Posibilitățile unui sistem CRM pentru tranzacționarea în magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are parametri de configurare flexibili și este potrivit pentru orice tip de afacere conform politicii sale de preț;
- rogramul nu are restricții privind numărul de utilizatori, unind toate diviziunile structurale și dispozitivele de lucru pentru o singură operațiune prin rețeaua internă;
- nformațiile în întregime vor fi stocate într-un singur spațiu de informare cu acces general, dar capacități limitate ale specialiștilor, în funcție de postul lor de angajare;
- ăutarea informațiilor se efectuează automat, utilizând zilnic un motor de căutare electronic;
- ontabilitatea timpului de lucru se realizează automat, citind informații despre cantitatea totală de timp lucrat, planul de lucru finalizat, vânzări și calcule de salarizare;
- rin software și analiza activității de lucru, este posibilă disciplinarea angajaților și îmbunătățirea calității muncii;
- alculele automate se fac folosind un calculator electronic folosind o listă de prețuri cu bunuri și tipuri suplimentare de servicii;
- entru a crește loialitatea, este oferită o analiză de piață cu prețuri, oferind reduceri și introducând un sistem de bonusuri pentru clienți;
- ontabilitatea se ține fără pierderi de timp și transfer de date, cu sincronizare cu contabilitatea 1C;
- În sistem, contabilitatea depozitului este efectuată de dispozitive de înaltă tehnologie, efectuând prompt recepția, radierea, mișcarea sau inventarierea;
- tunci când interacționați cu sistemul bancar, este posibilă efectuarea plăților fără numerar;
- În aplicație, informațiile despre bunuri și servicii suplimentare vor fi înregistrate în lista de prețuri, cu descriere, denumire, cost, cantitate etc.;
- n motor de căutare electronic servește ca o soluție eficientă în furnizarea de informații privind interogările specificate în câteva secunde;
- aza de date a contractanților va fi completată sistematic cu contacte și istoricul lucrărilor, comenzilor, vânzărilor și plăților;
- ste posibilă trimiterea de mesaje, înștiințarea clienților despre oferte avantajoase, livrarea mărfurilor și acumularea de puncte;
- ărțile la scară largă ajută la dezvoltarea unei afaceri și la creșterea volumelor de vânzări prin livrarea comenzilor către clienți, analizând cererea în anumite regiuni.
Programe de tranzacționare în magazin
Programele de tranzacționare într-un magazin vă permit să utilizați banii în mod rațional, ținând cont de o abordare competentă în gestionarea proceselor de afaceri. Cu un program selectat corespunzător, deficiențele și cheltuielile suplimentare ale resurselor financiare, cu posibilitatea de pierdere a profitului, sunt eliminate. Programele automatizate sunt dezvoltate cu scopul unei abordări integrate pentru a ajuta managerul și angajații oricărei organizații, indiferent de domeniul de activitate. Programele sunt împărțite în funcție de capabilități, politica de prețuri, viteza de procesare a datelor informaționale și siguranța acestora. Pentru a nu pierde încă un minut de timp prețios prin alegerea software-ului potrivit, ar trebui să acordați atenție dezvoltării de la compania „Sistem de contabilitate universal”. Spre deosebire de evoluții similare, software-ul are un preț accesibil, nu este nevoie de plăți lunare și o funcționare convenabilă într-o interfață frumoasă și multifuncțională.
Programe comerciale pentru magazine
Programele de tranzacționare pentru magazine servesc ca asistenți indispensabili cu automatizarea completă a contabilității, managementului și controlului proceselor intra-organizaționale. Un program automat pentru managementul afacerilor în sectorul comercial oferă posibilitatea de a trece de la introducerea manuală, analiză și calcul la o metodă automată. Toate procesele efectuate în program vor fi salvate pentru o analiză ulterioară în cazul acțiunilor ilegale ale utilizatorilor. Este de remarcat faptul că începerea lucrului în software-ul USU începe cu înregistrarea specialiștilor, crearea de conturi personal pentru fiecare, cu implementarea activităților zilnice de lucru. Printr-un cont protejat de login și parolă, utilizatorii vor putea îndeplini sarcinile zilnice, iar managerul va putea urmări stadiul finalizării acestora. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv de lucru, sincronizat cu computerul gazdă pentru a afișa activitatea reală în timp real.
