1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate a vânzărilor în magazin

Potrivit a 187 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate a vânzărilor în magazin

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea vânzărilor într-un magazin

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul asigură funcționarea simultană a tuturor utilizatorilor, folosind conturile pentru autentificare și îndeplinirea sarcinilor de serviciu, cu schimbul de mesaje de informații;
  • rogramul prevede lucrul pe orice dispozitiv de lucru, cu achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare computer și smartphone;
  • olosește mai multe limbi pentru a colabora eficient cu furnizorii și pentru a servi clienții;
  • ste posibil să controlați procesele de lucru folosind camere de securitate care sunt conectate de la distanță și să transmită materiale către computerul principal pentru a preveni furtul, scurgerea de informații sau deteriorarea afacerii;
  • otorul de cautare optimizeaza timpul de lucru al specialistilor oferind informatii in cateva minute;
  • ontabilitatea timpului de lucru se realizează automat, prevăzând calculul salariului pe baza unei analize a timpului lucrat și a vânzărilor;
  • nformațiile și documentația pot fi stocate în cantități nelimitate într-un depozit centralizat;
  • perațiile de calcul se efectuează cu ajutorul unui calculator electronic;
  • ontabilitatea cu analiza financiara este disponibila la integrarea aplicatiei cu sistemul 1C;
  • plicația vă permite să trimiteți mesaje informative în masă sau selectivă;
  • entinerea unei baze de date a clientilor si furnizorilor CRM, tinand cont de contacte si detalii, decontari reciproce, starea comenzii, recenzii;
  • e mentine nomenclatura reflectand fiecare articol al produsului cu cod, cantitate, disponibilitate, cost, poza;
  • maginea produsului va fi atașată direct de pe camera web;
  • nteracțiunea cu echipamentul depozitului vă permite să automatizați procesul de contabilitate și inventariere, atât selectiv, cât și pentru toate magazinele și depozitele, reflectând indicatorii cantitativi și calitativi în rapoarte;
  • ocumentația și raportarea sunt generate automat folosind șabloane electronice;
  • ste posibilă automatizarea procesului de introducere a datelor prin importul de date din sursele disponibile;
  • unt acceptate diferite formate de fișiere.

Program de contabilitate a vânzărilor în magazin

Programul de contabilitate a vânzărilor în magazin ajută la automatizarea proceselor de lucru, îmbunătățind calitatea, viteza de furnizare a informațiilor și procesarea datelor. Astăzi, toate companiile, datorită competitivității crescute, trec la formate electronice pentru menținerea documentației și raportării, management și control automat, precum și efectuarea depozitului și contabilității. Este de remarcat faptul că nu toate programele de pe piață au capabilități adecvate pentru o anumită zonă de activitate, prin urmare monitorizarea este necesară. La compilarea funcționalității, pe baza propriilor dorințe pentru funcționarea utilitarului, este posibil să selectați o propunere utilă cu un cost acceptabil și parametrii doriti. Pentru a economisi timp în căutarea unui software automat, vă sugerăm să aruncați o privire la software-ul companiei Universal Accounting System. Software-ul s-a dovedit doar pe partea pozitivă, garantând funcționarea extrem de eficientă a tuturor diviziilor structurale, cu control de la distanță și analiza activităților de lucru și financiare. Dar mai întâi, merită subliniat avantajele evidente ale dezvoltării, care includ costuri accesibile, fără taxă lunară de abonament, versatilitate și eficiență.

Program de vânzări în magazin

Programul de vanzari in magazin faciliteaza citirea rapida a informatiilor, afisarea datelor in sistem dupa produs, cu generarea de facturi si chitante. Software-ul începe cu instalarea pe orice dispozitiv de lucru, ținând cont de achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare computer și smartphone. După instalarea software-ului, se asigură înregistrarea utilizatorului pentru afișarea datelor personale pentru monitorizarea ulterioară a activităților de lucru. Astfel, pe lângă accesul zilnic la sistem, utilizatorilor li se vor asigura drepturi personale de acces la funcționalitatea programului și la datele de informații stocate într-un depozit centralizat. Volumele de informații stocate nu sunt limitate, ținând cont de clasificarea datelor pe categorii, perioada de stocare, solduri, cost etc. Astfel, delegarea capabilităților utilizatorilor se realizează pe baza citirii datelor despre poziția acestora în companie. Prin urmare, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la scurgerea de informații.

