Capabilitățile magazinului inteligent al sistemului CRM
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat este personalizat în funcție de sfera afacerii;
- oftware-ul oferă un cost redus cu o taxă de abonament gratuită, funcționalitate avansată pentru managementul automatizat al afacerii în general;
- rogramul automatizat oferă suport pentru mai multe puncte de vânzare cu amănuntul pentru contabilitate și management, control și analiză convenabile;
- rogramul are capacitatea de a efectua tranzacții online cu acceptarea comenzilor și gestionarea livrărilor atunci când este integrat cu hărțile geografice;
- plicația vă permite să analizați volumele de vânzări, identificarea celor mai populare articole, construirea de planuri de marketing cu reduceri și promoții pentru clienți, creșterea veniturilor;
- nformațiile despre mărfuri vor fi reflectate în nomenclator, reflectând starea de disponibilitate cu numărul total de solduri, cost, rating cerere, descriere, imagine;
- mprimarea bonurilor de vanzari si fiscale folosind diverse modele de imprimanta;
- ocumentația și raportarea sunt generate folosind șabloane încorporate, cu numerotare automată și reflectare a informațiilor în registru;
- entinerea si administrarea activelor financiare cu managementul documentelor in timpul contabilitatii, integrarea cu sistemul 1C;
- În program, toate procesele sunt automatizate, inclusiv operațiunile de decontare folosind un calculator electronic;
- tunci când este integrată cu echipamente de înaltă tehnologie, este asigurată automatizarea contabilității depozitului, reflectând corect cantitatea reală de mărfuri rămase în depozite și magazine;
- nteracțiunea cu sistemele bancare, este posibilă efectuarea plăților fără numerar, acceptând plata în formă non numerar;
- enținerea unei baze de date de clienți vă permite să utilizați informațiile de contact, istoricul vânzărilor, decontările reciproce, analizarea celor active și pasive cu acordarea de privilegii suplimentare sub formă de reduceri și bonusuri;
- istemul de căutare asigură furnizarea rapidă a materialelor pe produse, clienți sau angajați, vânzări, optimizarea timpului de lucru;
- oate materialele vor fi salvate automat într-un depozit centralizat, într-un volum nelimitat;
- onfigurarea unui panou lingvistic vă permite să oferiți servicii clienților de calitate, crescând loialitatea și volumele de vânzări;
- n proces important în conducerea unei afaceri este gestionarea activităților de muncă, înregistrarea automată a orelor de lucru ale specialiștilor cu calculul salariilor și creșterea disciplinei.
Program magazin inteligent
Programul magazin inteligent reprezintă automatizarea comerțului. Programul magazin inteligent are capacitatea de a automatiza procesele zilnice, cu suport pentru mai multe puncte de vânzare, cu management online. Programele variază în ceea ce privește capabilitățile pe care le oferă utilizatorilor pentru a efectua automat sarcini de rutină. Cu o strategie dezvoltată corespunzător, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la competitivitate, extinderea afacerii și creșterea cifrei de afaceri. Dintre evoluțiile prezentate pe piață, aș dori să evidențiez programul „Sistem Universal de Contabilitate”. Aplicația are parametri de configurare flexibili care sunt ajustați la nevoile utilizatorului în funcție de domeniul de activitate. Cu ajutorul programului, este posibilă trecerea pe piața globală, extinzând baza de clienți la acceptarea comenzilor online, oferind pagini de destinație pentru rețelele de socializare. Folosind software-ul, este posibilă automatizarea proceselor de afaceri, gestionarea activităților și livrărilor, monitorizarea de la distanță a proceselor de lucru cu depozit și contabilitate completă. Dar mai întâi lucrurile. Software-ul este potrivit pentru afaceri mici și mari, chiar și cu un buget mic. Costuri accesibile și fără taxă de abonament, ceea ce va economisi semnificativ bugetul companiei, direcționând aceste fonduri spre extinderea afacerii de tranzacționare.
Magazin inteligent
Un magazin inteligent care folosește software ajută la înlocuirea a zeci de specialiști calificați, îmbunătățind calitatea muncii, îmbunătățind producția cu un sistem de fidelizare a clienților. Programul pentru un magazin inteligent poate fi configurat rapid pe orice dispozitiv de lucru (computer, smartphone). Toate dispozitivele de lucru vor fi sincronizate printr-o rețea locală, ceea ce vă permite să faceți schimb rapid de date de informații, optimizând timpul de lucru. În aplicație, fiecare angajat va avea un cont în timpul instalării și înregistrării în sistem. Astfel, se pot reflecta informatii despre munca fiecarui specialist, reflectand timpul lucrat, numarul de clienti serviti si volumele vanzarilor.
