efectua lucrări unificate și pentru a transfera rapid informații. Posibilitățile programului sunt nelimitate pentru a afla mai multe și a le testa singur în propria afacere, este posibil să instalezi o versiune demo gratuită. Pentru întrebări suplimentare, puteți contacta oricând specialiști și puteți primi informații suplimentare.
Programe video pentru înregistrarea pacienților în stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru înregistrarea pacienților în stomatologie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.