Cum să păstrezi înregistrările într-un magazin

Cum să țin evidența într-un magazin? Totul este destul de simplu, chiar și un începător fără cunoștințe de software se poate descurca. O scurtă recenzie video vă va ajuta să stăpâniți principiul de funcționare și să începeți operațiunile directe în program. De asemenea, prevede personalizarea panoului de control pentru fiecare utilizator atunci când se conectează la contul său. Login-ul și parola pentru cont protejează informațiile utilizatorului de accesul terților. Este de remarcat versatilitatea software-ului, cu posibilitatea de acces simultan de către toți utilizatorii cu o conexiune multicanal prin intermediul unei rețele locale, pentru schimbul de date de informații. Astfel, se reduce pierderea de timp pentru transmiterea și procesarea informațiilor. Software-ul oferă posibilitatea gestionării sincronizate a tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul, afișarea vânzărilor, creșterea bazei de clienți, creșterea veniturilor cu afișarea soldurilor produselor. Astfel, la mutarea inventarului între punctele de vânzare cu amănuntul și depozite, aceasta se va desfășura după o schemă transparentă, documentând totul. Lucrul cu documentația și raportarea este, de asemenea, un proces automatizat, luând în considerare utilizarea șabloanelor încorporate pentru generarea și completarea rapidă a datelor atunci când se importă și se exportă informații.

Cum să păstrezi în mod corespunzător evidențele într-un magazin

O consultare cu specialiști de la compania Universal Accounting System te va ajuta să înveți cum să ții în mod corespunzător evidența într-un magazin. Software-ul vă permite să înregistrați rapid mărfuri, să le mutați, să le anulați, citind codurile produselor și afișând informații în sistemul de contabilitate. Informațiile despre toate bunurile și serviciile vor fi afișate în nomenclator, ținând cont de înregistrarea cantității totale, descrierea cu nume, codurile de bare atribuite, costul, datele de expirare etc. Nu este nevoie să introduceți manual un cod de produs sau un nume utilizând un scaner de coduri de bare. Obțineți rapid informații despre produs. Pentru a afișa informații despre produse și pentru a compara rapid articole similare pe baza parametrilor externi, se poate atașa o imagine. Imaginea poate fi folosită din orice sursă, precum și direct dintr-o cameră web integrată cu software-ul. Fiecare produs va avea atasat o eticheta cu un cod si descriere daca nu este posibila folosirea autocolantelor, este posibil sa se foloseasca foi separate cu curse scurte, citind si vanzare rapid.

Cum să păstrați evidența magazinului

Cum să ții evidența unui magazin fără a pierde timp și investiții suplimentare de fonduri, dezvoltând o afacere cu acces la piața mondială? Software-ul automatizat este versatil, cu funcționalități de ultimă oră. Software-ul vă permite să efectuați analize de vânzări pentru a identifica cele mai populare articole. Astfel, este posibilă evitarea unei oferte excesive de produse nelichide, care afectează negativ activitățile financiare prin înghețarea fondurilor. Software-ul, atunci când interacționează cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie, va ajuta la efectuarea rapidă a controlului stocurilor, fără a opri vânzările. De asemenea, la vânzarea mărfurilor, sistemul va recalcula automat soldurile. Integrarea cu echipamentele de depozit vă permite să efectuați rapid inventarierea mărfurilor, atât selectiv pentru un magazin sau depozit, cât și pentru o întreagă rețea. Astfel, este posibil să vedeți starea produsului, disponibilitatea într-un anume magazin. Toate operațiunile de decontare vor fi efectuate prin software cu ajutorul unui calculator electronic, pre-afișând informații despre cantitate cu datele utilizate privind costul mărfurilor din gama de produse.