Program de vânzări în magazin
Programul pentru vânzări în magazin vă permite să automatizați procesul de scanare a mărfurilor și efectuarea plăților, înregistrarea soldurilor produselor. Software-ul este ideal pentru contabilizarea la primirea, depozitarea, vânzarea mărfurilor, compararea cantității reale cu articolul. Datele despre mărfuri vor fi înregistrate în nomenclator, completând informațiile existente cu informații noi, adăugând prompt articole noi cu descriere, cantitate totală, cost, cod de bare, termene de expirare și modalități de păstrare. Pentru cea mai bună performanță și compararea rapidă a informațiilor despre produse similare, este posibil să atașați o poză a produsului obținută din diverse surse sau direct de la o cameră web. Programul prevede clasificarea mărfurilor pe categorii, cu posibilitatea de a evidenția anumite articole. Astfel, dacă există date de expirare adecvate sau articole care se epuizează, sistemul va evidenția aceste articole și articole în culori strălucitoare, semnalând specialiștilor despre reaprovizionarea sau anularea la timp a produselor. Astfel, nu există nici măcar o șansă mică de oprire sau înghețare a resurselor financiare.
Program de fidelizare pentru magazin
Un program de fidelizare a magazinului vă permite să evaluați rațional cererea consumatorilor, organizând sistematic promoții și reduceri la produsele cu cerere scăzută. De asemenea, în timpul monitorizării pieței, analizei, în program, este posibilă construirea de soluții de marketing care să crească interesul cumpărătorilor cu o creștere a cifrei de afaceri prin vânzări eficiente. În program pentru orice perioadă de timp, este posibil să se compare informații despre vânzări, cererea de poziții de produse lichide și nelichide. Datele vor fi prezentate nu numai în tabele, ci și în grafice și diagrame pentru o percepție ușoară. Software-ul pentru creșterea fidelității oferă un sistem de bonusuri de reduceri și puncte, identificând cei mai activi clienți. Pentru clienții obișnuiți, este posibil să creeze o listă de prețuri personală.
Program pentru un magazin de hardware
Programul pentru un magazin de hardware vă permite să monitorizați piața prin analiza prețului mărfurilor prezentate. Pentru a crește cererea și vânzările, este oferită posibilitatea livrării mărfurilor. Software-ul este echipat cu funcționalități de ultimă oră care ajută la automatizarea proceselor zilnice. Hărțile încorporate la scară mare vă ajută să introduceți adresele de livrare, să trasați rute și să calculați costul total al serviciilor. Calculul se efectuează automat de către software, folosind o listă de prețuri cu cantitatea introdusă de materiale de construcție și servicii suplimentare furnizate, cu reducerea oferită și recalcularea punctelor bonus. Dacă nu este posibil să atașați etichete cu coduri de bare pe materialele de construcție, este posibil să utilizați o foaie separată de hârtie cu coduri scurte, scanarea și afișarea informațiilor despre acest articol în sistem. În acest fel, este posibilă accelerarea procesului de vânzări și service clienți, ceea ce crește, de asemenea, cifra de afaceri și loialitatea companiei.
Software de depozitare în consignație
Programul pentru un magazin de consignație este un instrument indispensabil care înregistrează date pe întregul sortiment, ținând cont de documentația de raportare atașată. Programul vă permite să găsiți rapid produsul dorit folosind un motor de căutare contextual prin introducerea unui nume, articol sau categorie. De asemenea, pentru orice tip de afacere este necesara mentinerea unei baze de date CRM. Astfel, baza de date va afișa informații cu contacte, istoricul livrărilor și vânzărilor de mărfuri, costuri, servicii suplimentare prestate, decontări reciproce, contracte etc. De asemenea, monitorizarea constantă este importantă pentru orice organizație, managerul va putea monitoriza activitățile angajaților și va putea stoca vizitatorii prin camere de securitate conectate de la distanță. Materialele video vor fi transferate pe computerul principal în timp real cu salvare automată. Informațiile vor fi înregistrate într-un singur spațiu informativ, nelimitat în volum.