Calculele salariilor vor fi automate și se vor reflecta în salarii, ceea ce, la rândul său, vă permite să disciplinați angajații companiei. Când creează un cont, utilizatorii pot selecta în mod independent module și instrumente, limbi pentru lucrul de înaltă calitate cu contractori și teme pentru screensaver-ul lor de pe desktop. Fiecare utilizator, care lucrează în sistem, va avea anumite drepturi de utilizare, în funcție de activitatea sa de lucru. Informațiile stocate într-un depozit centralizat pot fi furnizate utilizatorilor la cerere introdusă în fereastra motorului de căutare contextuală în câteva minute. De asemenea, generarea documentației și raportării se realizează rapid folosind șabloanele disponibile în program, completate manual sau transferând automat date de pe orice suport. Programul acceptă diferite formate de fișiere.
Magazin inteligent - program
Magazin inteligent - un program conceput pentru management automat, contabilitate și control. Magazin inteligent – programul permite interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie care scanează rapid mărfuri, imprimă etichete, produse și bonuri fiscale. Folosind echipamente de înaltă tehnologie, este posibil să țineți evidența soldurilor, efectuând în mod regulat un inventar al magazinelor și depozitelor selectate sau al întregii rețele în ansamblu. Inventarul se realizează fără oprirea vânzărilor. De asemenea, este posibilă automatizarea procesului de valorificare, deplasare și anulare a mărfurilor. Informațiile despre toate articolele de mărfuri vor fi reflectate în nomenclatură, ținând cont de clasificarea pe categorii, disponibilitate, completând informațiile cu cantitatea, codurile de bare, cererea, datele de expirare și calitatea depozitării și costul. Prin interacțiunea cu o cameră web, este posibil să se utilizeze imagini ale mărfurilor din nomenclatură. Pentru cea mai bună tranzacționare, se plănuiește să evidențieze numele bunurilor în anumite culori, reflectând lichiditatea, pozițiile care expiră și datele de expirare adecvate. Astfel, este posibilă eliminarea pierderii de profit prin înghețarea fondurilor în timpul nefuncționării produselor ilichide sau expirate. Folosind metode moderne de soluții de marketing, este posibil să se dezvolte planuri de vânzări, să organizeze sistematic reduceri și promoții.
Program de producție în magazin
Programul de producție al magazinului ajută la automatizarea procesului de contabilitate. În acest fel, gestionarea numerarului în programul de producție al magazinului va fi transparentă și accesibilă în orice moment. Toate informațiile despre vânzări și venituri vor fi reflectate în documentația de raportare, care poate fi generată automat la termenele limită specificate ale programatorului de sarcini. Pentru a îmbunătăți vânzările și a crește viteza de acceptare a plăților, este asigurată interacțiunea cu sistemele bancare, acceptând plăți în formă non-cash. Cu plata contactless, este posibil să efectuați tranzacții online, acceptând și procesând automat comenzile pentru livrare în întreaga lume. Informațiile despre clienții activi și pasivi vor fi înregistrate în baza de date CRM cu contacte pentru comunicare, completate cu istoricul vânzărilor și decontări reciproce.
Livrarea este asigurată prin integrarea aplicației cu hărți geografice, evidențierea adreselor clienților, a zonei de cea mai mare cerere, contribuind la extinderea afacerii de tranzacționare la deschiderea de noi magazine. Programul vă permite să automatizați procesul de înregistrare și calcul a datelor prin efectuarea de calcule cu un calculator electronic. Exista si posibilitatea controlului de la distanta prin supraveghere video cu trimitere de mesaje informative catre numerele de telefon mobil si email. Un program automat, multifuncțional va deveni un asistent indispensabil pentru a verifica singur acest lucru și pentru a evalua efectiv capacitățile, ar trebui să accesați site-ul web și să descărcați versiunea de testare gratuită; Pentru întrebări suplimentare, trimiteți o solicitare consultanților care vă vor contacta pentru asistență informativă și selectarea componentelor modulare și instrumentale.
Video cu programul magazin inteligent
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul magazin inteligent
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.