Contabilitatea magazinului

Contabilitatea magazinului poate fi efectuată mult mai convenabil, cu excepția falsificării datelor, introducerii și calculelor incorecte, ținând cont de influența factorului uman. Astăzi, software-ul este un instrument unic care poate rezolva chiar și cele mai complexe probleme într-un domeniu nelimitat. Programul vă permite să monitorizați piața și să monitorizați prețurile. Este posibil să comparați modificările de preț pentru o anumită perioadă de timp folosind extrasele salvate. Astfel, la achiziționarea mărfurilor în valută, prețul va fi calculat pentru perioada curentă, ținând cont de modificările cursurilor de schimb. De asemenea, la identificarea articolelor de mărfuri cu vânzare lentă, este posibil să se utilizeze tehnici de publicitate pentru implementare promptă, aranjarea reducerilor și promoțiilor. Software-ul este capabil să efectueze nu numai contabilitatea cantitativă, ci și monitorizarea indicatorilor de calitate, determinând cu promptitudine datele de expirare adecvate, cu funcționarea neîntreruptă a magazinelor.

Magazin software de contabilitate

Un program de contabilitate în magazin ajută la reducerea timpului pierdut, eliminând pierderea profitului. Software-ul poate interacționa cu diverse site-uri web, piețe, aplicații și dispozitive de măsurare. Pentru o funcționare perfectă este asigurată interacțiunea cu sistemele bancare, realizând rapid vânzări cu plată fără numerar în orice monedă mondială. De asemenea, este posibilă prezentarea produselor într-un magazin online, pe piețe, sincronizând datele de informații stocate în gama de produse. Astfel, este posibil să se efectueze tranzacții online prin acceptarea comenzilor fără contact. La acceptarea comenzilor se preconizeaza afisarea tuturor etapelor de vanzare a marfurilor in sistem, din momentul inregistrarii si sortarii marfurilor, pana in momentul in care comanda este transferata in timpul livrarii. Livrarea se realizează pe baza interacțiunii software-ului cu hărți la scară mare, afișând adresele specificate ale cumpărătorilor. De asemenea, prin hărțile geografice se poate analiza cea mai mare cerere dintr-o anumită regiune, cu posibilitatea deschiderii magazinelor pentru creșterea volumelor de vânzări. Software-ul ajută la păstrarea evidenței veniturilor și cheltuielilor, extinzând sau reducând intervalul.

Programe pentru păstrarea înregistrărilor într-un magazin

Programele pentru păstrarea evidențelor într-un magazin vă permit să rezolvați automat problemele legate de formarea programelor de lucru și delegarea responsabilităților. Software-ul este automatizat, reducând implicarea angajaților în introducerea datelor, costuri și inventariere. Introducerea datelor se realizează automat, transferând informații din diverse materiale. De asemenea, la intocmirea documentelor si rapoartelor, conturilor si actelor se asigura numerotari automate si subventii, cu informatii afisate in registru. Motorul de căutare contextuală permite utilizatorilor să obțină rapid informațiile necesare conform solicitării, optimizând timpul de lucru la câteva minute. Software-ul, atunci când lucrează sincronizat cu sistemul 1C, vă permite să efectuați contabilitate, controlând activitățile financiare ale companiei. Rapoartele analitice și statistice vor fi furnizate automat managerului în limitele de timp stabilite în planificatorul de sarcini. Astfel, afișând toate informațiile despre vânzări și fonduri primite, este posibil să se vadă numerar în fiecare dintre casele de marcat ale magazinului, precum și pe conturi la efectuarea plăților fără numerar.