Program pentru un magazin de mobilă
Programul pentru un magazin de mobilă oferă o contabilitate cantitativă de înaltă calitate a bunurilor prezentate. De asemenea, programul vă permite să afișați informații despre pozițiile rezervate. Software-ul servește drept soluție ideală pentru urmărirea orelor de lucru, introducerea indicatorilor efectivi de sosire și plecare de la/la locul de muncă, luarea de pauze și pauze pentru fumat, calcularea timpului total cu planurile de vânzări finalizate. Calculele automate care afectează salariile disciplinează lucrătorii, care este, de asemenea, un aspect important. Folosind sistemul de informații de contact cu clienții disponibil în baza de date, este posibilă trimiterea de mesaje informative, oferind informații despre comenzi, livrare, plăți, bonusuri acumulate etc. În caz de refuz sau întârziere a plății, informații suplimentare vor fi introduse în sistem pentru colaborarea ulterioară cu acești clienți pe bază de plată anticipată 100%.
Program de vânzare într-un magazin
Programul de vânzare într-un magazin implică interacțiunea cu casa de marcat și echipamentele de depozit. Prin citirea automată a codurilor de bare în timpul tranzacțiilor de plată, este posibilă creșterea vitezei serviciului clienți. Interacționând cu sistemul bancar, se are în vedere efectuarea plăților în formă non-cash, transferând fonduri din conturi curente și carduri în orice monedă mondială. Datele vor intra automat în sistem și vor fi afișate în contabilitate, prevăzând integrarea cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să achiziționați suplimentar un sistem, să transferați date sau să pierdeți timp cu manipulări suplimentare în timpul lucrului. Înregistrarea datelor se realizează automat, cu importul și exportul de materiale. Programul prevede lucrul cu documente și rapoarte, jurnale, tabele, acte, conturi, care sunt generate prompt în formă electronică pe baza șabloanelor încorporate. Sunt acceptate diferite formate de fișiere, cu conversie promptă a materialelor.
Cum să păstrați evidența într-un magazin de consignație
Cum să țineți evidența într-un magazin de consignație fără dificultăți de a stabili contacte și de a vă extinde afacerea, puteți învăța fără dificultate și cheltuială suplimentară de timp în programul „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul garantează dezvoltarea și funcționarea de înaltă calitate a oricărui tip de afacere. Programul poate interacționa cu site-uri web, rețele sociale și piețe. Furnizarea rapidă a informațiilor potențialilor clienți prin procesarea cererilor online. Software-ul oferă suport pentru lucrul cu echipamentele de depozit, efectuarea acceptării, vânzării de mărfuri și inventarierii. Astfel, nu este nevoie să pierdem timpul angajaților cu aceste operațiuni, excluzând cazurile de furt de articole de inventar sau discrepanțe în indicatorii cantitativi datorate influenței factorului uman. De asemenea, este posibilă automatizarea procesului de calcul al costului mărfurilor, inclusiv TVA.
Magazin - programe
Software-ul magazin este o soluție modernă pentru realizarea diverselor sarcini. Într-un singur program, este posibil să contabilizați și să gestionați un întreg lanț de magazine prin analiza datelor de vânzări. Un factor important este serviciul pentru clienți. Pentru a analiza datele și a îmbunătăți calitatea serviciului pentru clienți, este planificat să primiți feedback care evaluează munca unui anumit angajat, introducând ulterior nivelul de calificare și schimbarea abordării serviciului. Software-ul este ușor de utilizat, ținând cont de posibilitatea de a folosi limbi străine atunci când lucrați cu contrapărți străine, configurarea panoului de limbi. Pentru comoditate, mesajele sunt schimbate între utilizatori prin intermediul rețelei interne, economisind timp și îmbunătățind calitatea muncii.
Stocați programe
Programele din magazin sunt echipate cu funcții de ultimă oră, cum ar fi telefonia PBX. Prin această funcție, se poate economisi timp la căutarea și prelucrarea datelor de informații despre clienți și solicitări, afișarea materialelor prin citirea numărului de telefon de contact. Informațiile afișate despre un apel primit vă vor permite să răspundeți la apel adresându-vă clientului după nume. Pentru optimizarea resurselor de lucru, este posibilă trecerea la un mod online, cu vânzări de mărfuri în formă contactless, direct din depozite. Puteți afla mai multe despre programul automat, multifuncțional prin recenziile furnizate pe site-ul oficial, precum și atunci când instalați versiunea demo gratuită. Specialiștii companiei vă vor ajuta cu plăcere să răspundeți la întrebările dvs. și informațiile de contact sunt furnizate pe site.
Programe video pentru tranzacționare într-un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de tranzacționare într-un magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.