Magazin programe de contabilitate

Programele de contabilitate magazin ajută la analiza datelor și la identificarea clienților în funcție de activitate și solvabilitate. În program, informațiile despre clienții și furnizorii magazinului vor fi înregistrate într-o bază de date CRM separată, cu informațiile existente și adăugarea regulată a datelor relevante în timpul lucrului. Informațiile de contact vor fi folosite pentru a trimite mesaje SMS, e-mail, MMS și Viber pentru a oferi informații actualizate despre noile produse din magazin, reduceri și bonusuri, starea livrării etc. Mesajele SMS pot fi folosite și pentru a analiza calitatea serviciului, trimițând o solicitare la finalizarea unei vânzări pentru a obține un rating client. Astfel, este posibilă identificarea deficiențelor în activitatea specialiștilor, precum și creșterea loialității clienților. Software-ul va controla toate procesele în curs, stochând informații în sistem. Deci, de exemplu, dacă cumpărătorul nu plătește bunurile la timp, sistemul va reflecta informații cu recalcularea ulterioară și emiterea facturilor pe bază de plată anticipată 100%. Este oferită o analiză a furnizorilor, comparând cele mai bune oferte de bunuri și servicii.

Program de contabilitate magazin

Programul de contabilitate al magazinului este capabil nu numai să monitorizeze procesele, ci și să analizeze datele pentru tranzacții de succes și să analizeze volumele finalizate de muncă planificată de către specialiști. Orele de lucru vor fi înregistrate automat cu o disciplină sporită pe baza citirii informațiilor privind ora sosirii și plecării de la/la locul de muncă, volumele de vânzări finalizate și perceperea salariilor pe baza indicatorilor de calcul primiți. De asemenea, este posibil să controlați de la distanță acțiunile din interiorul magazinelor și depozitelor folosind urmărirea video automată, ceea ce este destul de convenabil dacă nu vă puteți afla la locul de muncă, mai ales când gestionați mai multe puncte de vânzare cu amănuntul. De asemenea, software-ul vă permite să analizați datele de marketing, comparând fondurile investite într-o anumită reclamă, ținând cont de cea mai mare atracție a cumpărătorilor.

Contabilitatea în magazin se realizează automat dacă software-ul este unic. Când lucrați cu un magazin online, programul oferă posibilitatea de a înregistra clienții în conturi personale, cu posibilitatea de a selecta articolele de produs și de a le muta în coș pentru plata ulterioară. Dacă există o lungă așteptare pentru achizițiile neterminate, sistemul va trimite automat mesaje prin care îi anunță cumpărătorii despre starea mărfurilor. Pentru clienții obișnuiți, este oferit un sistem de bonusuri și reduceri, este posibil să se creeze liste de prețuri separate. Punctele bonus reprezintă o metodă eficientă de atragere și reținere a clienților cu o creștere a vânzărilor prin atragerea de oferte atractive. Software-ul prevede utilizarea funcției moderne de „telefonie PBX” cu capacitatea de a reduce pierderea de timp în deservirea clienților magazinului prin furnizarea de informații despre produse și comenzi. Nu este nevoie să căutați informații despre client, produs și comandă, materialele vor fi afișate automat pe ecranul monitorului la citirea numărului de telefon de contact, atunci când sosește un apel.

Program de gestionare a magazinului

Programul de management al magazinului vă permite să îmbunătățiți procesele de lucru ale organizației prin salvarea automată a tuturor informațiilor. Software-ul universal poate fi utilizat pe orice dispozitiv de lucru, permițând angajaților să se deplaseze liber prin magazine și depozite. Pentru a vă răspunde la întrebări, puteți accesa site-ul, unde există o recenzie video a capabilităților și gestionării programului, modulelor și instrumentelor cu selecția lor preliminară și recenzii de la utilizatorii fericiți din întreaga lume. De asemenea, este posibil să instalați o versiune de testare gratuită, care vă va permite să evaluați în mod independent automatizarea implementării sarcinilor atribuite, viteza de procesare a datelor informaționale etc. Pentru întrebări suplimentare, puteți contacta specialiștii companiei, care vor fi bucuroși să vă sfătuiască și să vă ajute în alegerea modulelor și instrumentelor.

Aspectul programului

Program de contabilitate a vânzărilor în magazin

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru vânzări contabile într-un magazin

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.